was ook grapje van mijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
blonde heb ik man, 1tje
11 jaar volgens mij
Nap4 kan tenminste lachen eromquote:
okequote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja maar ik wou dat toch graag even kwijt
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja alles goed weer hij stond half uur later voor de voordeur
haha grappig stinhoquote:
quote:
ja was misluktquote:
Ik heb die link nog wel een keer of 10 in mijn notes staanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een andere maar die link ik liever niet
wrom keizer?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:23 schreef napoleonfour het volgende:
doe ik zoveel moeite aan een mailtje naar een docent krijg ik als antwoord.
Beste Keizer,
Is goed.
Mvg,
ben je familie van?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:23 schreef napoleonfour het volgende:
Beste Keizer,
Is goed.
Mvg,
waarom zou ik mij echte naam hier zetten?quote:
volendams ben ik niequote:
weet niet hoor berryquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom zou ik mij echte naam hier zetten?
Netsplitterquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:23 schreef napoleonfour het volgende:
Beste Keizer,
Is goed.
Mvg,
inbreuk gemeld.quote:
idd jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:26 schreef Adames het volgende:
[..]
wel jammer dat steven zijn vorige tag heeft moeten inleveren
nee, nee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:25 schreef Adames het volgende:
[..]
en afstammeling van die Romeine kerel die door Brutus is neergestoken?
Hij is niet door Brutus neergestoken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:25 schreef Adames het volgende:
[..]
en afstammeling van die Romeine kerel die door Brutus is neergestoken?
onder andere tochquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is niet door Brutus neergestoken.
sinds wanneer heb jij een hond?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Altijd zo mooi op facebook he
Heeft iemand het net aangemaakt en dan heb je een sjappie die gaat vragen: Heee -insert random name- jij ook op facebook??
Nee natte hond, dit is zomaar gebeurd
Paar jaar alquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij een hond?
hey, jij ook hier?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Heeft iemand het net aangemaakt en dan heb je een sjappie die gaat vragen: Heee -insert random name- jij ook op facebook??
Nog maar een jaar of 10 jaquote:
Als je er op gaat letten is het erg hoe vaak mensen domme retorische vragen stellenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Samen met Kaska oid.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Hij had er (wellicht) iets mee te maken. That's it.
o ok, verdomme, verpest het nou nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Hij had er (wellicht) iets mee te maken. That's it.
Denk je dat ja?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je er op gaat letten is het erg hoe vaak mensen domme retorische vragen stellen![]()
Achja gewoon manier om een gesprek te beginnen.
Sorry.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:29 schreef Adames het volgende:
[..]
o ok, verdomme, verpest het nou niet
ik vond borgais oid leuker.quote:
nooit gezien, helaas, echt een keer doenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:32 schreef GGMM het volgende:
Niet? Nou ik vond het wél een leuke serie.
Nooit gezien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik vond borgais oid leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |