abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116117803
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Beste stuurlui staan aan wal..

en voor zover je het nog niet door had, dat gesprek was al over op het moment dat ze erover begon ;-)
ik heb geen bewijsdrang. :') ook ben ik totaal niet onzeker. ik geef gewoon mijn mening, als die je niet aanstaat moet je zoiets niet op een publiek forum zetten. ~:)
pi_116117902
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef Sekhmet het volgende:
De meeste mannen hier roepen ook steeds dat ze geen dame met een kort pittig kapsel willen etc.. Natuurlijk is uiterlijk belangrijk. Alleen wat de één mooi vindt hoeft de ander niet mooi te vinden. Het gaat erom dat zij iemand wil die zij aantrekkelijk vindt...
jij hebt een kort kapsel? :P
pi_116117981
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef Sekhmet het volgende:
De meeste mannen hier roepen ook steeds dat ze geen dame met een kort pittig kapsel willen etc.. Natuurlijk is uiterlijk belangrijk. Alleen wat de één mooi vindt hoeft de ander niet mooi te vinden. Het gaat erom dat zij iemand wil die zij aantrekkelijk vindt...
Kort haar kan heel leuk staan, en soms staat lang haar beter. Hangt van de persoon af.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_116118151
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:10 schreef dawg het volgende:
ja, van jouw antwoorden. veeeeeeeeel te serieus. :')
Dit ja, komt op mij al doodsaai over. Verder heeft het 0,0 zin om daarover te gaan discusseren.
pi_116118376
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:26 schreef dawg het volgende:

[..]

jij hebt een kort kapsel? :P
Nee, meer bedoeld om even een voorbeeld te geven dat vrijwel de meeste mensen 'eisen' aan het uiterlijk stellen...iig voorkeuren hebben. Het korte pittige kapsel is gewoon iets wat hier op FOK! regelmatig terug komt :P
pi_116118416
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:35 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Nee, meer bedoeld om even een voorbeeld te geven dat vrijwel de meeste mensen 'eisen' aan het uiterlijk stellen...iig voorkeuren hebben. Het korte pittige kapsel is gewoon iets wat hier op FOK! regelmatig terug komt :P
Maar die zijn dan ook gewoon ERG!! :P
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_116118520
quote:

[..]

Mja je hebt uiterlijk waar iemand niets aan kan doen (kaaklijn, symmetrie, neus etc) en je hebt vrouwen die kiezen voor een kort pittig kapsel ( :X ) :P
pi_116118604
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:31 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Dit ja, komt op mij al doodsaai over. Verder heeft het 0,0 zin om daarover te gaan discusseren.
Weer eentje die het beter kan, maar dit niet ff wil showen.
pi_116118671
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:38 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Mja je hebt uiterlijk waar iemand niets aan kan doen (kaaklijn, symmetrie, neus etc) en je hebt vrouwen die kiezen voor een kort pittig kapsel ( :X ) :P
Dit vind je niks?: en
pi_116118688
quote:

[..]

uhu, weet ik, maar er staat me iets van bij dat jij ook een keer reageerde toen het over lengte van vrouwen ging, wilde even kijken of je weer te kietelen was, that's all. :P

ot: uiterlijk hangt bij mij van zoveel dingen af dat ik niet kan zeggen wat ik wel en wat ik niet aantrekkelijk vind. op een ding na, slank is een must. de rest, dat ligt er maar net aan. :)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:47:36 #61
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116118926
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:40 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Weer eentje die het beter kan, maar dit niet ff wil showen.
Ze hebben gewoon gelijk hoor. :')

En het heeft geen zin om je eigen zinnetjes erin te plakken, want na elke zin die je zegt loopt een gesprek weer anders. Zij is waarschijnlijk idd wat simpel, maar wilde gewoon een luchtig gesprek en dan moet je niet daarop ingaan alsof je op een werkcollege psychologie aan de universiteit zit.
Gourmetten of steengrillen?
pi_116118978
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

En het heeft geen zin om je eigen zinnetjes erin te plakken, want na elke zin die je zegt loopt een gesprek weer anders. Zij is waarschijnlijk idd wat simpel, maar wilde gewoon een luchtig gesprek en dan moet je niet daarop ingaan alsof je op een werkcollege psychologie aan de universiteit zit.
Het gesprek was daarvoor al op z'n eind.

Ik laat alleen een klein gedeelte zien en hoe zij erin staat.

sekhmet is de enige die het door had.

De rest, heeft last van z'n ego.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116119074
right. :')
pi_116119081
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:41 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dit vind je niks?: [ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Is niet helemaal wat ik versta onder kort/pittig. Maar natuurlijk blijft een mooie vrouw nog wel mooi, ook met een kort pittig kapsel... alleen ik zie een vrouw graag met lang haar.

Morena Baccarin:

Blijft even mooi, maar als ik mag kiezen, lang haar :P
pi_116119136
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116119249
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

Kritiek uiten is heel makkelijk, als ik dan vraag van laat eens zien dat je het beter kan hebben ze het ineens te druk. Ik ben niet blind hoor, ik zou het gesprek ook anders doen maar ja, ik ben hem niet. Jij bent mij niet en dus doe je dat gesprek ook weer anders dan ik. Hou de kritiek lekker voor jezelf, ja je bent geweldig, masturbeer maar ff voor een spiegel. ^O^
pi_116119253
Kort, lang, whatever, toen ik m'n vorige vriendin leerde kennen had ze een glad geschoren hoofd. Kan ook mooi zijn met de juiste uitstraling :)
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_116119266
Bij kort pittig kapsel moet ik vooral al snel denken aan dit soort types:

:')

Maar zoals dawg zegt, je kan wel je voorkeuren hebben, maar je kan prima aangetrokken worden tot iemand die eigenlijk niet aan die voorkeuren voldoet. Staat morena baccarin voor me met dr korte haar, hell no dat dat een dealbreaker is :D Enige waar ik echt geen zin aan heb zijn overmatig dikke vrouwen.

Oh en zoals Silenus zegt Kloonhommel, heeft geen zin natuurlijk om zijn zinnen te gaan vervangen aangezien idd hele gesprek al anders zou lopen.
pi_116119321
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:55 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Kritiek uiten is heel makkelijk, als ik dan vraag van laat eens zien dat je het beter kan hebben ze het ineens te druk. Ik ben niet blind hoor, ik zou het gesprek ook anders doen maar ja, ik ben hem niet. Jij bent mij niet en dus doe je dat gesprek ook weer anders dan ik. Hou de kritiek lekker voor jezelf, ja je bent geweldig, masturbeer maar ff voor een spiegel. ^O^
:') Slechte dag?

Hij publiceert een chat van iemand die dat ws niet wil en vraagt of wij daar niet jeukerig van worden, van haar antwoorden. Dan kan ie ook wel wat kritiek op zijn eigen zinnen incasseren lijkt mij.
pi_116119329
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:51 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Is niet helemaal wat ik versta onder kort/pittig. Maar natuurlijk blijft een mooie vrouw nog wel mooi, ook met een kort pittig kapsel... alleen ik zie een vrouw graag met lang haar.

Morena Baccarin:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Blijft even mooi, maar als ik mag kiezen, lang haar :P
Echt echt echt echt toevallig... , ik was net op haar IMDB aan het kijken welke foto ik van haar zou posten omdat ze een echt ontzettend mooi gezichtje heeft en zelfs kort haar haar echt goed staat.
pi_116119359
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:55 schreef VacaLoca het volgende:
Bij kort pittig kapsel moet ik vooral al snel denken aan dit soort types:

[ afbeelding ] :')
Bleh....
pi_116119366
Uiterlijk is natuurlijk wel belangrijk. Maar moet je dan op de foto's afgaan op datingsites? Hoe vaak gebeurd het niet dat iemand er heel leuk uit ziet op een foto en dat je die persoon in werkelijkheid gewoon niet aantrekkelijk vind. Andersom kan ook prima. Ik beoordeel over het algemeen niet zo snel de foto, ik kan het pas bij een ontmoeting echt beoordelen.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_116119395
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:55 schreef Black_Rainbow het volgende:
Kort, lang, whatever, toen ik m'n vorige vriendin leerde kennen had ze een glad geschoren hoofd. Kan ook mooi zijn met de juiste uitstraling :)
Inderdaad. Dat is min of meer wat ik zei, het hangt van de persoon af.
pi_116119483
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:57 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

:') Slechte dag?

Hij publiceert een chat van iemand die dat ws niet wil en vraagt of wij daar niet jeukerig van worden, van haar antwoorden. Dan kan ie ook wel wat kritiek op zijn eigen zinnen incasseren lijkt mij.
Oke oke, hij vroeg erom. Toch moest ik ff de egootjes hier uitdagen. Jammer dat niemand bij wijze van spreken zijn broek wilde laten zakken om te laten zien dat ie ook echt gigantisch is. (NO HOMMO)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:08:47 #75
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116119841
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:55 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Hij vraagt toch om onze mening, sukkeltje. :')
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')