Nee, die zit onterecht vast.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Komt Keith volgende week springen?
Reinout leest mee en gaat er nu met je idee vandoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:43 schreef marcodej het volgende:
Volgend jaar krijgen we "Sterren Slingeren aan de rekstok." Epke als jurylid en die dan zegt dat er wel wat kleine foutjes in zitten.
Nouja om eerlijk te zijn zou ik verder niet veel beters doen, wel iets.. maar toch ik zou kansloos binnen blijven en Fok!ken (al moet ik zo naar buiten om friet te halen) ..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Je weet dat je nu een hoge bloeddruk hebt vanwege een aantal CN'ers die in een badje duiken he? Ik vermoed wel dat je stiekem boos op jezelf bent dat je hier een perfecte zaterdagavond aan hebt vergooid. En terecht, ik ken het gevoel en velen zullen het met je delen.
alleen maar door Fok, ik had het anders na 5 minuten al uit gezet denk ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:45 schreef Stickertje het volgende:
ik vond het wel leuk![]()
vooral door Fok!
sterren schieten zou ook fijn zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Sterren Slingeren klinkt wel goed trouwens,
.
Meisje uit die kaasreclame.quote:
Volgende weekquote:
Zonder had ik het allang uit gezet/ niet eens gekekenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:45 schreef Stickertje het volgende:
ik vond het wel leuk![]()
vooral door Fok!
Hoi,quote:
jezus, er zijn nog 10 malloten?quote:
Ik ga ook gamen en een zak chips opentrekken. Of zo. Met spekjes.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef D. het volgende:
Zijn er mensen die volgende week weer kijken?
Ik ga dan Beat the Best kijken. Valt denk ik meer in mijn straatjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef D. het volgende:
Vast wel, maar ik niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef D. het volgende:
Volgende week.quote:
Ja, zou die niet rondlopen in gele zwembroek als badmeesterquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef marcodej het volgende:
De enige die ik miste was Dries Roelvink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |