Nee, het is sterker dan ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
"he, er zit een knop op die tv "
Niks mis mee voor in de cola.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de standaard sbs kijker denkt dat johny walker red label de top is
En naar huis ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:39 schreef mujentas het volgende:
Jody Bernal in de jumpoff, een van de weinigen die nog een aardige sprong heeft gemaakt, wat een kanker programma
Het gaat allemaal om de achterwaartse rotatiequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:40 schreef chufi het volgende:
Moeilijkheidsgraad? acherover vallen of een gehoekte salto?
Elk nadeel hep sijn voordeel.quote:
Zonde van de cola...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis mee voor in de cola.
Nu weten we het wel.quote:
zeer zeker niet. Daar heb ik ook baillantines voor staan. Maar de flessen op mijn schouw gaan toch never nooit niet aangemengd worden met frisdrank of ijsklontjes.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks mis mee voor in de cola.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:40 schreef Adelante het volgende:
Dit gaat compleet nergens over, iemand die een echte sprong maakt valt af en free willy die het water geeft is direct in de finale
Ah jullie zijn doorgezapt vanaf het songfestivalquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:41 schreef Greys het volgende:
Belachelijk, Jody sprong zo ongeveer het beste
Je weet dat je nu een hoge bloeddruk hebt vanwege een aantal CN'ers die in een badje duiken he? Ik vermoed wel dat je stiekem boos op jezelf bent dat je hier een perfecte zaterdagavond aan hebt vergooid. En terecht, ik ken het gevoel en velen zullen het met je delen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA HOOOR...
Flikker toch op met deze kansloze kut jureringkrijg allemaal de vinketering vuile tering mongolen. Dat SBS6 failliet gaat met deze bagger producties.
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |