abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116145496
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef Sekhmet het volgende:
De meeste mannen hier roepen ook steeds dat ze geen dame met een kort pittig kapsel willen etc.. Natuurlijk is uiterlijk belangrijk. Alleen wat de één mooi vindt hoeft de ander niet mooi te vinden. Het gaat erom dat zij iemand wil die zij aantrekkelijk vindt...
Dat is ook gewoon zwaar afstootwekkend.
Alsof je alle vrouwelijkheid van een persoon wegneemt.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:20:40 #152
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_116145538
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:11 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom ziet Pax eruit als 18 terwijl hij 31 is? -O-

Fotolurken ftw :9
Zeg, die hoofdfoto is van 2 jaar terug 8-)
Al ben ik nu wel slanker :+
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_116145552
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:15 schreef rolklem het volgende:
Op Paiq hangt het er vanaf hoeveel zinnen je typt voordat je de foto's te zien krijgt. Als je snel foto's wilt zien, gewoon zo vaak mogelijk op enter drukken!

Het rare van vrouwen op Paiq is dat ze wel een battledate willen, maar als er maar 1 kandidaat is, drukken ze vrijwel allemaal weg... Blijkbaar willen ze heeeel graag concurrentie ofzo.
Simpel, vrouwen willen zich speciaal voelen en dus moet er om ze gevochten worden. Als er geen concurrentie is van hun zijde dan zijn ze bang dat ze 'te makkelijk' zijn en missen ze de kans om als prijs gezien te worden. Immers als je in een kamer met 10 andere vrouwen bent en die aantrekkelijke alpha man verkiest jouw boven die andere dames dan moet je wel heel erg speciaal en bijzonder zijn.
Is het je nooit opgevallen dat je meer aandacht krijgt van vrouwen als je reeds in gesprek bent met een vrouw?

quote:
Sowieso is die matching daar raar, ik krijg de laatste tijd alleen maar vrouwen van 24, 25 of 26, die mij vervolgens vrijwel altijd weg klikken omdat ik te jong ben (21) (wat ik overigens een slecht reden vind, leeftijd is maar een getal in mijn ogen, jammer genoeg vinden maar weinig vrouwen dat).
Voor vrouwen van 40 jaar ben je vast een interessant target, single moeders willen ook nog wel eens wanhopig op zoek zijn :Y
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:22:53 #154
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116145625
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:19 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Eens!

En dit:

verstaan wij mannen NIET onder een kort pittig kapsel, daar verstaan wij dit onder:

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_116145633
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:19 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_116145666
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:22 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Eens!

En dit:
[ afbeelding ]

verstaan wij mannen NIET onder een kort pittig kapsel, daar verstaan wij dit onder:

[ afbeelding ]
Ik zou ze allebei (of afzonderlijk) doen. O+
pi_116145672
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:20 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Voor vrouwen van 40 jaar ben je vast een interessant target, single moeders willen ook nog wel eens wanhopig op zoek zijn :Y
40 is weer een béétje overdreven. Zo wanhopig ben ik óók weer niet ;)
pi_116145726
Kunnen we de korte pittige kapsels niet gewoon laten voor wat ze zijn? Lekker belangrijk.

Mggigigig, ik paiq eens overdag. Slecht idee. Niemand heeft een baan :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_116145749
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:24 schreef rolklem het volgende:

[..]

40 is weer een béétje overdreven. Zo wanhopig ben ik óók weer niet ;)
Ik klik ook vrouwen weg die ouder zijn dan ik, of erg veel jonger. Ik heb ze het liefst rond de 30. Diegenen die jou wegklikken zullen wel zo over denken.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:29:16 #160
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116145849
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunnen we de korte pittige kapsels niet gewoon laten voor wat ze zijn? Lekker belangrijk.

haha ik weet niet waar je naar op zoek bent :D lekker met z'n 2en voor de deur schultenbrau drinken op doordeweekse dagen heeft vast ook z'n charmes ^O^
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_116145883
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:29 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

haha ik weet niet waar je naar op zoek bent :D lekker met z'n 2en voor de deur schultenbrau drinken op doordeweekse dagen heeft vast ook z'n charmes ^O^
Oh, for real, dat is echt mijn droomleven :') Samen met een vriend fantaseer ik altijd over het hebben van een uitkering :') Maar helaas :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_116146265
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:29 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Doe ik altijd met CC en daarna slaan we elkaar de hersens in om vervolgens het bloed van elkaars gezicht af te wassen met onze eigen gemaakte zeep :Y
I'll sing you a lullaby.
pi_116146297
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ja, zo wordt je inderaad aan werklozen gematched.
(of mensen die zich vervelen op het werk en geen passie hebben om daar wat aan te doen).
pi_116146858
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:42 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ja, zo wordt je inderaad aan werklozen gematched.
(of mensen die zich vervelen op het werk en geen passie hebben om daar wat aan te doen).
Mensen moeten altijd wat de zeuren hebben, vind je eindelijk eens iemand die tijd voor je heeft en geen workaholic blijkt te zijn.... is het weer niet goed -O-
I'll sing you a lullaby.
pi_116146948
Werklozen zijn kut? Ze leven op jouw geld of wat is jullie angst eigenlijk? Dat het luie uitvreters zijn?
pi_116147031
Wat een gezeur over die korte kapsels bij vrouwen. Als wij vrouwwezens eens zouden miepen om elk kaal opkomend cirkeltje..... Zou ik ook geen kunstje op willen doen hoor ;)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:02:23 #167
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116147040
Luie uitvreters hoeft niet, maar ik zit niet op iemand zonder baan te wachten. Als je nou druk solliciteert en graag snel aan de slag wil is het geen probleem.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:02:47 #168
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116147053
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:02 schreef Perzephone het volgende:
Wat een gezeur over die korte kapsels bij vrouwen. Als wij vrouwwezens eens zouden miepen om elk kaal opkomend cirkeltje..... Zou ik ook geen kunstje op willen doen hoor ;)
Dat doen vrouwen dan ook! Alleen niet tegen de man zelf. :+
pi_116147089
Nee hoor, ik kan me ook goed voorstellen dat je op dit moment even zonder werk zit. Als iemand daar hard zn best voor doet is het niet perse een dikke nono...
pi_116147170
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee hoor, ik kan me ook goed voorstellen dat je op dit moment even zonder werk zit. Als iemand daar hard zn best voor doet is het niet perse een dikke nono...
Het gaat om de instelling van de persoon.
pi_116147177
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:02 schreef Silenus het volgende:
Luie uitvreters hoeft niet, maar ik zit niet op iemand zonder baan te wachten. Als je nou druk solliciteert en graag snel aan de slag wil is het geen probleem.
Ik ben wekelijks aan het solliciteren (nu ondertussen al 8 maanden). Ik heb trouwens ook liever ook iemand die een baan heeft, maar gezien de crisis en mijn eigen situatie kan ik best begrip opbrengen voor een werkloze vrouw momenteel...
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:06:26 #172
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_116147186
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:02 schreef Perzephone het volgende:
sowieso half kale mannen die wanhopig proberen te overcompenseren met hun resterende 3 plukjes haar :N ga dan gewoon helemaal kaal.
WFPB!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:07:48 #173
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116147251
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:06 schreef Dizorn het volgende:

[..]

sowieso half kale mannen die wanhopig proberen te overcompenseren met hun resterende 3 plukjes haar :N ga dan gewoon helemaal kaal.
Helemaal kaal kan best lekker zijn ja, bij een man dan :)

En idd, wtf, gewoon lekker zelf weten hoe je je haar laat knippen. Lekker "kort"zichtig weer.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:09:24 #174
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116147325
Tuurlijk mag je het zelf weten. Je mag ook zelf weten of je oma-onderbroeken draagt ipv een sexy string, of je een skipak aantrekt ipv een jurkje en of je een kort rood kapsel neemt ipv mooi lang haar.

Mag allemaal. Maar dan NIET zeiken als de mannen je niet zien staan! :P
pi_116147371
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef Silenus het volgende:
Tuurlijk mag je het zelf weten. Je mag ook zelf weten of je oma-onderbroeken draagt ipv een sexy string, of je een skipak aantrekt ipv een jurkje en of je een kort rood kapsel neemt ipv mooi lang haar.

Mag allemaal. Maar dan NIET zeiken als de mannen je niet zien staan! :P
Joh, juist wel! Maar het ligt uiteindelijk toch aan paiq/rp/badoo zelf. Stomme sites die niet werken en mannen die nooit reageren. :D
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')