Kurwa Kurwa voldoet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg gewoon: Als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer
Nee ik ben al bezig met een Zuid-Amerikaanse importbruid. Die zijn gewilliger en koken beter.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zat gewoon naar bruidjes te zoeken man
quote:
Huiswerk aan het maken zekerquote:
Klopt, gelijk een vliegende start die jongen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Huiswerk aan het maken zeker
Eigenlijk zou ie zijn ww moeten delen met ons zodat ie altijd wel aanwezig isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, gelijk een vliegende start die jongen.
Zat ie zo op de 1 miljoen Posts.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ie zijn ww moeten delen met ons zodat ie altijd wel aanwezig is
Zou toch wel mooi zijn hequote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zat ie zo op de 1 miljoen Posts.
Met cl voetbal en el clasico?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Kunnen we hem vanavond even verplicht naar MEN sturen?
djoek hemquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:29 schreef j0rdiiii het volgende:
tering mijn bazen hond is hem gepeerd
wat een flkkr
moet ie hem wel eerst vindenquote:
Hij zegt toch niet dat ie niet weet waar ie isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet ie hem wel eerst vinden
Watquote:hoekonje,, We hadden facking de gevoelens weetje, ikhouvanjou jij hield vanmij , totdat ikje foto zag,,, wiedehack is dat meisje ? Me nieuwe vriendin.zei die vrolijk.. enik dan ? jou boeit me niet meer , ja zulke dingen doen facking pijn ... hoedefackkonje ? #duimpjeomhoog als dit ook bij je is gebeurdd of je wilt dat dit niet bij je gebeurt! #ping heb soms een rare uitkomst .....
MsRoos23 1 jaar geleden 75
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |