abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116168257
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:19 schreef DennisDeBengel het volgende:
Hoe zet ik automatische verlenging bij Lexa uit?

Ik weet dat het bij Account -> Instellingen -> Mijn memberships beheren staat. Dan zie je ergens rechts:

[..]

wat op 'Ja' staat. Ik kan het op 'Nee' zetten, maar vervolgens is er nergens iets om het te bevestigen ofzo :?

Telkens als ik daar weer terugkom staat het weer op Ja.
ook niet dat de ok knop net buiten je scherm valt of iets dergelijks , en je nog naar beneden moet scrollen, of met pijltjes ofzo :') . kan me zon grap ook nog herinneren.

had ook een keer dat ik met goede hoop een jaarabbonement had genomen, langer terug al.
was ook kansloos, en was dat toen tijdje later weer vergeten. toen een jaar later was er ineens weer x-honderd euro afgeschreven.
heb me toen ik het opmerkte pas uitgeschreven en het overgeschreven bedrag van het komende jaar toen gestorneerd. nooit meer wat van gehoord. dus dat kan ook als je het er niet mee eens bent

[ Bericht 6% gewijzigd door SergeantFluffy op 29-08-2012 22:54:04 ]
seduco sum.en ben erg stout
pi_116173185
Dame waar ik over had reageert gewoon niet meer, ze reageert alleen op oneliners destijds maar daar ben ik mee gestopt om een gesprek op gang te brengen. Onze oneliners antwoorden kwamen wel aardig overeen. Best goede match dus. Nog wat langer wachten of gewoon blocken?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 30 augustus 2012 @ 00:34:33 #228
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116173585
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:23 schreef Kloonhommel het volgende:
Dame waar ik over had reageert gewoon niet meer, ze reageert alleen op oneliners destijds maar daar ben ik mee gestopt om een gesprek op gang te brengen. Onze oneliners antwoorden kwamen wel aardig overeen. Best goede match dus. Nog wat langer wachten of gewoon blocken?
Heb je het al met een langer bericht geprobeerd? Als in minstens tien zinnen, zodat het een beetje opvalt tussen al die oneliners?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 00:36:21 #229
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116173668
Weer erg leuk gechat met Badoo-date en nummers uitgewisseld. Toch altijd afwachten hoe iemand in het echt is. Denk dat er wel een date in gaat zitten binnenkort :)

Dit was trouwens iemand die ik zelf het eerste bericht had gestuurd. Toch betere ervaring mee dan andersom, wanneer ik reageer op iemands bericht.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:06:18 #230
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_116182419
Hallo :)

quote:
5s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
Geen idee of de vraag hier kan, maar dating sites waar je geen betaald abbonement ofso voor moet nemen zijn die er? en wat is een goeie?
Misschien maar eens mee beginnen voor de winter er weer is :')
Paiq al net gehoord, nog meer?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_116182648
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:36 schreef eefje801 het volgende:
Weer erg leuk gechat met Badoo-date en nummers uitgewisseld. Toch altijd afwachten hoe iemand in het echt is. Denk dat er wel een date in gaat zitten binnenkort :)

Dit was trouwens iemand die ik zelf het eerste bericht had gestuurd. Toch betere ervaring mee dan andersom, wanneer ik reageer op iemands bericht.
WTF :?

Reageer jij op mannen die je een berichtje sturen 8)7

Dat dit kan op badoo *O* :D
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:20:22 #232
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116182840
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:13 schreef xenobinol het volgende:

[..]

WTF :?

Reageer jij op mannen die je een berichtje sturen 8)7

Dat dit kan op badoo *O* :D
Als ik een berichtje ontvang dat meer is dan "hoi hoi" reageer ik eigenlijk altijd even. Als ik geen interesse heb zeg ik dat ook.
Zelf een berichtje sturen vind ik juist wel lastig, vandaar dat ik dat wat minder vaak doe, pas als iemand me heel erg aanspreekt :)
pi_116183186
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
Hallo :)

[..]

Paiq al net gehoord, nog meer?
Knuz, badoo, okcupid, relatie.nl etc etc
pi_116184075
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Als ik een berichtje ontvang dat meer is dan "hoi hoi" reageer ik eigenlijk altijd even. Als ik geen interesse heb zeg ik dat ook.
Zelf een berichtje sturen vind ik juist wel lastig, vandaar dat ik dat wat minder vaak doe, pas als iemand me heel erg aanspreekt :)
Ik krijg regelmatig berichtjes die beginnen met 'hoi', persoonlijk ben ik dan niet direct gemotiveerd om terug te reageren, dat laat ik dan over voor het geval ik niets leukers te bespreken heb :)

Ook naar.... mensen die alleen met ja of nee antwoorden :')

Een berichtje sturen is niet moeilijk hoor... vooral als iemand wat interesses heeft aangegeven in zijn profiel, gewoon een beetje interesse tonen of een grap maken. De kunst is om het gesprek een beetje leuk/interessant te houden.
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:03:51 #235
64831 2NutZ
pi_116184098
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:32 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Vraagje, weet niet of iemand dat weet... over badoo.
Schrijf me net in en gelijk allemaal berichten... is dit zo'n site met nepaccounts enzo?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_116184104
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:32 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

okcupid zit vol met frigide vrouwen, blijf daar maar lekker weg :D
I'll sing you a lullaby.
pi_116184126
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:03 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Schrijf me net in en gelijk allemaal berichten... is dit zo'n site met nepaccounts enzo?
Badoo is crap maar daarom is het juist ook zo leuk *O*
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:05:34 #238
64831 2NutZ
pi_116184140
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:04 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Badoo is crap maar daarom is het juist ook zo leuk *O*
Maar crap als in...? die dames zijn niet lelijk maar het lijkt allemaal gewoon nep
pi_116184243
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:03 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Badoo is officieel geen datingsite, maar een sociaal netwerk. Iedereen kan zich aanmelden. Daardoor meer mensen, meer onzin, meer mensen die er voor andere redenen zitten dan om te daten. Maar af en toe zit er wat leuks tussen :)
pi_116184279
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Maar crap als in...? die dames zijn niet lelijk maar het lijkt allemaal gewoon nep
Veel oplichtsters...wees dus niet te naïef
pi_116184311
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Als in.... ik vertrouw die site voor geen meter, geen idee wat ze met mijn gegevens doen.

Maar het aanbod gesprekspartners ligt wel lekker hoog, vandaar dat ik er regelmatig lurk.
I'll sing you a lullaby.
pi_116184362
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:10 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Veel oplichtsters...wees dus niet te naïef
Inderdaad, veel mensen die daar lurken willen wat van je. Gebruik dus je gezonde verstand.
Maar er zijn ook genoeg echte leuke mensen te vinden.
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:16:19 #243
64831 2NutZ
pi_116184498
Wow schrikt gelijk af ;( 1e keer dat ik zoiets doe namelijk.
pi_116184600
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
Wow schrikt gelijk af ;( 1e keer dat ik zoiets doe namelijk.
Serieus? Wat schrikt je er aan af dan?

Trouwens als je net een profiel aanmaakt krijg je meteen 'berichten' die niet door die mensen verstuurd zijn, het zijn 'suggesties'. Je kan namelijk aangeven of je wilt chatten en de computer laat dan gebruikers weten dat jij daar zin in hebt.
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:22:24 #245
64831 2NutZ
pi_116184709
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:19 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Serieus? Wat schrikt je er aan af dan?

Trouwens als je net een profiel aanmaakt krijg je meteen 'berichten' die niet door die mensen verstuurd zijn, het zijn 'suggesties'. Je kan namelijk aangeven of je wilt chatten en de computer laat dan gebruikers weten dat jij daar zin in hebt.
Ik krijg 1min na inschrijven al berichten dat mijn profiel bezocht is... en dan ga je naar dat profiel en dan staat er: "Laatste bezoek 22 uur geleden"

:')

oh ja dat laatste dus.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:39:31 #246
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116185201
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:03 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik krijg regelmatig berichtjes die beginnen met 'hoi', persoonlijk ben ik dan niet direct gemotiveerd om terug te reageren, dat laat ik dan over voor het geval ik niets leukers te bespreken heb :)

Ook naar.... mensen die alleen met ja of nee antwoorden :')

Een berichtje sturen is niet moeilijk hoor... vooral als iemand wat interesses heeft aangegeven in zijn profiel, gewoon een beetje interesse tonen of een grap maken. De kunst is om het gesprek een beetje leuk/interessant te houden.
Nee klopt, ik ben dan ook niet geneigd om wat terug te sturen.
Ik ben iemand die altijd alles drie keer naleest en dat gaat bij korte berichtjes moeilijker. Misschien dat ik daarom altijd zo zit te kloten op een eerste berichtje. Krijg dan soms wel een reactie maar niet één waar ik veel mee kan. Waarschijnlijk te weinig openingen tot een gesprek. Of ik ben in het begin gewoon niet zo'n initiatiefnemer. Voor een date dan weer vaak wel en in het echt vind ik het veel minder spannend. Alhoewel ik bij voor aankomende date toch wat nerveus ben, gek genoeg :P
pi_116185271
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:39 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nee klopt, ik ben dan ook niet geneigd om wat terug te sturen.
Ik ben iemand die altijd alles drie keer naleest en dat gaat bij korte berichtjes moeilijker. Misschien dat ik daarom altijd zo zit te kloten op een eerste berichtje. Krijg dan soms wel een reactie maar niet één waar ik veel mee kan. Waarschijnlijk te weinig openingen tot een gesprek. Of ik ben in het begin gewoon niet zo'n initiatiefnemer. Voor een date dan weer vaak wel en in het echt vind ik het veel minder spannend. Alhoewel ik bij voor aankomende date toch wat nerveus ben, gek genoeg :P
Al een date gepland?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:43:41 #248
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116185337
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:41 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Al een date gepland?
Waren er gister bijna en toen kreeg ik (ja ik) koudwatervrees. Misschien omdat het een thuisdate is of misschien door de wat serieuze insteek maar zaterdag weer contact erover dus ik vermoed dat het wel eens op zondag zou kunnen zijn, de kookdate :)
pi_116185895
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:43 schreef eefje801 het volgende:

de kookdate :)

Wat gaan jullie happen? Of laat je je verrassen?
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:09:29 #250
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116186162
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:00 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Wat gaan jullie happen? Of laat je je verrassen?
Ha, nou we gaan koken met wat er op dat moment nog in de koelkast ligt ;) Nou ja, een combinatie die lekker lijkt , dan :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')