Komende 9 maanden niet meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
MVV en Concordia Delft. Ik weet het twee clubs supporten klinkt als een successupporter maar zo voel ik het nou eenmaal.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Als het niet ten koste van Twente gaat gun ik jullie alles hoor.
edit: Voor welke club ben jij eigenlijk? Dacht Ajax namelijk.
MVVquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
MVV en Concordia Delft. Ik weet het twee clubs supporten klinkt als een successupporter maar zo voel ik het nou eenmaal.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
MVV en Concordia Delft. Ik weet het twee clubs supporten klinkt als een successupporter maar zo voel ik het nou eenmaal.
Hij is Obese aan het kijken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Leeft Ajacied422 nog wel? Zijn ze er op school achter gekomen dat hij op korfbal zit ofzo?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:27 schreef mrstylo het volgende:
Fringe is eindelijk volledig gedownload. Vanavond ff mee beginnen.
watquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij is Obese aan het kijken.
Nee ben net klaar zeg ik net.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Überhaupt al een aflevering van gezien?
quote:
Seizoen 1 en 2 (torrent samen gevonden) waren echt kut. Te weinig seeders en daardoor waren 3 en 4 sneller klaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Kan zijn toch dat je seizoen 1 alvast kijkt wanneer seizoen 2 aan het downloaden is.
Zo doe ik het in ieder geval altijd.
Ah zoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Seizoen 1 en 2 (torrent samen gevonden) waren echt kut. Te weinig seeders en daardoor waren 3 en 4 sneller klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |