precies wat jij zegt dusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De reactie's onder "hooligan" filmpjes op youtube zijn echt om te huilen altijd.
Klopt comments onder normale voetbal filmpjes zijn wel van een hoog niveau daarentegen. Al is de user met de meest upvotes het daar niet mee eens.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De reactie's onder "hooligan" filmpjes op youtube zijn echt om te huilen altijd.
laat maarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over hooligan-gedrag hier?
Eerlijk gezegd denk ik dit ook jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen krijgen we een poule des doodsIk voel het.
Real / Barca
City / Benfica
Juventus / PSG
Borussia Dortmund
Hopelijk dan niet in de poulehelft waarin ajax ook zit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Real / Barca
City / Benfica
Juventus / PSG
Borussia Dortmund
Een Poule Des Doods zonder Ajaxquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Real / Barca
City / Benfica
Juventus / PSG
Borussia Dortmund
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt comments onder normale voetbal filmpjes zijn wel van een hoog niveau daarentegen. Al is de user met de meest upvotes het daar niet mee eens.
quote:Deze reactie heeft te veel negatieve stemmen gehad
Ik hoor de zanger harder dan de supporters. Dat is in De Kuip wel anders.
Ongegeneerde haat tegen PSV en een fucking dikke 2-0 winst, KONING FEIJENOORD.
020, we komen jullie halen! BAM.
helpmefok 8 maanden geleden
wat een droevig stukje proza is het ookquote:
Heel droevig, en toch moet ik er om lachen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat een droevig stukje proza is het ook
020 we komen jullie halenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel droevig, en toch moet ik er om lachen.
Eerste schooldag weer goed doorgekomen?quote:
Ja man, alleen trok ik het laatste uurtje niet meer. Wat was dat vreselijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eerste schooldag weer goed doorgekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |