Het is een poging, maar vraag me af of je het niet had kunnen weten. Hij had al een bepaald track record, hij is bekend, geliefd en zit goed in de slappe was. Dus ze had wel wat moeten aanvoelen dat monogamie niet hoog in het vaandel stond/ staat bij Ruudjequote:Op maandag 27 augustus 2012 19:33 schreef kasper het volgende:
Zit ze nou Ruud zwart te maken?
Onze voetbalheld!
Voorop gezet plan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:37 schreef Lovechild het volgende:
Buiten dat al dat vreemdgaan natuurlijk bijzonder lullig is, vind ik het ook raar dat je op vakantie bent met je kinderen en dan niet laat weten dat je eerder terugkomt.
Ha ha ik wou net de zuchten gaan tellenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:38 schreef OProg het volgende:
Ze komen nu bij de mannen in het leven...
Meteen weer een zucht.
Dan moeten mijn principes opzij en kijk ik 2 keer op één avond naar SBS.quote:
Me too! Die mond is veel te groot voor haar hoofd!quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:38 schreef Poeke het volgende:
Die mond! Ik moet de hele tijd denken aan Steve Tyler van Aerosmith.
[ afbeelding ]
Hetzelfde als RTL Boulevard, het beste tot het laatste bewaren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hebben ze daar een handje van bij Shownieuws?
Wtf mis ik daarvoor het journaal?quote:
En of!quote:
Tja, volgens mij kan je beter vreemdgaan ipv iedereen in elkaar meppen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:43 schreef Day het volgende:
Dus de conclusie is dat na haar vreselijke pa en vreemdgaande Ruud, een relatie beginnen met om zich heen slaande Badr een vooruitgang was in haar leven?
Je hebt haar tranen nog niet gezien.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:46 schreef Deisyy het volgende:
Ze zal toch niet echt denken dat dit " interview" haar imago positief beïnvloedt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |