quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:32 schreef GGMM het volgende:
Niet? Nou ik vond het wél een leuke serie.
wat vervelend tochquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat zou Ceasar nou echt gezegd hebben he? Ook gij brutus, dat verzin je volgens mij niet met een dolk in je keel. Meer waarschijnlijk iets als "au".
mijn koffiezetapparaat is kapot,quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:33 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ga schijten en daarna even koffie zetten
het is watquote:
het is me wat gertjan.quote:
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:34 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, echt kut,
net nieuwe bonen gehaald, maar kan ik dus niks mee
Gebruik je toch een schone (of vieze, is maar waar je van houdt) onderbroek?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:35 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, turkse koffie zetten, mjam
heb geen filters
pak zo wel een guinness, is ook zwartquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gebruik je toch een schone (of vieze, is maar waar je van houdt) onderbroek?
Nou je het zegt... Ik denk dat ik ook maar even ga schijten, beter nu dan buitenshuis. Straks wel met ons delen of het gelukt is he?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:33 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ga schijten en daarna even koffie zetten
Het was lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou je het zegt... Ik denk dat ik ook maar even ga schijten, beter nu dan buitenshuis. Straks wel met ons delen of het gelukt is he?
fokkop manquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:02 schreef Tyron het volgende:
mijn stagebegeleider zei zojuist via whatsapp "fokkop" wat straattaal is voor fucked up
ja eerst dacht ik dat hij dat bedoeldequote:
hosselt ie drugs ja?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |