abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116230866
Praten erover hoeft voor mij niet, ik wil het gewoon even melden en dat eigenlijk ook niet eens. Maar ik zal het niet meer doen schatjes :* volgende keer post ik iets als "kutregen :r".

O+
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:36:35 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116231084
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:30 schreef the85mc het volgende:

[..]

Euh ja. Zo werken mijn hersenen iig wel. Iemand heeft een probleem, dan moet dat opgelost worden. Zo werkt dat in het kort gezegd.
Maar het verschil zit vooral in communicatie van mannen en vrouwen denk ik. Communicatie van mannen heeft een doel, het moet ergens heen gaan. Anders wordt het oeverloos gelul. Maar gewoon nergens over praten kan ook wel met vrienden, maar dan komen er geen problemen aan de orde, dan is het vooral slap ouwehoeren.
Vrouwen kunnen blijkbaar elkaar problemen vertellen om de beurt en iedereen luistert maar geeft geen oplossingen.. Dat werkt voor vrouwen, praten over problemen maakt de problemen minder blijkbaar. Daar snap ik dan weer niks van.
Maar dat is juist ook leuk dat mannen en vrouwen verschillend zijn.
Het is ook allemaal goed bedoeld zeker weten :Y

Ik voel me ook altijd lichtelijk schuldig als ik geīrriteerd word als vriendje dat doet :+ Dan wil ik roepen "JAMAAR HET IS HELEMAAL NIET ZO SIMPEL JA". _O- Maar ik houd me in! 8-)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_116231103
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:31 schreef Perruche het volgende:
Praten erover hoeft voor mij niet, ik wil het gewoon even melden en dat eigenlijk ook niet eens. Maar ik zal het niet meer doen schatjes :* volgende keer post ik iets als "kutregen :r".

O+
Haha, dat is wel lekker duidelijk iig. Of ik moet minder in oplossingen denken.
IRL voel ik beter aan wanneer er een oplossing verwacht wordt en wanneer niet.
pi_116231145
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:36 schreef the85mc het volgende:

[..]

Haha, dat is wel lekker duidelijk iig. Of ik moet minder in oplossingen denken.
IRL voel ik beter aan wanneer er een oplossing verwacht wordt en wanneer niet.
Ja dat sowieso. Ik krijg ook weleens het verwijt van mijn vriendje (!!) dat ik gewoon ff moet luisteren en niet altijd moet doen alsof ik het beter weet :').

En ik ben weer vrolijk, lekker geluncht, de zon schijnt, vanavond cocktails!!
pi_116231882
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:37 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja dat sowieso. Ik krijg ook weleens het verwijt van mijn vriendje (!!) dat ik gewoon ff moet luisteren en niet altijd moet doen alsof ik het beter weet :').

En ik ben weer vrolijk, lekker geluncht, de zon schijnt, vanavond cocktails!!
:D

Dat is zijn vrouwelijke kant die spreekt ;)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_116231928
mijn minimale dilemma voor de dag is;

maak ik een normale pizzabodem van bloem met het risico op buikpijn of maak ik een pizzabodem van lijnzaad waar ik zeker weet dat ik geen buikpijn heb.

Lijnzaadpizza is best te hachelen, maar normale pizza is gewoon lekker wat het is bloem en carbs en evilzzzz.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_116231959
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:57 schreef _aurum_ het volgende:

maak ik een normale pizzabodem van bloem met het risico op buikpijn of maak ik een pizzabodem van lijnzaad waar ik zeker weet dat ik geen buikpijn heb.

Lijnzaadpizza is best te hachelen, maar normale pizza is gewoon lekker wat het is bloem en carbs en evilzzzz.
heb je ook last van volkoren of spelt? daar heb ik namelijk wel eens succesvolle pizzabodems mee gebakken (vraag me niet om een recept!)
  Vis een optie? vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:59:29 #288
70532 loveli
N
pi_116231971
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:30 schreef the85mc het volgende:

[..]

Euh ja. Zo werken mijn hersenen iig wel. Iemand heeft een probleem, dan moet dat opgelost worden. Zo werkt dat in het kort gezegd.
Maar het verschil zit vooral in communicatie van mannen en vrouwen denk ik. Communicatie van mannen heeft een doel, het moet ergens heen gaan. Anders wordt het oeverloos gelul. Maar gewoon nergens over praten kan ook wel met vrienden, maar dan komen er geen problemen aan de orde, dan is het vooral slap ouwehoeren.
Vrouwen kunnen blijkbaar elkaar problemen vertellen om de beurt en iedereen luistert maar geeft geen oplossingen.. Dat werkt voor vrouwen, praten over problemen maakt de problemen minder blijkbaar. Daar snap ik dan weer niks van.
Maar dat is juist ook leuk dat mannen en vrouwen verschillend zijn.
Luisteren naar oeverloos pratende vrouwen heeft ook een doel. Dan vinden ze je lief enzo en willen ze ook andere leuke dingen met je doen. Moraal: als je vriendin oeverloos praat, luisteren en begrijpend "ja" knikken :Y
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:00:53 #289
70532 loveli
N
pi_116232013
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:57 schreef _aurum_ het volgende:

Kosten-baten analyse, zijn die 5 minuten carbglory de nasleep waard? Ik zou zeggen, lijnzaad all the way.
crap in = crap out
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:06:56 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116232252
Ik maak nu havermout met amandel-rijstmelk, appel, kaneel en rozijntjes! *O*

Minderen met (tarwe)brood gaat me best prima af de afgelopen dagen! Geen perfectie nog (ook nog niet zo'n mate van perfectie als ik zou willen :+) maar gaat best okee :Y Paar keer salade als lunch of ontbeten met yoghurt en muesli, en speltboterhammetjes ontdekt :9
pi_116232779
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Luisteren naar oeverloos pratende vrouwen heeft ook een doel. Dan vinden ze je lief enzo en willen ze ook andere leuke dingen met je doen. Moraal: als je vriendin oeverloos praat, luisteren en begrijpend "ja" knikken :Y
I know. Maar in oplossingen denken is gedrag wat er echt ingebakken zit. Ik weet dat ook van mezelf dat ik dat veel doe.
Maar dat 'vaste' gedrag in bijvoorbeeld lichaamstaal is ook wel handig als je wil weten wat iemand denkt, maar niet zegt.
pi_116232961
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

Minderen met (tarwe)brood gaat me best prima af de afgelopen dagen! Geen perfectie nog (ook nog niet zo'n mate van perfectie als ik zou willen :+) maar gaat best okee :Y Paar keer salade als lunch of ontbeten met yoghurt en muesli, en speltboterhammetjes ontdekt :9
Lekker, toch, die afwisseling? Die kleine veranderingen zijn goed vol te houden juist! :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:34:32 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116233509
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

Tof :).

Ik eet ook minder brood, maar de ingrediënten voor mijn salades zijn zo duur }:|.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:35:08 #294
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116233541
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Lekker, toch, die afwisseling? Die kleine veranderingen zijn goed vol te houden juist! :Y
Ja zeker als je echt wat lekkers maakt :D

Die amandel-rijstmelk is trouwens zoet zeg :o Miste dit keer iig geen suiker naast de appel en rozijnen :+
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:37:12 #295
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116233626
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tof :).

Ik eet ook minder brood, maar de ingrediënten voor mijn salades zijn zo duur }:|.
Wat dan? :o

Grote zak gemengde sla met extra dingies, paprika, bosuitjes, tomaatjes, komkommer, gekookt eitje, gerookte zalm of tonijn = salade voor meerdere dagen! :9 Evt nog stukjes augurk en zilveruitjes :9 1x even duur maar je doet er wel een paar keer mee :Y

Brood is wel goedkoper natuurlijk, maar toch :+ Behalve speltbrood misschien dan _O-
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:46:11 #296
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116234027
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:40 schreef Sarabi het volgende:
Jillian level 3 valt helemaal niet tegen *O*
Nog niet verder gekeken, maar ben heel erg benieuwd naar het resultaat in vergleijking met 10 dagen geledne.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_116234089
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nog niet verder gekeken, maar ben heel erg benieuwd naar het resultaat in vergleijking met 10 dagen geledne.
Ja ik moet nog even zin maken om foto's te maken :D ben het moment erg druk.
Denk dat ze dinsdag komen :) verwacht er eigenlijk ook niet al te veel van omdat er ook slechte dagen tussen zaten (wat de eerste 10 dagen niet zo was).
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:06:22 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116234850
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wat dan? :o

Grote zak gemengde sla met extra dingies, paprika, bosuitjes, tomaatjes, komkommer, gekookt eitje, gerookte zalm of tonijn = salade voor meerdere dagen! :9 Evt nog stukjes augurk en zilveruitjes :9 1x even duur maar je doet er wel een paar keer mee :Y

Brood is wel goedkoper natuurlijk, maar toch :+ Behalve speltbrood misschien dan _O-
Het zullen de Parmaham en de walnoten wel zijn :+.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:09:00 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116234954
Nog 3 uurtjes en dan wokken *O*
Nog 5 uur en dan rollen :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_116235110
Ok, ik was dus even naar de huisarts (en apotheek en supermarkt) en kan jullie de volgende dingen vertellen:
- Er zijn kleuters met hipsterbrillen
- Een muziekje in de wachtkamer zou het wachten een stuk aangenamer maken, zeker als je een half uur moet wachten
- Ik had een huisarts in opleiding die de Urbanathlon kende en baalde dat ie zelf niet mee kon doen omdat ie te laat was met inschrijven
- Hij was niet zo goed bekend met astma medicatie, dus de eindconclusie was dat ik mijn medicatie maar moest verdubbelen
- Ik kreeg een berg medicijnen mee bij de apotheek waar menig bejaarde jaloers op zou zijn
- Als je mij in het Duits vraagt waar een bakkerij zit, dan kan ik dat echt niet in het Duits uitleggen. :D Best ernstig! :D

Nou, dat was het wel. Nu weer aan het werk.
En Vik, de parmaham is nu ook voor de halve prijs bij de AH. Inslaan dus. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_116235157
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het zullen de Parmaham en de walnoten wel zijn :+.
Dan eet je een keer wat anders! :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')