Dit dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef Silenus het volgende:
Tuurlijk mag je het zelf weten. Je mag ook zelf weten of je oma-onderbroeken draagt ipv een sexy string, of je een skipak aantrekt ipv een jurkje en of je een kort rood kapsel neemt ipv mooi lang haar.
Mag allemaal. Maar dan NIET zeiken als de mannen je niet zien staan!
Even verbeterdquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef Silenus het volgende:
Tuurlijk mag je het zelf weten. Je mag ook zelf weten of je oma-onderbroeken draagt ipv een sexy string, of je een skipak aantrekt ipv een jurkje en of je een kort rood kapsel neemt ipv mooi lang haar.
Mag allemaal. Maar dan NIET zeiken als bepaalde mannen je niet zien staan!
Ik zeik daar ook niet over, volgens mij. En heb niet eens kort haar. Wel gehad en dat had dus geen invloed, gek hé?quote:
Jij hebt zeker ook geen fotos op Paiq staan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:10 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Joh, juist wel! Maar het ligt uiteindelijk toch aan paiq/rp/badoo zelf. Stomme sites die niet werken en mannen die nooit reageren.
Ach... ik vind het wel prettig als een persoon zijn eigen kijk op de zaken heeft. Mensen die weten hoe het hoort zijn vaak zo conformistisch... niet dat het voor je slaagkans goed is... dat dan weer wel. Anderzijds vind je misschien wel een soulmate die er dezelfde kijk op nahoudt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:10 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Joh, juist wel! Maar het ligt uiteindelijk toch aan paiq/rp/badoo zelf. Stomme sites die niet werken en mannen die nooit reageren.
Comfortabelquote:
Chatbox.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik snap dat niet, waarom zou je op Paiq (of een andere datingsite) gaan zitten als je een relatie hebt?
Klopt, maar ik kom op PaiQ teveel vrouwen tegen die alleen leuk willen chatten, zonder de intentie hebben om ooit af te spreken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar heb je ook andere plekken voor.
Ik kwam er gisteren een tegen die wel af wilde spreken, maar het niet durfdequote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:37 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kom op PaiQ teveel vrouwen tegen die alleen leuk willen chatten, zonder de intentie hebben om ooit af te spreken.
Ik zit nu op Paiqquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:10 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hoezo durfde ze niet dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren een tegen die wel af wilde spreken, maar het niet durfde
Nog gevraagd wat ze dan probeerde te bereiken op die site?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze is/was bang om mensen te ontmoeten. Ga dan niet op een datingsite zitten
Ze stapt niet makkelijk op mensen af en probeert zich eroverheen te zetten. Kun je imo beter op een andere manier doen als een datingsite.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:44 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nog gevraagd wat ze dan probeerde te bereiken op die site?
Idd, ga bij een vereniging ofzo, deel je hobby met andere mensen etc etc etcquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze stapt niet makkelijk op mensen af en probeert zich eroverheen te zetten. Kun je imo beter op een andere manier doen als een datingsite.
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze stapt niet makkelijk op mensen af en probeert zich eroverheen te zetten. Kun je imo beter op een andere manier doen als een datingsite.
Precies, maar dat doet ze ook wel, ze zit op dansen 2x in de week.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, ga bij een vereniging ofzo, deel je hobby met andere mensen etc etc etc
Ik denk wel dat het moet lukken, na 1 á 1,5 uur leek het haar al leuk om een keer te gaan poolen (vroeg ik haar).quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:50 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar misschien toch nog potentie om met enige overredings kracht haar toch te ontmoeten.
Lijkt erop dat ze wel wil en alleen een drempel over moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |