Nee inderdaad, bios is altijd een beetje afwachten maar als het de eerste date goed klikte, why not? Wanneer heb je de date?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:02 schreef maen het volgende:
[..]
naar de bios, is het plan. Als er een leuke film draait. En ik hoop daarna nog wat drinken ofzo, anders kun je alsnog niet met elkaar praten
We zouden zowaar een match gehad kunnen hebben op Paiqquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik knap altijd zo af, wanneer mijn speeddate verzoek wordt geaccepteerd door iemand die zijn naam met een kleine letter schrijft
De laatste keer dat ik een bios-date had hebben we meteen maar alles vastgelegd, tot de stoelen aan toequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:09 schreef maen het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik heb nog niet gekeken. Eerst een datum hebben vond ik handiger
Zondag. Hopelijk een goede afsluiting van mijn vakantiequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, bios is altijd een beetje afwachten maar als het de eerste date goed klikte, why not? Wanneer heb je de date?
zullen wij ff speeddaten via dm? verveel me toch!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik knap altijd zo af, wanneer mijn speeddate verzoek wordt geaccepteerd door iemand die zijn naam met een kleine letter schrijft
Tuurlijk, is ook zo. Hij grapte dat hij gemiddeld maar één keer per jaar op Badoo zit. Toen zei ik: ik spreek je morgen wel weer dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet doen, hoor, maar toch was het dan altijd wel weer jammer als zo'n ogenschijnlijk leuk gesprek bijna nooit een vervolg kreeg.
haha ja, en uiteindelijk te lang in het restaurant blijven zitten zodat je de film alsnog mistquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een bios-date had hebben we meteen maar alles vastgelegd, tot de stoelen aan toe
Maar niet te ver vooruit lopen kan ook leuk zijn
Ga naar eh, Expendables 2. Schijnt wel iets van een romantische inborst te hebben. Voor de meeste mannen dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:02 schreef maen het volgende:
[..]
naar de bios, is het plan. Als er een leuke film draait. En ik hoop daarna nog wat drinken ofzo, anders kun je alsnog niet met elkaar praten
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dan als man de hele tijd een chagrijnige vrouw naast je hebben zittenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ga naar eh, Expendables 2. Schijnt wel iets van een romantische inborst te hebben. Voor de meeste mannen dan.
ik heb hem gezien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ga naar eh, Expendables 2. Schijnt wel iets van een romantische inborst te hebben. Voor de meeste mannen dan.
Hier niet helaas. Vanochtend gebeld met mijn date, maar dat gaat hem echt niet meer worden. We houden wel veel contact (gaan deze week allemaal leuke dingen doen), maar een relatie zit er niet in.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
Love is wel in the air bij iedereen![]()
Jammer joh. Is dat dan niet lastig als je wel allemaal activiteiten gaat ondernemen en je nog wat voor haar voelt? Of was je er zelf ook niet zeker van?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:33 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Hier niet helaas. Vanochtend gebeld met mijn date, maar dat gaat hem echt niet meer worden. We houden wel veel contact (gaan deze week allemaal leuke dingen doen), maar een relatie zit er niet in.
Ben momenteel ook te druk met andere dingen om me echt op het daten te storten, dus andere contacten staan ook op een laag pitje.
Dat vroeg zij ook, maar ze is ook wel gewoon een hele fijne vriendin, ik denk dat er wel een goede vriendschap uit voort kan komen. Hebben allebei al een keer ons hart uitgestort bij de ander. Ik zou me in ieder geval pas echt ellendig voelen als ik haar nu op afstand houd. En ik was er wel zeker van, maar ik merk dat ik er wel vrede mee begin te krijgen dat iets romantisch er niet in zit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jammer joh. Is dat dan niet lastig als je wel allemaal activiteiten gaat ondernemen en je nog wat voor haar voelt? Of was je er zelf ook niet zeker van?
met alle respect, dit gaat je niet lukken zonder dat je naar de kloten gaat maat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:43 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Dat vroeg zij ook, maar ze is ook wel gewoon een hele fijne vriendin, ik denk dat er wel een goede vriendschap uit voort kan komen. Hebben allebei al een keer ons hart uitgestort bij de ander. Ik zou me in ieder geval pas echt ellendig voelen als ik haar nu op afstand houd. En ik was er wel zeker van, maar ik merk dat ik er wel vrede mee begin te krijgen dat iets romantisch er niet in zit.
Dit vind ik een beetje onzin. Je probeert denk ik gewoon de nieuwe realiteit voor jou te laten werken. Als ze interesse zou hebben getoond in jou denk ik niet dat je het te druk zou hebben om je in een relatie met haar te storten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:33 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Hier niet helaas. Vanochtend gebeld met mijn date, maar dat gaat hem echt niet meer worden. We houden wel veel contact (gaan deze week allemaal leuke dingen doen), maar een relatie zit er niet in.
Ben momenteel ook te druk met andere dingen om me echt op het daten te storten, dus andere contacten staan ook op een laag pitje.
Mwa, kan wel maar is niet makkelijk en ook afhankelijk van hoe bijzonder ze deze vriendschap vinden en hoe ver ze willen gaan om die te behouden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
met alle respect, dit gaat je niet lukken zonder dat je naar de kloten gaat maat.
Don't do it man. Het is ff kut maar dit is uitstel van executie. Gaat dit ook werken als ze met een andere kerel gaat daten en/of een relatie krijgt? Grote kans dat je dan alsnog achter gelaten wordt door haar of dat je jezelf op aan het vreten bent van jaloezie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:43 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Dat vroeg zij ook, maar ze is ook wel gewoon een hele fijne vriendin, ik denk dat er wel een goede vriendschap uit voort kan komen. Hebben allebei al een keer ons hart uitgestort bij de ander. Ik zou me in ieder geval pas echt ellendig voelen als ik haar nu op afstand houd. En ik was er wel zeker van, maar ik merk dat ik er wel vrede mee begin te krijgen dat iets romantisch er niet in zit.
quote:
Listen to these Jedi masters my young Padawanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
Niet doen, wordt alleen maar heel heel heel erg kut voor jezelf
Mwah dat is ook wel wat kort door de bocht, niet alle mannen zijn willoze wezens en niet iedere vrouw manipuleert. Maar erg handig is het niet inderdaad. Hij kan beter wachten tot de gevoelens zijn weggeëbt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef xenobinol het volgende:
[..]
[..]
Listen to these Jedi masters my young Padawan
Ze zal je emotioneel misbruiken en daarna als een stuk vuil weggooien zodra haar 'verdriet' genezen is en de hormonen door haar lichaam stromen voor die nieuwe liefde.
Mannen trappen veel te vaak in deze val omdat ze niet door hebben dat ze enkel dienen als uitlaatklep voor de emoties van een vrouw, mannen interpreteren deze 'negatieve aandacht' verkeerd en hopen te vaak dat het zal omslaan in romantische gevoelens jegens hen. Forget it, it ain't gonna happen![]()
De niet willoze wezens lopen gewoon weg en gaan op zoek naar een beter target voor hun spel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:14 schreef eefje801 het volgende:
Mwah dat is ook wel wat kort door de bocht, niet alle mannen zijn willoze wezens en niet iedere vrouw manipuleert. Maar erg handig is het niet inderdaad. Hij kan beter wachten tot de gevoelens zijn weggeëbt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |