precies wat jij zegt dusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De reactie's onder "hooligan" filmpjes op youtube zijn echt om te huilen altijd.
Klopt comments onder normale voetbal filmpjes zijn wel van een hoog niveau daarentegen. Al is de user met de meest upvotes het daar niet mee eens.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De reactie's onder "hooligan" filmpjes op youtube zijn echt om te huilen altijd.
laat maarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over hooligan-gedrag hier?
Eerlijk gezegd denk ik dit ook jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen krijgen we een poule des doodsIk voel het.
Real / Barca
City / Benfica
Juventus / PSG
Borussia Dortmund
Hopelijk dan niet in de poulehelft waarin ajax ook zit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Real / Barca
City / Benfica
Juventus / PSG
Borussia Dortmund
Een Poule Des Doods zonder Ajaxquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Real / Barca
City / Benfica
Juventus / PSG
Borussia Dortmund
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt comments onder normale voetbal filmpjes zijn wel van een hoog niveau daarentegen. Al is de user met de meest upvotes het daar niet mee eens.
quote:Deze reactie heeft te veel negatieve stemmen gehad
Ik hoor de zanger harder dan de supporters. Dat is in De Kuip wel anders.
Ongegeneerde haat tegen PSV en een fucking dikke 2-0 winst, KONING FEIJENOORD.
020, we komen jullie halen! BAM.
helpmefok 8 maanden geleden
wat een droevig stukje proza is het ookquote:
Heel droevig, en toch moet ik er om lachen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat een droevig stukje proza is het ook
020 we komen jullie halenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel droevig, en toch moet ik er om lachen.
Eerste schooldag weer goed doorgekomen?quote:
Ja man, alleen trok ik het laatste uurtje niet meer. Wat was dat vreselijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eerste schooldag weer goed doorgekomen?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
020 we komen jullie halen
Komt ie dan wel per jetpack
Wat was dat voor vak?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja man, alleen trok ik het laatste uurtje niet meer. Wat was dat vreselijk
Levensbeschouwing. We hebben het komend half jaar over het jodendom. Gelukkig is levensbeschouwing maar een half jaartjequote:
Toch niks mis mee, een half jaar les over Ajaxquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Levensbeschouwing. We hebben het komend half jaar over het jodendom. Gelukkig is levensbeschouwing maar een half jaartje
stuudquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, ik ga weer even huuswerk maken.
De fuq? Je hebt het een halfjaar alleen over de Joden? Cidi weer bezig geweest?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Levensbeschouwing. We hebben het komend half jaar over het jodendom. Gelukkig is levensbeschouwing maar een half jaartje
Het gaat over Ajax en je hebt geen interesse?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zit blijkbaar veel spannends aan dat stukje religie.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De fuq? Je hebt het een halfjaar alleen over de Joden? Cidi weer bezig geweest?
Kansloos zeg. Dat vak zou ik uit principe niet volgen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zit blijkbaar veel spannends aan dat stukje religie.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hebben ze het daar ook over de tijden dat Feyenoord kampioen werd?
Boehoe algemene ontwikkeling stel je voor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kansloos zeg. Dat vak zou ik uit principe niet volgen.
Heeft het niks mee te maken. Maar als ze half jaar over de joden willen lullen dan wil ik ook half jaar over de gristenhonden, moslims, buddas en het grote spaghettimonster.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boehoe algemene ontwikkeling stel je voor.Altijd dat krampachtige gedoe als het over geloven gaat.
Ach ja, Cidi aan het werk héquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
Wel raar dat er maar 1 geloof uitgepikt wordt.
Ik vind het beter om 1 of 2 dingen goed te behandelen, dan al die dingen maar half.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft het niks mee te maken. Maar als ze half jaar over de joden willen lullen dan wil ik ook half jaar over de gristenhonden, moslims, buddas en het grote spaghettimonster.
Geen idee waarom je dan juist het jodendom zou kiezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het beter om 1 of 2 dingen goed te behandelen, dan al die dingen maar half.
Ik vind dit discriminatie van de Rastafari's, die vallen weer helemaal buiten de boot.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach ja, Cidi aan het werk hé
christenen en moslims zijn niet zielig genoeg.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee waarom je dan juist het jodendom zou kiezen.
Die plaatsen op hun Facebook pagina elke dag mooie foto'squote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat niet het blad waar weleens weinig verhullende plaatjes van lieve dames instaan?
dat is fhm sukkelnurd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat niet het blad waar weleens weinig verhullende plaatjes van lieve dames instaan?
Zoals Christina Curryquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
haha morph heeft facebookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die plaatsen op hun Facebook pagina elke dag mooie foto's
Zijn kampeer foto's zijn uit zijn Fok! fotoboekquote:
beetje raar dat je geen antwoord kreeg iddquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn kampeer foto's zijn uit zijn Fok! fotoboeken mijn vraag is nooit beantwoord of dat een camping was of bij een festival.
hoiquote:
hou me eens niet van me werk afquote:
Haha Steven heeft nog Hyves.quote:
Dat was op Lowlands.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn kampeer foto's zijn uit zijn Fok! fotoboeken mijn vraag is nooit beantwoord of dat een camping was of bij een festival.
quote:
Wollah jij egt soekel waz met jouw?quote:
Ik wist het welquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha Steven heeft nog Hyves.
[..]
[..]
Dat was op Lowlands.
Helemaal niet manquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha Steven heeft nog Hyves.
[..]
[..]
Dat was op Lowlands.
srry skklquote:
wtf banquote:
Jij ging toch altijd chickies versieren op Hyves?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Helemaal niet man
Niet dat ik weet in ieder geval
[..]
srry skkl
Wie nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij ging toch altijd chickies versieren op Hyves?
Niks mis mee, vraag maar aan Calandquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]14-jarige breezah sletjes!
wtfquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Polish woman are like Dutch men. They work and dont drink much.
Dat is nieuw voor mij, moet ik nu beledigd zijn of niet?
Ik zat een potje Quakelive te spelen en toen kreeg ik dit naar mijn hoofd.quote:
Zeg gewoon: Als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat een potje Quakelive te spelen en toen kreeg ik dit naar mijn hoofd.Ik dacht laat ik het met jullie delen omdat vergeleken worden met een Poolse vrouw je dag wel weer goed maakt.
Je zat gewoon naar bruidjes te zoeken manquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat een potje Quakelive te spelen en toen kreeg ik dit naar mijn hoofd.Ik dacht laat ik het met jullie delen omdat vergeleken worden met een Poolse vrouw je dag wel weer goed maakt.
Kurwa Kurwa voldoet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg gewoon: Als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer
Nee ik ben al bezig met een Zuid-Amerikaanse importbruid. Die zijn gewilliger en koken beter.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zat gewoon naar bruidjes te zoeken man
quote:
Huiswerk aan het maken zekerquote:
Klopt, gelijk een vliegende start die jongen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Huiswerk aan het maken zeker
Eigenlijk zou ie zijn ww moeten delen met ons zodat ie altijd wel aanwezig isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, gelijk een vliegende start die jongen.
Zat ie zo op de 1 miljoen Posts.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ie zijn ww moeten delen met ons zodat ie altijd wel aanwezig is
Zou toch wel mooi zijn hequote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zat ie zo op de 1 miljoen Posts.
Met cl voetbal en el clasico?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Kunnen we hem vanavond even verplicht naar MEN sturen?
djoek hemquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:29 schreef j0rdiiii het volgende:
tering mijn bazen hond is hem gepeerd
wat een flkkr
moet ie hem wel eerst vindenquote:
Hij zegt toch niet dat ie niet weet waar ie isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet ie hem wel eerst vinden
Watquote:hoekonje,, We hadden facking de gevoelens weetje, ikhouvanjou jij hield vanmij , totdat ikje foto zag,,, wiedehack is dat meisje ? Me nieuwe vriendin.zei die vrolijk.. enik dan ? jou boeit me niet meer , ja zulke dingen doen facking pijn ... hoedefackkonje ? #duimpjeomhoog als dit ook bij je is gebeurdd of je wilt dat dit niet bij je gebeurt! #ping heb soms een rare uitkomst .....
MsRoos23 1 jaar geleden 75
quote:
Ze hadden facking de gevoelens weetjequote:
Bowlingbaan, doet me gelijk aan GTA IV denkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
'Het pervers luxeleven van Poetin'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ven-van-Poetin.dhtml
[ afbeelding ]
Er zit een link bij na een rapport met foto's, die gozer neemt het er goed van.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bowlingbaan, doet me gelijk aan GTA IV denken![]()
Heyquote:
jaquote:
Tijdje terug zag ik een website van wat hij aan het doen was..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zit een link bij na een rapport met foto's, die gozer neemt het er goed van.
[..]
Hey
en happel en calandquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus alleen Kapi en HMF komen hier niet meer.
jaquote:
HMF welquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus alleen Kapi en HMF komen hier niet meer.
Ja. Wel geinig.quote:
Mooi was dat hij antieke dingen vond toen hij aan het duiken was, bleek later dat iemand die vlak voor hij eraan kwam neergelegd had.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tijdje terug zag ik een website van wat hij aan het doen was..
Putin is koken
Putin is aan het vissen
Putin is aan het jagen
Putin is aan het feesten
etc. etc.
Net zoals die ene Kim Jong website![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja. Wel geinig.
Althans, toen ik 15 was vond ik het leuk.
Leuk voor een minuutje maar meer ook nietquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet dat ie niet weet waar ie is
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:44 schreef Doublepain het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
watquote:
quote:
kut manquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:29 schreef j0rdiiii het volgende:
tering mijn bazen hond is hem gepeerd
wat een flkkr
Oh okquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Leuk voor een minuutje maar meer ook niet
trek in ijs nuquote:
Zo maar even naar de supermarktquote:
Hey, wat is dit?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:12 schreef mrstylo het volgende:
http://global.samsungtomorrow.com/?p=17504
Samsung Electronics IFA 2012 Livestreamquote:
Een toespraak van een of andere mafkees.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Samsung Electronics IFA 2012 Livestream
Nu wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een toespraak van een of andere mafkees.
wat voor hond heb je?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja alles goed weer hij stond half uur later voor de voordeur
gelukkigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wat veel honden heb jijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)4-UNSAMKKI0AWQ6YCwDA
quote:
was ook grapje van mijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
blonde heb ik man, 1tje
11 jaar volgens mij
Nap4 kan tenminste lachen eromquote:
okequote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja maar ik wou dat toch graag even kwijt
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
haha grappig stinhoquote:
quote:
ja was misluktquote:
Ik heb die link nog wel een keer of 10 in mijn notes staanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een andere maar die link ik liever niet
wrom keizer?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:23 schreef napoleonfour het volgende:
doe ik zoveel moeite aan een mailtje naar een docent krijg ik als antwoord.
Beste Keizer,
Is goed.
Mvg,
ben je familie van?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:23 schreef napoleonfour het volgende:
Beste Keizer,
Is goed.
Mvg,
waarom zou ik mij echte naam hier zetten?quote:
volendams ben ik niequote:
weet niet hoor berryquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom zou ik mij echte naam hier zetten?
Netsplitterquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:23 schreef napoleonfour het volgende:
Beste Keizer,
Is goed.
Mvg,
inbreuk gemeld.quote:
idd jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:26 schreef Adames het volgende:
[..]
wel jammer dat steven zijn vorige tag heeft moeten inleveren
nee, nee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:25 schreef Adames het volgende:
[..]
en afstammeling van die Romeine kerel die door Brutus is neergestoken?
Hij is niet door Brutus neergestoken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:25 schreef Adames het volgende:
[..]
en afstammeling van die Romeine kerel die door Brutus is neergestoken?
onder andere tochquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is niet door Brutus neergestoken.
sinds wanneer heb jij een hond?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Altijd zo mooi op facebook he
Heeft iemand het net aangemaakt en dan heb je een sjappie die gaat vragen: Heee -insert random name- jij ook op facebook??
Nee natte hond, dit is zomaar gebeurd
Paar jaar alquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij een hond?
hey, jij ook hier?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Heeft iemand het net aangemaakt en dan heb je een sjappie die gaat vragen: Heee -insert random name- jij ook op facebook??
Nog maar een jaar of 10 jaquote:
Als je er op gaat letten is het erg hoe vaak mensen domme retorische vragen stellenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Samen met Kaska oid.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Hij had er (wellicht) iets mee te maken. That's it.
o ok, verdomme, verpest het nou nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Hij had er (wellicht) iets mee te maken. That's it.
Denk je dat ja?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je er op gaat letten is het erg hoe vaak mensen domme retorische vragen stellen![]()
Achja gewoon manier om een gesprek te beginnen.
Sorry.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:29 schreef Adames het volgende:
[..]
o ok, verdomme, verpest het nou niet
ik vond borgais oid leuker.quote:
nooit gezien, helaas, echt een keer doenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:32 schreef GGMM het volgende:
Niet? Nou ik vond het wél een leuke serie.
Nooit gezien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik vond borgais oid leuker.
quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:32 schreef GGMM het volgende:
Niet? Nou ik vond het wél een leuke serie.
wat vervelend tochquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat zou Ceasar nou echt gezegd hebben he? Ook gij brutus, dat verzin je volgens mij niet met een dolk in je keel. Meer waarschijnlijk iets als "au".
mijn koffiezetapparaat is kapot,quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:33 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ga schijten en daarna even koffie zetten
het is watquote:
het is me wat gertjan.quote:
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:34 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, echt kut,
net nieuwe bonen gehaald, maar kan ik dus niks mee
Gebruik je toch een schone (of vieze, is maar waar je van houdt) onderbroek?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:35 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, turkse koffie zetten, mjam
heb geen filters
pak zo wel een guinness, is ook zwartquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gebruik je toch een schone (of vieze, is maar waar je van houdt) onderbroek?
Nou je het zegt... Ik denk dat ik ook maar even ga schijten, beter nu dan buitenshuis. Straks wel met ons delen of het gelukt is he?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:33 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ga schijten en daarna even koffie zetten
Het was lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou je het zegt... Ik denk dat ik ook maar even ga schijten, beter nu dan buitenshuis. Straks wel met ons delen of het gelukt is he?
fokkop manquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:02 schreef Tyron het volgende:
mijn stagebegeleider zei zojuist via whatsapp "fokkop" wat straattaal is voor fucked up
ja eerst dacht ik dat hij dat bedoeldequote:
hosselt ie drugs ja?quote:
Ja en Ajax pot3quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
hihi die penalty van UdineseGeen CL
Kiev gaat toch wel door. Dus had niet uitgemaakt.quote:
Weet je nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kiev gaat toch wel door. Dus had niet uitgemaakt.
Ja denk jequote:
Het is goed gegaan Steven. Wel iets meer papier gebruikt dan verwacht.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja denk je
Maar er is een kans dat het niet zo is
En als Udinese gewoon gewonnen had dan was de kans nog groter geweest
Netjesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is goed gegaan Steven. Wel iets meer papier gebruikt dan verwacht.
tukkers mogen sowieso geen grote bek geven.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef TwenteFC het volgende:
Ajax moet toch hopen op een 3e plek, zodat ze verder kunnen in de EL.
Maar laat ik maar niet een té grote bek geven, Twente moet morgen eerst die Turkjes nog even inblikken. 4-0 ofzo.
Beter gaan ze gewoon door naar de volgende rondequote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef TwenteFC het volgende:
Maar laat ik maar niet een té grote bek geven, Twente moet morgen eerst die Turkjes nog even inblikken. 4-0 ofzo.
Het is dat je het zelf inziet al is het wel een slappe vorm van jezelf indekken. Overigens vind ik de EL in eigenhuis winnen mooier dan een 8ste finale CLquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf inziet al is het wel een slappe vorm van jezelf indekken. Overigens vind ik de EL in eigenhuis winnen mooier dan een 8ste finale CL
Kloptquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
Hey, wat was eerst uitslag bij Fenerbahce ook alweer, ik dacht 2-1 voor Sparta.
Dank je.quote:
Ze is niet meer ongesteldquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent in een goede bui vandaag Jojo
Komende 9 maanden niet meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
MVV en Concordia Delft. Ik weet het twee clubs supporten klinkt als een successupporter maar zo voel ik het nou eenmaal.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Als het niet ten koste van Twente gaat gun ik jullie alles hoor.
edit: Voor welke club ben jij eigenlijk? Dacht Ajax namelijk.
MVVquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
MVV en Concordia Delft. Ik weet het twee clubs supporten klinkt als een successupporter maar zo voel ik het nou eenmaal.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
MVV en Concordia Delft. Ik weet het twee clubs supporten klinkt als een successupporter maar zo voel ik het nou eenmaal.
Hij is Obese aan het kijken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Leeft Ajacied422 nog wel? Zijn ze er op school achter gekomen dat hij op korfbal zit ofzo?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:27 schreef mrstylo het volgende:
Fringe is eindelijk volledig gedownload. Vanavond ff mee beginnen.
watquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij is Obese aan het kijken.
Nee ben net klaar zeg ik net.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Überhaupt al een aflevering van gezien?
quote:
Seizoen 1 en 2 (torrent samen gevonden) waren echt kut. Te weinig seeders en daardoor waren 3 en 4 sneller klaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Kan zijn toch dat je seizoen 1 alvast kijkt wanneer seizoen 2 aan het downloaden is.
Zo doe ik het in ieder geval altijd.
Ah zoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Seizoen 1 en 2 (torrent samen gevonden) waren echt kut. Te weinig seeders en daardoor waren 3 en 4 sneller klaar.
Gullie kent mij niks moakeeeeeeee... wij voelen ons kei goed, wij voelen ons krijg goed en wij schreeuwen het van de dakennnnquote:
HET GAAT NIET WEGquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat heb ik ook regelmatig, best waus is dat.
Och.. je loopt al een hele tijd met een verrotte enkel, dit kan je ook wel hebbenquote:
Neequote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Och.. je loopt al een hele tijd met een verrotte enkel, dit kan je ook wel hebben
Hoeveel ben je bereid ervoor te betalen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
Dat wijf van Fashioncheck mag je van mij ophangen.
Ik doe het voor gratis.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeveel ben je bereid ervoor te betalen?
Is ze nog flink nat?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, die Spaanse is teroeg van vakansie.
Snap ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meestal geef ik die 50 euro, vind ik wel genoeg.
Alweer? Dat was afgelopen week ook al op..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
Oeps... Real Madrid - Barca is er op.
Was het vergeten
Mooi is voetbal he?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alweer? Dat was afgelopen week ook al op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |