ik heb geen bewijsdrang.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Beste stuurlui staan aan wal..
en voor zover je het nog niet door had, dat gesprek was al over op het moment dat ze erover begon ;-)
jij hebt een kort kapsel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef Sekhmet het volgende:
De meeste mannen hier roepen ook steeds dat ze geen dame met een kort pittig kapsel willen etc.. Natuurlijk is uiterlijk belangrijk. Alleen wat de één mooi vindt hoeft de ander niet mooi te vinden. Het gaat erom dat zij iemand wil die zij aantrekkelijk vindt...
Kort haar kan heel leuk staan, en soms staat lang haar beter. Hangt van de persoon af.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef Sekhmet het volgende:
De meeste mannen hier roepen ook steeds dat ze geen dame met een kort pittig kapsel willen etc.. Natuurlijk is uiterlijk belangrijk. Alleen wat de één mooi vindt hoeft de ander niet mooi te vinden. Het gaat erom dat zij iemand wil die zij aantrekkelijk vindt...
Dit ja, komt op mij al doodsaai over. Verder heeft het 0,0 zin om daarover te gaan discusseren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:10 schreef dawg het volgende:
ja, van jouw antwoorden. veeeeeeeeel te serieus.
Nee, meer bedoeld om even een voorbeeld te geven dat vrijwel de meeste mensen 'eisen' aan het uiterlijk stellen...iig voorkeuren hebben. Het korte pittige kapsel is gewoon iets wat hier op FOK! regelmatig terug komtquote:
Maar die zijn dan ook gewoon ERG!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nee, meer bedoeld om even een voorbeeld te geven dat vrijwel de meeste mensen 'eisen' aan het uiterlijk stellen...iig voorkeuren hebben. Het korte pittige kapsel is gewoon iets wat hier op FOK! regelmatig terug komt
Mja je hebt uiterlijk waar iemand niets aan kan doen (kaaklijn, symmetrie, neus etc) en je hebt vrouwen die kiezen voor een kort pittig kapsel (quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nee, meer bedoeld om even een voorbeeld te geven dat vrijwel de meeste mensen 'eisen' aan het uiterlijk stellen...iig voorkeuren hebben. Het korte pittige kapsel is gewoon iets wat hier op FOK! regelmatig terug komt
Weer eentje die het beter kan, maar dit niet ff wil showen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dit ja, komt op mij al doodsaai over. Verder heeft het 0,0 zin om daarover te gaan discusseren.
Dit vind je niks?:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja je hebt uiterlijk waar iemand niets aan kan doen (kaaklijn, symmetrie, neus etc) en je hebt vrouwen die kiezen voor een kort pittig kapsel ()
uhu, weet ik, maar er staat me iets van bij dat jij ook een keer reageerde toen het over lengte van vrouwen ging, wilde even kijken of je weer te kietelen was, that's all.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon gelijk hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Weer eentje die het beter kan, maar dit niet ff wil showen.
Het gesprek was daarvoor al op z'n eind.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon gelijk hoor.
En het heeft geen zin om je eigen zinnetjes erin te plakken, want na elke zin die je zegt loopt een gesprek weer anders. Zij is waarschijnlijk idd wat simpel, maar wilde gewoon een luchtig gesprek en dan moet je niet daarop ingaan alsof je op een werkcollege psychologie aan de universiteit zit.
Is niet helemaal wat ik versta onder kort/pittig. Maar natuurlijk blijft een mooie vrouw nog wel mooi, ook met een kort pittig kapsel... alleen ik zie een vrouw graag met lang haar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dit vind je niks?: [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Kritiek uiten is heel makkelijk, als ik dan vraag van laat eens zien dat je het beter kan hebben ze het ineens te druk. Ik ben niet blind hoor, ik zou het gesprek ook anders doen maar ja, ik ben hem niet. Jij bent mij niet en dus doe je dat gesprek ook weer anders dan ik. Hou de kritiek lekker voor jezelf, ja je bent geweldig, masturbeer maar ff voor een spiegel.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kritiek uiten is heel makkelijk, als ik dan vraag van laat eens zien dat je het beter kan hebben ze het ineens te druk. Ik ben niet blind hoor, ik zou het gesprek ook anders doen maar ja, ik ben hem niet. Jij bent mij niet en dus doe je dat gesprek ook weer anders dan ik. Hou de kritiek lekker voor jezelf, ja je bent geweldig, masturbeer maar ff voor een spiegel.
Echt echt echt echt toevallig... , ik was net op haar IMDB aan het kijken welke foto ik van haar zou posten omdat ze een echt ontzettend mooi gezichtje heeft en zelfs kort haar haar echt goed staat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:51 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Is niet helemaal wat ik versta onder kort/pittig. Maar natuurlijk blijft een mooie vrouw nog wel mooi, ook met een kort pittig kapsel... alleen ik zie een vrouw graag met lang haar.
Morena Baccarin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijft even mooi, maar als ik mag kiezen, lang haar![]()
Bleh....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:55 schreef VacaLoca het volgende:
Bij kort pittig kapsel moet ik vooral al snel denken aan dit soort types:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Dat is min of meer wat ik zei, het hangt van de persoon af.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:55 schreef Black_Rainbow het volgende:
Kort, lang, whatever, toen ik m'n vorige vriendin leerde kennen had ze een glad geschoren hoofd. Kan ook mooi zijn met de juiste uitstraling
Oke oke, hij vroeg erom. Toch moest ik ff de egootjes hier uitdagen. Jammer dat niemand bij wijze van spreken zijn broek wilde laten zakken om te laten zien dat ie ook echt gigantisch is. (NO HOMMO)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:57 schreef VacaLoca het volgende:
[..]Slechte dag?
Hij publiceert een chat van iemand die dat ws niet wil en vraagt of wij daar niet jeukerig van worden, van haar antwoorden. Dan kan ie ook wel wat kritiek op zijn eigen zinnen incasseren lijkt mij.
Hij vraagt toch om onze mening, sukkeltje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kritiek uiten is heel makkelijk, als ik dan vraag van laat eens zien dat je het beter kan hebben ze het ineens te druk. Ik ben niet blind hoor, ik zou het gesprek ook anders doen maar ja, ik ben hem niet. Jij bent mij niet en dus doe je dat gesprek ook weer anders dan ik. Hou de kritiek lekker voor jezelf, ja je bent geweldig, masturbeer maar ff voor een spiegel.
Denk je dat hij over zichzelf had bij die vraag? Denk je dat echt? Schelden doet geen zeer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij vraagt toch om onze mening, sukkeltje.
Duurt altijd even daar, het zijn nu eenmaal niet de snelsten. Tenzij je met je portemonnee staat te wapperen voor het kopen van Bionische Krachten, of hoe dat ook alweer heet daar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:15 schreef Moogwai10 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het foto's beoordelen bij Badoo?
Ik moest eerst iets van 60 foto's beoordelen om mijn eigen 3 foto's te laten beoordelen, maar zie nu al een een paar dagen bij mijn foto's de melding "uw foto's worden momenteel beoordeeld, over een paar minuten krijgt u uw score".
Maar nog geen score dus ...
Ha ha! How come?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aaaaaaaaaaarghaaaaaaaaaaarghaaaaaaaaaaaaaargh, de tergende tenenkrommendheid van sommige chats...
Ja, ik weet niet... Gewoon dat je denkt DOE EVEN LEEEEEEEEUK DAN!!! Of iig doe even snel... Paiq is notabene een chatsite mensen. En dan 5 minuten tikken voor een zinnetje van 5 woorden...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha! How come?
Mijn chat loopt wel ok, al is het van gezellig samen koken en bijna een date nu de diepte ingegaan. Maar weer wat luchtigers nu
En als je nou gewoon eens tikt wat je hier schrijft? Ben wel benieuwd wat er dan gebeurt eigenlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet... Gewoon dat je denkt DOE EVEN LEEEEEEEEUK DAN!!! Of iig doe even snel... Paiq is notabene een chatsite mensen. En dan 5 minuten tikken voor een zinnetje van 5 woorden...
En dan mag ik van mezelf niet gelijk blokkeren of heel onaardig doen, maar aaaargh. ik wil met mijn hoofd op mijn toetsenbord bonken dan
O god ja ik ook. Maar neequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En als je nou gewoon eens tikt wat je hier schrijft? Ben wel benieuwd wat er dan gebeurt eigenlijk
Nee juist niet. Bij een leuk iemand zou ik nog willen proberen het gesprek op die manier een kant op te krijgen die mij ook bevalt. Hier wil ik eik gewoon van afquote:
Daarom stelde ik het ook voorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee juist niet. Bij een leuk iemand zou ik nog willen proberen het gesprek op die manier een kant op te krijgen die mij ook bevalt. Hier wil ik eik gewoon van af
Is het enkel de tijd? Ik heb altijd het idee dat de hoeveelheid die je chat ook uitmaakt namelijk...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:45 schreef maen het volgende:
Is de tijd die je bij paiq moet chatten voor een foto zichtbaar wordt verkort ofzo? Heb het idee dat het nu heel snel gaat, terwijl ik voorheen best wel flinke gesprekken had.
Geen idee, het gesprek was nu net bij waar woon je en wat studeer je, en toen werd het al zichtbaar. Dus net begonnen..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Is het enkel de tijd? Ik heb altijd het idee dat de hoeveelheid die je chat ook uitmaakt namelijk...
Da's wel heel snel inderdaad! Ik had ook altijd het idee dat bij gesprekken waar je veel praat het sneller ging. Maar al een tijdje niet gepaiqt eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:48 schreef maen het volgende:
[..]
Geen idee, het gesprek was nu net bij waar woon je en wat studeer je, en toen werd het al zichtbaar. Dus net begonnen..
ja dat had ik inderdaad ook het idee, maar de laatste 3 matches ofzo ging het echt heel snel. Dat je nog niet eens echt een beeld/mening hebt kunnen vormen voordat de foto al zichtbaar is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's wel heel snel inderdaad! Ik had ook altijd het idee dat bij gesprekken waar je veel praat het sneller ging. Maar al een tijdje niet gepaiqt eigenlijk.
Kan van alles zijn. Zou gewoon een wat langer berichtje sturen zodat het meer opvalt en ze er niet overheen leest.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:58 schreef Kloonhommel het volgende:
Misschien photocheat, (dat je voor zoveel credits foto al te zien krijgt ipv zo lang te moeten lullen). Kost geen drol.
Enne, ik heb 2 fotobewonderaars een oneliner gestuurd: leuke foto, chatten? Gewoon kort en simpel zoals hier al is voorgesteld. 1tje heeft het afgewezenen de ander heeft het geaccepteerd. Nu sturen we elkaar om en om oneliners maar ik had ook een losse vraag gesteld over haar naam, die doet buitenlands aan en ze beantwoord alleen maar de oneliners....?
photocheat krijg je toch niet te weten als de ander dat doet? Dan krijg je zelf de foto's niet te zien, dacht ik, alleen de ander als die het uitvoert.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:58 schreef Kloonhommel het volgende:
Misschien photocheat, (dat je voor zoveel credits foto al te zien krijgt ipv zo lang te moeten lullen). Kost geen drol.
Enne, ik heb 2 fotobewonderaars een oneliner gestuurd: leuke foto, chatten? Gewoon kort en simpel zoals hier al is voorgesteld. 1tje heeft het afgewezenen de ander heeft het geaccepteerd. Nu sturen we elkaar om en om oneliners maar ik had ook een losse vraag gesteld over haar naam, die doet buitenlands aan en ze beantwoord alleen maar de oneliners....?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |