sterren schieten zou ook fijn zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Sterren Slingeren klinkt wel goed trouwens,
.
Meisje uit die kaasreclame.quote:
Volgende weekquote:
Zonder had ik het allang uit gezet/ niet eens gekekenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:45 schreef Stickertje het volgende:
ik vond het wel leuk![]()
vooral door Fok!
Hoi,quote:
jezus, er zijn nog 10 malloten?quote:
Ik ga ook gamen en een zak chips opentrekken. Of zo. Met spekjes.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef D. het volgende:
Zijn er mensen die volgende week weer kijken?
Ik ga dan Beat the Best kijken. Valt denk ik meer in mijn straatjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef D. het volgende:
Vast wel, maar ik niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef D. het volgende:
Volgende week.quote:
Ja, zou die niet rondlopen in gele zwembroek als badmeesterquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef marcodej het volgende:
De enige die ik miste was Dries Roelvink.
Afschieten ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sterren schieten zou ook fijn zijn
Ok thnx, ik las ergens dat onder het half miljoen kijkers einde show zou betekenen ofzo; kan ook wishfull thinking zijn geweest btw.quote:
omgebouwde kelly.. dries & terror jaapquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jezus, er zijn nog 10 malloten?
Ik kan het niet beloven. Er is zoveel te zien wat óók de moeite waard is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef D. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |