Weet niet, kan het gevoel niet echt thuisbrengen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:51 schreef Silenus het volgende:
Jij was toch al verliefd enzo Vinniee?
Is dat diegene met wie je beperkt kan afspreken?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet niet, kan het gevoel niet echt thuisbrengen.
/edit: Het is een leuke meid, maar ik weet niet of ik er tegen kan dat ze een bepaalde bagage heeft.
Ja, dat komt voort uit haar bagage.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Is dat diegene met wie je beperkt kan afspreken?
Ja bagage kan je vaak tegenwerken helaasquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat komt voort uit haar bagage.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja bagage kan je vaak tegenwerken helaas
Alhoewel ik volgens mij bij mijn date momenteel wel zover ben doorgedrongen dat de bagage langzamerhand lichter en lichter aan het worden is
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:10 schreef Silenus het volgende:
Ik wilde laatst met iemand een weekendje weg die heel veel bagage had.
Gvd 30 euro bijbetalen, vlieg nooit meer met Ryanair.
(hihi![]()
)
Ik moest lachenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:10 schreef Silenus het volgende:
(hihi![]()
)
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:06 schreef Pvoesss het volgende:
nu ben ik heel benieuwd naar wat de bagage dan is
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:10 schreef Silenus het volgende:
(hihi![]()
)
komt er nog antwoord?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:06 schreef Pvoesss het volgende:
nu ben ik heel benieuwd naar wat de bagage dan is
Dit dusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ik gok zomaar dat die het niet online wil hebben
is het normaal om 30 euro oid te betalen voor 0,1% kans(?weet ik veel) dat ik irl iemand kan ontmoeten(dat zou ik graag willen)?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:41 schreef Pvoesss het volgende:
Ze heeft geen betaald ding dus hoopt nu dat jij gaat betalen
nee is vaak niet leuk, moeilijk wederzien, en je raakt ze kwijt en is kut en soa's, en op langere termijn kost het veel ..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:43 schreef Pvoesss het volgende:
Een hoer heb je meer aan dan weet je zeker dat je aan je trekken () komt
niks. laat haar maar geld uitgeven.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
hallo
ik heb dus een profiel aangemaakt op relatieplanet.nl. half jaar betaald abbonement gehad, maar jammer genoeg geen contact met ze kunnen krijgen, of berichtjes, of dates,etcetc.. dus heb geen betaald abbonement meer want vond het nutteloos.
maar nu was er paar maanden terug(alweer) zon standaard interesseding van een meisje.
toen heb ik omdat iedereen hier zegt dat ik dingen moet terugsturen, hetzelfde interessebericht terug gestuurd.
en toen stuurde ze weer terug.
en toen heb ik weer hetzelfde teruggestuurd.
gewoon die standaard interesseberichten.
volgensmij is het een heel leuk lief meisje! in haar profiel staat dat ze altijd wat terugstuurd.
maar bedoelt ze daar mee zon standaard interessebericht? wat moet ik doen?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:44 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee is vaak niet leuk, moeilijk wederzien, en je raakt ze kwijt en is kut en soa's, en op langere termijn kost het veel ..
dat klinkt toch best wel wanhopig. maar goed, ik zou mezelf nooit op datingsites inschrijven. ik lurk hier alleen maar zo nu en dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
30 euro voor 0,1% (zo zie jij het, wie weet is de kans wel 80%) lijkt weinig. Maar als het uiteindelijk toch je vriendin wordt is het dat geld dubbel en dwars waard lijkt me.
wat op 'Ja' staat. Ik kan het op 'Nee' zetten, maar vervolgens is er nergens iets om het te bevestigen ofzoquote:Wil je niet het risico lopen je contacten te verliezen en kies
je dus voor een automatische verlenging van je membership?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |