Ja en Ajax pot3quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
hihi die penalty van UdineseGeen CL
Kiev gaat toch wel door. Dus had niet uitgemaakt.quote:
Weet je nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kiev gaat toch wel door. Dus had niet uitgemaakt.
Ja denk jequote:
Het is goed gegaan Steven. Wel iets meer papier gebruikt dan verwacht.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja denk je
Maar er is een kans dat het niet zo is
En als Udinese gewoon gewonnen had dan was de kans nog groter geweest
Netjesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is goed gegaan Steven. Wel iets meer papier gebruikt dan verwacht.
tukkers mogen sowieso geen grote bek geven.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef TwenteFC het volgende:
Ajax moet toch hopen op een 3e plek, zodat ze verder kunnen in de EL.
Maar laat ik maar niet een té grote bek geven, Twente moet morgen eerst die Turkjes nog even inblikken. 4-0 ofzo.
Beter gaan ze gewoon door naar de volgende rondequote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef TwenteFC het volgende:
Maar laat ik maar niet een té grote bek geven, Twente moet morgen eerst die Turkjes nog even inblikken. 4-0 ofzo.
Het is dat je het zelf inziet al is het wel een slappe vorm van jezelf indekken. Overigens vind ik de EL in eigenhuis winnen mooier dan een 8ste finale CLquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf inziet al is het wel een slappe vorm van jezelf indekken. Overigens vind ik de EL in eigenhuis winnen mooier dan een 8ste finale CL
Kloptquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
Hey, wat was eerst uitslag bij Fenerbahce ook alweer, ik dacht 2-1 voor Sparta.
Dank je.quote:
Ze is niet meer ongesteldquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent in een goede bui vandaag Jojo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |