Vandaag was het ook niet zoveel bijzonders... de cappiesquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vind Koefnoen wel redelijk wegkijken. En anders zie ik wel wat Nederland 3 te bieden heeft
Bal gehaktquote:
Ik zit aan de Ardbeg. Lekkerrrr.quote:
En justine wel door?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Kleine Viezerik kan dus al naar huis
Wangetjes van Patty zijn boller, haar reet ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:30 schreef iBenny het volgende:
Patty lijkt net op de plaaggeest van Bassie en Adriaan
die komt hierna nog wel. nu ff een bruichladdichquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zit aan de Ardbeg. Lekkerrrr.
Durf ik niet naar te kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wangetjes van Patty zijn boller, haar reet ook.
En ze schaamde zich totaal niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Da's de einge die een diploma heeft behaald deze uitzending
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]Je bent de enige zowat die haar kent
Ik vond Michella altijd beter in die show, die had moeten springenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Beetje verkapt moet kunnenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn de regels inzake iemand doodwensen op Fok al aangepast?
Ik 'ken' iedereen die meedoetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Nee, dit programma vraagt om het zwaardere werk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Ik haal van de week ook maar whiskey denk ik... die wijn daar red ik het niet mee.
Ze ziet er ook uit als een of andere crackhoer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:32 schreef iBenny het volgende:
Ik kan niet zien waar die Tess naar kijkt
Highland Park 12yr.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Ik haal van de week ook maar whiskey denk ik... die wijn daar red ik het niet mee.
En praat ook zoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze ziet er ook uit als een of andere crackhoer.
Ik dacht al dat ze dr van Sugababes hadden gehaaldquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze ziet er ook uit als een of andere crackhoer.
Daar is drank voor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:33 schreef Darkestrah het volgende:
Ik kan me al die sprongen niet meer herinneren..
Ik weet nou niet of ik daar blij mee moet zijnquote:
Stevig spul! Balvenie hierquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zit aan de Ardbeg. Lekkerrrr.
Ik vind eigenlijk alles een beetje armoedig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
Wat een armoedige badjassen eigenlijk.
Doe mij ook. Hier is het al opquote:
quote:
Gewoon vanaf de terugblik kijken. Je krijgt alles prima te zienquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:36 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, moet ik volgende week weer kijken om te weten hoe deze treurnis afloopt.
Ik heb geen commercials nodig om een goede single malt uit te kiezenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:36 schreef Mascleta het volgende:
Volgens mij zijn commercials bij dit programma best lucratief voor Single Malts
Ik ben echt benieuwd naar de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
Oh jezus.. voorspelbaarkansloos kut programma.
Morgenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!!!!!!!!!
Je moet het pas kijken na 3/4 weken, bedoel zelfs ik zit deze troep te kijken om even te kijken wat het isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd naar de kijkcijfers.
Beau zullen ze wel passeren, maar dat zegt niks.
Uit het zwembad neem ik aan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoop dat alle stoppen eruit springen dadelijk.
gelukkig!! Heb ik echt nodig na dit vreselijke faalprogramma!quote:
dat zijn 6 woordenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:37 schreef Cee het volgende:
Heeft ie de hele tekst van Que Si Que no op z'n zij?
True, waarschijnlijk verkiezen de kijkers van deze zender toch een goedkope blend boven een goede Single Malt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:37 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik heb geen commercials nodig om een goede single malt uit te kiezen
Uhuquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:37 schreef Adelante het volgende:
Heeft ie nou Que si Que no lyrics op z'n borstkas???
Over 3 weken is deze marteling alweer voorbij.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet het pas kijken na 3/4 weken, bedoel zelfs ik zit deze troep te kijken om even te kijken wat het is
Ik ook niet, maar het was sowieso stil natuurlijk. Ik kijk Zomergasten tot half 10 en dan RMV.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer in het topic geweest
"he, er zit een knop op die tv "quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Over 3 weken is deze marteling alweer voorbij.![]()
de standaard sbs kijker denkt dat johny walker red label de top isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:38 schreef Mascleta het volgende:
[..]
True, waarschijnlijk verkiezen de kijkers van deze zender toch een goedkope blend boven een goede Single Malt.
Nee, het is sterker dan ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
"he, er zit een knop op die tv "
Niks mis mee voor in de cola.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de standaard sbs kijker denkt dat johny walker red label de top is
En naar huis ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:39 schreef mujentas het volgende:
Jody Bernal in de jumpoff, een van de weinigen die nog een aardige sprong heeft gemaakt, wat een kanker programma
Het gaat allemaal om de achterwaartse rotatiequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:40 schreef chufi het volgende:
Moeilijkheidsgraad? acherover vallen of een gehoekte salto?
Elk nadeel hep sijn voordeel.quote:
Zonde van de cola...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis mee voor in de cola.
Nu weten we het wel.quote:
zeer zeker niet. Daar heb ik ook baillantines voor staan. Maar de flessen op mijn schouw gaan toch never nooit niet aangemengd worden met frisdrank of ijsklontjes.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis mee voor in de cola.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:40 schreef Adelante het volgende:
Dit gaat compleet nergens over, iemand die een echte sprong maakt valt af en free willy die het water geeft is direct in de finale
Ah jullie zijn doorgezapt vanaf het songfestivalquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:41 schreef Greys het volgende:
Belachelijk, Jody sprong zo ongeveer het beste
Je weet dat je nu een hoge bloeddruk hebt vanwege een aantal CN'ers die in een badje duiken he? Ik vermoed wel dat je stiekem boos op jezelf bent dat je hier een perfecte zaterdagavond aan hebt vergooid. En terecht, ik ken het gevoel en velen zullen het met je delen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA HOOOR...
Flikker toch op met deze kansloze kut jureringkrijg allemaal de vinketering vuile tering mongolen. Dat SBS6 failliet gaat met deze bagger producties.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik heb ze wel eens slechter gezienquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat heeft Tess eigenlijk een gare site,.
Je lat ligt te hoog.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:42 schreef Taurus het volgende:
Ik heb wat filmpjes terug gekeken; dit is echt by far het meest bizarre programma dat ik ooit heb gezien op de Nederlandse televisie. Ten eerste zijn de sprongetjes gewoon sprongetjes? Is daar weken aan gewerkt, serieus? We kijken eigenlijk gewoon naar in het water springende bn'ers?
En dat is gelijk m'n tweede punt; dit zijn allemaal geen bn'ers meer toch? Ik herken sommige vaag van lang geleden in een soap, maar meer ook niet.
Ik mis serieus de bedoeling hiervan?
Nogal rechtsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:43 schreef donald_dick het volgende:
viel patty nou facedown het water in?
Jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:43 schreef donald_dick het volgende:
Eeh nee, dat niet.quote:
Hans van Zetten in de jury. Enige optie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:43 schreef marcodej het volgende:
Volgend jaar krijgen we "Sterren Slingeren aan de rekstok." Epke als jurylid en die dan zegt dat er wel wat kleine foutjes in zitten.
en die walvis mag door?quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:43 schreef donald_dick het volgende:
Zolang de reclameblokken goed worden verkocht, vindt SBS alles prima.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:42 schreef Taurus het volgende:
Ik heb wat filmpjes terug gekeken; dit is echt by far het meest bizarre programma dat ik ooit heb gezien op de Nederlandse televisie. Ten eerste zijn de sprongetjes gewoon sprongetjes? Is daar weken aan gewerkt, serieus? We kijken eigenlijk gewoon naar in het water springende bn'ers?
En dat is gelijk m'n tweede punt; dit zijn allemaal geen bn'ers meer toch? Ik herken sommige vaag van lang geleden in een soap, maar meer ook niet.
Ik mis serieus de bedoeling hiervan?
Komt Keith volgende week springen?quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:43 schreef marcodej het volgende:
Volgend jaar krijgen we "Sterren Slingeren aan de rekstok." Epke als jurylid en die dan zegt dat er wel wat kleine foutjes in zitten.
Weinig zegt ze.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Een van de weinige keren dat dit plaatje compleet terecht is.
Vind de reden die ze noemt voor haar website wel mooi. "Een manier om ervoor te zorgen dat mokkels.nl niet de eerste hit is op google."quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, die zit onterecht vast.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Komt Keith volgende week springen?
Reinout leest mee en gaat er nu met je idee vandoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:43 schreef marcodej het volgende:
Nouja om eerlijk te zijn zou ik verder niet veel beters doen, wel iets.. maar toch ik zou kansloos binnen blijven en Fok!ken (al moet ik zo naar buiten om friet te halen) ..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Je weet dat je nu een hoge bloeddruk hebt vanwege een aantal CN'ers die in een badje duiken he? Ik vermoed wel dat je stiekem boos op jezelf bent dat je hier een perfecte zaterdagavond aan hebt vergooid. En terecht, ik ken het gevoel en velen zullen het met je delen.
alleen maar door Fok, ik had het anders na 5 minuten al uit gezet denk ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:45 schreef Stickertje het volgende:
ik vond het wel leuk![]()
vooral door Fok!
sterren schieten zou ook fijn zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Sterren Slingeren klinkt wel goed trouwens,
.
Meisje uit die kaasreclame.quote:
Volgende weekquote:
Zonder had ik het allang uit gezet/ niet eens gekekenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:45 schreef Stickertje het volgende:
ik vond het wel leuk![]()
vooral door Fok!
Hoi,quote:
jezus, er zijn nog 10 malloten?quote:
Ik ga ook gamen en een zak chips opentrekken. Of zo. Met spekjes.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef D. het volgende:
Zijn er mensen die volgende week weer kijken?
Ik ga dan Beat the Best kijken. Valt denk ik meer in mijn straatjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef D. het volgende:
Vast wel, maar ik niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef D. het volgende:
Volgende week.quote:
Ja, zou die niet rondlopen in gele zwembroek als badmeesterquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef marcodej het volgende:
De enige die ik miste was Dries Roelvink.
Afschieten ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sterren schieten zou ook fijn zijn
Ok thnx, ik las ergens dat onder het half miljoen kijkers einde show zou betekenen ofzo; kan ook wishfull thinking zijn geweest btw.quote:
omgebouwde kelly.. dries & terror jaapquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jezus, er zijn nog 10 malloten?
Ik kan het niet beloven. Er is zoveel te zien wat óók de moeite waard is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef D. het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha, je bent wel een echt nerdje he?
Nee. Gerard Joling is pas tevreden met een half miljoen of meerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ok thnx, ik las ergens dat onder het half miljoen kijkers einde show zou betekenen ofzo; kan ook wishfull thinking zijn geweest btw.
Ook een hoop onrecht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga dan Beat the Best kijken. Valt denk ik meer in mijn straatje
Het is dat je geen kinderen hebt anders zouden die wel een hele toffe oma hebbenquote:
Jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jezus, er zijn nog 10 malloten?
Dat was ook slecht, maar had nog enigzins een serieuze ondertoon.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga dan Beat the Best kijken. Valt denk ik meer in mijn straatje
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is dat je geen kinderen hebt anders zouden die wel een hele toffe oma hebbenbeetje gamen met de grandkids
Dat doelloos naar buiten gaan om maar naar buiten te gaan vind ik altijd zo irritantquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
Oh ik ZOU morgen naar buitken kunnen gaan en naar het Museumplein kunnen lopen...
Nee voor die singalong bedoel ik. Uitmarkt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat doelloos naar buiten gaan om maar naar buiten te gaan vind ik altijd zo irritantook wel eens gedaan half uur gaan fietsen.. WHYYY
Welnee. Waarom zo'n gedoe als je ook hier op FOK! je tijd kunt verdoen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
Oh ik ZOU morgen naar buitken kunnen gaan en naar het Museumplein kunnen lopen...
Joh, maar je moet eerst kinderen hebben en die laten op groeien voordat je oma kunt wordenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]Nou voor oma ben ik misschien NET ietsjes te jong hoor.
Daar zal het wel weer op uitdraaien inderdaad, ik ben te lui.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee. Waarom zo'n gedoe als je ook hier op FOK! je tijd kunt verdoen?
Ohquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee voor die singalong bedoel ik. Uitmarkt.
Weet ik, maar 50 en oma, dan ben je een redelijk jonge oma toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh, maar je moet eerst kinderen hebben en die laten op groeien voordat je oma kunt wordendus het was geen sneer naar het feit dat je oud bent.
Dan is je kind een gore slet (of dom)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik, maar 50 en oma, dan ben je een redelijk jonge oma toch?
Dat is voor jou om de hoek tochquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
doe je toch nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |