Ja, ik heb het al weggehaald, ik had je vraag niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:59 schreef maen het volgende:
[..]
photocheat krijg je toch niet te weten als de ander dat doet? Dan krijg je zelf de foto's niet te zien, dacht ik, alleen de ander als die het uitvoert.
dan heb ik ook niets gezegd!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja, ik heb het al weggehaald, ik had je vraag niet goed gelezen.
Ik ben een enfp. Ha ha ja da's wel leuk maar ik kan nu niet echt me meer daarop concentrerenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:06 schreef cassettebandje het volgende:
Jung, da's toch leuk? Ik trof hier vanmiddag al een infp aan (zelf ben ik een isfp).Anyway, het klinkt alsof je het naar je zin hebt...
Zelf heb ik Paiq weer eens aangezet en meteen een erg leuk gesprek gehad met een stadsgenote. Beetje lastig dat we de komende week nooit tegelijk lang online kunnen zijn, maar ze wilde wel graag vaker chatten. Eens kijken wat hier uitkomt.
Erg is dat he...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:00 schreef Vinniiee het volgende:
Jemig het gaat hard hier.
A.s. zaterdag weer een date met mevrouwHet is wel lastig want we hebben nauwelijks contact, maar dat maakt het verlangen naar elkaar wel meer
Man, breek me de bek niet openquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Erg is dat he...
Had ik de eerste 2 weken ook, eigenlijk alleen in het weekend contact en heel soms tussendoor... Was best kut, want je wil eigenlijk meer contactmaar onder het mom van "rustig aan doen" doe je dat dan niet
Nu is't overigens wel dagelijks contact
Groeit vanzelf
Enige kutte is dat ik haar over het algemeen alleen in het weekend zie, dat maakt het verlangen ook groter
Dan kun je toch je matchingvoorkeuren aanpassen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn nieuwe match is 7 jaar jonger
* DancingPhoebe schakelt matching maar weer uit
Kan, maar ik heb bij matching steeds vaker het idee dat je gewoon maar iemand krijgt die op ongeveer hetzelfde moment ook aan matching toe is, dan iemand die nu echt het beste bij je lijkt te passen volgens de ARTIFICIËLE INTELLIGENTIEquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kun je toch je matchingvoorkeuren aanpassen?
Qua uiterlijk ben ik het met je eens, maar qua persoon zelf, tja weet niet. De helft is nooit online als ik online benquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kan, maar ik heb bij matching steeds vaker het idee dat je gewoon maar iemand krijgt die op ongeveer hetzelfde moment ook aan matching toe is, dan iemand die nu echt het beste bij je lijkt te passen volgens de ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE
Oeh oeh oeh ik gaat een match aanvragen en zorgen dat wij een match worden!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn nieuwe match is 7 jaar jonger
* DancingPhoebe schakelt matching maar weer uit
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh ik gaat een match aanvragen en zorgen dat wij een match worden!
Ik heb er een scharrel van 2 a 3 maand aan overgehouden... en die was HOT.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:07 schreef ook_gek het volgende:
Trouwens dat match gebeuren is kut. Of ze zijn debiel jong of heel oud, dik, 3 kinderen en saai.
Gaat nergens over, zo speeddate is dan geinig als je uitgenodigt word, maar voor de rest slaat het allemaal nergens op
Beste openingszin ooit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dames, dit is Pax. Pax houdt van hobbies. Wie wil er met hem daten?
Ik ga je uitpimpen popje. Komt allemaal goed.quote:
waarom date je hem zelf niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ga je uitpimpen popje. Komt allemaal goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |