ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:41 schreef _aurum_ het volgende:
you only live once
Net zoals is als carpe diem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet jouw dag vandaag he? Soms heb je van die dagen dat alles misgaat. Je kunt je erover opwinden, of je relativeert een beetje, zet een leuk muziekje op en glimlach om je problemen. Kleine tegenslagen zijn het niet waard om je dag te verpestenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
ikmee. gewoon omdat ik ergens op wil
vandaag
Er gaat niets mis, ik heb gewoon geen zin. Moe + baggerweer = geen happy camper. Jij bent nooit sjagrijnig ofzo? Volgens mij is het wel meer een vrouwending om random sjaggo te zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:47 schreef the85mc het volgende:
[..]
Niet jouw dag vandaag he? Soms heb je van die dagen dat alles misgaat. Je kunt je erover opwinden, of je relativeert een beetje, zet een leuk muziekje op en glimlach om je problemen. Kleine tegenslagen zijn het niet waard om je dag te verpesten
Always look on the bright side of life, tudu tudutudutudu...
soms is het ook lekker om eens even flink boos te zijn, vind ik. Eventjes maar, maar als iemand zoiets tegen me zou zeggen zou ik nog bozer worden...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:47 schreef the85mc het volgende:
[..]
Niet jouw dag vandaag he? Soms heb je van die dagen dat alles misgaat. Je kunt je erover opwinden, of je relativeert een beetje, zet een leuk muziekje op en glimlach om je problemen. Kleine tegenslagen zijn het niet waard om je dag te verpesten
Always look on the bright side of life, tudu tudutudutudu...
Ha, geen last van het weer hier, maar teveel gedaan deze week dus blij dat het bijna weekend is!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Er gaat niets mis, ik heb gewoon geen zin. Moe + baggerweer = geen happy camper.
Ehh ja maar die kan ik niet aantrekken toch?quote:
Beetje creatief zijn, kan best.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh ja maar die kan ik niet aantrekken toch?
Het is zo'n enveloptasjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Beetje creatief zijn, kan best.
edit: zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh ja maar die kan ik niet aantrekken toch?
Maar ik heb helemaal geen probleemquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef the85mc het volgende:
Tuurlijk heb ik wel eens mindere momenten... En als ik er zelf niks aan kan veranderen ga ik me er niet druk om maken.
En als ik me nog niet beter voel, zet ik muziek even hard aan, of ik ga helemaal los met sporten (of soms keihard uitgaan..) Daarna voel ik me altijd weer beter, maar een dag sjaggo, nee dat ben ik nooit. Je moet wel een beetje om je problemen kunnen lachen
Telefoon/Ipod met oortjes? Keihard uitgaan lijkt me niet handig in de bedrijfskantine neequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen probleem.
En al jouw opties kunnen niet, want ik ben op werk. Maar zodra ik hier zo weg ben voel ik me beter
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
85, wees eens niet zo'n kerel?. Als we chagrijnig zijn willen we geen oplossingen, alleen even een luisterend oor.
Waar gekocht?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:54 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
Lang en warm, kom ik de winter wel mee door. Morgen in huis, als het goed is.
Oh ja, das waar ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
85, wees eens niet zo'n kerel?. Als we chagrijnig zijn willen we geen oplossingen, alleen even een luisterend oor.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:41 schreef _aurum_ het volgende:
you only live once
Net zoals is als carpe diem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besteld, dus weet nog niet of 'ie goed zit, op welikefashion.nlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |