Gewoon vanaf de terugblik kijken. Je krijgt alles prima te zienquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:36 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, moet ik volgende week weer kijken om te weten hoe deze treurnis afloopt.
Ik heb geen commercials nodig om een goede single malt uit te kiezenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:36 schreef Mascleta het volgende:
Volgens mij zijn commercials bij dit programma best lucratief voor Single Malts
Ik ben echt benieuwd naar de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
Oh jezus.. voorspelbaarkansloos kut programma.
Morgenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!!!!!!!!!
Je moet het pas kijken na 3/4 weken, bedoel zelfs ik zit deze troep te kijken om even te kijken wat het isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd naar de kijkcijfers.
Beau zullen ze wel passeren, maar dat zegt niks.
Uit het zwembad neem ik aan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoop dat alle stoppen eruit springen dadelijk.
gelukkig!! Heb ik echt nodig na dit vreselijke faalprogramma!quote:
dat zijn 6 woordenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:37 schreef Cee het volgende:
Heeft ie de hele tekst van Que Si Que no op z'n zij?
True, waarschijnlijk verkiezen de kijkers van deze zender toch een goedkope blend boven een goede Single Malt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:37 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik heb geen commercials nodig om een goede single malt uit te kiezen
Uhuquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:37 schreef Adelante het volgende:
Heeft ie nou Que si Que no lyrics op z'n borstkas???
Over 3 weken is deze marteling alweer voorbij.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet het pas kijken na 3/4 weken, bedoel zelfs ik zit deze troep te kijken om even te kijken wat het is
Ik ook niet, maar het was sowieso stil natuurlijk. Ik kijk Zomergasten tot half 10 en dan RMV.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer in het topic geweest
"he, er zit een knop op die tv "quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Over 3 weken is deze marteling alweer voorbij.![]()
de standaard sbs kijker denkt dat johny walker red label de top isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:38 schreef Mascleta het volgende:
[..]
True, waarschijnlijk verkiezen de kijkers van deze zender toch een goedkope blend boven een goede Single Malt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |