Echt he... waar je kinderen ook bij waren. Wat voor boodschap geef je hun mee!quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:30 schreef Day het volgende:
2 jaar geleden je vent in je eigen huis met een vrouw die je kent betrapt, en dan toch nog blijven?!
Tsja, de schoorsteen moest wel blijven roken en oh ja, de kinderen...quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:30 schreef Day het volgende:
2 jaar geleden je vent in je eigen huis met een vrouw die je kent betrapt, en dan toch nog blijven?!
Ruud speelde het gewoon baas. Zelf betrapt worden en dan ijskoud:quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:30 schreef Day het volgende:
Minutenkwestie.quote:
Hij ging al vreemd vóor het huwelijk en ze trouwde nóg met hemquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:27 schreef JaneDoe het volgende:
estelle betrapte 'kaartende' ruud 2 jaar geleden... en dan nog niet scheiden
Bijna.quote:
Bizar jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:31 schreef JaneDoe het volgende:
die achtergrondmuziek, lijkt af en toe net bassie en adriaan!
Vergeet dat maar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef Markeerstift het volgende:
Oké cut the crap, ik wil eigenlijk alleen dingen over Badr en sensation white horen. I don't care about deze oude koeien.
Beetje opbouwen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef Markeerstift het volgende:
Oké cut the crap, ik wil eigenlijk alleen dingen over Badr en sensation white horen. I don't care about deze oude koeien.
Ik vermoed eerst een reclameblok...quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef Markeerstift het volgende:
Zit ik ook op te wachten. Zal wel bij het verhaal van haar grote liefde komen en het leed dat ze is aangedaan.quote:
En dat pruillipje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:34 schreef OProg het volgende:
Lullig verhaal. Maar toch heb Ik heb het idee naar een acteerstukje zit te kijken.
Met die nadenkende stiltes steeds.
Vanavond niet, ben ik bang.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
Wanneer gaat het over de zaak waar alles uiteindelijk om draait?
Na alles wat ze heeft meegemaakt valt dat met Badr wel mee. Ik denk dat ze daarop mikt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Nu jankverhalen, maar ze zat hem uit te lachen met haar mama, toch?
Niet! Geloof me nou.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
Wanneer gaat het over de zaak waar alles uiteindelijk om draait?
Dat staat idd in het script.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:36 schreef Markeerstift het volgende:
Na alles wat ze heeft meegemaakt valt dat met Badr wel mee. Ik denk dat ze daarop mikt.
Tenzij je je man wilt betrappen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:37 schreef Lovechild het volgende:
Buiten dat al dat vreemdgaan natuurlijk bijzonder lullig is, vind ik het ook raar dat je op vakantie bent met je kinderen en dan niet laat weten dat je eerder terugkomt.
Dus dat jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Nuilen over haar pa. Kom ter zake, bitch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |