quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha, je bent wel een echt nerdje he?
Nee. Gerard Joling is pas tevreden met een half miljoen of meerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ok thnx, ik las ergens dat onder het half miljoen kijkers einde show zou betekenen ofzo; kan ook wishfull thinking zijn geweest btw.
Ook een hoop onrecht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga dan Beat the Best kijken. Valt denk ik meer in mijn straatje
Het is dat je geen kinderen hebt anders zouden die wel een hele toffe oma hebbenquote:
Jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jezus, er zijn nog 10 malloten?
Dat was ook slecht, maar had nog enigzins een serieuze ondertoon.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga dan Beat the Best kijken. Valt denk ik meer in mijn straatje
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is dat je geen kinderen hebt anders zouden die wel een hele toffe oma hebbenbeetje gamen met de grandkids
Dat doelloos naar buiten gaan om maar naar buiten te gaan vind ik altijd zo irritantquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
Oh ik ZOU morgen naar buitken kunnen gaan en naar het Museumplein kunnen lopen...
Nee voor die singalong bedoel ik. Uitmarkt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat doelloos naar buiten gaan om maar naar buiten te gaan vind ik altijd zo irritantook wel eens gedaan half uur gaan fietsen.. WHYYY
Welnee. Waarom zo'n gedoe als je ook hier op FOK! je tijd kunt verdoen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
Oh ik ZOU morgen naar buitken kunnen gaan en naar het Museumplein kunnen lopen...
Joh, maar je moet eerst kinderen hebben en die laten op groeien voordat je oma kunt wordenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]Nou voor oma ben ik misschien NET ietsjes te jong hoor.
Daar zal het wel weer op uitdraaien inderdaad, ik ben te lui.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee. Waarom zo'n gedoe als je ook hier op FOK! je tijd kunt verdoen?
Ohquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee voor die singalong bedoel ik. Uitmarkt.
Weet ik, maar 50 en oma, dan ben je een redelijk jonge oma toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh, maar je moet eerst kinderen hebben en die laten op groeien voordat je oma kunt wordendus het was geen sneer naar het feit dat je oud bent.
Dan is je kind een gore slet (of dom)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik, maar 50 en oma, dan ben je een redelijk jonge oma toch?
Dat is voor jou om de hoek tochquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
doe je toch nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |