Op een man die zijn grenzen niet kent.quote:
Nah. Heeft ze ooit een dag gewerkt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ze doet nu net alsof ze zo'n vreselijk leven achter de rug heeft, terwijl ik haar alleen maar ken van uitzinnig shoppen en een luxe leventje leiden.
Wordt daar nog steeds zo slecht in geacteerd, ja?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:53 schreef Deisyy het volgende:
Misschien kan ze nog een rolletje in GTST, wat een acteerwerk.
Voor Beau Monde.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nah. Heeft ze ooit een dag gewerkt?
In de tijd dat ik keek wel, maar dat was toen Arnie er nogquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt daar nog steeds zo slecht in geacteerd, ja?
Pfft beetje betaald op een terras zitten.quote:
..en welk een toeval! Dat was een interview met Badr , en toen begonnen de vlinders te fladderenquote:
Ja, ze schijnt het vreselijk te vinden dat Ruud hun zoontje informeerde over Badr, maar schijnbaar is het niet erg om de vader van haar kids te grabbel te gooien op nationale tv. Alles voor naar grenzeloze liefde!quote:
Dat is geen werken. Waarschijnlijk doet zij de interviews maar typt een journaliste het gewoon uit.quote:
nah, stellemans is echt haar koosnaam voor vrienden en bekendenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat wilde ik al zeggen dat ze zei StellemansZij leest misschien ook Fok
Oh dat wist ik niet eensquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef JaneDoe het volgende:
nah, stellemans is echt haar koosnaam voor vrienden en bekenden
namen en rugnummers vast straks na hart van Nederlandquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:03 schreef hondjes het volgende:
Het is echt zo een typje, die zich onnozel voordoet, maar oh zo gehaaid is.
Het kindvrouwtje spelen![]()
Wie is die vriendin eigenlijk, waarmee ze op vakantie ging? Of is dit gewoon een verhaaltje.
Eeh, wat denk je van op vakantie gaan met je vriendje die het bloed eerst nog even van zijn handen moet wassen? En dan ijskoud ontkennen dat-ie iets gedaan heeft, wat-ie nota bene later zelf wél bekende?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:04 schreef Jappie het volgende:
Ff los van het hele sensation white drama; hoe Is Estelle zo in ongenade geraakt hier op het forum ?
Ikzelf heb eigenlijk voor dit hele gebeuren nooit iets bijzonders over haar gehoord anders dan dat ze in onmin met der pa leefde ivm Gullit ?
Misschien was het Lecoquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:03 schreef hondjes het volgende:
Het is echt zo een typje, die zich onnozel voordoet, maar oh zo gehaaid is.
Het kindvrouwtje spelen![]()
Wie is die vriendin eigenlijk, waarmee ze op vakantie ging? Of is dit gewoon een verhaaltje.
Nah, volgens mij werd dat niet eens zo tegen haar gehouden, maar zelf vreemdgaan en ondertussen wel alles uit de kast halen om je ex nog even door het slijk te halen, is al minder.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:39 schreef Markeerstift het volgende:
Buiten dat, zij die openbaar vreemd gaat is altijd de gebeten hond. Zie Yolanthe.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... dat zou nog eens een verrassing zijn, als Ruud met Leco zat te "kaarten"
Urmm..... wat begrijp je niet aan "los van het hele sensation white" ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeh, wat denk je van op vakantie gaan met je vriendje die het bloed eerst nog even van zijn handen moet wassen? En dan ijskoud ontkennen dat-ie iets gedaan heeft, wat-ie nota bene later zelf wél bekende?
Tsja, daar maak je hier geen vrieden mee.
Dat is natuurlijk lastig oordelen... "los van Sensation White", want dat verhaal beheerst inmiddels al ruim 1½ maand de krantenkoppen/roddelbladen/FOK!topics.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Urmm..... wat begrijp je niet aan "los van het hele sensation white" ?
Ik kreeg het idee dat er al een soort van estellefixatie leefde onder de diverse posters alhier.
Niet dat het mij boeit verder, ik zit her ook alleen om te horen of er nog een pieterpeuterig glimmertje nieuws over Badr naar buiten komt.
Wat boeit mij wat iedereen hier los van Sensation White van Estelle vond?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:12 schreef Jappie het volgende:
Urmm..... wat begrijp je niet aan "los van het hele sensation white" ?
Toen was jij nog team Estellequote:Op maandag 27 augustus 2012 22:42 schreef Copycat het volgende:
De eerste topics uit de Golftasgate-reeks in SHO geven wel een aardig beeld, denk ik.
Daar begon het allemaal. Aan een witte keukentafel.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:58 schreef TheVulture het volgende:
sowieso moet je niet de illusie hebben dat Ruud zijn lul in zijn broek kan houden, dat is 'm met 22 kinderen her en der toch nog nooit gelukt
Dunno ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat boeit mij wat iedereen hier los van Sensation White van Estelle vond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |