abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116129006
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:59 schreef maen het volgende:

[..]

photocheat krijg je toch niet te weten als de ander dat doet? Dan krijg je zelf de foto's niet te zien, dacht ik, alleen de ander als die het uitvoert.
Ja, ik heb het al weggehaald, ik had je vraag niet goed gelezen. 8)7
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_116129086
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 23:01 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ja, ik heb het al weggehaald, ik had je vraag niet goed gelezen. 8)7
dan heb ik ook niets gezegd! :P
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:59:14 #103
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116132426
Pfff...hoe krijg je een chat weer een beetje luchtig. Het is echt te laat voor gesprekken over de persoonlijkheidstypen van Jung :P Hellup!

ok ik loop weer te vroeg te miepen, het gaat alweer over wat luchtigers
pi_116132737
Jung, da's toch leuk? Ik trof hier vanmiddag al een infp aan (zelf ben ik een isfp). :P Anyway, het klinkt alsof je het naar je zin hebt...

Zelf heb ik Paiq weer eens aangezet en meteen een erg leuk gesprek gehad met een stadsgenote. Beetje lastig dat we de komende week nooit tegelijk lang online kunnen zijn, maar ze wilde wel graag vaker chatten. Eens kijken wat hier uitkomt. :)
"a cracked smile and a silent shout"
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:16:29 #105
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116133121
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 00:06 schreef cassettebandje het volgende:
Jung, da's toch leuk? Ik trof hier vanmiddag al een infp aan (zelf ben ik een isfp). :P Anyway, het klinkt alsof je het naar je zin hebt...

Zelf heb ik Paiq weer eens aangezet en meteen een erg leuk gesprek gehad met een stadsgenote. Beetje lastig dat we de komende week nooit tegelijk lang online kunnen zijn, maar ze wilde wel graag vaker chatten. Eens kijken wat hier uitkomt. :)
Ik ben een enfp. Ha ha ja da's wel leuk maar ik kan nu niet echt me meer daarop concentreren ;) Maar heb wel het idee dat er snel een date gaat komen, ja :)

Wat leuk zeg, altijd ook fijn als iemand in dezelfde stad woont. Heb ik nu ook. Gewoon praktischer.
Nou dan spreek je elkaar vast nog vaker :)
pi_116136881
Ik werd zomaar gebeld door de dame die ik had leren kennen. Ruim een uur zitten kletsen. Nog heel even wachten op de date zelf, maar via de telefoon klikte het goed... :)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_116137943
Jemig het gaat hard hier.

A.s. zaterdag weer een date met mevrouw :9 Het is wel lastig want we hebben nauwelijks contact, maar dat maakt het verlangen naar elkaar wel meer :Y
  woensdag 29 augustus 2012 @ 09:02:40 #108
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116137980
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:00 schreef Vinniiee het volgende:
Jemig het gaat hard hier.

A.s. zaterdag weer een date met mevrouw :9 Het is wel lastig want we hebben nauwelijks contact, maar dat maakt het verlangen naar elkaar wel meer :Y
Erg is dat he...
Had ik de eerste 2 weken ook, eigenlijk alleen in het weekend contact en heel soms tussendoor... Was best kut, want je wil eigenlijk meer contact :P maar onder het mom van "rustig aan doen" doe je dat dan niet :P

Nu is't overigens wel dagelijks contact O+
Groeit vanzelf :)

Enige kutte is dat ik haar over het algemeen alleen in het weekend zie, dat maakt het verlangen ook groter :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_116138024
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:02 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Erg is dat he...
Had ik de eerste 2 weken ook, eigenlijk alleen in het weekend contact en heel soms tussendoor... Was best kut, want je wil eigenlijk meer contact :P maar onder het mom van "rustig aan doen" doe je dat dan niet :P

Nu is't overigens wel dagelijks contact O+
Groeit vanzelf :)

Enige kutte is dat ik haar over het algemeen alleen in het weekend zie, dat maakt het verlangen ook groter :P
Man, breek me de bek niet open _O-
Ik weet niet hoe lang het nog gaat duren, beetje afhankelijk van haar omstandigheden. Nu ze weer naar school gaat is het contact wel iets meer, maar nog niet veel, maar misschien is dat ook juist goed wat jij zegt.

Ik kan haar ook alleen in het weekend zien, en vaak ook nog maar 1 dagdeel.
pi_116138252
Mijn nieuwe match is 7 jaar jonger :')

* DancingPhoebe schakelt matching maar weer uit :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_116138503
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

Dan kun je toch je matchingvoorkeuren aanpassen?
pi_116138670
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:32 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dan kun je toch je matchingvoorkeuren aanpassen?
Kan, maar ik heb bij matching steeds vaker het idee dat je gewoon maar iemand krijgt die op ongeveer hetzelfde moment ook aan matching toe is, dan iemand die nu echt het beste bij je lijkt te passen volgens de ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_116138711
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Kan, maar ik heb bij matching steeds vaker het idee dat je gewoon maar iemand krijgt die op ongeveer hetzelfde moment ook aan matching toe is, dan iemand die nu echt het beste bij je lijkt te passen volgens de ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE :')
Qua uiterlijk ben ik het met je eens, maar qua persoon zelf, tja weet niet. De helft is nooit online als ik online ben :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:03:28 #114
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116139106
Het ergste aan paiq vind ik wel de lelijke smileys. Daar krijg ik echt spontaan jeuk van. :'(
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:04:21 #115
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116139124
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

Oeh oeh oeh ik gaat een match aanvragen en zorgen dat wij een match worden!

:*
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_116139162
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oeh oeh oeh ik gaat een match aanvragen en zorgen dat wij een match worden!

:*
O+ MARKJE O+
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:07:53 #117
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116139217
Trouwens dat match gebeuren is kut. Of ze zijn debiel jong of heel oud, dik, 3 kinderen en saai.

Gaat nergens over, zo speeddate is dan geinig als je uitgenodigt word, maar voor de rest slaat het allemaal nergens op -O-
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:11:51 #118
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116139316
ook_gek <--> DancingPhoebe = match
pi_116139327
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:07 schreef ook_gek het volgende:
Trouwens dat match gebeuren is kut. Of ze zijn debiel jong of heel oud, dik, 3 kinderen en saai.

Gaat nergens over, zo speeddate is dan geinig als je uitgenodigt word, maar voor de rest slaat het allemaal nergens op -O-
Ik heb er een scharrel van 2 a 3 maand aan overgehouden... en die was HOT.

helaas..... wel een emotionele stoornis en kon ze niet fatsoenlijk met situaties overweg :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116139338
Ik vind het speeddaten juist het leukste. Daar komen de leukste gesprekken uit voort.

Mijn meest serieuze contact tot nu toe kwam overigens voort uit een one-liner. Daarom heb ik ook mijn one-liner policy veranderd, maar het lijkt tot nu toe een uitzondering die de regel bevestigt te zijn geweest :')

Oh en trouwens dat bleek uiteindelijk ook kut :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:49:50 #121
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_116140448
Ik moest me hier melden van ene DP
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_116140466
Dames, dit is Pax. Pax houdt van hobbies. Wie wil er met hem daten?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:51:30 #123
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_116140511
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dames, dit is Pax. Pax houdt van hobbies. Wie wil er met hem daten?
Beste openingszin ooit.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_116140586
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:51 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Beste openingszin ooit.
Ik ga je uitpimpen popje. Komt allemaal goed.
pi_116140637
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ga je uitpimpen popje. Komt allemaal goed.
waarom date je hem zelf niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')