Te ver weg en Fokker!quote:
friendzonedquote:
TT niet goed gelezenquote:
Ik woon dicht bij en zeg mijn fok account op. Nou als dat geen liefde isquote:
Niet piepen. Wat moeten de vrouwkes daar wel neit van denken?quote:
KST!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik woon dicht bij en zeg mijn fok account op. Nou als dat geen liefde is
beter ga je met hem op date en vertel je hier dan alle wilde verhalen van de nacht, dan maak je betere reclame voor hem.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet piepen. Wat moeten de vrouwkes daar wel neit van denken?
Heeft niks te maken met piepen, ik ben gewoon te sociaalquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet piepen. Wat moeten de vrouwkes daar wel neit van denken?
Pics or it didnt happen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met piepen, ik ben gewoon te sociaal![]()
Op Badoo word ik nu gestalked door een monster, toch maar de block functie gebruiken
Iedere dag een berichtje sturen met waarom ik nog niet gereageerd heb. Na een paar chatberichten zag ik de bui al hangen, dus meh.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Pics or it didnt happen.
En definieer stalken.
quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ben een enfp. Ha ha ja da's wel leuk maar ik kan nu niet echt me meer daarop concentrerenMaar heb wel het idee dat er snel een date gaat komen, ja
Ben benieuwd of we wederzijdse vrienden hebben, we komen in ieder geval in dezelfde kroegen.quote:Wat leuk zeg, altijd ook fijn als iemand in dezelfde stad woont. Heb ik nu ook. Gewoon praktischer.
Nou dan spreek je elkaar vast nog vaker
Ik word altijd geblokkeerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dan denk ik BLOKKEER ME NOU BLOKKEER ME NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, omdat ik denk dat ik er vast slecht karma van krijg als ik iedereen steeds maar blokkeer, maar dat doen ze dan niet
Boven jou date er iemand met iemand die nog naar school gaat. Fuck zeg, dalijk kan ze vrijdagavond niet daten omdat ze zaterdagochtend moet rijlessen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn nieuwe match is 7 jaar jonger
* DancingPhoebe schakelt matching maar weer uit
Als je de hele tijd fotocheat ( ik ben oppervlakkigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:25 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik ben op paiq gematched aan iemand zonder fotos. Dus ik dacht van mja ik wacht wel af tot ze fotos heeft. Heeft ze me geblokt na 2 dagen.Hoe kan iemand uberhaupt gematched worden zonder fotos want zo komt de ander niet te weten hoe ze eruit ziet?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:38 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Als je de hele tijd fotocheat ( ik ben oppervlakkig) dan is dat een probleem maar de bedoeling van paiq is dat je eerst even wat chat alvorens je elkaars foto te zien krijgt. Misschien is ze wel beeldschoon en wil ze niet op haar uiterlijk beoordeeld worden
Sommige vrouwen hebben gewoon het probleem dat ze te aantrekkelijk zijn en daarom benadert worden door foute typjes...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]En dat zegt dat ik nog in sinterklaas geloof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |