Op een man die zijn grenzen niet kent.quote:
Nah. Heeft ze ooit een dag gewerkt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ze doet nu net alsof ze zo'n vreselijk leven achter de rug heeft, terwijl ik haar alleen maar ken van uitzinnig shoppen en een luxe leventje leiden.
Wordt daar nog steeds zo slecht in geacteerd, ja?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:53 schreef Deisyy het volgende:
Misschien kan ze nog een rolletje in GTST, wat een acteerwerk.
Voor Beau Monde.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nah. Heeft ze ooit een dag gewerkt?
In de tijd dat ik keek wel, maar dat was toen Arnie er nogquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt daar nog steeds zo slecht in geacteerd, ja?
Pfft beetje betaald op een terras zitten.quote:
..en welk een toeval! Dat was een interview met Badr , en toen begonnen de vlinders te fladderenquote:
Ja, ze schijnt het vreselijk te vinden dat Ruud hun zoontje informeerde over Badr, maar schijnbaar is het niet erg om de vader van haar kids te grabbel te gooien op nationale tv. Alles voor naar grenzeloze liefde!quote:
Dat is geen werken. Waarschijnlijk doet zij de interviews maar typt een journaliste het gewoon uit.quote:
nah, stellemans is echt haar koosnaam voor vrienden en bekendenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat wilde ik al zeggen dat ze zei StellemansZij leest misschien ook Fok
Oh dat wist ik niet eensquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:00 schreef JaneDoe het volgende:
nah, stellemans is echt haar koosnaam voor vrienden en bekenden
namen en rugnummers vast straks na hart van Nederlandquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:03 schreef hondjes het volgende:
Het is echt zo een typje, die zich onnozel voordoet, maar oh zo gehaaid is.
Het kindvrouwtje spelen![]()
Wie is die vriendin eigenlijk, waarmee ze op vakantie ging? Of is dit gewoon een verhaaltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |