Vandaag was het ook niet zoveel bijzonders... de cappiesquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vind Koefnoen wel redelijk wegkijken. En anders zie ik wel wat Nederland 3 te bieden heeft
Bal gehaktquote:
Ik zit aan de Ardbeg. Lekkerrrr.quote:
En justine wel door?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Kleine Viezerik kan dus al naar huis
Wangetjes van Patty zijn boller, haar reet ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:30 schreef iBenny het volgende:
Patty lijkt net op de plaaggeest van Bassie en Adriaan
die komt hierna nog wel. nu ff een bruichladdichquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zit aan de Ardbeg. Lekkerrrr.
Durf ik niet naar te kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wangetjes van Patty zijn boller, haar reet ook.
En ze schaamde zich totaal niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Da's de einge die een diploma heeft behaald deze uitzending
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]Je bent de enige zowat die haar kent
Ik vond Michella altijd beter in die show, die had moeten springenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Beetje verkapt moet kunnenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn de regels inzake iemand doodwensen op Fok al aangepast?
Ik 'ken' iedereen die meedoetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Nee, dit programma vraagt om het zwaardere werk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Ik haal van de week ook maar whiskey denk ik... die wijn daar red ik het niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |