Leuk! Als blijkt dat 'ie een gestoorde psycho is met een kettingzaag dan moet je het ook even melden! Met een foto uiteraardquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:16 schreef Sekhmet het volgende:
Hier een erg gezellige date gaande...er wordt nu voor mij gekookt zoals het een echte hosselkoning betaamt (en geeft mij even de tijd om te fokken
)
Goed dat ik mijn tandenborstel mee heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Want dan bellen we gelijk de politie!
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
Somebody' going to get f***** tonight.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:16 schreef Sekhmet het volgende:
Hier een erg gezellige date gaande...er wordt nu voor mij gekookt zoals het een echte hosselkoning betaamt (en geeft mij even de tijd om te fokken
)
Lol je zit te fokken tijdens je date?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:16 schreef Sekhmet het volgende:
)
Hij staat te koken...ik mag/kan niet helpen, teveel afleidingquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:40 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Lol je zit te fokken tijdens je date?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:16 schreef Sekhmet het volgende:
)
Als het daarmee valt of staat, dan heb ik wel een probleemquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:16 schreef Sekhmet het volgende:
er wordt nu voor mij gekookt zoals het een echte hosselkoning betaamt
Vergeet niet uit te logen van Fok ;-)quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij staat te koken...ik mag/kan niet helpen, teveel afleiding. En aangezien FOK! bij hem thuis ook regelmatig aanstaat....I,m taking over the computer
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:20 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Leuk! Als blijkt dat 'ie een gestoorde psycho is met een kettingzaag dan moet je het ook even melden! Met een foto uiteraardHungry_Joe heeft vast een kettingzaag, of ie psycho is moet je aan Sekhmet vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Want dan bellen we gelijk de politie!What can change the nature of a man?
Als het HJ is dan werkt ie netjes alle foksters uit dit topic afquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:33 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hungry_Joe heeft vast een kettingzaag, of ie psycho is moet je aan Sekhmet vragen.
Arme Pienquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:53 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Als het HJ is dan werkt ie netjes alle foksters uit dit topic af
Pien en HJ waren toch voltooid verleden tijd...dus no mercyquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:58 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Arme PienEn ja het is HJ, mensen moeten wel opletten in deze reeks he!
idd, ik wou al zeggen hij ging een tijdje met een ander van hier (Pien).quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:53 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Als het HJ is dan werkt ie netjes alle foksters uit dit topic af
Lekker bezig hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij staat te koken...ik mag/kan niet helpen, teveel afleiding. En aangezien FOK! bij hem thuis ook regelmatig aanstaat....I,m taking over the computer
Dat valt best mee, hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
Love is wel in the air bij iedereen![]()
Die van mij is net uit..quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
Love is wel in the air bij iedereen![]()
dan moet je vriendjes met een van ons worden, zodat die je kan toevoegenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat valt best mee, hoor
Overigens, niet om het een of ander, ik weet dat het topic het niet op slowchat heeft en precies om die reden had ik al via DM naar de Facebook-groep geïnformeerd, maar dat lijkt een beetje in het luchtledige te zijn blijven hangen
Daarom steek ik hier voorzichtig maar even mijn licht op...
Ik had het precies zo gedaan zoals in de OP staat en me bij Eef gemeld, maar die heeft me verder nog geen link gegeven. Ik kijk dus maar van wie ik het nog wel of niet hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:30 schreef maen het volgende:
[..]
dan moet je vriendjes met een van ons worden, zodat die je kan toevoegen
Jij accepteert maar niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:30 schreef maen het volgende:
[..]
dan moet je vriendjes met een van ons worden, zodat die je kan toevoegen
Date nog steeds gaande...zegt misschien wel watquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:06 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Jij accepteert maar niet.
HJ & Sekhmet: Klinkt goed... en en en? Is er genoeg materiaal voor date 2?
Hier even een paar datingsites uitgezet. Ben met teveel bezig om dat ook nog te doen helaas. Ander keertje weer aan pogen te zetten. (bovendien heb ik nog wat lopen wat ik af wil wachten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Telt dat niet als date 2 ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Date nog steeds gaande...zegt misschien wel watHij heeft mij er iig nog niet uitgegooid.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Date nog steeds gaande...zegt misschien wel watHij heeft mij er iig nog niet uitgegooid.
Leuk! EnjoySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Off topic maar die DM heb ik denk ik gemist ik zal je even mijn gegevens sturen via PM.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik had het precies zo gedaan zoals in de OP staat en me bij Eef gemeld, maar die heeft me verder nog geen link gegeven. Ik kijk dus maar van wie ik het nog wel of niet hoor
Niet goed?quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En je hoefde niet te werken? Hoe onverwacht en hoe leuk! (en daarmee bedoelde ik écht onverwacht en écht leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) Keep us updated!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Nee, allebei een dagje extra vrij...is ook wel zo fijn als je zo ver uit elkaar woontquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En je hoefde niet te werken? Hoe onverwacht en hoe leuk! (en daarmee bedoelde ik écht onverwacht en écht leuk) Keep us updated!
What the?quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:48 schreef Cue_ het volgende:
coco het mannetje met HJ het mannetje aan het daten?
Of bedoelt Coco dat sekh met hem aan het daten is?![]()
Jullie hebben toch niet het hele S1 deze avond gekeken toch? We hoopten op fireworks natuurlijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nee, allebei een dagje extra vrij...is ook wel zo fijn als je zo ver uit elkaar woont
We zullen zien of er een tweede (of derde) date komt. Ik heb iig nog een seizoen walking death te goed...
Zijn maar 6 afleveringen...en geef eerlijk toe dat ik lang niet alles heb meegekregen. Maar in 30 uur kan je veel doen hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:38 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Jullie hebben toch niet het hele S1 deze avond gekeken toch? We hoopten op fireworks natuurlijk.
ik las wat en trok ccnclussies meer nietquote:
benen wijd en gaan, hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik las wat en trok ccnclussies meer niet
Ik heb volgens mij vrijdag een date![]()
Eens kijken of ik t nog kan
Ik heb zelf ook wel eens meegemaakt dat die dingen in het niets verdwijnen, dus het zou best kunnen dat je 'm niet gezien hebtquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Off topic maar die DM heb ik denk ik gemist ik zal je even mijn gegevens sturen via PM.
Holle rug, borstjes vooruit, lippen pruilen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik las wat en trok ccnclussies meer niet
Ik heb volgens mij vrijdag een date![]()
Eens kijken of ik t nog kan
Lol das wel sneuquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pfffff, dat je dan even 20 seconden niet reageert en je gelijk gezeur krijgt dat je niet meer reageert....
Dat? Best moeilijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
benen wijd en gaan, hoe moeilijk kan het zijn?
Pas maar op dat je niet per ongeluk met zijn account post...quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een spannender antwoord verwachtquote:
sorry,, zo spannend ben ik nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:25 schreef xenobinol het volgende:
Ik had eigenlijk een spannender antwoord verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |