abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:25:20 #1
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116100013

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In september komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpgsilentchaos1.jpg

[ Bericht 0% gewijzigd door SilentChaos op 28-08-2012 13:43:40 ]
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_116100506
Bedankt voor de aardige reacties iedereen :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 03:19 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Dit vind ik een beetje onzin. Je probeert denk ik gewoon de nieuwe realiteit voor jou te laten werken. Als ze interesse zou hebben getoond in jou denk ik niet dat je het te druk zou hebben om je in een relatie met haar te storten.
Goed punt... Ik zei dat ik te druk ben, maar bedoelde eigenlijk dat mijn hoofd er niet naar staat. Toch merk ik dat ik me er momenteel een veel minder ellendiger onder voel dan een maand geleden. Maar ik zal zien hoe het na morgen is, dan hebben we weer afgesproken.
"a cracked smile and a silent shout"
pi_116100686
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:40 schreef cassettebandje het volgende:
Bedankt voor de aardige reacties iedereen :)

[..]

Goed punt... Ik zei dat ik te druk ben, maar bedoelde eigenlijk dat mijn hoofd er niet naar staat. Toch merk ik dat ik me er momenteel een veel minder ellendiger onder voel dan een maand geleden. Maar ik zal zien hoe het na morgen is, dan hebben we weer afgesproken.
en bedenk je nu eens dat je straks weer met haar afspreekt, misschien zelfs de kroeg in.
en dan zie je haar ineens staan zoenen met een kerel, denk je dat je je dan minder of meer ellendig voelt dan voorheen?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:47:48 #4
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116100718
Precies, wat Rival zegt...
Doe het jezelf allemaal niet aan...
pi_116100884
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:46 schreef rival het volgende:

[..]

en bedenk je nu eens dat je straks weer met haar afspreekt, misschien zelfs de kroeg in.
en dan zie je haar ineens staan zoenen met een kerel, denk je dat je je dan minder of meer ellendig voelt dan voorheen?
Vast ellendiger, maar dan ben ik daarna wel in 1 keer genezen. Ze is daar ook wel open in, gelukkig.

Ik snap het dilemma ook wel, maar ik zit op andere vlakken in een lastige fase in mijn leven en daar helpt ze me enorm bij. Het is niet dat ik vriendjes wil blijven omdat ik stiekem blijf hopen, maar ook omdat we echt iets aan elkaar hebben. De baten zijn me meer waard dan de lasten.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:56:15 #6
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116101008
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:52 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Vast ellendiger, maar dan ben ik daarna wel in 1 keer genezen. Ze is daar ook wel open in, gelukkig.

Ik snap het dilemma ook wel, maar ik zit op andere vlakken in een lastige fase in mijn leven en daar helpt ze me enorm bij. Het is niet dat ik vriendjes wil blijven omdat ik stiekem blijf hopen, maar ook omdat we echt iets aan elkaar hebben. De baten zijn me meer waard dan de lasten.
Als dat echt zo is, moet je gewoon vrienden blijven ja...

Maar wees wel alert dat je dit ook kan zeggen om puur jezelf voor de gek te houden... Sowieso ga je dat nu ontkennen (deed ik ook toen ik in jouw situatie zat), maar achteraf (en diep in je achterhoofd) weet je dat je jezelf voor de gek houdt...

Goed misschien is dat niet zo, ik ken je verder niet, maar gewoon een waarschuwing ;) ik wil niet dat mensen dezelfde ellende meemaken als ik ooit heb mogen meemaken :9 (alhoewel ik er wel superveel van geleerd heb waar ik nu weer baat bij heb :'))
pi_116101050
Ongetwijfeld goed bedoeld allemaal, maar jezus... Mag iemand zelf ook nog dingen beslissen en ervaren?! :@
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_116101091
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:52 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Je weet het mooi te brengen, stiekem hoop je op een verzoening met haar.

nooit afhankelijk zijn..

Mijn vriendengroep die ik opnieuw heb opgebouwd de afgelopen 5 maand is er ook niet meer, omdat ik dus ook klaar ben met de mijne...

ik wil haar niet zien, omdat ik weet wat voor bitch het is en hoe erg ze mij de ogen gaat uitsteken (werkt achter de bar etc en flirt er vrolijk op los) Ik kan gewoon heengaan en alle andere mensen wel gewoon gaan zien, maar ik weet zeker dat ik mij kapot ga irriteren als ze daar rondloopt en aan het werk is en vervolgens met allemaal gasten gaat lopen flirten.

betekent dus weer dat ik alleen ben, afgelopen weekend ook (omdat ik geen sociaal leven meer heb nu) en eigenlijk alle dagen.... ik ken veel eenzame tijden, maar het voordeel is, dat ik niet afhankelijk ben van andere mensen.

probeer dat ook maar eens want het klinkt alsof je afhankelijk van haar bent... dat je het zo ervaart
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:59:06 #9
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116101098
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:57 schreef minthy het volgende:
Ongetwijfeld goed bedoeld allemaal, maar jezus... Mag iemand zelf ook nog dingen beslissen en ervaren?! :@
Ja hoor, maar ik wil gewoon over een tijdje dit gesprek kunnen afsluiten met een lieve: "I told you so...." :@
pi_116101161
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:59 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ja hoor, maar ik wil gewoon over een tijdje dit gesprek kunnen afsluiten met een lieve: "I told you so...." :@
Hufter :{w

:*
Tante minthy!! O+
pi_116101268
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

nooit afhankelijk zijn..

Mijn vriendengroep die ik opnieuw heb opgebouwd de afgelopen 5 maand is er ook niet meer, omdat ik dus ook klaar ben met de mijne...

ik wil haar niet zien, omdat ik weet wat voor bitch het is en hoe erg ze mij de ogen gaat uitsteken (werkt achter de bar etc en flirt er vrolijk op los) Ik kan gewoon heengaan en alle andere mensen wel gewoon gaan zien, maar ik weet zeker dat ik mij kapot ga irriteren als ze daar rondloopt en aan het werk is en vervolgens met allemaal gasten gaat lopen flirten.

betekent dus weer dat ik alleen ben, afgelopen weekend ook (omdat ik geen sociaal leven meer heb nu) en eigenlijk alle dagen.... ik ken veel eenzame tijden, maar het voordeel is, dat ik niet afhankelijk ben van andere mensen.

probeer dat ook maar eens want het klinkt alsof je afhankelijk van haar bent... dat je het zo ervaart
Jij redeneert nu ook vanuit jezelf. Niet iedereen die het uitmaakt gaat nog met exen om omwille van afhankelijkheid of hoop op dat het ooit weer goedkomt.

Men moet eens voor zichzelf spreken.
pi_116101271
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

nooit afhankelijk zijn..

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:56 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Als dat echt zo is, moet je gewverzooon vrienden blijven ja...

Maar wees wel alert dat je dit ook kan zeggen om puur jezelf voor de gek te houden... Sowieso ga je dat nu ontkennen (deed ik ook toen ik in jouw situatie zat), maar achteraf (en diep in je achterhoofd) weet je dat je jezelf voor de gek houdt...

Goed misschien is dat niet zo, ik ken je verder niet, maar gewoon een waarschuwing ;) ik wil niet dat mensen dezelfde ellende meemaken als ik ooit heb mogen meemaken :9 (alhoewel ik er wel superveel van geleerd heb waar ik nu weer baat bij heb :'))
Laat ik het zo zeggen: we wonen in verschillende steden, dus ik kom haar sowieso niet zo snel in het echt tegen. Verder zou ik me pas echt ellendig voelen als ik het contact nu zou verbreken. Een verzoening, daar hoop ik ook niet op. We zijn al verzoend, maar dan als vrienden.

Overigens heb ik dit eerder meegemaakt, maar dan met een collega waar ik achteraan zat een paar jaar terug. Toen was het sowieso niet mogelijk haar niet te zien. Ik merkte dat toen zij een paar maanden later een vriend kreeg, ik daar wel vrede mee had omdat mijn gevoelens voor haar behoorlijk waren wegge-ebt.
pi_116101343
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jij redeneert nu ook vanuit jezelf. Niet iedereen die het uitmaakt gaat nog met exen om omwille van afhankelijkheid of hoop op dat het ooit weer goedkomt.

klopt ik redeneer vanuit mezelf.... maar ik vertel hem mijn situatie en vervolgens geef ik aan: "het klinkt alsof jij ook"

ik beweer dus niet dat het daadwerkelijk zo is.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116101557
Daarbij gun je de ander toch ook het beste? Als je beide doorhebt dat je het geluk niet bij elkaar kan vinden...
Sarcasme. Herken het.
pi_116101601
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dank u!! _O_

*duikt weer in de lurkstand*
Tante minthy!! O+
pi_116101794
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:12 schreef Spirit82 het volgende:
Daarbij gun je de ander toch ook het beste? Als je beide doorhebt dat je het geluk niet bij elkaar kan vinden...
Bullshit, de mens is als het om het doorgeven van zijn genen gaat niet altruïstisch.
Je gunt elkaar in de liefde niet het beste (ja, alleen het beste met elkaar), dat is een mentaliteit die past bij losers die nog steeds de realiteit niet onder ogen kunnen komen en denken dat ze kunnen rekenen op mededogen.

All is fair in love and war :Y)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_116101817
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:19 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Bullshit, de mens is als het om het doorgeven van zijn genen gaat niet altruïstisch.
Je gunt elkaar in de liefde niet het beste, dat is een mentaliteit die past bij losers die nog steeds de realiteit niet onder ogen kunnen komen en denken dat ze kunnen rekenen op mededogen.

All is fair in love and war :Y)
Over bullshit gesproken...
Sarcasme. Herken het.
pi_116101869
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:20 schreef Spirit82 het volgende:

Over bullshit gesproken...
De echtscheidingsbemiddelaar word blij van zoveel geloof in de mens :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll sing you a lullaby.
pi_116101886
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:21 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De echtscheidingsbemiddelaar word blij van zoveel geloof in de mens :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gescheiden en heb nog altijd goed contact met mn ex :') En nee, daar is geen bemiddelaar aan te pas gekomen.
Sarcasme. Herken het.
pi_116101999
Meer mensen ervaring met chatroulette?

wat een bende :')
YouTube
pi_116102016
Bestaat dat nog? Ik wist niet dat je daar ook mee kon daten...
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:28:36 #22
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116102038
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:26 schreef ManageTheAnger het volgende:

Na die aflevering van Southpark heb je toch uberhaupt geen behoefte meer om daar op te zitten :')

"Wanking dude, wanking dude... oh wait, oh no, wanking dude" _O-
pi_116102162
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:22 schreef Spirit82 het volgende:

Ik ben gescheiden en heb nog altijd goed contact met mn ex :') En nee, daar is geen bemiddelaar aan te pas gekomen.
Wat ik bedoel te zeggen is dat mensen zichzelf voor de gek houden, toe jij ging trouwen beloofden jullie elkaar ook eeuwige trouw in goede en in slechte tijden. De realiteit is echter dat jullie die belofte hebben verbroken. Mijn excuses als dit misschien hard en gemeen overkomt (niet zo bedoelt) maar ik probeer alleen maar aan te tonen dat de mens alles behalve altruistisch is en vooral handelt naar zijn eigen behoefte op dat moment. Zolang je beiden op dezelfde golflengte zit kan je een hele leuke tijd hebben maar als dat niet langer het geval is kun je in de liefde maar beter afscheid van elkaar nemen.
I'll sing you a lullaby.
pi_116102201
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:26 schreef ManageTheAnger het volgende:

Veel wankers, groepjes jonge meisjes of oude afgetakelde dames.
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:45:17 #25
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_116102574
Xenobinol slaat de spijker op zijn kop. Onze hele samenleving als mens zijnde is gebaseerd op het feit dat vrijwel iedereen eerst uit eigenbelang handelt. Dat er tijdens dit proces ook voordelen of zaken ontstaat die voor een ander weer nuttig zijn, is niet het primaire doel van ons handelen.
Op elke fokker past een bril.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:48:50 #26
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116102691
Maar die conclusie is toch algemeen bekend? Betekent nog niet dat men het daadwerkelijk zo ervaart of voelt.

Maargoed discussie beetje onzinnig.
Die kerel moet gewoon lekker doen wat hij goed vindt/voelt. Blijkt het niet te werken, merkt ie het snel genoeg. Er zijn waarschuwingen geweest van mensen hier en nu moet ie het lekker zelf bepalen :)
pi_116102755
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:33 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Veel wankers, groepjes jonge meisjes of oude afgetakelde dames.
Ja, het is ook niet om te hosselen.

Maar serieus wat een trieste figuren, ik kende het nog niet totdat ik dat nummer call me maybe zag lol.

Ik denk, dat ziet er gezellig uit, kan je in elk geval fun hebben...

my life will never be the same again :')
YouTube
pi_116102941
Ik denk ook wel eens dat als verlichte buitenaardse wezens ons zo bezig zouden zien ze de nodige moeite zouden hebben om het altruistische deel in onze samenleving te bespeuren.
Onze samenleving werkt omdat we gemeenschappelijke voordelen hebben bij deze organisatievorm, dat dit ten koste gaan van een deel van de samenleving veraf (goedkope arbeid in sweat shops) of dichtbij (onderklasse die met een karig loon genoegen neemt of zelfs in armoede leeft) nemen we op de koop toe. Iedereen zit in dit systeem continue (bewust of onbewust) zijn of haar mogelijkheden te optimaliseren, dat voor sommigen de kern van deze activiteit ligt op een ander vlak mag duidelijk zijn.
Zo zoekt de een de ideale partner, het lekkerste biertje, de best betaalde baan of de beste kick.
Als je dan al altruisme bespeurt dan is dat vaak net zo goed een overlevingsmechanisme, gebaseerd op het overleven van het individu.

Nu ik er zo over nadenk is er denk ik 1 daad van altruisme die verder gaat dan het overleven van het individu en dat is als ouders zichzelf opofferen om hun kinderen een hogere overlevingskans te geven.
Misschien is er dan toch nog hoop voor ons als soort O+
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:01:04 #29
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116103119
Waar gaat dit in godsnaam over?
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:02:44 #30
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116103183
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:01 schreef Silenus het volgende:
Waar gaat dit in godsnaam over?
Nergens meer over :N
pi_116103318
ok, ben dus niet de enige.
pi_116103325
xenobinol is het broertje van Lamon.?
pi_116103484
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:32 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Wat ik bedoel te zeggen is dat mensen zichzelf voor de gek houden, toe jij ging trouwen beloofden jullie elkaar ook eeuwige trouw in goede en in slechte tijden. De realiteit is echter dat jullie die belofte hebben verbroken. Mijn excuses als dit misschien hard en gemeen overkomt (niet zo bedoelt) maar ik probeer alleen maar aan te tonen dat de mens alles behalve altruistisch is en vooral handelt naar zijn eigen behoefte op dat moment. Zolang je beiden op dezelfde golflengte zit kan je een hele leuke tijd hebben maar als dat niet langer het geval is kun je in de liefde maar beter afscheid van elkaar nemen.
Natuurlijk is het niet jezelf voor de gek houden, zolang je intenties maar oprecht zijn. Waar ik op doelde was dat je, normaliter, van elkaar houdt in een relatie. Als de relatie over gaat, neemt dat niet weg dat je vaak nog steeds heel veel om de andere persoon geeft, ook al realiseer je je dat je beiden gelukkiger wordt zonder elkaar. Dan gun je elkaar, mijns inziens, dus nog steeds het beste. Ik snap mensen ook niet die hun ex dood wensen. Wat een kul.
Sarcasme. Herken het.
pi_116103672
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Natuurlijk is het niet jezelf voor de gek houden, zolang je intenties maar oprecht zijn. Waar ik op doelde was dat je, normaliter, van elkaar houdt in een relatie. Als de relatie over gaat, neemt dat niet weg dat je vaak nog steeds heel veel om de andere persoon geeft, ook al realiseer je je dat je beiden gelukkiger wordt zonder elkaar. Dan gun je elkaar, mijns inziens, dus nog steeds het beste. Ik snap mensen ook niet die hun ex dood wensen. Wat een kul.
Dat kan natuurlijk, ik heb ook prima contact met mijn ex, maar dat was pas na een half jaar van geen contact om je eigen leven weer op de rails te krijgen. Direct contact behouden nadat een relatie over is is gewoon vrijwel altijd vragen om problemen. Je maakt het jezelf in ieder geval niet makkelijker om over de ander heen te komen (no pun intended). Als je denkt dat het makkelijker is om contact te houden, of prettiger, dan kom je toch vaak bedrogen uit. In het begin is het makkelijk en fijn. Totdat de ander z'n eigen weg ingaat.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:36:47 #35
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_116104288
Wil iemand mij uit de OP halen? O+ Thnx :*
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:38:02 #36
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116104332
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:36 schreef Pien85 het volgende:
Wil iemand mij uit de OP halen? O+ Thnx :*
O+ O+ O+

Mooie ^O^

Ik hoop binnenkort hetzelfde te kunnen zeggen :)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:38:16 #37
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_116104343
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:38 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

O+ O+ O+

Mooie ^O^

Huh wat? :?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:40:57 #38
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116104425
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:38 schreef SilentChaos het volgende:

Dat zegt weinig over status hoor ;)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:41:58 #39
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116104462
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:38 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Huh wat? :?
Huh? Oh ik dacht dat je bezeten was geworden :D

Je bent weg uit de OP trouwens... vraag me alleen af, gaat't dan automatisch goed bij het openen van een nieuwe reeks??? (zit al 100en jaren op Fok! maar die reeksfunctie heb ik weinig ervaring mee :@)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:43:06 #40
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_116104507
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:41 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Huh? Oh ik dacht dat je bezeten was geworden :D

Je bent weg uit de OP trouwens... vraag me alleen af, gaat't dan automatisch goed bij het openen van een nieuwe reeks??? (zit al 100en jaren op Fok! maar die reeksfunctie heb ik weinig ervaring mee :@)
Ik post hier gewoon nooit meer :) Kom ook eigenlijk niet meer echt op datingsites :)

En ja, gaat gewoon goed bij nieuw deel :Y Er staat nog een [/url] in de OP :P
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:44:17 #41
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116104539
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:43 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ik post hier gewoon nooit meer :) Kom ook eigenlijk niet meer echt op datingsites :)

En ja, gaat gewoon goed bij nieuw deel :Y Er staat nog een [/url] in de OP :P
Fixed :)

Oke logisch dan :Y
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:45:17 #42
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116104574
sowieso moet je geen mensen in de OP zetten. dat maakt dat dit een kliekjes-SC uitstraling krijgt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_116117130
ff jullie mening:

Gesprek van net:

nog een bijzondere reden hoe je op paiq bent gekomen?

voor een knappe man he haha

dat is wel een eerlijk antwoord
Dat gaat je met die hollandse uitstraling ook zeker wel lukken

haha tot op heden nog niet gelukt hoor
maar ben dan ook best kritisch denk

ja?
op grond waarvan

uiterlijk?

Er is meer dan alleen dat toch?

ja maar ik moet er ook mee in 1 bed liggen he
anders wordt het een broer/zus verhaal

Aantrekkingskracht is belangrijk, maar dat is er wel of dat is er niet
zoiets hangt in de lucht
en is niet te beschrijven of te verklaren

dan is uiterlijk ook bepalend lijkt me

nou is de vraag aan jullie... ben ik de enige die hiervan ontzettende jeuk krijgt?
YouTube
pi_116117193
ja, van jouw antwoorden. veeeeeeeeel te serieus. :')
pi_116117260
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
ff jullie mening:

Gesprek van net:

ja?
op grond waarvan

uiterlijk?

zoiets hangt in de lucht

nou is de vraag aan jullie... ben ik de enige die hiervan ontzettende jeuk krijgt?
Ze mag toch haar wensen hebben.. Ik heb ook wel een keer iemand gesproken die persé iemand wilde met een 6-pack.
pi_116117448
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
ff jullie mening:

Gesprek van net:

ja?
op grond waarvan

uiterlijk?

zoiets hangt in de lucht

Ja ik....tuurlijk het oog wilt ook wat... maar zij is blijkbaar puur gefixeerd op uiterlijk.... terwijl aantrekkingskracht niet per se een knappe man betekent... kijk naar Richard Branson... ziet er uit als een aap, maar door zijn charisma een echte womanizer.....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_116117527
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:10 schreef dawg het volgende:
Je hebt haar zinnetjes, haal zijn zinnetjes weg en zet je eigen stijl zinnetjes er dan tussen, dan wil ik wel eens zien hoeveel beter jij het doet.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_116117708
quote:
Beste stuurlui staan aan wal..

en voor zover je het nog niet door had, dat gesprek was al over op het moment dat ze erover begon ;-)
YouTube
pi_116117722
De meeste mannen hier roepen ook steeds dat ze geen dame met een kort pittig kapsel willen etc.. Natuurlijk is uiterlijk belangrijk. Alleen wat de één mooi vindt hoeft de ander niet mooi te vinden. Het gaat erom dat zij iemand wil die zij aantrekkelijk vindt...
pi_116117729
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:18 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Je hebt haar zinnetjes, haal zijn zinnetjes weg en zet je eigen stijl zinnetjes er dan tussen, dan wil ik wel eens zien hoeveel beter jij het doet.
ik zou niet weten waarom. neemt niet weg dat ik zijn reacties te serieus vind. "een knappe man he, HAHA". vooral de haha wat impliceert dat ze niet zo heel serieus is, komt er een kerel die daar heel serieus op ingaat, dat is een afknapper. zou ik vinden, je kent elkaar nog niet eens.
pi_116117803
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Beste stuurlui staan aan wal..

en voor zover je het nog niet door had, dat gesprek was al over op het moment dat ze erover begon ;-)
ik heb geen bewijsdrang. :') ook ben ik totaal niet onzeker. ik geef gewoon mijn mening, als die je niet aanstaat moet je zoiets niet op een publiek forum zetten. ~:)
pi_116117902
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef Sekhmet het volgende:
De meeste mannen hier roepen ook steeds dat ze geen dame met een kort pittig kapsel willen etc.. Natuurlijk is uiterlijk belangrijk. Alleen wat de één mooi vindt hoeft de ander niet mooi te vinden. Het gaat erom dat zij iemand wil die zij aantrekkelijk vindt...
jij hebt een kort kapsel? :P
pi_116117981
quote:
Kort haar kan heel leuk staan, en soms staat lang haar beter. Hangt van de persoon af.
pi_116118151
quote:
Dit ja, komt op mij al doodsaai over. Verder heeft het 0,0 zin om daarover te gaan discusseren.
pi_116118376
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:26 schreef dawg het volgende:

[..]

jij hebt een kort kapsel? :P
Nee, meer bedoeld om even een voorbeeld te geven dat vrijwel de meeste mensen 'eisen' aan het uiterlijk stellen...iig voorkeuren hebben. Het korte pittige kapsel is gewoon iets wat hier op FOK! regelmatig terug komt :P
pi_116118416
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:35 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Nee, meer bedoeld om even een voorbeeld te geven dat vrijwel de meeste mensen 'eisen' aan het uiterlijk stellen...iig voorkeuren hebben. Het korte pittige kapsel is gewoon iets wat hier op FOK! regelmatig terug komt :P
Maar die zijn dan ook gewoon ERG!! :P
pi_116118520
quote:

[..]

Mja je hebt uiterlijk waar iemand niets aan kan doen (kaaklijn, symmetrie, neus etc) en je hebt vrouwen die kiezen voor een kort pittig kapsel ( :X ) :P
pi_116118604
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:31 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Dit ja, komt op mij al doodsaai over. Verder heeft het 0,0 zin om daarover te gaan discusseren.
Weer eentje die het beter kan, maar dit niet ff wil showen.
pi_116118671
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:38 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Mja je hebt uiterlijk waar iemand niets aan kan doen (kaaklijn, symmetrie, neus etc) en je hebt vrouwen die kiezen voor een kort pittig kapsel ( :X ) :P
Dit vind je niks?: en
pi_116118688
quote:

[..]

uhu, weet ik, maar er staat me iets van bij dat jij ook een keer reageerde toen het over lengte van vrouwen ging, wilde even kijken of je weer te kietelen was, that's all. :P

ot: uiterlijk hangt bij mij van zoveel dingen af dat ik niet kan zeggen wat ik wel en wat ik niet aantrekkelijk vind. op een ding na, slank is een must. de rest, dat ligt er maar net aan. :)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:47:36 #61
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116118926
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:40 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Weer eentje die het beter kan, maar dit niet ff wil showen.
Ze hebben gewoon gelijk hoor. :')

En het heeft geen zin om je eigen zinnetjes erin te plakken, want na elke zin die je zegt loopt een gesprek weer anders. Zij is waarschijnlijk idd wat simpel, maar wilde gewoon een luchtig gesprek en dan moet je niet daarop ingaan alsof je op een werkcollege psychologie aan de universiteit zit.
pi_116118978
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

En het heeft geen zin om je eigen zinnetjes erin te plakken, want na elke zin die je zegt loopt een gesprek weer anders. Zij is waarschijnlijk idd wat simpel, maar wilde gewoon een luchtig gesprek en dan moet je niet daarop ingaan alsof je op een werkcollege psychologie aan de universiteit zit.
Het gesprek was daarvoor al op z'n eind.

Ik laat alleen een klein gedeelte zien en hoe zij erin staat.

sekhmet is de enige die het door had.

De rest, heeft last van z'n ego.
YouTube
pi_116119074
right. :')
pi_116119081
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:41 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dit vind je niks?: [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Is niet helemaal wat ik versta onder kort/pittig. Maar natuurlijk blijft een mooie vrouw nog wel mooi, ook met een kort pittig kapsel... alleen ik zie een vrouw graag met lang haar.

Morena Baccarin:

Blijft even mooi, maar als ik mag kiezen, lang haar :P
pi_116119136
YouTube
pi_116119249
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

Kritiek uiten is heel makkelijk, als ik dan vraag van laat eens zien dat je het beter kan hebben ze het ineens te druk. Ik ben niet blind hoor, ik zou het gesprek ook anders doen maar ja, ik ben hem niet. Jij bent mij niet en dus doe je dat gesprek ook weer anders dan ik. Hou de kritiek lekker voor jezelf, ja je bent geweldig, masturbeer maar ff voor een spiegel. ^O^
pi_116119253
Kort, lang, whatever, toen ik m'n vorige vriendin leerde kennen had ze een glad geschoren hoofd. Kan ook mooi zijn met de juiste uitstraling :)
pi_116119266
Bij kort pittig kapsel moet ik vooral al snel denken aan dit soort types:

:')

Maar zoals dawg zegt, je kan wel je voorkeuren hebben, maar je kan prima aangetrokken worden tot iemand die eigenlijk niet aan die voorkeuren voldoet. Staat morena baccarin voor me met dr korte haar, hell no dat dat een dealbreaker is :D Enige waar ik echt geen zin aan heb zijn overmatig dikke vrouwen.

Oh en zoals Silenus zegt Kloonhommel, heeft geen zin natuurlijk om zijn zinnen te gaan vervangen aangezien idd hele gesprek al anders zou lopen.
pi_116119321
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:55 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Kritiek uiten is heel makkelijk, als ik dan vraag van laat eens zien dat je het beter kan hebben ze het ineens te druk. Ik ben niet blind hoor, ik zou het gesprek ook anders doen maar ja, ik ben hem niet. Jij bent mij niet en dus doe je dat gesprek ook weer anders dan ik. Hou de kritiek lekker voor jezelf, ja je bent geweldig, masturbeer maar ff voor een spiegel. ^O^
:') Slechte dag?

Hij publiceert een chat van iemand die dat ws niet wil en vraagt of wij daar niet jeukerig van worden, van haar antwoorden. Dan kan ie ook wel wat kritiek op zijn eigen zinnen incasseren lijkt mij.
pi_116119329
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:51 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Is niet helemaal wat ik versta onder kort/pittig. Maar natuurlijk blijft een mooie vrouw nog wel mooi, ook met een kort pittig kapsel... alleen ik zie een vrouw graag met lang haar.

Morena Baccarin:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Blijft even mooi, maar als ik mag kiezen, lang haar :P
Echt echt echt echt toevallig... , ik was net op haar IMDB aan het kijken welke foto ik van haar zou posten omdat ze een echt ontzettend mooi gezichtje heeft en zelfs kort haar haar echt goed staat.
pi_116119359
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:55 schreef VacaLoca het volgende:
Bij kort pittig kapsel moet ik vooral al snel denken aan dit soort types:

[ afbeelding ] :')
Bleh....
pi_116119366
Uiterlijk is natuurlijk wel belangrijk. Maar moet je dan op de foto's afgaan op datingsites? Hoe vaak gebeurd het niet dat iemand er heel leuk uit ziet op een foto en dat je die persoon in werkelijkheid gewoon niet aantrekkelijk vind. Andersom kan ook prima. Ik beoordeel over het algemeen niet zo snel de foto, ik kan het pas bij een ontmoeting echt beoordelen.
pi_116119395
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:55 schreef Black_Rainbow het volgende:
Kort, lang, whatever, toen ik m'n vorige vriendin leerde kennen had ze een glad geschoren hoofd. Kan ook mooi zijn met de juiste uitstraling :)
Inderdaad. Dat is min of meer wat ik zei, het hangt van de persoon af.
pi_116119483
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:57 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

:') Slechte dag?

Hij publiceert een chat van iemand die dat ws niet wil en vraagt of wij daar niet jeukerig van worden, van haar antwoorden. Dan kan ie ook wel wat kritiek op zijn eigen zinnen incasseren lijkt mij.
Oke oke, hij vroeg erom. Toch moest ik ff de egootjes hier uitdagen. Jammer dat niemand bij wijze van spreken zijn broek wilde laten zakken om te laten zien dat ie ook echt gigantisch is. (NO HOMMO)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:08:47 #75
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116119841
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:55 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Hij vraagt toch om onze mening, sukkeltje. :')
pi_116120835
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hij vraagt toch om onze mening, sukkeltje. :')
Denk je dat hij over zichzelf had bij die vraag? Denk je dat echt? Schelden doet geen zeer. :6

gaat in een hoekje zitten huilen.

Offtopic: ben pleitos, joggen voordat iemand daadwerkelijk denkt dat ik niet (meer) reageer omdat ik zit te huilen. 8)7
pi_116122736
Weet iemand hoe het zit met het foto's beoordelen bij Badoo?

Ik moest eerst iets van 60 foto's beoordelen om mijn eigen 3 foto's te laten beoordelen, maar zie nu al een een paar dagen bij mijn foto's de melding "uw foto's worden momenteel beoordeeld, over een paar minuten krijgt u uw score".

Maar nog geen score dus ... :?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:10:24 #78
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116125497
Leuke man van gister is online op Badoo ;) Maar eens even verder kletsen dus.
pi_116126037
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:15 schreef Moogwai10 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het foto's beoordelen bij Badoo?

Ik moest eerst iets van 60 foto's beoordelen om mijn eigen 3 foto's te laten beoordelen, maar zie nu al een een paar dagen bij mijn foto's de melding "uw foto's worden momenteel beoordeeld, over een paar minuten krijgt u uw score".

Maar nog geen score dus ... :?
Duurt altijd even daar, het zijn nu eenmaal niet de snelsten. Tenzij je met je portemonnee staat te wapperen voor het kopen van Bionische Krachten, of hoe dat ook alweer heet daar.

Over een dag of wat moet er wel iets van een score bijstaan.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_116127007
Aaaaaaaaaaarghaaaaaaaaaaarghaaaaaaaaaaaaaargh, de tergende tenenkrommendheid van sommige chats...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:36:25 #81
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116127154
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aaaaaaaaaaarghaaaaaaaaaaarghaaaaaaaaaaaaaargh, de tergende tenenkrommendheid van sommige chats...
Ha ha! How come?

Mijn chat loopt wel ok, al is het van gezellig samen koken en bijna een date nu de diepte ingegaan. Maar weer wat luchtigers nu :P
pi_116127285
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:36 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha! How come?

Mijn chat loopt wel ok, al is het van gezellig samen koken en bijna een date nu de diepte ingegaan. Maar weer wat luchtigers nu :P
Ja, ik weet niet... Gewoon dat je denkt DOE EVEN LEEEEEEEEUK DAN!!! Of iig doe even snel... Paiq is notabene een chatsite mensen. En dan 5 minuten tikken voor een zinnetje van 5 woorden...

En dan mag ik van mezelf niet gelijk blokkeren of heel onaardig doen, maar aaaargh. ik wil met mijn hoofd op mijn toetsenbord bonken dan :')

En dan denk ik BLOKKEER ME NOU BLOKKEER ME NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, omdat ik denk dat ik er vast slecht karma van krijg als ik iedereen steeds maar blokkeer, maar dat doen ze dan niet :')

Ghihih wacht, ik ga even mijn pillen innemen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:39:40 #83
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116127400
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, ik weet niet... Gewoon dat je denkt DOE EVEN LEEEEEEEEUK DAN!!! Of iig doe even snel... Paiq is notabene een chatsite mensen. En dan 5 minuten tikken voor een zinnetje van 5 woorden...

En dan mag ik van mezelf niet gelijk blokkeren of heel onaardig doen, maar aaaargh. ik wil met mijn hoofd op mijn toetsenbord bonken dan :')
En als je nou gewoon eens tikt wat je hier schrijft? Ben wel benieuwd wat er dan gebeurt eigenlijk :P
pi_116127510
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef eefje801 het volgende:

[..]

En als je nou gewoon eens tikt wat je hier schrijft? Ben wel benieuwd wat er dan gebeurt eigenlijk :P
O god ja ik ook. Maar nee :D
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:42:46 #85
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116127629
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O god ja ik ook. Maar nee :D
Issie daar toch te leuk voor?
pi_116127694
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:42 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Issie daar toch te leuk voor?
Nee juist niet. Bij een leuk iemand zou ik nog willen proberen het gesprek op die manier een kant op te krijgen die mij ook bevalt. Hier wil ik eik gewoon van af :@
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:44:30 #87
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116127752
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee juist niet. Bij een leuk iemand zou ik nog willen proberen het gesprek op die manier een kant op te krijgen die mij ook bevalt. Hier wil ik eik gewoon van af :@
Daarom stelde ik het ook voor :P Nou ja, je kunt hem altijd gewoon deleten ;)
pi_116127763
Oops I.... Did it again *O*
pi_116127856
Is de tijd die je bij paiq moet chatten voor een foto zichtbaar wordt verkort ofzo? Heb het idee dat het nu heel snel gaat, terwijl ik voorheen best wel flinke gesprekken had.
pi_116127892
Mijn nieuwe PaiQ strategie is "alle oneliners accepteren". Terwijl ik ze vroeger eik nooooooooooit accepteerde, omdat ze allemaal zo kazig als wat zijn/waren....

En dan accepteer je ze, op een moment dat de ander niet online is. En dan praat je vervolgens nooit met elkaar :D Gek heur.
pi_116127933
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:45 schreef maen het volgende:
Is de tijd die je bij paiq moet chatten voor een foto zichtbaar wordt verkort ofzo? Heb het idee dat het nu heel snel gaat, terwijl ik voorheen best wel flinke gesprekken had.
Is het enkel de tijd? Ik heb altijd het idee dat de hoeveelheid die je chat ook uitmaakt namelijk...
pi_116127946
Mghi sorry mensen, ik heb net 3 bakken koffie op *O* ADHD galore :')
pi_116128001
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Is het enkel de tijd? Ik heb altijd het idee dat de hoeveelheid die je chat ook uitmaakt namelijk...
Geen idee, het gesprek was nu net bij waar woon je en wat studeer je, en toen werd het al zichtbaar. Dus net begonnen..
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:50:03 #94
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116128148
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:48 schreef maen het volgende:

[..]

Geen idee, het gesprek was nu net bij waar woon je en wat studeer je, en toen werd het al zichtbaar. Dus net begonnen..
Da's wel heel snel inderdaad! Ik had ook altijd het idee dat bij gesprekken waar je veel praat het sneller ging. Maar al een tijdje niet gepaiqt eigenlijk.
pi_116128250
Als je veel praat dan gaat het veel sneller. Weet niet of er iets veranderd is, heb Paiq al lang niet meer gebruikt.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:53:05 #96
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116128365
De Badoo chat bevalt ook wel, tot nu toe. Maar dat kan er ook aan liggen dat het een leuke chat is.
Heb alleen de indruk dat hij niet van het snelle afspreken is. Kijken of ik daar verandering in kan brengen :P
pi_116128748
Ik heb 2 fotobewonderaars een oneliner gestuurd: leuke foto, chatten? Gewoon kort en simpel zoals hier al is voorgesteld. 1tje heeft het afgewezen :{ en de ander heeft het geaccepteerd. Nu sturen we elkaar om en om oneliners maar ik had ook een losse vraag gesteld over haar naam, die doet buitenlands aan en ze beantwoord alleen maar de oneliners....?

[ Bericht 13% gewijzigd door Kloonhommel op 28-08-2012 22:59:30 (Niet goed gelezen...) ]
pi_116128768
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Da's wel heel snel inderdaad! Ik had ook altijd het idee dat bij gesprekken waar je veel praat het sneller ging. Maar al een tijdje niet gepaiqt eigenlijk.
ja dat had ik inderdaad ook het idee, maar de laatste 3 matches ofzo ging het echt heel snel. Dat je nog niet eens echt een beeld/mening hebt kunnen vormen voordat de foto al zichtbaar is.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:59:48 #99
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116128884
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:58 schreef Kloonhommel het volgende:
Misschien photocheat, (dat je voor zoveel credits foto al te zien krijgt ipv zo lang te moeten lullen). Kost geen drol.

Enne, ik heb 2 fotobewonderaars een oneliner gestuurd: leuke foto, chatten? Gewoon kort en simpel zoals hier al is voorgesteld. 1tje heeft het afgewezen :{ en de ander heeft het geaccepteerd. Nu sturen we elkaar om en om oneliners maar ik had ook een losse vraag gesteld over haar naam, die doet buitenlands aan en ze beantwoord alleen maar de oneliners....?
Kan van alles zijn. Zou gewoon een wat langer berichtje sturen zodat het meer opvalt en ze er niet overheen leest.
pi_116128894
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:58 schreef Kloonhommel het volgende:
Misschien photocheat, (dat je voor zoveel credits foto al te zien krijgt ipv zo lang te moeten lullen). Kost geen drol.

Enne, ik heb 2 fotobewonderaars een oneliner gestuurd: leuke foto, chatten? Gewoon kort en simpel zoals hier al is voorgesteld. 1tje heeft het afgewezen :{ en de ander heeft het geaccepteerd. Nu sturen we elkaar om en om oneliners maar ik had ook een losse vraag gesteld over haar naam, die doet buitenlands aan en ze beantwoord alleen maar de oneliners....?
photocheat krijg je toch niet te weten als de ander dat doet? Dan krijg je zelf de foto's niet te zien, dacht ik, alleen de ander als die het uitvoert.
pi_116129006
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:59 schreef maen het volgende:

[..]

photocheat krijg je toch niet te weten als de ander dat doet? Dan krijg je zelf de foto's niet te zien, dacht ik, alleen de ander als die het uitvoert.
Ja, ik heb het al weggehaald, ik had je vraag niet goed gelezen. 8)7
pi_116129086
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 23:01 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ja, ik heb het al weggehaald, ik had je vraag niet goed gelezen. 8)7
dan heb ik ook niets gezegd! :P
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:59:14 #103
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116132426
Pfff...hoe krijg je een chat weer een beetje luchtig. Het is echt te laat voor gesprekken over de persoonlijkheidstypen van Jung :P Hellup!

ok ik loop weer te vroeg te miepen, het gaat alweer over wat luchtigers
pi_116132737
Jung, da's toch leuk? Ik trof hier vanmiddag al een infp aan (zelf ben ik een isfp). :P Anyway, het klinkt alsof je het naar je zin hebt...

Zelf heb ik Paiq weer eens aangezet en meteen een erg leuk gesprek gehad met een stadsgenote. Beetje lastig dat we de komende week nooit tegelijk lang online kunnen zijn, maar ze wilde wel graag vaker chatten. Eens kijken wat hier uitkomt. :)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:16:29 #105
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116133121
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 00:06 schreef cassettebandje het volgende:
Jung, da's toch leuk? Ik trof hier vanmiddag al een infp aan (zelf ben ik een isfp). :P Anyway, het klinkt alsof je het naar je zin hebt...

Zelf heb ik Paiq weer eens aangezet en meteen een erg leuk gesprek gehad met een stadsgenote. Beetje lastig dat we de komende week nooit tegelijk lang online kunnen zijn, maar ze wilde wel graag vaker chatten. Eens kijken wat hier uitkomt. :)
Ik ben een enfp. Ha ha ja da's wel leuk maar ik kan nu niet echt me meer daarop concentreren ;) Maar heb wel het idee dat er snel een date gaat komen, ja :)

Wat leuk zeg, altijd ook fijn als iemand in dezelfde stad woont. Heb ik nu ook. Gewoon praktischer.
Nou dan spreek je elkaar vast nog vaker :)
pi_116136881
Ik werd zomaar gebeld door de dame die ik had leren kennen. Ruim een uur zitten kletsen. Nog heel even wachten op de date zelf, maar via de telefoon klikte het goed... :)
pi_116137943
Jemig het gaat hard hier.

A.s. zaterdag weer een date met mevrouw :9 Het is wel lastig want we hebben nauwelijks contact, maar dat maakt het verlangen naar elkaar wel meer :Y
  woensdag 29 augustus 2012 @ 09:02:40 #108
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116137980
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:00 schreef Vinniiee het volgende:
Jemig het gaat hard hier.

A.s. zaterdag weer een date met mevrouw :9 Het is wel lastig want we hebben nauwelijks contact, maar dat maakt het verlangen naar elkaar wel meer :Y
Erg is dat he...
Had ik de eerste 2 weken ook, eigenlijk alleen in het weekend contact en heel soms tussendoor... Was best kut, want je wil eigenlijk meer contact :P maar onder het mom van "rustig aan doen" doe je dat dan niet :P

Nu is't overigens wel dagelijks contact O+
Groeit vanzelf :)

Enige kutte is dat ik haar over het algemeen alleen in het weekend zie, dat maakt het verlangen ook groter :P
pi_116138024
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:02 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Erg is dat he...
Had ik de eerste 2 weken ook, eigenlijk alleen in het weekend contact en heel soms tussendoor... Was best kut, want je wil eigenlijk meer contact :P maar onder het mom van "rustig aan doen" doe je dat dan niet :P

Nu is't overigens wel dagelijks contact O+
Groeit vanzelf :)

Enige kutte is dat ik haar over het algemeen alleen in het weekend zie, dat maakt het verlangen ook groter :P
Man, breek me de bek niet open _O-
Ik weet niet hoe lang het nog gaat duren, beetje afhankelijk van haar omstandigheden. Nu ze weer naar school gaat is het contact wel iets meer, maar nog niet veel, maar misschien is dat ook juist goed wat jij zegt.

Ik kan haar ook alleen in het weekend zien, en vaak ook nog maar 1 dagdeel.
pi_116138252
Mijn nieuwe match is 7 jaar jonger :')

* DancingPhoebe schakelt matching maar weer uit :')
pi_116138503
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

Dan kun je toch je matchingvoorkeuren aanpassen?
pi_116138670
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:32 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dan kun je toch je matchingvoorkeuren aanpassen?
Kan, maar ik heb bij matching steeds vaker het idee dat je gewoon maar iemand krijgt die op ongeveer hetzelfde moment ook aan matching toe is, dan iemand die nu echt het beste bij je lijkt te passen volgens de ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE :')
pi_116138711
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kan, maar ik heb bij matching steeds vaker het idee dat je gewoon maar iemand krijgt die op ongeveer hetzelfde moment ook aan matching toe is, dan iemand die nu echt het beste bij je lijkt te passen volgens de ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE :')
Qua uiterlijk ben ik het met je eens, maar qua persoon zelf, tja weet niet. De helft is nooit online als ik online ben :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:03:28 #114
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116139106
Het ergste aan paiq vind ik wel de lelijke smileys. Daar krijg ik echt spontaan jeuk van. :'(
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:04:21 #115
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116139124
quote:

Oeh oeh oeh ik gaat een match aanvragen en zorgen dat wij een match worden!

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_116139162
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oeh oeh oeh ik gaat een match aanvragen en zorgen dat wij een match worden!

O+ MARKJE O+
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:07:53 #117
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116139217
Trouwens dat match gebeuren is kut. Of ze zijn debiel jong of heel oud, dik, 3 kinderen en saai.

Gaat nergens over, zo speeddate is dan geinig als je uitgenodigt word, maar voor de rest slaat het allemaal nergens op -O-
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:11:51 #118
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116139316
ook_gek <--> DancingPhoebe = match
pi_116139327
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:07 schreef ook_gek het volgende:
Trouwens dat match gebeuren is kut. Of ze zijn debiel jong of heel oud, dik, 3 kinderen en saai.

Gaat nergens over, zo speeddate is dan geinig als je uitgenodigt word, maar voor de rest slaat het allemaal nergens op -O-
Ik heb er een scharrel van 2 a 3 maand aan overgehouden... en die was HOT.

helaas..... wel een emotionele stoornis en kon ze niet fatsoenlijk met situaties overweg :')
YouTube
pi_116139338
Ik vind het speeddaten juist het leukste. Daar komen de leukste gesprekken uit voort.

Mijn meest serieuze contact tot nu toe kwam overigens voort uit een one-liner. Daarom heb ik ook mijn one-liner policy veranderd, maar het lijkt tot nu toe een uitzondering die de regel bevestigt te zijn geweest :')

Oh en trouwens dat bleek uiteindelijk ook kut :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:49:50 #121
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_116140448
Ik moest me hier melden van ene DP
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_116140466
Dames, dit is Pax. Pax houdt van hobbies. Wie wil er met hem daten?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:51:30 #123
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_116140511
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dames, dit is Pax. Pax houdt van hobbies. Wie wil er met hem daten?
Beste openingszin ooit.
pi_116140586
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:51 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Beste openingszin ooit.
Ik ga je uitpimpen popje. Komt allemaal goed.
pi_116140637
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ga je uitpimpen popje. Komt allemaal goed.
waarom date je hem zelf niet?
pi_116140647
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:56 schreef rival het volgende:

[..]

Te ver weg en Fokker!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:58:16 #127
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_116140711
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:56 schreef rival het volgende:

[..]

friendzoned
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:59:02 #128
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116140726
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:58 schreef Paxlie het volgende:

[..]

friendzoned
*oooooooooooooooooow*

pijnlijk.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:00:18 #129
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116140759
quote:

[..]

friendzoned
TT niet goed gelezen :D
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:01:55 #130
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116140808
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Te ver weg en Fokker!
Ik woon dicht bij en zeg mijn fok account op. Nou als dat geen liefde is O+
pi_116141025
quote:

[..]

friendzoned
Niet piepen. Wat moeten de vrouwkes daar wel neit van denken?
pi_116141042
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik woon dicht bij en zeg mijn fok account op. Nou als dat geen liefde is O+
KST!
pi_116141277
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

beter ga je met hem op date en vertel je hier dan alle wilde verhalen van de nacht, dan maak je betere reclame voor hem.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:19:47 #134
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_116141352
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Heeft niks te maken met piepen, ik ben gewoon te sociaal :7
Op Badoo word ik nu gestalked door een monster, toch maar de block functie gebruiken ;(
pi_116141372
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:19 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Heeft niks te maken met piepen, ik ben gewoon te sociaal :7
Op Badoo word ik nu gestalked door een monster, toch maar de block functie gebruiken ;(
Pics or it didnt happen.

En definieer stalken.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:21:07 #136
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_116141410
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Pics or it didnt happen.

En definieer stalken.
Iedere dag een berichtje sturen met waarom ik nog niet gereageerd heb. Na een paar chatberichten zag ik de bui al hangen, dus meh.
pi_116141439
Gewoon geven.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:21:53 #138
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116141442
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

KST!
-O-
pi_116141562
Ik ben op paiq gematched aan iemand zonder fotos. Dus ik dacht van mja ik wacht wel af tot ze fotos heeft. Heeft ze me geblokt na 2 dagen. 8)7 Hoe kan iemand uberhaupt gematched worden zonder fotos want zo komt de ander niet te weten hoe ze eruit ziet?
pi_116141578
Ik zou er ook wel een voorstander van zijn wanneer ze iig 1 foto verplichten hoor.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 11:37:21 #141
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116141928
Ik kreeg laatst een match met een nieuwe gebruiker en 2min later staat er dat ze zich heeft uitgeschreven :D

Trouwens, hoe kan je mensen uit je lijst gooien? Ik wil er een paar weg kiepen. Die blijven maar lullen :{
pi_116142057
Contact open klappen en bij opties voor verwijderen kiezen :)
pi_116142625
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 00:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik ben een enfp. Ha ha ja da's wel leuk maar ik kan nu niet echt me meer daarop concentreren ;) Maar heb wel het idee dat er snel een date gaat komen, ja :)
:)

quote:
Wat leuk zeg, altijd ook fijn als iemand in dezelfde stad woont. Heb ik nu ook. Gewoon praktischer.
Nou dan spreek je elkaar vast nog vaker :)
Ben benieuwd of we wederzijdse vrienden hebben, we komen in ieder geval in dezelfde kroegen.

Wat matches betreft: dit was eigenlijk de eerste Paiq-match waarmee ik ueberhaupt heb gepraat volgens mij, maar dit is dus wel een goede. Bij de speeddates zijn ze nooit veel ouder of jonger, dus dat mechanisme werkt voor mij ook wel aardig. En ze hebben aan de hand van de foto's blijkbaar door dat ik op donkerharig val. :P
pi_116142707
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

En dan denk ik BLOKKEER ME NOU BLOKKEER ME NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, omdat ik denk dat ik er vast slecht karma van krijg als ik iedereen steeds maar blokkeer, maar dat doen ze dan niet :')
Ik word altijd geblokkeerd -O-

Bracht die matchcomputer mij maar eens in contact met vrouwen zoals jij O+

Ik kan minstens 5 woorden per minuut typen :Y
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:10:33 #145
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_116143136
quote:

Boven jou date er iemand met iemand die nog naar school gaat. Fuck zeg, dalijk kan ze vrijdagavond niet daten omdat ze zaterdagochtend moet rijlessen.
pi_116144006
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:25 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik ben op paiq gematched aan iemand zonder fotos. Dus ik dacht van mja ik wacht wel af tot ze fotos heeft. Heeft ze me geblokt na 2 dagen. 8)7 Hoe kan iemand uberhaupt gematched worden zonder fotos want zo komt de ander niet te weten hoe ze eruit ziet?
Als je de hele tijd fotocheat ( ik ben oppervlakkig :@ ) dan is dat een probleem maar de bedoeling van paiq is dat je eerst even wat chat alvorens je elkaars foto te zien krijgt. Misschien is ze wel beeldschoon en wil ze niet op haar uiterlijk beoordeeld worden O+
I'll sing you a lullaby.
pi_116145223
Waarom ziet Pax eruit als 18 terwijl hij 31 is? -O-

Fotolurken ftw :9
Sarcasme. Herken het.
pi_116145250
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:38 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Als je de hele tijd fotocheat ( ik ben oppervlakkig :@ ) dan is dat een probleem maar de bedoeling van paiq is dat je eerst even wat chat alvorens je elkaars foto te zien krijgt. Misschien is ze wel beeldschoon en wil ze niet op haar uiterlijk beoordeeld worden O+
o|O En dat zegt dat ik nog in sinterklaas geloof :P
Sarcasme. Herken het.
pi_116145356
Op Paiq hangt het er vanaf hoeveel zinnen je typt voordat je de foto's te zien krijgt. Als je snel foto's wilt zien, gewoon zo vaak mogelijk op enter drukken!

Het rare van vrouwen op Paiq is dat ze wel een battledate willen, maar als er maar 1 kandidaat is, drukken ze vrijwel allemaal weg... Blijkbaar willen ze heeeel graag concurrentie ofzo.

Sowieso is die matching daar raar, ik krijg de laatste tijd alleen maar vrouwen van 24, 25 of 26, die mij vervolgens vrijwel altijd weg klikken omdat ik te jong ben (21) (wat ik overigens een slecht reden vind, leeftijd is maar een getal in mijn ogen, jammer genoeg vinden maar weinig vrouwen dat).
pi_116145384
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

o|O En dat zegt dat ik nog in sinterklaas geloof :P
Sommige vrouwen hebben gewoon het probleem dat ze te aantrekkelijk zijn en daarom benadert worden door foute typjes...

SPOILER
I'll sing you a lullaby.
pi_116145496
quote:
Dat is ook gewoon zwaar afstootwekkend.
Alsof je alle vrouwelijkheid van een persoon wegneemt.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:20:40 #152
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_116145538
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:11 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom ziet Pax eruit als 18 terwijl hij 31 is? -O-

Fotolurken ftw :9
Zeg, die hoofdfoto is van 2 jaar terug 8-)
Al ben ik nu wel slanker :+
pi_116145552
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:15 schreef rolklem het volgende:
Op Paiq hangt het er vanaf hoeveel zinnen je typt voordat je de foto's te zien krijgt. Als je snel foto's wilt zien, gewoon zo vaak mogelijk op enter drukken!

Het rare van vrouwen op Paiq is dat ze wel een battledate willen, maar als er maar 1 kandidaat is, drukken ze vrijwel allemaal weg... Blijkbaar willen ze heeeel graag concurrentie ofzo.
Simpel, vrouwen willen zich speciaal voelen en dus moet er om ze gevochten worden. Als er geen concurrentie is van hun zijde dan zijn ze bang dat ze 'te makkelijk' zijn en missen ze de kans om als prijs gezien te worden. Immers als je in een kamer met 10 andere vrouwen bent en die aantrekkelijke alpha man verkiest jouw boven die andere dames dan moet je wel heel erg speciaal en bijzonder zijn.
Is het je nooit opgevallen dat je meer aandacht krijgt van vrouwen als je reeds in gesprek bent met een vrouw?

quote:
Sowieso is die matching daar raar, ik krijg de laatste tijd alleen maar vrouwen van 24, 25 of 26, die mij vervolgens vrijwel altijd weg klikken omdat ik te jong ben (21) (wat ik overigens een slecht reden vind, leeftijd is maar een getal in mijn ogen, jammer genoeg vinden maar weinig vrouwen dat).
Voor vrouwen van 40 jaar ben je vast een interessant target, single moeders willen ook nog wel eens wanhopig op zoek zijn :Y
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:22:53 #154
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116145625
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:19 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Eens!

En dit:

verstaan wij mannen NIET onder een kort pittig kapsel, daar verstaan wij dit onder:

pi_116145633
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:19 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens.
pi_116145666
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:22 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Eens!

En dit:
[ afbeelding ]

verstaan wij mannen NIET onder een kort pittig kapsel, daar verstaan wij dit onder:

[ afbeelding ]
Ik zou ze allebei (of afzonderlijk) doen. O+
pi_116145672
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:20 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Voor vrouwen van 40 jaar ben je vast een interessant target, single moeders willen ook nog wel eens wanhopig op zoek zijn :Y
40 is weer een béétje overdreven. Zo wanhopig ben ik óók weer niet ;)
pi_116145726
Kunnen we de korte pittige kapsels niet gewoon laten voor wat ze zijn? Lekker belangrijk.

Mggigigig, ik paiq eens overdag. Slecht idee. Niemand heeft een baan :')
pi_116145749
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:24 schreef rolklem het volgende:

[..]

40 is weer een béétje overdreven. Zo wanhopig ben ik óók weer niet ;)
Ik klik ook vrouwen weg die ouder zijn dan ik, of erg veel jonger. Ik heb ze het liefst rond de 30. Diegenen die jou wegklikken zullen wel zo over denken.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:29:16 #160
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116145849
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunnen we de korte pittige kapsels niet gewoon laten voor wat ze zijn? Lekker belangrijk.

haha ik weet niet waar je naar op zoek bent :D lekker met z'n 2en voor de deur schultenbrau drinken op doordeweekse dagen heeft vast ook z'n charmes ^O^
pi_116145883
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:29 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

haha ik weet niet waar je naar op zoek bent :D lekker met z'n 2en voor de deur schultenbrau drinken op doordeweekse dagen heeft vast ook z'n charmes ^O^
Oh, for real, dat is echt mijn droomleven :') Samen met een vriend fantaseer ik altijd over het hebben van een uitkering :') Maar helaas :'(
pi_116146265
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:29 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Doe ik altijd met CC en daarna slaan we elkaar de hersens in om vervolgens het bloed van elkaars gezicht af te wassen met onze eigen gemaakte zeep :Y
I'll sing you a lullaby.
pi_116146297
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ja, zo wordt je inderaad aan werklozen gematched.
(of mensen die zich vervelen op het werk en geen passie hebben om daar wat aan te doen).
pi_116146858
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:42 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ja, zo wordt je inderaad aan werklozen gematched.
(of mensen die zich vervelen op het werk en geen passie hebben om daar wat aan te doen).
Mensen moeten altijd wat de zeuren hebben, vind je eindelijk eens iemand die tijd voor je heeft en geen workaholic blijkt te zijn.... is het weer niet goed -O-
I'll sing you a lullaby.
pi_116146948
Werklozen zijn kut? Ze leven op jouw geld of wat is jullie angst eigenlijk? Dat het luie uitvreters zijn?
pi_116147031
Wat een gezeur over die korte kapsels bij vrouwen. Als wij vrouwwezens eens zouden miepen om elk kaal opkomend cirkeltje..... Zou ik ook geen kunstje op willen doen hoor ;)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:02:23 #167
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116147040
Luie uitvreters hoeft niet, maar ik zit niet op iemand zonder baan te wachten. Als je nou druk solliciteert en graag snel aan de slag wil is het geen probleem.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:02:47 #168
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116147053
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:02 schreef Perzephone het volgende:
Wat een gezeur over die korte kapsels bij vrouwen. Als wij vrouwwezens eens zouden miepen om elk kaal opkomend cirkeltje..... Zou ik ook geen kunstje op willen doen hoor ;)
Dat doen vrouwen dan ook! Alleen niet tegen de man zelf. :+
pi_116147089
Nee hoor, ik kan me ook goed voorstellen dat je op dit moment even zonder werk zit. Als iemand daar hard zn best voor doet is het niet perse een dikke nono...
pi_116147170
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee hoor, ik kan me ook goed voorstellen dat je op dit moment even zonder werk zit. Als iemand daar hard zn best voor doet is het niet perse een dikke nono...
Het gaat om de instelling van de persoon.
pi_116147177
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:02 schreef Silenus het volgende:
Luie uitvreters hoeft niet, maar ik zit niet op iemand zonder baan te wachten. Als je nou druk solliciteert en graag snel aan de slag wil is het geen probleem.
Ik ben wekelijks aan het solliciteren (nu ondertussen al 8 maanden). Ik heb trouwens ook liever ook iemand die een baan heeft, maar gezien de crisis en mijn eigen situatie kan ik best begrip opbrengen voor een werkloze vrouw momenteel...
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:06:26 #172
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_116147186
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:02 schreef Perzephone het volgende:
sowieso half kale mannen die wanhopig proberen te overcompenseren met hun resterende 3 plukjes haar :N ga dan gewoon helemaal kaal.
WFPB!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:07:48 #173
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116147251
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:06 schreef Dizorn het volgende:

[..]

sowieso half kale mannen die wanhopig proberen te overcompenseren met hun resterende 3 plukjes haar :N ga dan gewoon helemaal kaal.
Helemaal kaal kan best lekker zijn ja, bij een man dan :)

En idd, wtf, gewoon lekker zelf weten hoe je je haar laat knippen. Lekker "kort"zichtig weer.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:09:24 #174
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116147325
Tuurlijk mag je het zelf weten. Je mag ook zelf weten of je oma-onderbroeken draagt ipv een sexy string, of je een skipak aantrekt ipv een jurkje en of je een kort rood kapsel neemt ipv mooi lang haar.

Mag allemaal. Maar dan NIET zeiken als de mannen je niet zien staan! :P
pi_116147371
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef Silenus het volgende:
Tuurlijk mag je het zelf weten. Je mag ook zelf weten of je oma-onderbroeken draagt ipv een sexy string, of je een skipak aantrekt ipv een jurkje en of je een kort rood kapsel neemt ipv mooi lang haar.

Joh, juist wel! Maar het ligt uiteindelijk toch aan paiq/rp/badoo zelf. Stomme sites die niet werken en mannen die nooit reageren. :D
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_116147387
quote:

Dit dus.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:13:56 #177
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116147517
quote:

Mag allemaal. Maar dan NIET zeiken als bepaalde mannen je niet zien staan! :P
Even verbeterd ;)

Tuurlijk, ieder heeft (gelukkig) zijn voorkeuren :) Maar het zijn van die standaard uitspraken vind ik. Ik geef gelijk toe dat ik ook mijn voorkeuren heb hoor. Maar het lijkt me nogal raar om rekening te gaan houden met wat een aantal mensen op internet zeggen als je naar de kapper gaat :P

On topic: Gister weer leuk gechat met de nieuwe van Badoo. Vanavond op msn en hopelijk dit weekend een date :)
pi_116147556
Ik ben dol op grote slips :@
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:15:18 #179
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116147579
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:10 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dit dus.
Ik zeik daar ook niet over, volgens mij. En heb niet eens kort haar. Wel gehad en dat had dus geen invloed, gek hé?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:15:42 #180
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116147590
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
of boxers
pi_116149683
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:10 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Joh, juist wel! Maar het ligt uiteindelijk toch aan paiq/rp/badoo zelf. Stomme sites die niet werken en mannen die nooit reageren. :D
Jij hebt zeker ook geen fotos op Paiq staan? :6

[ Bericht 0% gewijzigd door Kloonhommel op 29-08-2012 15:21:47 ]
pi_116150074
quote:

[..]

Ach... ik vind het wel prettig als een persoon zijn eigen kijk op de zaken heeft. Mensen die weten hoe het hoort zijn vaak zo conformistisch... niet dat het voor je slaagkans goed is... dat dan weer wel. Anderzijds vind je misschien wel een soulmate die er dezelfde kijk op nahoudt.
I'll sing you a lullaby.
pi_116150088
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Comfortabel :P
I'll sing you a lullaby.
pi_116150605
Ook opvallend veel uitkeringstrekkers met een relatie vandaag op Paiq :')
pi_116150848
Ik snap dat niet, waarom zou je op Paiq (of een andere datingsite) gaan zitten als je een relatie hebt? :')
pi_116150896
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik snap dat niet, waarom zou je op Paiq (of een andere datingsite) gaan zitten als je een relatie hebt? :')
Chatbox.
pi_116150915
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:35 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Chatbox.
Daar heb je ook andere plekken voor.
pi_116150925
FOK! bijvoorbeeld :P
pi_116150950
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Daar heb je ook andere plekken voor.
Klopt, maar ik kom op PaiQ teveel vrouwen tegen die alleen leuk willen chatten, zonder de intentie hebben om ooit af te spreken.
pi_116150975
Het is ook gewoon een leuke manier om gewoon te lullen tegen onbekende :Y
Maar als je bezet bent op een dating site vind ik toch wel verdacht :p
pi_116150977
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:37 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Klopt, maar ik kom op PaiQ teveel vrouwen tegen die alleen leuk willen chatten, zonder de intentie hebben om ooit af te spreken.
Ik kwam er gisteren een tegen die wel af wilde spreken, maar het niet durfde :P
pi_116150999
quote:

[..]

Ik zit nu op Paiq :D maar geen match/speeddate ;(
pi_116151064
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:38 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik kwam er gisteren een tegen die wel af wilde spreken, maar het niet durfde :P
Hoezo durfde ze niet dan?
pi_116151098
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:40 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Hoezo durfde ze niet dan?
Ze is/was bang om mensen te ontmoeten. Ga dan niet op een datingsite zitten :P
pi_116151248
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ze is/was bang om mensen te ontmoeten. Ga dan niet op een datingsite zitten :P
Nog gevraagd wat ze dan probeerde te bereiken op die site?
pi_116151340
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:44 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Nog gevraagd wat ze dan probeerde te bereiken op die site?
Ze stapt niet makkelijk op mensen af en probeert zich eroverheen te zetten. Kun je imo beter op een andere manier doen als een datingsite.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:49:53 #197
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116151500
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:46 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ze stapt niet makkelijk op mensen af en probeert zich eroverheen te zetten. Kun je imo beter op een andere manier doen als een datingsite.
Idd, ga bij een vereniging ofzo, deel je hobby met andere mensen etc etc etc :)
pi_116151524
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:46 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Inderdaad.
Maar misschien toch nog potentie om met enige overredings kracht haar toch te ontmoeten.
Lijkt erop dat ze wel wil en alleen een drempel over moet?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:51:57 #199
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116151583
Jij was toch al verliefd enzo Vinniee? ;)
pi_116151589
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Idd, ga bij een vereniging ofzo, deel je hobby met andere mensen etc etc etc :)
Precies, maar dat doet ze ook wel, ze zit op dansen 2x in de week.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:50 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Inderdaad.
Maar misschien toch nog potentie om met enige overredings kracht haar toch te ontmoeten.
Lijkt erop dat ze wel wil en alleen een drempel over moet?
Ik denk wel dat het moet lukken, na 1 á 1,5 uur leek het haar al leuk om een keer te gaan poolen (vroeg ik haar).
pi_116151626
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:51 schreef Silenus het volgende:
Jij was toch al verliefd enzo Vinniee? ;)
Weet niet, kan het gevoel niet echt thuisbrengen.

/edit: Het is een leuke meid, maar ik weet niet of ik er tegen kan dat ze een bepaalde bagage heeft.

[ Bericht 8% gewijzigd door Vinniiee op 29-08-2012 15:58:13 ]
pi_116151926
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Weet niet, kan het gevoel niet echt thuisbrengen.

/edit: Het is een leuke meid, maar ik weet niet of ik er tegen kan dat ze een bepaalde bagage heeft.
Is dat diegene met wie je beperkt kan afspreken?
pi_116151974
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Is dat diegene met wie je beperkt kan afspreken?
Ja, dat komt voort uit haar bagage.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:03:48 #204
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116152131
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ja, dat komt voort uit haar bagage.
Ja bagage kan je vaak tegenwerken helaas :(
Alhoewel ik volgens mij bij mijn date momenteel wel zover ben doorgedrongen dat de bagage langzamerhand lichter en lichter aan het worden is :)
pi_116152206
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:03 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ja bagage kan je vaak tegenwerken helaas :(
Alhoewel ik volgens mij bij mijn date momenteel wel zover ben doorgedrongen dat de bagage langzamerhand lichter en lichter aan het worden is :)
:Y Helaas wel ja. Ik dm je eventjes.
pi_116152247
nu ben ik heel benieuwd naar wat de bagage dan is :)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:10:09 #207
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116152403
Ik wilde laatst met iemand een weekendje weg die heel veel bagage had.

Gvd 30 euro bijbetalen, vlieg nooit meer met Ryanair. :(

(hihi :') :@)
pi_116152636
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:10 schreef Silenus het volgende:

_O-

Kut grap eigenlijk :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:16:07 #209
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_116152666
quote:

Ik moest lachen :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:16:23 #210
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_116152675
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:06 schreef Pvoesss het volgende:
:*!
pi_116152738
quote:

_O-
Tante minthy!! O+
pi_116152739
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:16 schreef Paxlie het volgende:

[..]

:*!
PAXLIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *; :*
pi_116152962
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:06 schreef Pvoesss het volgende:
komt er nog antwoord? :)
pi_116153105
Ik gok zomaar dat die het niet online wil hebben :+
pi_116153296
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ik gok zomaar dat die het niet online wil hebben :+
Dit dus :)
pi_116153518
hallo
ik heb dus een profiel aangemaakt op relatieplanet.nl. half jaar betaald abbonement gehad, maar jammer genoeg geen contact met ze kunnen krijgen, of berichtjes, of dates,etcetc.. dus heb geen betaald abbonement meer want vond het nutteloos.

maar nu was er paar maanden terug(alweer) zon standaard interesseding van een meisje.
toen heb ik omdat iedereen hier zegt dat ik dingen moet terugsturen, hetzelfde interessebericht terug gestuurd.
en toen stuurde ze weer terug.
en toen heb ik weer hetzelfde teruggestuurd.
gewoon die standaard interesseberichten.
volgensmij is het een heel leuk lief meisje! in haar profiel staat dat ze altijd wat terugstuurd.
maar bedoelt ze daar mee zon standaard interessebericht? wat moet ik doen?
seduco sum.en ben erg stout
pi_116153592
Ze heeft geen betaald ding dus hoopt nu dat jij gaat betalen :P
pi_116153648
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef Pvoesss het volgende:
Ze heeft geen betaald ding dus hoopt nu dat jij gaat betalen :P
is het normaal om 30 euro oid te betalen voor 0,1% kans(?weet ik veel) dat ik irl iemand kan ontmoeten(dat zou ik graag willen)?
en waarom zet ze dan neer dat ze altijd wat terugstuurt. of bedoelt ze zon standaard interessebericht dat ze dan terugstuurt.
pi_116153677
Een hoer heb je meer aan dan weet je zeker dat je aan je trekken ( :P ) komt :+
pi_116153707
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:43 schreef Pvoesss het volgende:
Een hoer heb je meer aan dan weet je zeker dat je aan je trekken ( :P ) komt :+
nee is vaak niet leuk, moeilijk wederzien, en je raakt ze kwijt en is kut en soa's, en op langere termijn kost het veel ..
pi_116153765
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
hallo
ik heb dus een profiel aangemaakt op relatieplanet.nl. half jaar betaald abbonement gehad, maar jammer genoeg geen contact met ze kunnen krijgen, of berichtjes, of dates,etcetc.. dus heb geen betaald abbonement meer want vond het nutteloos.

maar nu was er paar maanden terug(alweer) zon standaard interesseding van een meisje.
toen heb ik omdat iedereen hier zegt dat ik dingen moet terugsturen, hetzelfde interessebericht terug gestuurd.
en toen stuurde ze weer terug.
en toen heb ik weer hetzelfde teruggestuurd.
gewoon die standaard interesseberichten.
volgensmij is het een heel leuk lief meisje! in haar profiel staat dat ze altijd wat terugstuurd.
maar bedoelt ze daar mee zon standaard interessebericht? wat moet ik doen?
niks. laat haar maar geld uitgeven. :7
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:49:23 #222
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116153884
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:44 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

nee is vaak niet leuk, moeilijk wederzien, en je raakt ze kwijt en is kut en soa's, en op langere termijn kost het veel ..

30 euro voor 0,1% (zo zie jij het, wie weet is de kans wel 80%) lijkt weinig. Maar als het uiteindelijk toch je vriendin wordt is het dat geld dubbel en dwars waard lijkt me.
pi_116154115
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:49 schreef Silenus het volgende:

[..]

30 euro voor 0,1% (zo zie jij het, wie weet is de kans wel 80%) lijkt weinig. Maar als het uiteindelijk toch je vriendin wordt is het dat geld dubbel en dwars waard lijkt me.
dat klinkt toch best wel wanhopig. maar goed, ik zou mezelf nooit op datingsites inschrijven. ik lurk hier alleen maar zo nu en dan. ~:)
pi_116161203
Hoe zet ik automatische verlenging bij Lexa uit?

Ik weet dat het bij Account -> Instellingen -> Mijn memberships beheren staat. Dan zie je ergens rechts:

quote:
Wil je niet het risico lopen je contacten te verliezen en kies
je dus voor een automatische verlenging van je membership?
wat op 'Ja' staat. Ik kan het op 'Nee' zetten, maar vervolgens is er nergens iets om het te bevestigen ofzo :?

Telkens als ik daar weer terugkom staat het weer op Ja.
pi_116163213
Ok, nu loopt het helemaal uit de hand. Klikte per ongeluk op de groene betaalknop.. blijkt dat er 6mnd twv 59eu stond aangevinkt.. Ik had geen eens de kans om een bevestiging te klikken o.i.d.. Morgen meteen maar bellen.. maar ik kan nergens een telefoonnummer vinden? Snap er niks meer van :N
pi_116168257
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:19 schreef DennisDeBengel het volgende:
Hoe zet ik automatische verlenging bij Lexa uit?

Ik weet dat het bij Account -> Instellingen -> Mijn memberships beheren staat. Dan zie je ergens rechts:

[..]

wat op 'Ja' staat. Ik kan het op 'Nee' zetten, maar vervolgens is er nergens iets om het te bevestigen ofzo :?

Telkens als ik daar weer terugkom staat het weer op Ja.
ook niet dat de ok knop net buiten je scherm valt of iets dergelijks , en je nog naar beneden moet scrollen, of met pijltjes ofzo :') . kan me zon grap ook nog herinneren.

had ook een keer dat ik met goede hoop een jaarabbonement had genomen, langer terug al.
was ook kansloos, en was dat toen tijdje later weer vergeten. toen een jaar later was er ineens weer x-honderd euro afgeschreven.
heb me toen ik het opmerkte pas uitgeschreven en het overgeschreven bedrag van het komende jaar toen gestorneerd. nooit meer wat van gehoord. dus dat kan ook als je het er niet mee eens bent

[ Bericht 6% gewijzigd door SergeantFluffy op 29-08-2012 22:54:04 ]
pi_116173185
Dame waar ik over had reageert gewoon niet meer, ze reageert alleen op oneliners destijds maar daar ben ik mee gestopt om een gesprek op gang te brengen. Onze oneliners antwoorden kwamen wel aardig overeen. Best goede match dus. Nog wat langer wachten of gewoon blocken?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 00:34:33 #228
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116173585
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:23 schreef Kloonhommel het volgende:
Dame waar ik over had reageert gewoon niet meer, ze reageert alleen op oneliners destijds maar daar ben ik mee gestopt om een gesprek op gang te brengen. Onze oneliners antwoorden kwamen wel aardig overeen. Best goede match dus. Nog wat langer wachten of gewoon blocken?
Heb je het al met een langer bericht geprobeerd? Als in minstens tien zinnen, zodat het een beetje opvalt tussen al die oneliners?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 00:36:21 #229
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116173668
Weer erg leuk gechat met Badoo-date en nummers uitgewisseld. Toch altijd afwachten hoe iemand in het echt is. Denk dat er wel een date in gaat zitten binnenkort :)

Dit was trouwens iemand die ik zelf het eerste bericht had gestuurd. Toch betere ervaring mee dan andersom, wanneer ik reageer op iemands bericht.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:06:18 #230
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_116182419
Hallo :)

quote:
5s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
Geen idee of de vraag hier kan, maar dating sites waar je geen betaald abbonement ofso voor moet nemen zijn die er? en wat is een goeie?
Misschien maar eens mee beginnen voor de winter er weer is :')
Paiq al net gehoord, nog meer?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_116182648
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:36 schreef eefje801 het volgende:
Weer erg leuk gechat met Badoo-date en nummers uitgewisseld. Toch altijd afwachten hoe iemand in het echt is. Denk dat er wel een date in gaat zitten binnenkort :)

Dit was trouwens iemand die ik zelf het eerste bericht had gestuurd. Toch betere ervaring mee dan andersom, wanneer ik reageer op iemands bericht.
WTF :?

Reageer jij op mannen die je een berichtje sturen 8)7

Dat dit kan op badoo *O* :D
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:20:22 #232
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116182840
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:13 schreef xenobinol het volgende:

[..]

WTF :?

Reageer jij op mannen die je een berichtje sturen 8)7

Dat dit kan op badoo *O* :D
Als ik een berichtje ontvang dat meer is dan "hoi hoi" reageer ik eigenlijk altijd even. Als ik geen interesse heb zeg ik dat ook.
Zelf een berichtje sturen vind ik juist wel lastig, vandaar dat ik dat wat minder vaak doe, pas als iemand me heel erg aanspreekt :)
pi_116183186
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
Hallo :)

[..]

Paiq al net gehoord, nog meer?
Knuz, badoo, okcupid, relatie.nl etc etc
pi_116184075
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Als ik een berichtje ontvang dat meer is dan "hoi hoi" reageer ik eigenlijk altijd even. Als ik geen interesse heb zeg ik dat ook.
Zelf een berichtje sturen vind ik juist wel lastig, vandaar dat ik dat wat minder vaak doe, pas als iemand me heel erg aanspreekt :)
Ik krijg regelmatig berichtjes die beginnen met 'hoi', persoonlijk ben ik dan niet direct gemotiveerd om terug te reageren, dat laat ik dan over voor het geval ik niets leukers te bespreken heb :)

Ook naar.... mensen die alleen met ja of nee antwoorden :')

Een berichtje sturen is niet moeilijk hoor... vooral als iemand wat interesses heeft aangegeven in zijn profiel, gewoon een beetje interesse tonen of een grap maken. De kunst is om het gesprek een beetje leuk/interessant te houden.
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:03:51 #235
64831 2NutZ
pi_116184098
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:32 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Vraagje, weet niet of iemand dat weet... over badoo.
Schrijf me net in en gelijk allemaal berichten... is dit zo'n site met nepaccounts enzo?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_116184104
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:32 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

okcupid zit vol met frigide vrouwen, blijf daar maar lekker weg :D
I'll sing you a lullaby.
pi_116184126
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:03 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Schrijf me net in en gelijk allemaal berichten... is dit zo'n site met nepaccounts enzo?
Badoo is crap maar daarom is het juist ook zo leuk *O*
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:05:34 #238
64831 2NutZ
pi_116184140
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:04 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Badoo is crap maar daarom is het juist ook zo leuk *O*
Maar crap als in...? die dames zijn niet lelijk maar het lijkt allemaal gewoon nep
pi_116184243
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:03 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Badoo is officieel geen datingsite, maar een sociaal netwerk. Iedereen kan zich aanmelden. Daardoor meer mensen, meer onzin, meer mensen die er voor andere redenen zitten dan om te daten. Maar af en toe zit er wat leuks tussen :)
pi_116184279
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Maar crap als in...? die dames zijn niet lelijk maar het lijkt allemaal gewoon nep
Veel oplichtsters...wees dus niet te naïef
pi_116184311
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Als in.... ik vertrouw die site voor geen meter, geen idee wat ze met mijn gegevens doen.

Maar het aanbod gesprekspartners ligt wel lekker hoog, vandaar dat ik er regelmatig lurk.
I'll sing you a lullaby.
pi_116184362
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:10 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Veel oplichtsters...wees dus niet te naïef
Inderdaad, veel mensen die daar lurken willen wat van je. Gebruik dus je gezonde verstand.
Maar er zijn ook genoeg echte leuke mensen te vinden.
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:16:19 #243
64831 2NutZ
pi_116184498
Wow schrikt gelijk af ;( 1e keer dat ik zoiets doe namelijk.
pi_116184600
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
Wow schrikt gelijk af ;( 1e keer dat ik zoiets doe namelijk.
Serieus? Wat schrikt je er aan af dan?

Trouwens als je net een profiel aanmaakt krijg je meteen 'berichten' die niet door die mensen verstuurd zijn, het zijn 'suggesties'. Je kan namelijk aangeven of je wilt chatten en de computer laat dan gebruikers weten dat jij daar zin in hebt.
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:22:24 #245
64831 2NutZ
pi_116184709
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:19 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Serieus? Wat schrikt je er aan af dan?

Trouwens als je net een profiel aanmaakt krijg je meteen 'berichten' die niet door die mensen verstuurd zijn, het zijn 'suggesties'. Je kan namelijk aangeven of je wilt chatten en de computer laat dan gebruikers weten dat jij daar zin in hebt.
Ik krijg 1min na inschrijven al berichten dat mijn profiel bezocht is... en dan ga je naar dat profiel en dan staat er: "Laatste bezoek 22 uur geleden"

oh ja dat laatste dus.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:39:31 #246
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116185201
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:03 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik krijg regelmatig berichtjes die beginnen met 'hoi', persoonlijk ben ik dan niet direct gemotiveerd om terug te reageren, dat laat ik dan over voor het geval ik niets leukers te bespreken heb :)

Ook naar.... mensen die alleen met ja of nee antwoorden :')

Een berichtje sturen is niet moeilijk hoor... vooral als iemand wat interesses heeft aangegeven in zijn profiel, gewoon een beetje interesse tonen of een grap maken. De kunst is om het gesprek een beetje leuk/interessant te houden.
Nee klopt, ik ben dan ook niet geneigd om wat terug te sturen.
Ik ben iemand die altijd alles drie keer naleest en dat gaat bij korte berichtjes moeilijker. Misschien dat ik daarom altijd zo zit te kloten op een eerste berichtje. Krijg dan soms wel een reactie maar niet één waar ik veel mee kan. Waarschijnlijk te weinig openingen tot een gesprek. Of ik ben in het begin gewoon niet zo'n initiatiefnemer. Voor een date dan weer vaak wel en in het echt vind ik het veel minder spannend. Alhoewel ik bij voor aankomende date toch wat nerveus ben, gek genoeg :P
pi_116185271
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:39 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nee klopt, ik ben dan ook niet geneigd om wat terug te sturen.
Ik ben iemand die altijd alles drie keer naleest en dat gaat bij korte berichtjes moeilijker. Misschien dat ik daarom altijd zo zit te kloten op een eerste berichtje. Krijg dan soms wel een reactie maar niet één waar ik veel mee kan. Waarschijnlijk te weinig openingen tot een gesprek. Of ik ben in het begin gewoon niet zo'n initiatiefnemer. Voor een date dan weer vaak wel en in het echt vind ik het veel minder spannend. Alhoewel ik bij voor aankomende date toch wat nerveus ben, gek genoeg :P
Al een date gepland?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:43:41 #248
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116185337
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:41 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Al een date gepland?
Waren er gister bijna en toen kreeg ik (ja ik) koudwatervrees. Misschien omdat het een thuisdate is of misschien door de wat serieuze insteek maar zaterdag weer contact erover dus ik vermoed dat het wel eens op zondag zou kunnen zijn, de kookdate :)
pi_116185895
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:43 schreef eefje801 het volgende:

de kookdate :)

Wat gaan jullie happen? Of laat je je verrassen?
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:09:29 #250
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116186162
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:00 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Wat gaan jullie happen? Of laat je je verrassen?
Ha, nou we gaan koken met wat er op dat moment nog in de koelkast ligt ;) Nou ja, een combinatie die lekker lijkt , dan :)
pi_116186330
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:09 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha, nou we gaan koken met wat er op dat moment nog in de koelkast ligt ;) Nou ja, een combinatie die lekker lijkt , dan :)
Klinkt erg leuk! Ook juist als eerste date *O*
pi_116186381
quote:

[..]

Je bent toch geen vegetariër hè, straks wil hij je nog een lekkere biefstuk of ander stuk vlees aanbieden :P
I'll sing you a lullaby.
pi_116186669
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:16 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Je bent toch geen vegetariër hè, straks wil hij je nog een lekkere biefstuk of ander stuk vlees aanbieden :P
Worst bedoel je :7

pi_116187000
quote:

[..]

Wat een superleuke insteek! :D Dat maakt het allemaal niet zo geforceerd en 'het moet goed zijn en lukken en oh shit ik heb een mini-ingrediënt vergeten en nu gaat alles miiiiiiis!'. Leuk! Succes en veel plezier! :)
Ja doei.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:39:21 #255
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116187079
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:14 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Klinkt erg leuk! Ook juist als eerste date *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:16 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ja, erg leuk date-idee! :) Ben benieuwd.

Ha ha nee geen vegetariër, eet wel regelmatig zonder vlees. Maar wordt dan helemaal lastig want hij brengt nog wel eens haas of reebout op tafel, als ik hem moet geloven ;)
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:39:56 #256
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116187101
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wat een superleuke insteek! :D Dat maakt het allemaal niet zo geforceerd en 'het moet goed zijn en lukken en oh shit ik heb een mini-ingrediënt vergeten en nu gaat alles miiiiiiis!'. Leuk! Succes en veel plezier! :)
Precies, dat maakt het veel relaxter. Bedankt!
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:40:23 #257
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116187117
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:25 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Worst bedoel je :7

Ouwe snoeperd :P
  donderdag 30 augustus 2012 @ 16:41:51 #258
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_116191807
Heb zaterdag ook een 'date', niet via datingsite maar wel na online contact. Had eerst de indruk dat het voor de dame in kwestie vooral gepaste interesse was dat ze op mijn uitnodiging inging maar heb via via inmiddels begrepen dat ze kennelijk toch behoorlijk met onze afspraak bezig is in haar hoofd :D
pi_116196039
Er gaat iets fout met mij en datingsites, het blijft vaak standaard gesprekjes en zou graag eens op een date overgaan, na 3/4 chats denk ik pfff hebben alles wel besproken, kunnen we niet naar het ontmoet moment toewerken, heb dit voorgesteld sommige dames zijn geschrokken en andere zeggen hiermee nog even te willen wachten, maar nog wel te willen chatten. Hoe werken jullie naar een date toe?

In het begin allemaal wel leuk, maar na een tijdje komen er meerdere voorbij en zijn de gesprekjes vaak hetzelfde, waar werk woon hobby je enz.
pi_116197802
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:27 schreef faf het volgende:
Er gaat iets fout met mij en datingsites, het blijft vaak standaard gesprekjes en zou graag eens op een date overgaan, na 3/4 chats denk ik pfff hebben alles wel besproken, kunnen we niet naar het ontmoet moment toewerken, heb dit voorgesteld sommige dames zijn geschrokken en andere zeggen hiermee nog even te willen wachten, maar nog wel te willen chatten. Hoe werken jullie naar een date toe?

In het begin allemaal wel leuk, maar na een tijdje komen er meerdere voorbij en zijn de gesprekjes vaak hetzelfde, waar werk woon hobby je enz.
Dat heb ik dus ook , vaak heb je alles al besproken en wil je graag iemand in het echt ontmoeten maar dan wil de andere persoon daarmee toch wachten. Slaat nergens op, ik wil gewoon met iemand 2 weken lullen ofzo en dan afspreken....dan weet je gelijk hoe je ervoor staat..
  donderdag 30 augustus 2012 @ 19:23:06 #261
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116198677
2 weken praten vind ik al veel.... Hangt van de persoon af, je voelt het vanzelf een beetje aan.
Na 3 of 4 berichten stel ik het gewoon voor. "Goh, vindt je het leuk om ergens wat te gaan drinken?"
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_116203624
Het universum haat me. 2 speeddates, 1 met een kleuter en 1 met iemand die zn naam niet met een hoofdletter schrijft :')
  donderdag 30 augustus 2012 @ 21:05:40 #263
242666 BeamofLight
pi_116203695
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het universum haat me. 2 speeddates, 1 met een kleuter en 1 met iemand die zn naam niet met een hoofdletter schrijft :')
wat betekent zn?
pi_116203834
quote:
15s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

wat betekent zn?
Namens de kleuter en de zn-naam-met-een-kleine-letter-schrijver bedankt voor deze burrrrrrrn hoor.
pi_116204128
Nog steeds op zoek naar een goede datingsite, zonder er financieel in verstrikt te raken, googelen helpt niet echt en de vergelijkingssites vertrouw ik ook voor geen meter.
Vanavond vond ik deze: Alleen al in Nederland 125 Datingbedrijven!
asjemenou
  donderdag 30 augustus 2012 @ 21:21:51 #266
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_116204669
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:13 schreef GerritDekzeil het volgende:
Nog steeds op zoek naar een goede datingsite, zonder er financieel in verstrikt te raken, googelen helpt niet echt en de vergelijkingssites vertrouw ik ook voor geen meter.
Vanavond vond ik deze: Alleen al in Nederland 125 Datingbedrijven!
Probeer Paiq, dat is mijn tip! ;)
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_116206516
quote:
Op dat laatste knap je toch niet serieus af?
pi_116208123
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Op dat laatste knap je toch niet serieus af?
Ik heb recent gedate met iemand die "me moeder" schreef :')
pi_116208334
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb recent gedate met iemand die "me moeder" schreef :')
Okay, maar dat is iets anders dan je eigen naam met een kleine letter schrijven. Als iemand 'me moeder' schrijft haak ik ook af. :{w
pi_116208891
quote:
Karma is een bitch ~O>
I'll sing you a lullaby.
pi_116220889
Kijkend naar mijn Date karma zou ik haast denken dat ik in een vorig leven Eva Braun was :')
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:11:36 #272
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116221958
Vanavond mijn date :o Spanning ende sensatie :P
pi_116222027
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:11 schreef Cue_ het volgende:
:D *O*

Succes en veel plezier ^O^

Ik heb morgen weer een date :Y
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:22:14 #274
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116222154
Ik ook morgen :Y
pi_116222192
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ook morgen :Y
Wist ik :P

Weer in Utrecht, dus hoop dat het weer een beetje mee zit. Anders maar filmpje pakken ofzo?
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:25:47 #276
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116222212
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:24 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Wist ik :P

Weer in Utrecht, dus hoop dat het weer een beetje mee zit. Anders maar filmpje pakken ofzo?
Het wordt morgen prima weer :D

Mijn date wil met mij naar de Amerikaanse automeeting in Den Haag (ik heb zelf een oude Chevrolet). Dat wordt wat :D
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:27:38 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116222251
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:24 schreef Vinniiee het volgende:

Filmpje? Das toch verdomd saai :?

Kan je beter gaan poolen / kroegje pakken of iets in die trant
pi_116222286
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Filmpje? Das toch verdomd saai :?

Kan je beter gaan poolen / kroegje pakken of iets in die trant
Vind ik wel, maar wat moet je doen als het bakkeien regent? Vind ik wel leuker ja, maar ik zou niet weten waar dat in Utrecht kan.

Maar ik lees net dat het goed weer wordt, dus geen filmpie :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:25 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Het wordt morgen prima weer :D

Mijn date wil met mij naar de Amerikaanse automeeting in Den Haag (ik heb zelf een oude Chevrolet). Dat wordt wat :D
Damn! Daar zou ik ook wel heen willen :@ Is zeker maar 1 dag? :@
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:30:31 #279
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116222333
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:28 schreef Vinniiee het volgende:

Vind ik wel, maar wat moet je doen als het bakkeien regent? Vind ik wel leuker ja, maar ik zou niet weten waar dat in Utrecht kan.
Iets met even van te voren opzoeken?
pi_116222364
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Iets met even van te voren opzoeken?
Hehehe, eerste google hit O-)
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:33:55 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116222425
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:31 schreef Vinniiee het volgende:

Hehehe, eerste google hit O-)
Een beetje voorbereiding is het halve werk ;)
pi_116222449
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Een beetje voorbereiding is het halve werk ;)
Zeker waar. Even de route in mijn kop stampen. :P
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:37:31 #283
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116222501
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:34 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Zeker waar. Even de route in mijn kop stampen. :P
bij de Mariaplaats is een grote speelhal met genoeg pooltafels.
YouTube
pi_116222532
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:37 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

bij de Mariaplaats is een grote speelhal met genoeg pooltafels.
Dat was de eerste hit, 25 pooltafels ofzo. Ik ken de weg niet zo heel goed, alleen de winkels
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:39:42 #285
242666 BeamofLight
pi_116222547
Relaxed man. Een pooltafel topic.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:47:20 #286
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116222725
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:38 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat was de eerste hit, 25 pooltafels ofzo. Ik ken de weg niet zo heel goed, alleen de winkels
Heel makkelijk te vinden in principe.

Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit zo'n slechte klantbediening heb gehad daar.

Maar dat kan zijn omdat ik in mijn "eigen" poolcentrum nogal verwend ben denk :P
YouTube
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:48:00 #287
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116222748
On topic:

Voor mij geen dates meer... op 1 of andere manier wil het niet helemaal lukken met alles.

Zelfs paiq heeft niets leuks te bieden :S
YouTube
pi_116223023
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Veel plezier!! *O*
pi_116224767
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 07:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kijkend naar mijn Date karma zou ik haast denken dat ik in een vorig leven Eva Braun was :')
Misschien was je in je vorige leven of zelfs dit leven wel werkzaam als bankier :P
I'll sing you a lullaby.
pi_116228002
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
On topic:

Voor mij geen dates meer... op 1 of andere manier wil het niet helemaal lukken met alles.

Hoe lang ben je al bezig dan? Of meer iemand die snel opgeeft als het niet direct gaat zoals jij het wil? -O-
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:22:33 #291
242666 BeamofLight
pi_116228106
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
On topic:

Das inderdaad kut. Ben je zelf perfect, maar is er niet nog zo iemand aanwezig op Paiq.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:28:20 #292
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116228330
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:20 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Hoe lang ben je al bezig dan? Of meer iemand die snel opgeeft als het niet direct gaat zoals jij het wil? -O-
Op paiq zit ik al een tijdje, kom niet echt me smaak tegen. Kan ook zijn dat me hoofd er even niet naar staat.

Ik ben pas weer ong 3 week vrijgezel :P
YouTube
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:31:01 #293
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116228444
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:22 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Das inderdaad kut. Ben je zelf perfect, maar is er niet nog zo iemand aanwezig op Paiq.
Ja, in die woorden wil ik het niet brengen.

Maar vind maar eens een vrouw, en geen meisje die net als jij op haarzelf woont, een fatsoenlijke baan heeft ( of goede studie), geen shitload aan issues, en in het bezit van een rijbewijs en auto.

Wat betreft uiterlijk, redelijk figuur, mooi koppie, brunette als het ff kan.

Dat is allemaal materialisme (op issues en uiterlijk na), I know maar maakt de omgang wel een stuk makkelijker.

Meiden van 20-23 zijn eigenlijk net ff te jong gezien wereldkennis of algehele ontwikkeling, los van het feit van een aantal dingen die ik heb meegemaakt. Terwijl vrouwen van 26+ vaak op oudere mannen vallen. (uitzonderingen blabla I know, maar niet op paiq)

Ja, ik heb nog een babyface ook.
YouTube
pi_116229705
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:28 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Op paiq zit ik al een tijdje, kom niet echt me smaak tegen. Kan ook zijn dat me hoofd er even niet naar staat.

Ik ben pas weer ong 3 week vrijgezel :P
Iemand die snel opgeeft dus....

Misschien je eisenlijstje wat bijstellen want zelf klink jij nou ook niet zo perfect. Gek hè, dat je dan geen date kan vinden.
pi_116229717
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
Terwijl vrouwen van 26+ vaak op oudere mannen vallen.
Haha.... zie er maar eens eentje te vinden van 30+ die geen kinderen heeft _O-

Ooh ja... en zonder andere bagage natuurlijk en andere 'defecten', nee natuurlijk gaat dat niet lukken.

Goede matches zijn net als parkeerplaatsen.... alleen de invalide plaatsen zijn beschikbaar :')
I'll sing you a lullaby.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:06:01 #296
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116229756
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:04 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Iemand die snel opgeeft dus....

Misschien je eisenlijstje wat bijstellen want zelf klink jij nou ook niet zo perfect. Gek hè, dat je dan geen date kan vinden.
Nee ik geef niet snel op absoluut niet, ik accepteer nog steeds speeddates en gebruik de 2 gratis speeddate mogelijkheden.

maar gedurende de afgelopen 4 maand dat ik er op zit, ben ik nou niet echt iets tegengekomen. (1 meisje, was gezellig maar had emotionele stoornis :'))
YouTube
pi_116229758
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:04 schreef Sekhmet het volgende:

Goeie tip :P
I'll sing you a lullaby.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:06:31 #298
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116229776
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:05 schreef xenobinol het volgende:

Goede matches zijn net als parkeerplaatsen.... alleen de invalide plaatsen zijn beschikbaar :')
_O- _O-
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:06:55 #299
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116229792
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:05 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Haha.... zie er maar eens eentje te vinden van 30+ die geen kinderen heeft _O-

Dat begint tegenwoordig al eerder..... ik zie ook steeds vaker mensen van onder de 25 al samenwonen e.d....

Nou weet ik wel, het is maar net wie je als voorbeeld neemt.... maar dat neemt niet weg dat ik nu ook wel eens zin heb in iets vast en niet meer dat geouwehoer de hele tijd.
YouTube
pi_116229797
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:06 schreef ManageTheAnger het volgende:

maar gedurende de afgelopen 4 maand dat ik er op zit, ben ik nou niet echt iets tegengekomen. (1 meisje, was gezellig maar had emotionele stoornis :'))
Focus je dan gewoon op het gezellige samenzijn en doe zelf ook eens 'lekker gek'.
I'll sing you a lullaby.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:07:19 #301
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116229804
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:07 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Focus je dan gewoon op het gezellige samenzijn en doe zelf ook eens 'lekker gek'.
Nee dit was niet leuk!
YouTube
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')