precies wat jij zegt dusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De reactie's onder "hooligan" filmpjes op youtube zijn echt om te huilen altijd.
Klopt comments onder normale voetbal filmpjes zijn wel van een hoog niveau daarentegen. Al is de user met de meest upvotes het daar niet mee eens.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De reactie's onder "hooligan" filmpjes op youtube zijn echt om te huilen altijd.
laat maarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over hooligan-gedrag hier?
Eerlijk gezegd denk ik dit ook jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen krijgen we een poule des doodsIk voel het.
Real / Barca
City / Benfica
Juventus / PSG
Borussia Dortmund
Hopelijk dan niet in de poulehelft waarin ajax ook zit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Real / Barca
City / Benfica
Juventus / PSG
Borussia Dortmund
Een Poule Des Doods zonder Ajaxquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Real / Barca
City / Benfica
Juventus / PSG
Borussia Dortmund
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt comments onder normale voetbal filmpjes zijn wel van een hoog niveau daarentegen. Al is de user met de meest upvotes het daar niet mee eens.
quote:Deze reactie heeft te veel negatieve stemmen gehad
Ik hoor de zanger harder dan de supporters. Dat is in De Kuip wel anders.
Ongegeneerde haat tegen PSV en een fucking dikke 2-0 winst, KONING FEIJENOORD.
020, we komen jullie halen! BAM.
helpmefok 8 maanden geleden
wat een droevig stukje proza is het ookquote:
Heel droevig, en toch moet ik er om lachen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat een droevig stukje proza is het ook
020 we komen jullie halenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel droevig, en toch moet ik er om lachen.
Eerste schooldag weer goed doorgekomen?quote:
Ja man, alleen trok ik het laatste uurtje niet meer. Wat was dat vreselijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eerste schooldag weer goed doorgekomen?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
020 we komen jullie halen
Komt ie dan wel per jetpack
Wat was dat voor vak?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja man, alleen trok ik het laatste uurtje niet meer. Wat was dat vreselijk
Levensbeschouwing. We hebben het komend half jaar over het jodendom. Gelukkig is levensbeschouwing maar een half jaartjequote:
Toch niks mis mee, een half jaar les over Ajaxquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Levensbeschouwing. We hebben het komend half jaar over het jodendom. Gelukkig is levensbeschouwing maar een half jaartje
stuudquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, ik ga weer even huuswerk maken.
De fuq? Je hebt het een halfjaar alleen over de Joden? Cidi weer bezig geweest?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Levensbeschouwing. We hebben het komend half jaar over het jodendom. Gelukkig is levensbeschouwing maar een half jaartje
Het gaat over Ajax en je hebt geen interesse?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zit blijkbaar veel spannends aan dat stukje religie.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De fuq? Je hebt het een halfjaar alleen over de Joden? Cidi weer bezig geweest?
Kansloos zeg. Dat vak zou ik uit principe niet volgen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zit blijkbaar veel spannends aan dat stukje religie.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hebben ze het daar ook over de tijden dat Feyenoord kampioen werd?
Boehoe algemene ontwikkeling stel je voor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kansloos zeg. Dat vak zou ik uit principe niet volgen.
Heeft het niks mee te maken. Maar als ze half jaar over de joden willen lullen dan wil ik ook half jaar over de gristenhonden, moslims, buddas en het grote spaghettimonster.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boehoe algemene ontwikkeling stel je voor.Altijd dat krampachtige gedoe als het over geloven gaat.
Ach ja, Cidi aan het werk héquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
Wel raar dat er maar 1 geloof uitgepikt wordt.
Ik vind het beter om 1 of 2 dingen goed te behandelen, dan al die dingen maar half.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft het niks mee te maken. Maar als ze half jaar over de joden willen lullen dan wil ik ook half jaar over de gristenhonden, moslims, buddas en het grote spaghettimonster.
Geen idee waarom je dan juist het jodendom zou kiezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het beter om 1 of 2 dingen goed te behandelen, dan al die dingen maar half.
Ik vind dit discriminatie van de Rastafari's, die vallen weer helemaal buiten de boot.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach ja, Cidi aan het werk hé
christenen en moslims zijn niet zielig genoeg.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee waarom je dan juist het jodendom zou kiezen.
Die plaatsen op hun Facebook pagina elke dag mooie foto'squote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat niet het blad waar weleens weinig verhullende plaatjes van lieve dames instaan?
dat is fhm sukkelnurd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat niet het blad waar weleens weinig verhullende plaatjes van lieve dames instaan?
Zoals Christina Curryquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
haha morph heeft facebookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die plaatsen op hun Facebook pagina elke dag mooie foto's
Zijn kampeer foto's zijn uit zijn Fok! fotoboekquote:
beetje raar dat je geen antwoord kreeg iddquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn kampeer foto's zijn uit zijn Fok! fotoboeken mijn vraag is nooit beantwoord of dat een camping was of bij een festival.
hoiquote:
hou me eens niet van me werk afquote:
Haha Steven heeft nog Hyves.quote:
Dat was op Lowlands.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn kampeer foto's zijn uit zijn Fok! fotoboeken mijn vraag is nooit beantwoord of dat een camping was of bij een festival.
quote:
Wollah jij egt soekel waz met jouw?quote:
Ik wist het welquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha Steven heeft nog Hyves.
[..]
[..]
Dat was op Lowlands.
Helemaal niet manquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha Steven heeft nog Hyves.
[..]
[..]
Dat was op Lowlands.
srry skklquote:
wtf banquote:
Jij ging toch altijd chickies versieren op Hyves?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Helemaal niet man
Niet dat ik weet in ieder geval
[..]
srry skkl
Wie nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij ging toch altijd chickies versieren op Hyves?
Niks mis mee, vraag maar aan Calandquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]14-jarige breezah sletjes!
wtfquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Polish woman are like Dutch men. They work and dont drink much.
Dat is nieuw voor mij, moet ik nu beledigd zijn of niet?
Ik zat een potje Quakelive te spelen en toen kreeg ik dit naar mijn hoofd.quote:
Zeg gewoon: Als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat een potje Quakelive te spelen en toen kreeg ik dit naar mijn hoofd.Ik dacht laat ik het met jullie delen omdat vergeleken worden met een Poolse vrouw je dag wel weer goed maakt.
Je zat gewoon naar bruidjes te zoeken manquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat een potje Quakelive te spelen en toen kreeg ik dit naar mijn hoofd.Ik dacht laat ik het met jullie delen omdat vergeleken worden met een Poolse vrouw je dag wel weer goed maakt.
Kurwa Kurwa voldoet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg gewoon: Als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer
Nee ik ben al bezig met een Zuid-Amerikaanse importbruid. Die zijn gewilliger en koken beter.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zat gewoon naar bruidjes te zoeken man
quote:
Huiswerk aan het maken zekerquote:
Klopt, gelijk een vliegende start die jongen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Huiswerk aan het maken zeker
Eigenlijk zou ie zijn ww moeten delen met ons zodat ie altijd wel aanwezig isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, gelijk een vliegende start die jongen.
Zat ie zo op de 1 miljoen Posts.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ie zijn ww moeten delen met ons zodat ie altijd wel aanwezig is
Zou toch wel mooi zijn hequote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zat ie zo op de 1 miljoen Posts.
Met cl voetbal en el clasico?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Kunnen we hem vanavond even verplicht naar MEN sturen?
djoek hemquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:29 schreef j0rdiiii het volgende:
tering mijn bazen hond is hem gepeerd
wat een flkkr
moet ie hem wel eerst vindenquote:
Hij zegt toch niet dat ie niet weet waar ie isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet ie hem wel eerst vinden
Watquote:hoekonje,, We hadden facking de gevoelens weetje, ikhouvanjou jij hield vanmij , totdat ikje foto zag,,, wiedehack is dat meisje ? Me nieuwe vriendin.zei die vrolijk.. enik dan ? jou boeit me niet meer , ja zulke dingen doen facking pijn ... hoedefackkonje ? #duimpjeomhoog als dit ook bij je is gebeurdd of je wilt dat dit niet bij je gebeurt! #ping heb soms een rare uitkomst .....
MsRoos23 1 jaar geleden 75
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |