Klinkt erg leuk! Ook juist als eerste datequote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha, nou we gaan koken met wat er op dat moment nog in de koelkast ligtNou ja, een combinatie die lekker lijkt , dan
Je bent toch geen vegetariër hè, straks wil hij je nog een lekkere biefstuk of ander stuk vlees aanbiedenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha, nou we gaan koken met wat er op dat moment nog in de koelkast ligtNou ja, een combinatie die lekker lijkt , dan
Worst bedoel jequote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je bent toch geen vegetariër hè, straks wil hij je nog een lekkere biefstuk of ander stuk vlees aanbieden
Wat een superleuke insteek!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:14 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Klinkt erg leuk! Ook juist als eerste date
Ja, erg leuk date-idee!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je bent toch geen vegetariër hè, straks wil hij je nog een lekkere biefstuk of ander stuk vlees aanbieden
Precies, dat maakt het veel relaxter. Bedankt!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat een superleuke insteek!Dat maakt het allemaal niet zo geforceerd en 'het moet goed zijn en lukken en oh shit ik heb een mini-ingrediënt vergeten en nu gaat alles miiiiiiis!'. Leuk! Succes en veel plezier!
Dat heb ik dus ook , vaak heb je alles al besproken en wil je graag iemand in het echt ontmoeten maar dan wil de andere persoon daarmee toch wachten. Slaat nergens op, ik wil gewoon met iemand 2 weken lullen ofzo en dan afspreken....dan weet je gelijk hoe je ervoor staat..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:27 schreef faf het volgende:
Er gaat iets fout met mij en datingsites, het blijft vaak standaard gesprekjes en zou graag eens op een date overgaan, na 3/4 chats denk ik pfff hebben alles wel besproken, kunnen we niet naar het ontmoet moment toewerken, heb dit voorgesteld sommige dames zijn geschrokken en andere zeggen hiermee nog even te willen wachten, maar nog wel te willen chatten. Hoe werken jullie naar een date toe?
In het begin allemaal wel leuk, maar na een tijdje komen er meerdere voorbij en zijn de gesprekjes vaak hetzelfde, waar werk woon hobby je enz.
wat betekent zn?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het universum haat me. 2 speeddates, 1 met een kleuter en 1 met iemand die zn naam niet met een hoofdletter schrijft
Namens de kleuter en de zn-naam-met-een-kleine-letter-schrijver bedankt voor deze burrrrrrrn hoor.quote:
Probeer Paiq, dat is mijn tip!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:13 schreef GerritDekzeil het volgende:
Nog steeds op zoek naar een goede datingsite, zonder er financieel in verstrikt te raken, googelen helpt niet echt en de vergelijkingssites vertrouw ik ook voor geen meter.
Vanavond vond ik deze: Alleen al in Nederland 125 Datingbedrijven!
Op dat laatste knap je toch niet serieus af?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het universum haat me. 2 speeddates, 1 met een kleuter en 1 met iemand die zn naam niet met een hoofdletter schrijft
Ik heb recent gedate met iemand die "me moeder" schreefquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Op dat laatste knap je toch niet serieus af?
Okay, maar dat is iets anders dan je eigen naam met een kleine letter schrijven. Als iemand 'me moeder' schrijft haak ik ook af.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb recent gedate met iemand die "me moeder" schreef
Karma is een bitchquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond mijn dateSpanning ende sensatie
Wist ikquote:
Het wordt morgen prima weerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wist ik
Weer in Utrecht, dus hoop dat het weer een beetje mee zit. Anders maar filmpje pakken ofzo?
Filmpje? Das toch verdomd saaiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:24 schreef Vinniiee het volgende:
Weer in Utrecht, dus hoop dat het weer een beetje mee zit. Anders maar filmpje pakken ofzo?
Vind ik wel, maar wat moet je doen als het bakkeien regent? Vind ik wel leuker ja, maar ik zou niet weten waar dat in Utrecht kan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Filmpje? Das toch verdomd saai
Kan je beter gaan poolen / kroegje pakken of iets in die trant
Damn! Daar zou ik ook wel heen willenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het wordt morgen prima weer
Mijn date wil met mij naar de Amerikaanse automeeting in Den Haag (ik heb zelf een oude Chevrolet). Dat wordt wat
Iets met even van te voren opzoeken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:28 schreef Vinniiee het volgende:
Vind ik wel, maar wat moet je doen als het bakkeien regent? Vind ik wel leuker ja, maar ik zou niet weten waar dat in Utrecht kan.
Hehehe, eerste google hitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met even van te voren opzoeken?
Zeker waar. Even de route in mijn kop stampen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een beetje voorbereiding is het halve werk
bij de Mariaplaats is een grote speelhal met genoeg pooltafels.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker waar. Even de route in mijn kop stampen.
Dat was de eerste hit, 25 pooltafels ofzo. Ik ken de weg niet zo heel goed, alleen de winkelsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
bij de Mariaplaats is een grote speelhal met genoeg pooltafels.
Heel makkelijk te vinden in principe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was de eerste hit, 25 pooltafels ofzo. Ik ken de weg niet zo heel goed, alleen de winkels
Veel plezier!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond mijn dateSpanning ende sensatie
Misschien was je in je vorige leven of zelfs dit leven wel werkzaam als bankierquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kijkend naar mijn Date karma zou ik haast denken dat ik in een vorig leven Eva Braun was
Hoe lang ben je al bezig dan? Of meer iemand die snel opgeeft als het niet direct gaat zoals jij het wil?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
On topic:
Voor mij geen dates meer... op 1 of andere manier wil het niet helemaal lukken met alles.
Zelfs paiq heeft niets leuks te bieden :S
Das inderdaad kut. Ben je zelf perfect, maar is er niet nog zo iemand aanwezig op Paiq.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
On topic:
Voor mij geen dates meer... op 1 of andere manier wil het niet helemaal lukken met alles.
Zelfs paiq heeft niets leuks te bieden :S
Op paiq zit ik al een tijdje, kom niet echt me smaak tegen. Kan ook zijn dat me hoofd er even niet naar staat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al bezig dan? Of meer iemand die snel opgeeft als het niet direct gaat zoals jij het wil?
Ja, in die woorden wil ik het niet brengen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Das inderdaad kut. Ben je zelf perfect, maar is er niet nog zo iemand aanwezig op Paiq.
Iemand die snel opgeeft dus....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Op paiq zit ik al een tijdje, kom niet echt me smaak tegen. Kan ook zijn dat me hoofd er even niet naar staat.
Ik ben pas weer ong 3 week vrijgezel
Haha.... zie er maar eens eentje te vinden van 30+ die geen kinderen heeftquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
Terwijl vrouwen van 26+ vaak op oudere mannen vallen.
Nee ik geef niet snel op absoluut niet, ik accepteer nog steeds speeddates en gebruik de 2 gratis speeddate mogelijkheden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Iemand die snel opgeeft dus....
Misschien je eisenlijstje wat bijstellen want zelf klink jij nou ook niet zo perfect. Gek hè, dat je dan geen date kan vinden.
Goeie tipquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:04 schreef Sekhmet het volgende:
Misschien je eisenlijstje wat bijstellen want zelf klink jij nou ook niet zo perfect. Gek hè, dat je dan geen date kan vinden.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:05 schreef xenobinol het volgende:
Goede matches zijn net als parkeerplaatsen.... alleen de invalide plaatsen zijn beschikbaar
Dat begint tegenwoordig al eerder..... ik zie ook steeds vaker mensen van onder de 25 al samenwonen e.d....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:05 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Haha.... zie er maar eens eentje te vinden van 30+ die geen kinderen heeft![]()
Focus je dan gewoon op het gezellige samenzijn en doe zelf ook eens 'lekker gek'.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
maar gedurende de afgelopen 4 maand dat ik er op zit, ben ik nou niet echt iets tegengekomen. (1 meisje, was gezellig maar had emotionele stoornis)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |