Misschien moet je daar dan aan werkenquote:
waarom zou ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Misschien moet je daar dan aan werken
Als je wat spannender was zou je ook op donderdag en zaterdagavond kunnen datenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
waarom zou ik
Ik heb toch een dat kunnen regelen zonder dat
Vaker daten danquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Date is weer onderweg naar huis, maar hij was met recht geslaagd te noemen. Nu spierpijn. Ik word echt te oud.
sport fuckingquote:
Nee dank jequote:Op maandag 27 augustus 2012 22:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Als je wat spannender was zou je ook op donderdag en zaterdagavond kunnen daten![]()
Nu moet je maar hopen dat het vrijdag wat word, eerste date met deze persoon?
Nou dan heb je donderdag een date nodig om in de stemming te komen en zaterdag een date om die dingen te doen die je vrijdag gaat vergeten of niet durf te doen
1 date kan natuurlijk ook heel spannend zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:09 schreef Cue_ het volgende:
Nee dank je
1 date vind ik voldoende genoeg andere leuke dingen te doen die andere dagen.
Aah.... de nonchalante dame die haar dates combineert met haar weekend routinequote:En date gaat eig ook gewoon mee op mn vrijdagplanning. Dus hoe relaxed
waarom zou hij? als mijn planning sowieso al tof zou zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
1 date kan natuurlijk ook heel spannend zijn
[..]
Aah.... de nonchalante dame die haar dates combineert met haar weekend routine![]()
Niet tegen je date zeggen anders voelt ie zich misschien nog ondergewaardeerd
Dat klinkt niet heel enthousiastquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
waarom zou hij? als mijn planning sowieso al tof zou zijn.
Daarbij vond ik het ook niet erg om wat anders te doen
wtf.. wat voor conclusies trek jij zegquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:27 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel enthousiast![]()
Maar goed, mogelijk zitten jullie gewoon in de friend zone
Ik heb dan wel alleen op Paiq gezeten, maar morgenavond verder praten stond negen van de tien keer gelijk aan "nooit meer wat van gehoord"quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:52 schreef eefje801 het volgende:
Hmm..erg leuk gesprek gehad op Badoo opeens, nadat ik zo'n interesse smile had verstuurd. Niet verwacht, eerlijk gezegd. Morgenavond verder praten, ben benieuwd
Geen medelijden hoor..tsskquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Date is weer onderweg naar huis, maar hij was met recht geslaagd te noemen. Nu spierpijn. Ik word echt te oud.
Mwah ik zal geen zilte tranen plengen als hij morgen niet online is hoor. Heb nog geen trouwjurk uitgezocht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb dan wel alleen op Paiq gezeten, maar morgenavond verder praten stond negen van de tien keer gelijk aan "nooit meer wat van gehoord"
Badoo chatfunctiequote:Op maandag 27 augustus 2012 23:52 schreef eefje801 het volgende:
Hmm..erg leuk gesprek gehad op Badoo opeens, nadat ik zo'n interesse smile had verstuurd. Niet verwacht, eerlijk gezegd. Morgenavond verder praten, ben benieuwd
naar de bios, is het plan. Als er een leuke film draait. En ik hoop daarna nog wat drinken ofzo, anders kun je alsnog niet met elkaar pratenquote:
Tja euhm...quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
wtf.. wat voor conclusies trek jij zeg
Ik zou dat ook niet doen, hoor, maar toch was het dan altijd wel weer jammer als zo'n ogenschijnlijk leuk gesprek bijna nooit een vervolg kreeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mwah ik zal geen zilte tranen plengen als hij morgen niet online is hoor. Heb nog geen trouwjurk uitgezocht.
Is het niet handig om zoiets vóór de date al te weten? In mijn ervaring toch welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:02 schreef maen het volgende:
[..]
naar de bios, is het plan. Als er een leuke film draait. En ik hoop daarna nog wat drinken ofzo, anders kun je alsnog niet met elkaar praten
Mijn ervaringen met Paiq is niet heel positief, of je krijgt een vrouw nooit online of ze gooien je uit hun lijstje. De speeddates zijn echter wel weer leuk maar ik krijg maar zelden een vervolg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet doen, hoor, maar toch was het dan altijd wel weer jammer als zo'n ogenschijnlijk leuk gesprek bijna nooit een vervolg kreeg.
Haha ja, maar ik heb nog niet gekeken. Eerst een datum hebben vond ik handigerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Is het niet handig om zoiets vóór de date al te weten? In mijn ervaring toch wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |