Van hun site worden we ook niet wijzer of het een herhaling is of in 2 delen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Dat zou ook nog kunnen, ik las het als een herhaling. Hoe laat is dat programma eigenlijk?
Maandag, yogadag.
quote:Het exclusieve interview met Estelle Cruijff is vanavond in de vroege (19.20 uur) en late (22.55 uur) editie van Shownieuws te zien bij SBS6.
De vraag is of je dat na het interview nog steeds bent.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:47 schreef Copycat het volgende:
Het staat er inderdaad nogal dubbelzinnig. Maar iets voor half acht kom ik meestal weer net binnenwandelen, completely Zen.
Ik denk ook dat het de schuld van Ruud is. Bij het weggeven vroeg hij en passant nog even of Everink in elkaar geslagen kon worden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:08 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat het Ruudbashboekje verder open gaat dan het Badrboekje, trouwens.
Gezien dat stuk in de Telegraaf hangt het er idd om. Denkt ze nu echt daarmee een charmeoffensief te beginnen? Dat mensen opeens denken 'Nu was die Ruud ook wel een lul, hoor! Daar is Badr een koorknaapje bij en kijk eens hoe mooi: ze wil nu op haar echte ware liefde wachten. Het arme, onschuldige schaap. En stiekem heeft dat liegen van haar ook wel iets ontwapenends.'quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:08 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat het Ruudbashboekje verder open gaat dan het Badrboekje, trouwens.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:12 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het de schuld van Ruud is. Bij het weggeven vroeg hij en passant nog even of Everink in elkaar geslagen kon worden.
Aandacht?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:12 schreef Cynix ® het volgende:
Zou ze vóór dat interview door Evert al wat adviesjes van Moskofiets hebben gekregen?
Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de réden van het interview.
Natrappen naar Ruud?
Straatje schoonvegen?
Charme-offensief?
Goed woordje doen voor Badr?
Schuldgevoel over haar leugentjes?
Schoon schip willen maken en nu voor de verandering eens de waarheid willen zeggen?
Zul je net zien; nu heeft hij wel tijd voor z'n gezin.... nu het te laat isquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:20 schreef Cynix ® het volgende:
Hij zal toch niet zijn golftas aan de wilgen hebben gehangen?
Ik ga dadelijk ook naar shownieuws kijken. En dan zal die Evert wel vertellen dat er ook deel 2 komtquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:47 schreef Copycat het volgende:
Het staat er inderdaad nogal dubbelzinnig. Maar iets voor half acht kom ik meestal weer net binnenwandelen, completely Zen.
hoe dom kun je zijn?! denkt ze nou echt met dit soort uitspraken de publieke opinie in haar voordeel te kunnen veranderen?quote:Volgens haar is er geen sprake van meineed, omdat ze nooit onder ede is verhoord. "Laat het duidelijk zijn; voor dat slachtoffer vind ik het allemaal net zo erg als iedereen, hoor."
Yeps, en het heeft geen consequenties. In september een 2e verhoor samen met haar nieuwe advocaat Moskofiets.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:20 schreef borisz het volgende:
Kortom iedereen zegt A en zij zegt B bij d'r eerste verhoor.
"Op de keukentafel?". vraagt Evertquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef Poeke het volgende:
Oeh, ze heeft hem letterlijk betrapt in de huiskamer met een ander...
Dat is lullig, maar mij interesseert vooral hoe ze Badr gaat goedpraten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef Poeke het volgende:
Oeh, ze heeft hem letterlijk betrapt in haar eigen huiskamer met een ander... Das wel echt slecht van Ruudje
Ze ziet inderdaad slecht uit. Heb jij goed gezienquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef Poeke het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar wat ziet ze er slecht uit zeg.Teveel botox en veel te vroeg oud.
*not sure if scarcastic or*quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze ziet inderdaad slecht uit. Heb jij goed gezien
Echt walgelijk he, alsof dit iets met de hele zaak Badr Hari heeft te maken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh wat vies om dat allemaal op tv te vertellen
Act. Het is dat Badr even vast zit, anders liep ze volgende week weer door Nice of Cannes te flaneren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef Poeke het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar wat ziet ze er slecht uit zeg.Teveel botox en veel te vroeg oud.
Ruud ging altijd vreemdquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
Dat is lullig, maar mij interesseert vooral hoe ze Badr gaat goedpraten.
Echt he... waar je kinderen ook bij waren. Wat voor boodschap geef je hun mee!quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:30 schreef Day het volgende:
2 jaar geleden je vent in je eigen huis met een vrouw die je kent betrapt, en dan toch nog blijven?!
Tsja, de schoorsteen moest wel blijven roken en oh ja, de kinderen...quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:30 schreef Day het volgende:
2 jaar geleden je vent in je eigen huis met een vrouw die je kent betrapt, en dan toch nog blijven?!
Ruud speelde het gewoon baas. Zelf betrapt worden en dan ijskoud:quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:30 schreef Day het volgende:
Minutenkwestie.quote:
Hij ging al vreemd vóor het huwelijk en ze trouwde nóg met hemquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:27 schreef JaneDoe het volgende:
estelle betrapte 'kaartende' ruud 2 jaar geleden... en dan nog niet scheiden
Bijna.quote:
Bizar jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:31 schreef JaneDoe het volgende:
die achtergrondmuziek, lijkt af en toe net bassie en adriaan!
Vergeet dat maar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef Markeerstift het volgende:
Oké cut the crap, ik wil eigenlijk alleen dingen over Badr en sensation white horen. I don't care about deze oude koeien.
Beetje opbouwen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef Markeerstift het volgende:
Oké cut the crap, ik wil eigenlijk alleen dingen over Badr en sensation white horen. I don't care about deze oude koeien.
Ik vermoed eerst een reclameblok...quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef Markeerstift het volgende:
Zit ik ook op te wachten. Zal wel bij het verhaal van haar grote liefde komen en het leed dat ze is aangedaan.quote:
En dat pruillipje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:34 schreef OProg het volgende:
Lullig verhaal. Maar toch heb Ik heb het idee naar een acteerstukje zit te kijken.
Met die nadenkende stiltes steeds.
Vanavond niet, ben ik bang.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
Wanneer gaat het over de zaak waar alles uiteindelijk om draait?
Na alles wat ze heeft meegemaakt valt dat met Badr wel mee. Ik denk dat ze daarop mikt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Nu jankverhalen, maar ze zat hem uit te lachen met haar mama, toch?
Niet! Geloof me nou.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
Wanneer gaat het over de zaak waar alles uiteindelijk om draait?
Dat staat idd in het script.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:36 schreef Markeerstift het volgende:
Na alles wat ze heeft meegemaakt valt dat met Badr wel mee. Ik denk dat ze daarop mikt.
Tenzij je je man wilt betrappen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:37 schreef Lovechild het volgende:
Buiten dat al dat vreemdgaan natuurlijk bijzonder lullig is, vind ik het ook raar dat je op vakantie bent met je kinderen en dan niet laat weten dat je eerder terugkomt.
Dus dat jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Nuilen over haar pa. Kom ter zake, bitch!
Het is een poging, maar vraag me af of je het niet had kunnen weten. Hij had al een bepaald track record, hij is bekend, geliefd en zit goed in de slappe was. Dus ze had wel wat moeten aanvoelen dat monogamie niet hoog in het vaandel stond/ staat bij Ruudjequote:Op maandag 27 augustus 2012 19:33 schreef kasper het volgende:
Zit ze nou Ruud zwart te maken?
Onze voetbalheld!
Voorop gezet plan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:37 schreef Lovechild het volgende:
Buiten dat al dat vreemdgaan natuurlijk bijzonder lullig is, vind ik het ook raar dat je op vakantie bent met je kinderen en dan niet laat weten dat je eerder terugkomt.
Ha ha ik wou net de zuchten gaan tellenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:38 schreef OProg het volgende:
Ze komen nu bij de mannen in het leven...
Meteen weer een zucht.
Dan moeten mijn principes opzij en kijk ik 2 keer op één avond naar SBS.quote:
Me too! Die mond is veel te groot voor haar hoofd!quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:38 schreef Poeke het volgende:
Die mond! Ik moet de hele tijd denken aan Steve Tyler van Aerosmith.
[ afbeelding ]
Hetzelfde als RTL Boulevard, het beste tot het laatste bewaren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hebben ze daar een handje van bij Shownieuws?
Wtf mis ik daarvoor het journaal?quote:
En of!quote:
Tja, volgens mij kan je beter vreemdgaan ipv iedereen in elkaar meppen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:43 schreef Day het volgende:
Dus de conclusie is dat na haar vreselijke pa en vreemdgaande Ruud, een relatie beginnen met om zich heen slaande Badr een vooruitgang was in haar leven?
Je hebt haar tranen nog niet gezien.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:46 schreef Deisyy het volgende:
Ze zal toch niet echt denken dat dit " interview" haar imago positief beïnvloedt?
Ja, in deze [gate] is de waarheid heengegaan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:49 schreef Droopie het volgende:
coldplay op de achtergrond, is dit een in memoriam??
Op een man die zijn grenzen niet kent.quote:
Nah. Heeft ze ooit een dag gewerkt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ze doet nu net alsof ze zo'n vreselijk leven achter de rug heeft, terwijl ik haar alleen maar ken van uitzinnig shoppen en een luxe leventje leiden.
Wordt daar nog steeds zo slecht in geacteerd, ja?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:53 schreef Deisyy het volgende:
Misschien kan ze nog een rolletje in GTST, wat een acteerwerk.
Voor Beau Monde.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nah. Heeft ze ooit een dag gewerkt?
In de tijd dat ik keek wel, maar dat was toen Arnie er nogquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt daar nog steeds zo slecht in geacteerd, ja?
Pfft beetje betaald op een terras zitten.quote:
..en welk een toeval! Dat was een interview met Badr , en toen begonnen de vlinders te fladderenquote:
Ja, ze schijnt het vreselijk te vinden dat Ruud hun zoontje informeerde over Badr, maar schijnbaar is het niet erg om de vader van haar kids te grabbel te gooien op nationale tv. Alles voor naar grenzeloze liefde!quote:
Dat is geen werken. Waarschijnlijk doet zij de interviews maar typt een journaliste het gewoon uit.quote:
nah, stellemans is echt haar koosnaam voor vrienden en bekendenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat wilde ik al zeggen dat ze zei StellemansZij leest misschien ook Fok
Oh dat wist ik niet eensquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef JaneDoe het volgende:
nah, stellemans is echt haar koosnaam voor vrienden en bekenden
namen en rugnummers vast straks na hart van Nederlandquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:03 schreef hondjes het volgende:
Het is echt zo een typje, die zich onnozel voordoet, maar oh zo gehaaid is.
Het kindvrouwtje spelen![]()
Wie is die vriendin eigenlijk, waarmee ze op vakantie ging? Of is dit gewoon een verhaaltje.
Eeh, wat denk je van op vakantie gaan met je vriendje die het bloed eerst nog even van zijn handen moet wassen? En dan ijskoud ontkennen dat-ie iets gedaan heeft, wat-ie nota bene later zelf wél bekende?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:04 schreef Jappie het volgende:
Ff los van het hele sensation white drama; hoe Is Estelle zo in ongenade geraakt hier op het forum ?
Ikzelf heb eigenlijk voor dit hele gebeuren nooit iets bijzonders over haar gehoord anders dan dat ze in onmin met der pa leefde ivm Gullit ?
Misschien was het Lecoquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:03 schreef hondjes het volgende:
Het is echt zo een typje, die zich onnozel voordoet, maar oh zo gehaaid is.
Het kindvrouwtje spelen![]()
Wie is die vriendin eigenlijk, waarmee ze op vakantie ging? Of is dit gewoon een verhaaltje.
Nah, volgens mij werd dat niet eens zo tegen haar gehouden, maar zelf vreemdgaan en ondertussen wel alles uit de kast halen om je ex nog even door het slijk te halen, is al minder.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:39 schreef Markeerstift het volgende:
Buiten dat, zij die openbaar vreemd gaat is altijd de gebeten hond. Zie Yolanthe.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... dat zou nog eens een verrassing zijn, als Ruud met Leco zat te "kaarten"
Urmm..... wat begrijp je niet aan "los van het hele sensation white" ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeh, wat denk je van op vakantie gaan met je vriendje die het bloed eerst nog even van zijn handen moet wassen? En dan ijskoud ontkennen dat-ie iets gedaan heeft, wat-ie nota bene later zelf wél bekende?
Tsja, daar maak je hier geen vrieden mee.
Dat is natuurlijk lastig oordelen... "los van Sensation White", want dat verhaal beheerst inmiddels al ruim 1½ maand de krantenkoppen/roddelbladen/FOK!topics.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Urmm..... wat begrijp je niet aan "los van het hele sensation white" ?
Ik kreeg het idee dat er al een soort van estellefixatie leefde onder de diverse posters alhier.
Niet dat het mij boeit verder, ik zit her ook alleen om te horen of er nog een pieterpeuterig glimmertje nieuws over Badr naar buiten komt.
Wat boeit mij wat iedereen hier los van Sensation White van Estelle vond?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:12 schreef Jappie het volgende:
Urmm..... wat begrijp je niet aan "los van het hele sensation white" ?
Toen was jij nog team Estellequote:Op maandag 27 augustus 2012 22:42 schreef Copycat het volgende:
De eerste topics uit de Golftasgate-reeks in SHO geven wel een aardig beeld, denk ik.
Daar begon het allemaal. Aan een witte keukentafel.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:58 schreef TheVulture het volgende:
sowieso moet je niet de illusie hebben dat Ruud zijn lul in zijn broek kan houden, dat is 'm met 22 kinderen her en der toch nog nooit gelukt
Dunno ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat boeit mij wat iedereen hier los van Sensation White van Estelle vond?
ditquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:01 schreef Poeke het volgende:
Het is net een ernstig ongeluk. Je wilt niet kijken, maar je moet....
Idd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:01 schreef Poeke het volgende:
Het is net een ernstig ongeluk. Je wilt niet kijken, maar je moet....
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ze heeft echt een heel raar hoofd..
Als ze een pruik op heeft zou me dat niks verbazen, lijkt net alsof die elk jaar een stuk meer van haar gezicht opneemt.. op haar 80e is ze cousin IT.
ingefluisterd door Evert.... samen met Wilma Nanninga toch het grootste gezwel in roddelnederlandquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:03 schreef Felixa het volgende:
Al die stiltes... vier cliffhangers per zin...
Ze waren in ieder geval niet gekleed volgens Esjequote:Op maandag 27 augustus 2012 23:03 schreef Markeerstift het volgende:
Ik denk serieus dat ze niet aan het kaarten waren maar ook niet dat ze aan het seksen waren hoor. Meer zo'n dubbelzinnig geval waarbij er een vrouw was en zij ervan heeft gemaakt dat hij met haar vreemd ging ofzo.
Dit doet me denken aan 'Ze nam alles gewoon mee'-Moedertje Smit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:04 schreef Greys het volgende:
Gadverdamme, Ruud dit Ruud dat Ruud zus Ruud zo.
Heeft dat mens dan geen enkel eergevoel? Het is de vader van je kinderen, for crying out loud.
Bah bah bah. Waar was dit nou voor nodig? Ze hadden de scheiding toch netjes geregeld en zij kwam er toch uitermate goed vanaf?
Een neger met veel geld.. dat is een winnende loterij ticket man.. big dick en geen bad creditquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:04 schreef JaneDoe het volgende:
dat ze er ouder uitziet komt door de zware jaren met ruud natuurlijk, die hebben dr getekend *zucht*... voor het leven
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:05 schreef Cynix ® het volgende:
Liefde doet liefde vergeten.
*poëzie*
*stil*
*mooi*
Nou he? Wat een genante vertoning.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan 'Ze nam alles gewoon mee'-Moedertje Smit.
Een quote Sonja Silva waardigquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:05 schreef Cynix ® het volgende:
*poëzie*
*stil*
*mooi*
Rrright.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:05 schreef MissJ het volgende:
wat doet zij eigenlijk? Ik bedoel werkt ze ofzo?
Kan zo op een tegel!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:05 schreef Cynix ® het volgende:
*poëzie*
*stil*
*mooi*
maar zij is het slachtoffer hequote:Op maandag 27 augustus 2012 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he? Wat een genante vertoning.
Nog even zes emmers modder over Ruud heen smijten
*traantje wegpinktquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:05 schreef Cynix ® het volgende:
*poëzie*
*stil*
*mooi*
Ze is op haar 17e met Ruud begonnen, op haar 21 getrouwd. Net de MAVO afgemaakt. Nu doet ze net alsof ze kan schrijven en "werkt" ze voor de Beau Monde. Maar eigenlijk is een dom modepopje wat leuk staat op de foto's en een echte journalist schrijft interviews onder haar naamquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:05 schreef MissJ het volgende:
wat doet zij eigenlijk? Ik bedoel werkt ze ofzo?
golddigger dus, wat ik al dacht.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:09 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ze is op haar 17e met Ruud begonnen, op haar 21 getrouwd. Net de MAVO afgemaakt. Nu doet ze net alsof ze kan schrijven en "werkt" ze voor de Beau Monde. Maar eigenlijk is een dom modepopje wat leuk staat op de foto's en een echte journalist schrijft interviews onder haar naam
/samenvatting
Door de carrière van Ruud kon zij niet verder leren he.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:09 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ze is op haar 17e met Ruud begonnen, op haar 21 getrouwd. Net de MAVO afgemaakt. Nu doet ze net alsof ze kan schrijven en "werkt" ze voor de Beau Monde. Maar eigenlijk is een dom modepopje wat leuk staat op de foto's en een echte journalist schrijft interviews onder haar naam
/samenvatting
Ik heb gezapt, genoeg ellende en gestamel gezienquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Pfft blijft het dit suffe gezeik?
Of als ze zijn witte hemd niet binnenstebuiten heeft gestreken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Geniet ervan meid... volgende week krijg je een vuistslag in je gezicht omdat je zijn krantje niet uit de brievenbus hebt gehaald... als hij kon lezen tenminste
ditquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Die Evert Santegoeds zit zich nu echt enorm suf te rukken dat ie dit interview heeft geregeld
Reken maar van yesquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Die Evert Santegoeds zit zich nu echt enorm suf te rukken dat ie dit interview heeft geregeld
Nee das waar. Ze hoefde alleen maar kinderen te baren (en zo de alimentatie veilig te (e)stellen)quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Door de carrière van Ruud kon zij niet verder leren he.
Hoiquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef Karina het volgende:
OK ik had Cynix beloofd wat vaker in SHO te komen, dus ik kijk maar even
Welkomquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef Karina het volgende:
En dat hoort ook zo!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef Cynix ® het volgende:
Moeder Therese heeft 'm zelf naar het bureau gebracht, want dat was goed.
Ik weet hier echt amper iets vanquote:
34quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet hier echt amper iets vanHoe oud is Estelle ook alweer? Jonger dan je denkt dat weet ik wel.
[..]
Ik weet hier echt amper iets vanHoe oud is Estelle ook alweer? Jonger dan je denkt dat weet ik wel.
Nee, maar toen ik de preview zag van dit dacht ik.. dit moet ik zienquote:
Je miste er niks aan, al die jaren...quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:13 schreef Cee het volgende:
Ik besef me nu eigenlijk dat ik haar nog nooit heb zien praten op tv. Ik ken 'r alleen van de Blaadjes.
[..]
Ik denk dat ze heeft gesmst: "He Marrok aangifte doen he"quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:14 schreef JaneDoe het volgende:
door haar is hij teruggekomen uit marokko... want je kent haar he.. ze heeft het hem gevraagd!
Kind je mist heel wat!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef Karina het volgende:
dit ja. Ze kijk er ook zo onwijs dramatisch bij. Echt zo nep!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Extra accent leggen op de droefheid van de situatie. Make-up staat ook op standje sip.
Ik vroeg manlief net: Hoe oud denk je dat Estelle is? Zijn antwoord: 45? Hij kon het amper geloven dat ze nog maar 34 is.quote:
zijn creditcard is bij haar... dus ze heeft wat te doen ondertussenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |