abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116117803
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Beste stuurlui staan aan wal..

en voor zover je het nog niet door had, dat gesprek was al over op het moment dat ze erover begon ;-)
ik heb geen bewijsdrang. :') ook ben ik totaal niet onzeker. ik geef gewoon mijn mening, als die je niet aanstaat moet je zoiets niet op een publiek forum zetten. ~:)
pi_116117902
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef Sekhmet het volgende:
De meeste mannen hier roepen ook steeds dat ze geen dame met een kort pittig kapsel willen etc.. Natuurlijk is uiterlijk belangrijk. Alleen wat de één mooi vindt hoeft de ander niet mooi te vinden. Het gaat erom dat zij iemand wil die zij aantrekkelijk vindt...
jij hebt een kort kapsel? :P
pi_116117981
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef Sekhmet het volgende:
De meeste mannen hier roepen ook steeds dat ze geen dame met een kort pittig kapsel willen etc.. Natuurlijk is uiterlijk belangrijk. Alleen wat de één mooi vindt hoeft de ander niet mooi te vinden. Het gaat erom dat zij iemand wil die zij aantrekkelijk vindt...
Kort haar kan heel leuk staan, en soms staat lang haar beter. Hangt van de persoon af.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_116118151
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:10 schreef dawg het volgende:
ja, van jouw antwoorden. veeeeeeeeel te serieus. :')
Dit ja, komt op mij al doodsaai over. Verder heeft het 0,0 zin om daarover te gaan discusseren.
pi_116118376
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:26 schreef dawg het volgende:

[..]

jij hebt een kort kapsel? :P
Nee, meer bedoeld om even een voorbeeld te geven dat vrijwel de meeste mensen 'eisen' aan het uiterlijk stellen...iig voorkeuren hebben. Het korte pittige kapsel is gewoon iets wat hier op FOK! regelmatig terug komt :P
pi_116118416
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:35 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Nee, meer bedoeld om even een voorbeeld te geven dat vrijwel de meeste mensen 'eisen' aan het uiterlijk stellen...iig voorkeuren hebben. Het korte pittige kapsel is gewoon iets wat hier op FOK! regelmatig terug komt :P
Maar die zijn dan ook gewoon ERG!! :P
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_116118520
quote:

[..]

Mja je hebt uiterlijk waar iemand niets aan kan doen (kaaklijn, symmetrie, neus etc) en je hebt vrouwen die kiezen voor een kort pittig kapsel ( :X ) :P
pi_116118604
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:31 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Dit ja, komt op mij al doodsaai over. Verder heeft het 0,0 zin om daarover te gaan discusseren.
Weer eentje die het beter kan, maar dit niet ff wil showen.
pi_116118671
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:38 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Mja je hebt uiterlijk waar iemand niets aan kan doen (kaaklijn, symmetrie, neus etc) en je hebt vrouwen die kiezen voor een kort pittig kapsel ( :X ) :P
Dit vind je niks?: en
pi_116118688
quote:

[..]

uhu, weet ik, maar er staat me iets van bij dat jij ook een keer reageerde toen het over lengte van vrouwen ging, wilde even kijken of je weer te kietelen was, that's all. :P

ot: uiterlijk hangt bij mij van zoveel dingen af dat ik niet kan zeggen wat ik wel en wat ik niet aantrekkelijk vind. op een ding na, slank is een must. de rest, dat ligt er maar net aan. :)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:47:36 #61
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116118926
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:40 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Weer eentje die het beter kan, maar dit niet ff wil showen.
Ze hebben gewoon gelijk hoor. :')

En het heeft geen zin om je eigen zinnetjes erin te plakken, want na elke zin die je zegt loopt een gesprek weer anders. Zij is waarschijnlijk idd wat simpel, maar wilde gewoon een luchtig gesprek en dan moet je niet daarop ingaan alsof je op een werkcollege psychologie aan de universiteit zit.
Gourmetten of steengrillen?
pi_116118978
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

En het heeft geen zin om je eigen zinnetjes erin te plakken, want na elke zin die je zegt loopt een gesprek weer anders. Zij is waarschijnlijk idd wat simpel, maar wilde gewoon een luchtig gesprek en dan moet je niet daarop ingaan alsof je op een werkcollege psychologie aan de universiteit zit.
Het gesprek was daarvoor al op z'n eind.

Ik laat alleen een klein gedeelte zien en hoe zij erin staat.

sekhmet is de enige die het door had.

De rest, heeft last van z'n ego.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116119074
right. :')
pi_116119081
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:41 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dit vind je niks?: [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Is niet helemaal wat ik versta onder kort/pittig. Maar natuurlijk blijft een mooie vrouw nog wel mooi, ook met een kort pittig kapsel... alleen ik zie een vrouw graag met lang haar.

Morena Baccarin:

Blijft even mooi, maar als ik mag kiezen, lang haar :P
pi_116119136
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116119249
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

Kritiek uiten is heel makkelijk, als ik dan vraag van laat eens zien dat je het beter kan hebben ze het ineens te druk. Ik ben niet blind hoor, ik zou het gesprek ook anders doen maar ja, ik ben hem niet. Jij bent mij niet en dus doe je dat gesprek ook weer anders dan ik. Hou de kritiek lekker voor jezelf, ja je bent geweldig, masturbeer maar ff voor een spiegel. ^O^
pi_116119253
Kort, lang, whatever, toen ik m'n vorige vriendin leerde kennen had ze een glad geschoren hoofd. Kan ook mooi zijn met de juiste uitstraling :)
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_116119266
Bij kort pittig kapsel moet ik vooral al snel denken aan dit soort types:

:')

Maar zoals dawg zegt, je kan wel je voorkeuren hebben, maar je kan prima aangetrokken worden tot iemand die eigenlijk niet aan die voorkeuren voldoet. Staat morena baccarin voor me met dr korte haar, hell no dat dat een dealbreaker is :D Enige waar ik echt geen zin aan heb zijn overmatig dikke vrouwen.

Oh en zoals Silenus zegt Kloonhommel, heeft geen zin natuurlijk om zijn zinnen te gaan vervangen aangezien idd hele gesprek al anders zou lopen.
pi_116119321
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:55 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Kritiek uiten is heel makkelijk, als ik dan vraag van laat eens zien dat je het beter kan hebben ze het ineens te druk. Ik ben niet blind hoor, ik zou het gesprek ook anders doen maar ja, ik ben hem niet. Jij bent mij niet en dus doe je dat gesprek ook weer anders dan ik. Hou de kritiek lekker voor jezelf, ja je bent geweldig, masturbeer maar ff voor een spiegel. ^O^
:') Slechte dag?

Hij publiceert een chat van iemand die dat ws niet wil en vraagt of wij daar niet jeukerig van worden, van haar antwoorden. Dan kan ie ook wel wat kritiek op zijn eigen zinnen incasseren lijkt mij.
pi_116119329
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:51 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Is niet helemaal wat ik versta onder kort/pittig. Maar natuurlijk blijft een mooie vrouw nog wel mooi, ook met een kort pittig kapsel... alleen ik zie een vrouw graag met lang haar.

Morena Baccarin:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Blijft even mooi, maar als ik mag kiezen, lang haar :P
Echt echt echt echt toevallig... , ik was net op haar IMDB aan het kijken welke foto ik van haar zou posten omdat ze een echt ontzettend mooi gezichtje heeft en zelfs kort haar haar echt goed staat.
pi_116119359
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:55 schreef VacaLoca het volgende:
Bij kort pittig kapsel moet ik vooral al snel denken aan dit soort types:

[ afbeelding ] :')
Bleh....
pi_116119366
Uiterlijk is natuurlijk wel belangrijk. Maar moet je dan op de foto's afgaan op datingsites? Hoe vaak gebeurd het niet dat iemand er heel leuk uit ziet op een foto en dat je die persoon in werkelijkheid gewoon niet aantrekkelijk vind. Andersom kan ook prima. Ik beoordeel over het algemeen niet zo snel de foto, ik kan het pas bij een ontmoeting echt beoordelen.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_116119395
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:55 schreef Black_Rainbow het volgende:
Kort, lang, whatever, toen ik m'n vorige vriendin leerde kennen had ze een glad geschoren hoofd. Kan ook mooi zijn met de juiste uitstraling :)
Inderdaad. Dat is min of meer wat ik zei, het hangt van de persoon af.
pi_116119483
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:57 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

:') Slechte dag?

Hij publiceert een chat van iemand die dat ws niet wil en vraagt of wij daar niet jeukerig van worden, van haar antwoorden. Dan kan ie ook wel wat kritiek op zijn eigen zinnen incasseren lijkt mij.
Oke oke, hij vroeg erom. Toch moest ik ff de egootjes hier uitdagen. Jammer dat niemand bij wijze van spreken zijn broek wilde laten zakken om te laten zien dat ie ook echt gigantisch is. (NO HOMMO)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:08:47 #75
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116119841
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:55 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Hij vraagt toch om onze mening, sukkeltje. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_116120835
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 20:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hij vraagt toch om onze mening, sukkeltje. :')
Denk je dat hij over zichzelf had bij die vraag? Denk je dat echt? Schelden doet geen zeer. :6

gaat in een hoekje zitten huilen.

Offtopic: ben pleitos, joggen voordat iemand daadwerkelijk denkt dat ik niet (meer) reageer omdat ik zit te huilen. 8)7
pi_116122736
Weet iemand hoe het zit met het foto's beoordelen bij Badoo?

Ik moest eerst iets van 60 foto's beoordelen om mijn eigen 3 foto's te laten beoordelen, maar zie nu al een een paar dagen bij mijn foto's de melding "uw foto's worden momenteel beoordeeld, over een paar minuten krijgt u uw score".

Maar nog geen score dus ... :?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:10:24 #78
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116125497
Leuke man van gister is online op Badoo ;) Maar eens even verder kletsen dus.
pi_116126037
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:15 schreef Moogwai10 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het foto's beoordelen bij Badoo?

Ik moest eerst iets van 60 foto's beoordelen om mijn eigen 3 foto's te laten beoordelen, maar zie nu al een een paar dagen bij mijn foto's de melding "uw foto's worden momenteel beoordeeld, over een paar minuten krijgt u uw score".

Maar nog geen score dus ... :?
Duurt altijd even daar, het zijn nu eenmaal niet de snelsten. Tenzij je met je portemonnee staat te wapperen voor het kopen van Bionische Krachten, of hoe dat ook alweer heet daar.

Over een dag of wat moet er wel iets van een score bijstaan.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_116127007
Aaaaaaaaaaarghaaaaaaaaaaarghaaaaaaaaaaaaaargh, de tergende tenenkrommendheid van sommige chats...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:36:25 #81
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116127154
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aaaaaaaaaaarghaaaaaaaaaaarghaaaaaaaaaaaaaargh, de tergende tenenkrommendheid van sommige chats...
Ha ha! How come?

Mijn chat loopt wel ok, al is het van gezellig samen koken en bijna een date nu de diepte ingegaan. Maar weer wat luchtigers nu :P
pi_116127285
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:36 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha! How come?

Mijn chat loopt wel ok, al is het van gezellig samen koken en bijna een date nu de diepte ingegaan. Maar weer wat luchtigers nu :P
Ja, ik weet niet... Gewoon dat je denkt DOE EVEN LEEEEEEEEUK DAN!!! Of iig doe even snel... Paiq is notabene een chatsite mensen. En dan 5 minuten tikken voor een zinnetje van 5 woorden...

En dan mag ik van mezelf niet gelijk blokkeren of heel onaardig doen, maar aaaargh. ik wil met mijn hoofd op mijn toetsenbord bonken dan :')

En dan denk ik BLOKKEER ME NOU BLOKKEER ME NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, omdat ik denk dat ik er vast slecht karma van krijg als ik iedereen steeds maar blokkeer, maar dat doen ze dan niet :')

Ghihih wacht, ik ga even mijn pillen innemen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:39:40 #83
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116127400
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, ik weet niet... Gewoon dat je denkt DOE EVEN LEEEEEEEEUK DAN!!! Of iig doe even snel... Paiq is notabene een chatsite mensen. En dan 5 minuten tikken voor een zinnetje van 5 woorden...

En dan mag ik van mezelf niet gelijk blokkeren of heel onaardig doen, maar aaaargh. ik wil met mijn hoofd op mijn toetsenbord bonken dan :')
En als je nou gewoon eens tikt wat je hier schrijft? Ben wel benieuwd wat er dan gebeurt eigenlijk :P
pi_116127510
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef eefje801 het volgende:

[..]

En als je nou gewoon eens tikt wat je hier schrijft? Ben wel benieuwd wat er dan gebeurt eigenlijk :P
O god ja ik ook. Maar nee :D
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:42:46 #85
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116127629
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O god ja ik ook. Maar nee :D
Issie daar toch te leuk voor?
pi_116127694
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:42 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Issie daar toch te leuk voor?
Nee juist niet. Bij een leuk iemand zou ik nog willen proberen het gesprek op die manier een kant op te krijgen die mij ook bevalt. Hier wil ik eik gewoon van af :@
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:44:30 #87
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116127752
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee juist niet. Bij een leuk iemand zou ik nog willen proberen het gesprek op die manier een kant op te krijgen die mij ook bevalt. Hier wil ik eik gewoon van af :@
Daarom stelde ik het ook voor :P Nou ja, je kunt hem altijd gewoon deleten ;)
pi_116127763
Oops I.... Did it again *O*
pi_116127856
Is de tijd die je bij paiq moet chatten voor een foto zichtbaar wordt verkort ofzo? Heb het idee dat het nu heel snel gaat, terwijl ik voorheen best wel flinke gesprekken had.
pi_116127892
Mijn nieuwe PaiQ strategie is "alle oneliners accepteren". Terwijl ik ze vroeger eik nooooooooooit accepteerde, omdat ze allemaal zo kazig als wat zijn/waren....

En dan accepteer je ze, op een moment dat de ander niet online is. En dan praat je vervolgens nooit met elkaar :D Gek heur.
pi_116127933
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:45 schreef maen het volgende:
Is de tijd die je bij paiq moet chatten voor een foto zichtbaar wordt verkort ofzo? Heb het idee dat het nu heel snel gaat, terwijl ik voorheen best wel flinke gesprekken had.
Is het enkel de tijd? Ik heb altijd het idee dat de hoeveelheid die je chat ook uitmaakt namelijk...
pi_116127946
Mghi sorry mensen, ik heb net 3 bakken koffie op *O* ADHD galore :')
pi_116128001
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Is het enkel de tijd? Ik heb altijd het idee dat de hoeveelheid die je chat ook uitmaakt namelijk...
Geen idee, het gesprek was nu net bij waar woon je en wat studeer je, en toen werd het al zichtbaar. Dus net begonnen..
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:50:03 #94
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116128148
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:48 schreef maen het volgende:

[..]

Geen idee, het gesprek was nu net bij waar woon je en wat studeer je, en toen werd het al zichtbaar. Dus net begonnen..
Da's wel heel snel inderdaad! Ik had ook altijd het idee dat bij gesprekken waar je veel praat het sneller ging. Maar al een tijdje niet gepaiqt eigenlijk.
pi_116128250
Als je veel praat dan gaat het veel sneller. Weet niet of er iets veranderd is, heb Paiq al lang niet meer gebruikt.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:53:05 #96
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116128365
De Badoo chat bevalt ook wel, tot nu toe. Maar dat kan er ook aan liggen dat het een leuke chat is.
Heb alleen de indruk dat hij niet van het snelle afspreken is. Kijken of ik daar verandering in kan brengen :P
pi_116128748
Ik heb 2 fotobewonderaars een oneliner gestuurd: leuke foto, chatten? Gewoon kort en simpel zoals hier al is voorgesteld. 1tje heeft het afgewezen :{ en de ander heeft het geaccepteerd. Nu sturen we elkaar om en om oneliners maar ik had ook een losse vraag gesteld over haar naam, die doet buitenlands aan en ze beantwoord alleen maar de oneliners....?

[ Bericht 13% gewijzigd door Kloonhommel op 28-08-2012 22:59:30 (Niet goed gelezen...) ]
pi_116128768
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Da's wel heel snel inderdaad! Ik had ook altijd het idee dat bij gesprekken waar je veel praat het sneller ging. Maar al een tijdje niet gepaiqt eigenlijk.
ja dat had ik inderdaad ook het idee, maar de laatste 3 matches ofzo ging het echt heel snel. Dat je nog niet eens echt een beeld/mening hebt kunnen vormen voordat de foto al zichtbaar is.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:59:48 #99
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116128884
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:58 schreef Kloonhommel het volgende:
Misschien photocheat, (dat je voor zoveel credits foto al te zien krijgt ipv zo lang te moeten lullen). Kost geen drol.

Enne, ik heb 2 fotobewonderaars een oneliner gestuurd: leuke foto, chatten? Gewoon kort en simpel zoals hier al is voorgesteld. 1tje heeft het afgewezen :{ en de ander heeft het geaccepteerd. Nu sturen we elkaar om en om oneliners maar ik had ook een losse vraag gesteld over haar naam, die doet buitenlands aan en ze beantwoord alleen maar de oneliners....?
Kan van alles zijn. Zou gewoon een wat langer berichtje sturen zodat het meer opvalt en ze er niet overheen leest.
pi_116128894
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:58 schreef Kloonhommel het volgende:
Misschien photocheat, (dat je voor zoveel credits foto al te zien krijgt ipv zo lang te moeten lullen). Kost geen drol.

Enne, ik heb 2 fotobewonderaars een oneliner gestuurd: leuke foto, chatten? Gewoon kort en simpel zoals hier al is voorgesteld. 1tje heeft het afgewezen :{ en de ander heeft het geaccepteerd. Nu sturen we elkaar om en om oneliners maar ik had ook een losse vraag gesteld over haar naam, die doet buitenlands aan en ze beantwoord alleen maar de oneliners....?
photocheat krijg je toch niet te weten als de ander dat doet? Dan krijg je zelf de foto's niet te zien, dacht ik, alleen de ander als die het uitvoert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')