Die plaatsen op hun Facebook pagina elke dag mooie foto'squote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat niet het blad waar weleens weinig verhullende plaatjes van lieve dames instaan?
dat is fhm sukkelnurd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat niet het blad waar weleens weinig verhullende plaatjes van lieve dames instaan?
Zoals Christina Curryquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
haha morph heeft facebookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die plaatsen op hun Facebook pagina elke dag mooie foto's
Zijn kampeer foto's zijn uit zijn Fok! fotoboekquote:
beetje raar dat je geen antwoord kreeg iddquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn kampeer foto's zijn uit zijn Fok! fotoboeken mijn vraag is nooit beantwoord of dat een camping was of bij een festival.
hoiquote:
hou me eens niet van me werk afquote:
Haha Steven heeft nog Hyves.quote:
Dat was op Lowlands.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn kampeer foto's zijn uit zijn Fok! fotoboeken mijn vraag is nooit beantwoord of dat een camping was of bij een festival.
quote:
Wollah jij egt soekel waz met jouw?quote:
Ik wist het welquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha Steven heeft nog Hyves.
[..]
[..]
Dat was op Lowlands.
Helemaal niet manquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha Steven heeft nog Hyves.
[..]
[..]
Dat was op Lowlands.
srry skklquote:
wtf banquote:
Jij ging toch altijd chickies versieren op Hyves?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Helemaal niet man
Niet dat ik weet in ieder geval
[..]
srry skkl
Wie nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij ging toch altijd chickies versieren op Hyves?
Niks mis mee, vraag maar aan Calandquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]14-jarige breezah sletjes!
wtfquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Polish woman are like Dutch men. They work and dont drink much.
Dat is nieuw voor mij, moet ik nu beledigd zijn of niet?
Ik zat een potje Quakelive te spelen en toen kreeg ik dit naar mijn hoofd.quote:
Zeg gewoon: Als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat een potje Quakelive te spelen en toen kreeg ik dit naar mijn hoofd.Ik dacht laat ik het met jullie delen omdat vergeleken worden met een Poolse vrouw je dag wel weer goed maakt.
Je zat gewoon naar bruidjes te zoeken manquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat een potje Quakelive te spelen en toen kreeg ik dit naar mijn hoofd.Ik dacht laat ik het met jullie delen omdat vergeleken worden met een Poolse vrouw je dag wel weer goed maakt.
Kurwa Kurwa voldoet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg gewoon: Als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer
Nee ik ben al bezig met een Zuid-Amerikaanse importbruid. Die zijn gewilliger en koken beter.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zat gewoon naar bruidjes te zoeken man
quote:
Huiswerk aan het maken zekerquote:
Klopt, gelijk een vliegende start die jongen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Huiswerk aan het maken zeker
Eigenlijk zou ie zijn ww moeten delen met ons zodat ie altijd wel aanwezig isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, gelijk een vliegende start die jongen.
Zat ie zo op de 1 miljoen Posts.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ie zijn ww moeten delen met ons zodat ie altijd wel aanwezig is
Zou toch wel mooi zijn hequote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zat ie zo op de 1 miljoen Posts.
Met cl voetbal en el clasico?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Kunnen we hem vanavond even verplicht naar MEN sturen?
djoek hemquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:29 schreef j0rdiiii het volgende:
tering mijn bazen hond is hem gepeerd
wat een flkkr
moet ie hem wel eerst vindenquote:
Hij zegt toch niet dat ie niet weet waar ie isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet ie hem wel eerst vinden
Watquote:hoekonje,, We hadden facking de gevoelens weetje, ikhouvanjou jij hield vanmij , totdat ikje foto zag,,, wiedehack is dat meisje ? Me nieuwe vriendin.zei die vrolijk.. enik dan ? jou boeit me niet meer , ja zulke dingen doen facking pijn ... hoedefackkonje ? #duimpjeomhoog als dit ook bij je is gebeurdd of je wilt dat dit niet bij je gebeurt! #ping heb soms een rare uitkomst .....
MsRoos23 1 jaar geleden 75
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |