quote:
Ik heb ze wel eens slechter gezienquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat heeft Tess eigenlijk een gare site,.
Je lat ligt te hoog.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:42 schreef Taurus het volgende:
Ik heb wat filmpjes terug gekeken; dit is echt by far het meest bizarre programma dat ik ooit heb gezien op de Nederlandse televisie. Ten eerste zijn de sprongetjes gewoon sprongetjes? Is daar weken aan gewerkt, serieus? We kijken eigenlijk gewoon naar in het water springende bn'ers?
En dat is gelijk m'n tweede punt; dit zijn allemaal geen bn'ers meer toch? Ik herken sommige vaag van lang geleden in een soap, maar meer ook niet.
Ik mis serieus de bedoeling hiervan?
Nogal rechtsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:43 schreef donald_dick het volgende:
viel patty nou facedown het water in?
Jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:43 schreef donald_dick het volgende:
Eeh nee, dat niet.quote:
Hans van Zetten in de jury. Enige optie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:43 schreef marcodej het volgende:
Volgend jaar krijgen we "Sterren Slingeren aan de rekstok." Epke als jurylid en die dan zegt dat er wel wat kleine foutjes in zitten.
en die walvis mag door?quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:43 schreef donald_dick het volgende:
Zolang de reclameblokken goed worden verkocht, vindt SBS alles prima.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:42 schreef Taurus het volgende:
Ik heb wat filmpjes terug gekeken; dit is echt by far het meest bizarre programma dat ik ooit heb gezien op de Nederlandse televisie. Ten eerste zijn de sprongetjes gewoon sprongetjes? Is daar weken aan gewerkt, serieus? We kijken eigenlijk gewoon naar in het water springende bn'ers?
En dat is gelijk m'n tweede punt; dit zijn allemaal geen bn'ers meer toch? Ik herken sommige vaag van lang geleden in een soap, maar meer ook niet.
Ik mis serieus de bedoeling hiervan?
Komt Keith volgende week springen?quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:43 schreef marcodej het volgende:
Volgend jaar krijgen we "Sterren Slingeren aan de rekstok." Epke als jurylid en die dan zegt dat er wel wat kleine foutjes in zitten.
Weinig zegt ze.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Een van de weinige keren dat dit plaatje compleet terecht is.
Vind de reden die ze noemt voor haar website wel mooi. "Een manier om ervoor te zorgen dat mokkels.nl niet de eerste hit is op google."quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, die zit onterecht vast.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Komt Keith volgende week springen?
Reinout leest mee en gaat er nu met je idee vandoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:43 schreef marcodej het volgende:
Nouja om eerlijk te zijn zou ik verder niet veel beters doen, wel iets.. maar toch ik zou kansloos binnen blijven en Fok!ken (al moet ik zo naar buiten om friet te halen) ..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Je weet dat je nu een hoge bloeddruk hebt vanwege een aantal CN'ers die in een badje duiken he? Ik vermoed wel dat je stiekem boos op jezelf bent dat je hier een perfecte zaterdagavond aan hebt vergooid. En terecht, ik ken het gevoel en velen zullen het met je delen.
alleen maar door Fok, ik had het anders na 5 minuten al uit gezet denk ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:45 schreef Stickertje het volgende:
ik vond het wel leuk![]()
vooral door Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |