"Op de keukentafel?". vraagt Evertquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef Poeke het volgende:
Oeh, ze heeft hem letterlijk betrapt in de huiskamer met een ander...
Dat is lullig, maar mij interesseert vooral hoe ze Badr gaat goedpraten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef Poeke het volgende:
Oeh, ze heeft hem letterlijk betrapt in haar eigen huiskamer met een ander... Das wel echt slecht van Ruudje
Ze ziet inderdaad slecht uit. Heb jij goed gezienquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef Poeke het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar wat ziet ze er slecht uit zeg.Teveel botox en veel te vroeg oud.
*not sure if scarcastic or*quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze ziet inderdaad slecht uit. Heb jij goed gezien
Echt walgelijk he, alsof dit iets met de hele zaak Badr Hari heeft te maken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh wat vies om dat allemaal op tv te vertellen
Act. Het is dat Badr even vast zit, anders liep ze volgende week weer door Nice of Cannes te flaneren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef Poeke het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar wat ziet ze er slecht uit zeg.Teveel botox en veel te vroeg oud.
Ruud ging altijd vreemdquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
Dat is lullig, maar mij interesseert vooral hoe ze Badr gaat goedpraten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |