Ja, het is ook niet om te hosselen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:33 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Veel wankers, groepjes jonge meisjes of oude afgetakelde dames.

Natuurlijk is het niet jezelf voor de gek houden, zolang je intenties maar oprecht zijn. Waar ik op doelde was dat je, normaliter, van elkaar houdt in een relatie. Als de relatie over gaat, neemt dat niet weg dat je vaak nog steeds heel veel om de andere persoon geeft, ook al realiseer je je dat je beiden gelukkiger wordt zonder elkaar. Dan gun je elkaar, mijns inziens, dus nog steeds het beste. Ik snap mensen ook niet die hun ex dood wensen. Wat een kul.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:32 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat mensen zichzelf voor de gek houden, toe jij ging trouwen beloofden jullie elkaar ook eeuwige trouw in goede en in slechte tijden. De realiteit is echter dat jullie die belofte hebben verbroken. Mijn excuses als dit misschien hard en gemeen overkomt (niet zo bedoelt) maar ik probeer alleen maar aan te tonen dat de mens alles behalve altruistisch is en vooral handelt naar zijn eigen behoefte op dat moment. Zolang je beiden op dezelfde golflengte zit kan je een hele leuke tijd hebben maar als dat niet langer het geval is kun je in de liefde maar beter afscheid van elkaar nemen.

Dat kan natuurlijk, ik heb ook prima contact met mijn ex, maar dat was pas na een half jaar van geen contact om je eigen leven weer op de rails te krijgen. Direct contact behouden nadat een relatie over is is gewoon vrijwel altijd vragen om problemen. Je maakt het jezelf in ieder geval niet makkelijker om over de ander heen te komen (no pun intended). Als je denkt dat het makkelijker is om contact te houden, of prettiger, dan kom je toch vaak bedrogen uit. In het begin is het makkelijk en fijn. Totdat de ander z'n eigen weg ingaat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet jezelf voor de gek houden, zolang je intenties maar oprecht zijn. Waar ik op doelde was dat je, normaliter, van elkaar houdt in een relatie. Als de relatie over gaat, neemt dat niet weg dat je vaak nog steeds heel veel om de andere persoon geeft, ook al realiseer je je dat je beiden gelukkiger wordt zonder elkaar. Dan gun je elkaar, mijns inziens, dus nog steeds het beste. Ik snap mensen ook niet die hun ex dood wensen. Wat een kul.

quote:

Huh wat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]

Mooie
Ik hoop binnenkort hetzelfde te kunnen zeggen

Dat zegt weinig over status hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoop binnenkort hetzelfde te kunnen zeggen

Huh? Oh ik dacht dat je bezeten was gewordenquote:

)
)

Ik post hier gewoon nooit meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Huh? Oh ik dacht dat je bezeten was geworden
Je bent weg uit de OP trouwens... vraag me alleen af, gaat't dan automatisch goed bij het openen van een nieuwe reeks??? (zit al 100en jaren op Fok! maar die reeksfunctie heb ik weinig ervaring mee)
 Kom ook eigenlijk niet meer echt op datingsites
 Kom ook eigenlijk niet meer echt op datingsites 
 Er staat nog een [/url] in de OP
 Er staat nog een [/url] in de OP  

Fixedquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik post hier gewoon nooit meerKom ook eigenlijk niet meer echt op datingsites
En ja, gaat gewoon goed bij nieuw deelEr staat nog een [/url] in de OP

Ze mag toch haar wensen hebben.. Ik heb ook wel een keer iemand gesproken die persé iemand wilde met een 6-pack.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
ff jullie mening:
Gesprek van net:
nog een bijzondere reden hoe je op paiq bent gekomen?
voor een knappe man he haha
dat is wel een eerlijk antwoord
Dat gaat je met die hollandse uitstraling ook zeker wel lukken
haha tot op heden nog niet gelukt hoor
maar ben dan ook best kritisch denk
ja?
op grond waarvan
uiterlijk?
Er is meer dan alleen dat toch?
ja maar ik moet er ook mee in 1 bed liggen he
anders wordt het een broer/zus verhaal
Aantrekkingskracht is belangrijk, maar dat is er wel of dat is er niet
zoiets hangt in de lucht
en is niet te beschrijven of te verklaren
dan is uiterlijk ook bepalend lijkt me
nou is de vraag aan jullie... ben ik de enige die hiervan ontzettende jeuk krijgt?

Ja ik....tuurlijk het oog wilt ook wat... maar zij is blijkbaar puur gefixeerd op uiterlijk.... terwijl aantrekkingskracht niet per se een knappe man betekent... kijk naar Richard Branson... ziet er uit als een aap, maar door zijn charisma een echte womanizer.....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
ff jullie mening:
Gesprek van net:
nog een bijzondere reden hoe je op paiq bent gekomen?
voor een knappe man he haha
dat is wel een eerlijk antwoord
Dat gaat je met die hollandse uitstraling ook zeker wel lukken
haha tot op heden nog niet gelukt hoor
maar ben dan ook best kritisch denk
ja?
op grond waarvan
uiterlijk?
Er is meer dan alleen dat toch?
ja maar ik moet er ook mee in 1 bed liggen he
anders wordt het een broer/zus verhaal
Aantrekkingskracht is belangrijk, maar dat is er wel of dat is er niet
zoiets hangt in de lucht
en is niet te beschrijven of te verklaren
dan is uiterlijk ook bepalend lijkt me
nou is de vraag aan jullie... ben ik de enige die hiervan ontzettende jeuk krijgt?

Je hebt haar zinnetjes, haal zijn zinnetjes weg en zet je eigen stijl zinnetjes er dan tussen, dan wil ik wel eens zien hoeveel beter jij het doet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:10 schreef dawg het volgende:
ja, van jouw antwoorden. veeeeeeeeel te serieus.

Beste stuurlui staan aan wal..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:10 schreef dawg het volgende:
ja, van jouw antwoorden. veeeeeeeeel te serieus.

ik zou niet weten waarom. neemt niet weg dat ik zijn reacties te serieus vind. "een knappe man he, HAHA". vooral de haha wat impliceert dat ze niet zo heel serieus is, komt er een kerel die daar heel serieus op ingaat, dat is een afknapper. zou ik vinden, je kent elkaar nog niet eens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je hebt haar zinnetjes, haal zijn zinnetjes weg en zet je eigen stijl zinnetjes er dan tussen, dan wil ik wel eens zien hoeveel beter jij het doet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |