50kg in 5 jaar is gewoon sad, maar buiten dat is het natuurlijk logisch dat deze mensen terugvallen. Het is dan ook een kunst op zich om sterk te blijven en gewoon op gewicht te blijven. Je lichaam moet daar gewoon aan wennen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 05:57 schreef Ole het volgende:
Toen ik Danny zag in april vreesde ik dit al. Het lijkt wel een beetje als mensen die verslaafd zijn: die ruilen ook vaak de ene verslaving in voor een andere. Hij was meer dan 3 kg per week afgevallen, dat is echt niet gezond. Hier op FOK heeft iemand 5 jaar gedaan over 50 kg. Dat is veel beter en veel grotere kans dat het bliivend is. Vergt natuurlijk ook enorme discipline!
USA toch niet?quote:
nee, een update van de deelnemers van de Nederlandse serie.quote:
Why?quote:
Hem gaf ik juist de minste kans. 5 uur per dag sporten.. kom op zegquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:04 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zag een dikke Danny in de preview.
En hoewel ik wist dat het de meesten niet zou lukken, had ik hém nou juist de meeste kans gegeven slank te blijven. Hij had een positieve instelling, klaagde nauwelijks bij het sporten en leek herboren. Jammer.
Ik las ergens dat ze vijf jaar nog coaching kregen? Zelfs dat zal niet genoeg zijn denk ik. De rest van je leven moet je écht opletten dat je niet terugvalt. Als dat gebeurt, dan val je hard terug ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:15 schreef jcdragon het volgende:
Wel jammer. Ondanks dat ze van RTL nog een jaar gratis coaching kregen, is het toch niet gelukt om op gewicht te blijven.
Oh, het zou ook best wel 5 jaar kunnen zijn. In ieder geval hadden ze het erover dat ze nog verder konden trainen met hun coaches.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:23 schreef winka het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze vijf jaar nog coaching kregen? Zelfs dat zal niet genoeg zijn denk ik. De rest van je leven moet je écht opletten dat je niet terugvalt. Als dat gebeurt, dan val je hard terug ook.
Omdat 5 jaar over 50kg gewoon sad is, dat is 10kg per jaar. ~1kg per week afvallen is gezond en verantwoord.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:15 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Why?Denk dat je beter op dat tempo kan afvallen door een veranderde levensstijl, dan door een crashdieet 50 kilo in een jaar. Denk dat je bij het eerste een véél grotere kans hebt om blijvend slank te blijven..
Het kan sneller, ja. Maargoed, liever eraf dan erbijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat 5 jaar over 50kg gewoon sad is, dat is 10kg per jaar. ~1kg per week afvallen is gezond en verantwoord.
Dat is al veelquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
~1kg per week afvallen is gezond en verantwoord.
nou niks sads aan hoor! Eraf is eraf (en veel meer kans op blijvend eraf als het langzamer gaat!) en het kan beter heel erg langzaam gaan dan veel te snel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat 5 jaar over 50kg gewoon sad is, dat is 10kg per jaar. ~1kg per week afvallen is gezond en verantwoord.
ik ook. Ik gok dat hij als laatste komtquote:
Hij wilde wel echt. Een van die dames zat tussendoor al gebak te eten. En diegene die toen een vriendje kreeg vond het wel goed, zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hem gaf ik juist de minste kans. 5 uur per dag sporten.. kom op zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |