SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mieren van Fopje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mieren van Yuri_Boyka:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mieren van Levolution:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mieren van AlDieWillenteKaaprenVaren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mieren van AlDieWillenteKaaprenVaren waarderen geen goede kapsalon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mieren van internet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Info over mieren in Jip & Janneke taal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kan je mieren kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sinds kort is er ook een MierenFOK!kers Youtube kanaal!
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 24-08-2012 21:28:31 ]If not now, then when.![]()
Yuri, kan best zijn dat er restanten van de prooien op liggen. Het is gewoon hun afvalhoopje, niets om je druk om te maken. De mieren weten wel wat ze doen.Dat zijn koninginnen (en ook mannetjes hebben vleugels, maar zijn kleiner).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:41 schreef duranduran het volgende:
Wat een bazenreeks. Kan je ook van die vliegende mieren gebruiken? Die dikke toch.This isn't even my final form.![]()
Echt? Ik bedoel die beesten die je bijna alleen maar ziet als het gaat onweren. Ook apart dat je ze dan altijd zietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:48 schreef Levolution het volgende:
Yuri, kan best zijn dat er restanten van de prooien op liggen. Het is gewoon hun afvalhoopje, niets om je druk om te maken. De mieren weten wel wat ze doen.
[..]
Dat zijn koninginnen (en ook mannetjes hebben vleugels, maar zijn kleiner).
kan geen kwaad![]()
Hoge luchtvochtigheid. Maar met zo'n koningin kun je dus een kolonie starten. Mits ze de vleugels al afgeworpen heeft, want dan is ze pas (waarschijnlijk) bevrucht.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:49 schreef duranduran het volgende:
[..]
Echt? Ik bedoel die beesten die je bijna alleen maar ziet als het gaat onweren. Ook apart dat je ze dan altijd zietThis isn't even my final form.![]()
No spang mattie. Ik ben gewoon benieuwd wat het is, meer eitjes is alleen maar leuker!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:48 schreef Levolution het volgende:
Yuri, kan best zijn dat er restanten van de prooien op liggen. Het is gewoon hun afvalhoopje, niets om je druk om te maken. De mieren weten wel wat ze doen.
[..]
Dat zijn koninginnen (en ook mannetjes hebben vleugels, maar zijn kleiner).If not now, then when.![]()
Baas. Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoge luchtvochtigheid. Maar met zo'n koningin kun je dus een kolonie starten. Mits ze de vleugels al afgeworpen heeft, want dan is ze pas (waarschijnlijk) bevrucht.kan geen kwaad![]()
Levolution is dan ook de baas der bazen, god der goden. Een wijs man, die gaat later ver komen!quote:If not now, then when.![]()
QFTquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Levolution is dan ook de baas der bazen, god der goden. Een wijs man, die gaat later ver komen!
Zonder Levo was ik waarschijnlijk niet geïnteresseerd geraakt en was dit topic nooit 5 reeksen lang geworden denk ik
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Nog een vraagje Levoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoge luchtvochtigheid. Maar met zo'n koningin kun je dus een kolonie starten. Mits ze de vleugels al afgeworpen heeft, want dan is ze pas (waarschijnlijk) bevrucht.En dan kan ik er waarschijnlijk wel weer even aan zonder vragen
![]()
Hoe moet ik een talklaag vervangen? Dan rennen ze toch allemaal weg?![]()
En een koningin met een paar werksters, eten die alleen suikerwater of is een vliegje nu en dan ook nodig voor de koningin ( eitjes, larve )
Oke waren 2 vraagjes
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Talklaag vervangen moet je creatief in zijn, zijn vast verschillende manieren voor. Wat je kan doen: een nieuwe reservetalklaag onder de oude talklaag aanbrengen (ze moeten niet raken anders trekt het alcohol in de oude talklaag). Die nieuwe reserve uit laten drogen. Dan de oude verwijderen. Daar een nieuwe aanbrengen. En dan die reservelaag weer verwijderen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:13 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nog een vraagje LevoEn dan kan ik er waarschijnlijk wel weer even aan zonder vragen
![]()
Hoe moet ik een talklaag vervangen? Dan rennen ze toch allemaal weg?![]()
En een koningin met een paar werksters, eten die alleen suikerwater of is een vliegje nu en dan ook nodig voor de koningin ( eitjes, larve )
Oke waren 2 vraagjes![]()
En ook dan hebben ze eiwitten nodig, inderdaad voor de eitjes en voor het groeien van de larven. Suikerwater = energie, eiwitten = groei.This isn't even my final form.![]()
Dan ben ik er volgens mij nu klaar voorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Talklaag vervangen moet je creatief in zijn, zijn vast verschillende manieren voor. Wat je kan doen: een nieuwe reservetalklaag onder de oude talklaag aanbrengen (ze moeten niet raken anders trekt het alcohol in de oude talklaag). Die nieuwe reserve uit laten drogen. Dan de oude verwijderen. Daar een nieuwe aanbrengen. En dan die reservelaag weer verwijderen.
En ook dan hebben ze eiwitten nodig, inderdaad voor de eitjes en voor het groeien van de larven. Suikerwater = energie, eiwitten = groei.
Als buitenwereld heb ik zon knackebrod bakje bij de blokker gekocht
Ook gelijk 2 spuiten gehaald, 1 voor suikerwater in de pillenstrip en 1 voor de talklaag.
En die talklaag, is hij goed zolang hij erop zit, of moet hij toch om de maand ofzo vervangen worden?"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Nice, je hebt alles al klaar staan zie ik. Talklaag met een kwast/penseel uitsmeren is wel fijn trouwens, maar je moet gewoon even kijken wat jij het fijnst vindt.
En ja, de talklaag is goed zolang hij erop blijft zitten.This isn't even my final form.![]()
hoe kan het eigelijk levo dat mieren zo omhoog kunnen lopen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:24 schreef Levolution het volgende:
Nice, je hebt alles al klaar staan zie ik. Talklaag met een kwast/penseel uitsmeren is wel fijn trouwens, maar je moet gewoon even kijken wat jij het fijnst vindt.
En ja, de talklaag is goed zolang hij erop blijft zitten.
hebben ze plakspul aan het pootjes of hoe kunnen ze tegen een glazen (glad dus) wand omhoog lopen?https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Morgen ochtend ga ik nog even oefenen met talk en alcohol op stuk plexiglas en mieren die buiten lopen, en dan ben ik er helemaal klaar voorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:24 schreef Levolution het volgende:
En ja, de talklaag is goed zolang hij erop blijft zitten.
Geen idee, als hij het geld had zou hij ze versturen, heb gisternacht overgemaakt dus is even wachten wanneer hij het op zijn rekening heeftquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Baas! Wanneer krijg je de mieren?
http://arthropoda.wordpre(...)ver-ants-get-a-grip/quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:43 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hoe kan het eigelijk levo dat mieren zo omhoog kunnen lopen?
hebben ze plakspul aan het pootjes of hoe kunnen ze tegen een glazen (glad dus) wand omhoog lopen?This isn't even my final form.![]()
daar snap ik niet echt wat van maar als ik het goed heb hebben ze zuignapjes en haakjes bij hun poten?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
http://arthropoda.wordpress.com/category/photography/page/2/https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Inderdaad zowel haakjes als 'zuignapjes'. Het zijn niet echt zuignapjes aangezien de adhesieve krachten via andere mechanismen tot stand komen. Als er druk op uitgeoefend wordt, blijft het automatisch plakken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:14 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
daar snap ik niet echt wat van maar als ik het goed heb hebben ze zuignapjes en haakjes bij hun poten?
edit: oh, in het artikel staat wel dat het als een zuignap werkt.This isn't even my final form.![]()
godver wat lijkt mij dat handig zegquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inderdaad zowel haakjes als 'zuignapjes'. Het zijn niet echt zuignapjes aangezien de adhesieve krachten via andere mechanismen tot stand komen. Als er druk op uitgeoefend wordt, blijft het automatisch plakken.https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Zal vandaag wel zijn dus misschien heb je ze morgen nog!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Geen idee, als hij het geld had zou hij ze versturen, heb gisternacht overgemaakt dus is even wachten wanneer hij het op zijn rekening heeft
If not now, then when.![]()
Dat zou geil zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zal vandaag wel zijn dus misschien heb je ze morgen nog!
Waarom niet?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:05 schreef Onufriev het volgende:
Ik wil ook beginnen, ik mag/kan alleen niet echtThis isn't even my final form.![]()
Mijn pa heeft even suiker gehaald.
Links suiker en rechts suikerwater, ze genieten er van.
MIEREN ONDER DE COKE
Onopgelost suiker kunnen ze niet opnemen. Reden dat ze er toch mee bezig zijn is omdat er misschien een laagje aan de buitenkant zit wat ze op kunnen nemen (door vocht uit de lucht) ofzo.This isn't even my final form.![]()
Oh, jammer dan. Ziet er wel leuk uit. Net zoals bij mijn honden 2 voeder bakjesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:17 schreef Levolution het volgende:
Onopgelost suiker kunnen ze niet opnemen. Reden dat ze er toch mee bezig zijn is omdat er misschien een laagje aan de buitenkant zit wat ze op kunnen nemen (door vocht uit de lucht) ofzo.
Woon bij mijn ouders nog. Ik denk niet dat ze het zullen verbieden ofzo, maar echt blij zullen ze er niet van worden. Helemaal niet als die beesten in de koelkast moetenquote:
Ben ook van plan binnenkort te verhuizen, kan je een nest vol mieren meesleuren.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Levo ga eens filmpje maken van jouw negers.
Had volgens mij al eerder gepost, is een oud filmpje. Moet binnenkort maar eens een nieuwe maken. Misschien als ze naar hun nieuwe nest verhuizen.
This isn't even my final form.![]()
Haha nice.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Had volgens mij al eerder gepost, is een oud filmpje. Moet binnenkort maar eens een nieuwe maken. Misschien als ze naar hun nieuwe nest verhuizen.
Dode mier hier op 1:29.
Ik vraag mij trouwens af hoe ze die eitjes verslepen zonder dat ze er per ongeluk doorheen prikken met hun kaken.
Tevens die school prank video.![]()
Dat is geen dode mier, die hangt ondersteboven aan het glas.
En ze prikken er niet doorheen net zoals een leeuwin niet haar welpjes doodbijt als ze hen draagt. Gewoon niet te hard bijten LOL.This isn't even my final form.![]()
Duidelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:06 schreef Levolution het volgende:
Dat is geen dode mier, die hangt ondersteboven aan het glas.
En ze prikken er niet doorheen net zoals een leeuwin niet haar welpjes doodbijt als ze hen draagt. Gewoon niet te hard bijten LOL.
Waarmee heb je die video's geschoten trouwens?If not now, then when.![]()
Nee, geen koningin kunnen vinden. Ik hield mijn ogen wijd open, heb heel veel prachtige soorten gezien maar nergens een koningin. Vind ik echt jammer, had me er wel op verheugd, liep steeds met een reageerbuisje paraat in mijn zak.quote:This isn't even my final form.![]()
Met dit ding:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Duidelijk.
Waarmee heb je die video's geschoten trouwens?
http://www.buyincoins.com(...)0x-product-3644.htmlThis isn't even my final form.![]()
Inderdaad jammer dan. Ze zien er wel erg groot uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, geen koningin kunnen vinden. Ik hield mijn ogen wijd open, heb heel veel prachtige soorten gezien maar nergens een koningin. Vind ik echt jammer, had me er wel op verheugd, liep steeds met een reageerbuisje paraat in mijn zak.If not now, then when.![]()
Dankje!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Met dit ding:
http://www.buyincoins.com(...)0x-product-3644.html
Waren erg groot inderdaad, polymorfe soort d.w.z. verschillende groottes werksters. Sommige best klein, sommige groter dan een centimeter. Zeker met die lange poten erbij lijken ze indrukwekkend groot (en ze lopen hoog op hun pootjes).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad jammer dan. Ze zien er wel erg groot uit.This isn't even my final form.![]()
Ik zag ineens dat de achterkanten van de mieren doorzichtig zijn geworden. Ze hebben zich dus aardig opgevuld?
Hier een filmpje. In het midden is het een beetje wazig maar tegen het einde alweer scherper. Vergeet 720p/1080p niet aan te zetten.
Heb bericht van floris, betaling is ontvangen. Een dezer dagen verstuurd hij het buisje!"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:06 schreef Fopje het volgende:
Heb bericht van floris, betaling is ontvangen. Een dezer dagen verstuurd hij het buisje!
Vet, als ik thuis ben zal ik meteen kijkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zag ineens dat de achterkanten van de mieren doorzichtig zijn geworden. Ze hebben zich dus aardig opgevuld?
Hier een filmpje. In het midden is het een beetje wazig maar tegen het einde alweer scherper. Vergeet 720p/1080p niet aan te zetten.
ghehe zo voelt het ook echtquote:
De mieren zijn weer druk bezig!
Totaal nu :
Toch wel leuk die gangen om te zien. Ga je, zodra deze mieren sterven, dit formicarium als trofee bewaren?This isn't even my final form.![]()
Ik weet niet wat ik er mee ga doenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:59 schreef Levolution het volgende:
Toch wel leuk die gangen om te zien. Ga je, zodra deze mieren sterven, dit formicarium als trofee bewaren?waarschijnlijk gooi ik hem weg. Of zou ik er nog wat leuks mee kunnen doen?
Inlijsten en ophangen in je speciale mierenkamer die je straks gaat hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er mee ga doenwaarschijnlijk gooi ik hem weg. Of zou ik er nog wat leuks mee kunnen doen?
Een kamer vol miertjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inlijsten en ophangen in je speciale mierenkamer die je straks gaat hebben.![]()
Zag laatst nog een leuk filmpje, even zoeken..
Deze.. is echt gruwelijk![]()
Is mijn droom. Someday.quote:Die is echt mooi inderdaad. Wil zoiets ook voor mijn Messor structor maken als die kolonie iets groter is (wel iets kleiner dan in dat filmpje), gezien die door ytong kan graven.quote:Zag laatst nog een leuk filmpje, even zoeken..
Deze.. is echt gruwelijk
Wel gaaf dat je steeds verder kan uitbreiden als de kolonie groeit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is mijn droom. Someday.
[..]
Die is echt mooi inderdaad. Wil zoiets ook voor mijn Messor structor maken als die kolonie iets groter is (wel iets kleiner dan in dat filmpje), gezien die door ytong kan graven.
Maar wat nou als je een of andere exotische soort heb en je wilt er mee stoppen? In de natuur vrijlaten mag niet. Moet je ze dan allemaal vermoorden?
Ja, invriezen is het beste als je ze wil doden. Of verkopen/weggeven natuurlijk. Waarom zou je ze doden als je er iemand blij mee kan maken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wel gaaf dat je steeds verder kan uitbreiden als de kolonie groeit.
Maar wat nou als je een of andere exotische soort heb en je wilt er mee stoppen? In de natuur vrijlaten mag niet. Moet je ze dan allemaal vermoorden?![]()
Oja weggeven kan ook nog
Niet aan een onverantwoord iemand die ze gaat vrijlaten in de natuur uiteraard.quote:
Woow dit is inderdaad erg mooi! Is dit ook ytong of allemaal zand?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Een kamer vol miertjes![]()
Zag laatst nog een leuk filmpje, even zoeken..
Deze.. is echt gruwelijk![]()
Wat is dat dingetje wat hij er op een gegeven moment uithaalt?If not now, then when.![]()
Ziet er uit als een blok ytong tegen het glas. In de buitenwereld zit wel zand.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Woow dit is inderdaad erg mooi! Is dit ook ytong of allemaal zand?
Wat is dat dingetje wat hij er op een gegeven moment uithaalt?
Dat ding lijkt op het bevochtigingssysteem (met dopje). Denk dat hij er daar water in giet.This isn't even my final form.![]()
Geen idee, ik dacht iets van een bevochtigingssysteem ofzoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Woow dit is inderdaad erg mooi! Is dit ook ytong of allemaal zand?
Wat is dat dingetje wat hij er op een gegeven moment uithaalt?
Oh Levo was me voor
Wordt gewoon het ytongblok ingezogen. Misschien zit er nog een soort van reservoir onder. Maar die opening gaat direct de ytong in.This isn't even my final form.![]()
Vet Topic!In wat voor goedje graven ze hun gangen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:47 schreef Fopje het volgende:
De mieren zijn weer druk bezig!
[ afbeelding ]
Totaal nu :
[ afbeelding ]![]()
Wow, dat is echt 1 van de briljantste die ik ooit gezien hebt, die eilandjes in dat aquarium ook echtquote:
Een soort harde gel. Is gelijk vocht en voeding voor de miertjes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:40 schreef Trashcanman het volgende:
Vet Topic!
[..]
In wat voor goedje graven ze hun gangen?
Maar het is eigenlijk geen geschikte leefomgeving voor de mieren. ( Ik kocht deze toen ik nog onwetend was zoals je kan zien in het eerste deel)
Iets agar achtigs?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Een soort harde gel. Is gelijk vocht en voeding voor de miertjes.
Maar het is eigenlijk geen geschikte leefomgeving voor de mieren. ( Ik kocht deze toen ik nog onwetend was zoals je kan zien in het eerste deel)
![]()
Heb ik nog nooit aan gevoeld, maar het ziet er wel zo uit ja. Het is in iedergeval geen plakkerige gel. Het is heel vast, maar net gellerig genoeg voor de miertjes. ( ze moeten er natuurlijk wel normaal over kunnen lopenquote:)
http://www.patentstorm.us/patents/5803014/fulltext.html
tl;dr, maar goed. Iets agarachtigs inderdaad. Water, voedingsstoffen, antischimmelmiddel en een bindmiddel.This isn't even my final form.![]()
Ik ga denk ik ook zo'n ytong blok tegen het glas maken en daarboven zand zoals dat filmpje alleen dan op een iets kleinere schaal.If not now, then when.![]()
Inspiratie:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga denk ik ook zo'n ytong blok tegen het glas maken en daarboven zand zoals dat filmpje alleen dan op een iets kleinere schaal.
http://www.antforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=5053 (let op de woordgrap: 'formiquarium')
Weet niet of je de foto's kan zien als je niet ingelogd bent.
Kan voor een beginnende kolonie inderdaad wel iets kleiner.This isn't even my final form.![]()
Dank je ziet er mooi uit! Ik het denk ik wel aan 1 kant doen ipv 2.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inspiratie:
http://www.antforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=5053 (let op de woordgrap: 'formiquarium')
Weet niet of je de foto's kan zien als je niet ingelogd bent.
Kan voor een beginnende kolonie inderdaad wel iets kleiner.If not now, then when.![]()
Kun je doen. Je kan ook net als Fopje de ene kant eerst afgesloten laten. Zodat je later kan uitbreiden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dank je ziet er mooi uit! Ik het denk ik wel aan 1 kant doen ipv 2.This isn't even my final form.![]()
Kan inderdaad ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kun je doen. Je kan ook net als Fopje de ene kant eerst afgesloten laten. Zodat je later kan uitbreiden.If not now, then when.![]()
Ant World voor 5 euro, voor de liefhebbers (en 5 euro verzendkosten)
http://www.megagadgets.nl/offers/![]()
Das niet duurquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef Onufriev het volgende:
http://www.megagadgets.nl/offers/
Ik heb trouwens ook een filmpje op het YouTubekanaal gezet
Rond 1:10 zie je ze goed graven
Zo kwam ik bij dit topic.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef Onufriev het volgende:
http://www.megagadgets.nl/offers/
Bazen![]()
![]()
Ik keek voor de gein naar de stats van de filmpjes en zag deze ineens, ik dacht; Fopje baaaas.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:08 schreef Fopje het volgende:
Ik heb trouwens ook een filmpje op het YouTubekanaal gezet
Rond 1:10 zie je ze goed graven
Leuk filmpje!
Dacht laat ik ook eens een filmpje uploaden, komen er nog wel meer als mijn kolonie er is
Ik ga nu een talklaag maken en testen
Je zal maar claustofobie hebben als mier. Zit je in zo'n tunnel te werken komt er nog eentje aanwandelen.Paardelul !!!![]()
Ja, claustrofobische spinnen kan je maar beter niet in een mierentunnel proppenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:08 schreef Anno2012 het volgende:
Je zal maar claustofobie hebben als spin. Zit je in zo'n tunnel te werken komt er nog eentje aanwandelen.
Weet niet, ben je net wakker?quote:
Shit, zon talklaag is nog moeilijker dan gedacht
Er helemaal klaar voor:
Wat zou de beste laag zijn? ( Ik denk die helemaal linskboven? Levo??)
Gelukkig kon ik na deze stressvolle periode nog even met mijn kunststof spuitje spelen:
hoe is het met het miertje dat je van buiten erin had gegooit?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:00 schreef Fopje het volgende:
Er helemaal klaar voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig kon ik na deze stressvolle periode nog even met mijn kunststof spuitje spelen:
[ afbeelding ]
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Ik ben hem kwijtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:54 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hoe is het met het miertje dat je van buiten erin had gegooit?denk dat ie door de ventilatiegaatjes is gekropen, hij was een stuk kleiner dan de andere mieren
Ik ga denk ik deze bestellen, ik hoor er erg positieve dingen over. Ik kan helaas geen goedkopere vinden van dezelfde kwaliteit.
http://www.vego.nl/microscoop/cmp-usbmicro10/cmp-usbmicro10.htmIf not now, then when.![]()
en dan mieren checken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga denk ik deze bestellen, ik hoor er erg positieve dingen over. Ik kan helaas geen goedkopere vinden van dezelfde kwaliteit.
http://www.vego.nl/microscoop/cmp-usbmicro10/cmp-usbmicro10.htm
Ziet er gaaf uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.vego.nl/microscoop/cmp-usbmicro10/cmp-usbmicro10.htmEn opzich niet zo heel duur!
Ja zeker! Ik zit achter mijn bureau en de mieren staan op een plank boven mij tegen de muur aan. Ik moet dus elke keer staan, voorover leunen en met een lamp erbij schijnen om ze scherp te zien. Als ik zo'n ding heb kan ik lekker simpel vanaf m'n stoel de mieren observeren.quote:
Epic lazyness lvl 100.If not now, then when.![]()
Is het gelukt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:00 schreef Fopje het volgende:
Er helemaal klaar voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En natuurlijk kan ik mooie shots voor jullie maken!
Ik heb toch nog een goedkopere gevonden die ook 200x vergroot.
http://www.pixmania.nl/nl(...)microscoop-200x.html
Ook deze nog die zelfs 400x vergroot.
http://www.securehomedire(...)scope-for-Computers-(400x,-8-Super-Bright-LEDs)_11116.aspx
Wow, dit is zelfs een 8mp (zelfde als die andere).
http://www.informatique.nl/525390/konig-usb-microscoop-8mp.htmlIf not now, then when.![]()
Ik heb hem besteld en morgen heb ik hem al!
Product: http://www.informatique.nl/525390/konig-usb-microscoop-8mp.html
Hier een uitgebreide review van het product: http://nl.hardware.info/r(...)al-microscope-reviewIf not now, then when.![]()
Linksboven is juist de slechtste laag. Te dik. Korrels laten dan niet goed los en daardoor lopen ze daar makkelijk overheen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:00 schreef Fopje het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet meer aan het middelste gedeelte van die van rechtsboven denken.This isn't even my final form.![]()
Oh oke dan weet ik dat voor de volgende keer. De lagen werken inderdaad, ik heb er een filmpje van gemaakt. Zal even uploadenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Linksboven is juist de slechtste laag. Te dik. Korrels laten dan niet goed los en daardoor lopen ze daar makkelijk overheen.
Je moet meer aan het middelste gedeelte van die van rechtsboven denken.
Kijk en huiverquote:
Maar je ziet zoals Levo hierboven al zei dat hij nog wel een klein beetje over de dikkere laag kan lopen en dat hij pas naar beneden valt wanneer hij op het dunne gedeelte loopt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:49 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kijk en huiver
Maar je ziet zoals Levo hierboven al zei dat hij nog wel een klein beetje over de dikkere laag kan lopen en dat hij pas naar beneden valt wanneer hij op het dunne gedeelte loopt.![]()
Top dat je gebruikt maakt van de channel btw.
Jaja die is er niet voor niets hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Top dat je gebruikt maakt van de channel btw.
Ik zie dagelijks heel veel mieren vallen maar deze nietsvermoedende mier raakte wel een gevoelige snaar.This isn't even my final form.![]()
Is zelf een bak van glas maken moeilijk en/of duur? Ik wil eigenlijk wel zoeits proberen te maken (als ik ga beginnen) maar dan moet je maar net 3 aquariums hebben die zulke maten hebben dat het mooi in elkaar past met goede tussenruimte of zelf meerdere glasplaten erin zetten.![]()
Zulke dingen pakken duur uit. Glas is duur. Zelfs als je het op maat laat snijden en zelf gaat kitten. Zelf glas snijden is weer erg moeilijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:08 schreef Onufriev het volgende:
Is zelf een bak van glas maken moeilijk en/of duur? Ik wil eigenlijk wel zoeits proberen te maken (als ik ga beginnen) maar dan moet je maar net 3 aquariums hebben die zulke maten hebben dat het mooi in elkaar past met goede tussenruimte of zelf meerdere glasplaten erin zetten.
Met tweedehandse aquaria kom je een stuk verder, maar om er nou precies 3 te vinden die aan jouw maateisen voldoen.
Ja dat dacht ik alquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zulke dingen pakken duur uit. Glas is duur. Zelfs als je het op maat laat snijden en zelf gaat kitten. Zelf glas snijden is weer erg moeilijk.
Met tweedehandse aquaria kom je een stuk verder, maar om er nou precies 3 te vinden die aan jouw maateisen voldoen.Dan maar 2 zoeken die mooi in elkaar passen en ook een talkaag als anti-ontsnapping. Vond het water wel een leuk alternatief maar er ik was niet van plan vissen in te doen ofzo, dus dan maar talklaag.
![]()
Zal de lucht trouwens aankomend weekend vol zitten met vliegende mieren? Het is nu 1 of 2 weken mooi weer, en van het weekend wordt er een hoop regen voorspeld, ideale omstandigheden voor een mooie bruidvlucht lijkt me zo.![]()
Heel vet!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb hem besteld en morgen heb ik hem al!
Product: http://www.informatique.nl/525390/konig-usb-microscoop-8mp.html
Hier een uitgebreide review van het product: http://nl.hardware.info/r(...)al-microscope-reviewBenieuwd naar foto's
Vandaag alles op werk bij zitten lezen. Stelletje bazen hier!
Ik wilde al langer eens zon ant world ding kopen maar ik vond het altijd net iets te duur om ff te proberen, nu toch maar die van 5 euro (+5 verzend) besteld.![]()
![]()
Gaafquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:57 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik wilde al langer eens zon ant world ding kopen maar ik vond het altijd net iets te duur om ff te proberen, nu toch maar die van 5 euro (+5 verzend) besteld.Houd ons op de hoogte
Je kan bij mierenboerderij.nl een familie ( oogst mieren ) kopen, die zijn voor gelbakken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:12 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.Waar kan ik het beste wat miertjes scoren?
Je kan er ook mieren in doen uit de tuin, maar die zullen minder of niet graven.
Zo'n gelbak is wel alleen maar om te zien hoe ze leuk gangetjes graven, verder kan je er niet veel mee ( je kan er geen kolonie in houden etc ). Dus als je mieren koopt zullen er geen babymiertjes bijkomen en na +/- 180 dagen heb je allemaal dode mieren in je bak.
Als je alleen wilt kijken hoe ze tunnels en dergelijke graven is een gelbak wel het leukst. Alleen het is wel deur tov andere "nesten". + Dat de gelbak het slechtst is voor de beestjes zelf."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Nee voor die miertjes is het niet de ideale leefomgeving, maar het is wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:43 schreef Anno2012 het volgende:
Maar die Gel was toch niet goed ofzoiets?
Nee klopt, maar dacht ergens (in het begin) te lezen gehebben dat die gel aquarium niet goed was,dat ze daar dood in gingen. Terwijl het van een ander merk weer wel goed was.Paardelul !!!![]()
Haha dnb, long time no see!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:57 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik wilde al langer eens zon ant world ding kopen maar ik vond het altijd net iets te duur om ff te proberen, nu toch maar die van 5 euro (+5 verzend) besteld.Die mieren shit is fucking geinig.
Oh die manier, ja van Ant World ( die dnbrainwash ) gekocht heeft schijnt niet goed te zijn. Gelfarm van Ant Works schijnt beter te zijn. Maar dat staat op een site waar ze alleen Ant Works verkopen. Dus ik weet niet of dat echt zo is. Bij die van Ant Works krijg je er mieren bij, dat is dan wel weer handig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:58 schreef Anno2012 het volgende:
Nee klopt, maar dacht ergens (in het begin) te lezen gehebben dat die gel aquarium niet goed was,dat ze daar dood in gingen. Terwijl het van een ander merk weer wel goed was."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
AlDieWillentenKaaprenVaren had gewoon mieren van straat erin gestopt en dat werkte ook. Dus dat zou je eventueel ook kunnen doen dnb.If not now, then when.![]()
Dat bedoelde ik jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh die manier, ja van Ant World ( die dnbrainwash ) gekocht heeft schijnt niet goed te zijn. Gelfarm van Ant Works schijnt beter te zijn. Maar dat staat op een site waar ze alleen Ant Works verkopen. Dus ik weet niet of dat echt zo is. Bij die van Ant Works krijg je er mieren bij, dat is dan wel weer handig.
Paardelul !!!![]()
En als het niet werkt kan je ze er altijd uit doen en wel mieren kopenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
AlDieWillentenKaaprenVaren had gewoon mieren van straat erin gestopt en dat werkte ook. Dus dat zou je eventueel ook kunnen doen dnb.
Precies.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
En als het niet werkt kan je ze er altijd uit doen en wel mieren kopenIf not now, then when.![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha dnb, long time no see!Die mieren shit is fucking geinig.
Ik wil het zo in iedergeval proberen mocht ik het leuk vinden kan ik altijd nog moeilijk gaan doen met die ylong blokken of hoe de dingen ook heten. Leuk experimentje in ieder geval.
![]()
![]()
Haha, je kan veel van ze leren mang. Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:03 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
InderdaadIk wil het zo in iedergeval proberen mocht ik het leuk vinden kan ik altijd nog moeilijk gaan doen met die ylong blokken of hoe de dingen ook heten. Leuk experimentje in ieder geval.
Wanneer verwacht je dat ding?If not now, then when.![]()
Geen idee hoe lang dat verzenden duurt, heb nog nooit iets bij megagadgets besteld. Met een beetje geluk gewoon ergens volgende week.![]()
Gruwelijk!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:13 schreef Levolution het volgende:
Net de mieren gevoerd.
[ afbeelding ]Wat is dat rechts onderin?
Heel vetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:13 schreef Levolution het volgende:
Net de mieren gevoerd.
[ afbeelding ]Hoe lang doen ze nou over die wormpjes?
Vooral dat netjes in een kring eten bij dat pillenstripje...Dat wil ik ook
flopje xdGoogle | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Rechtsonderin zijn lege coconnetjes van deze zomer. Schoonmaken is onmogelijk met zo'n drukke buitenwereld (ik deed het voorheen met een USB-toetsenbordstofzuigertje LOL).
De wormpjes: normaal gaf ik doormidden geknipte meelwormen, de laatste tijd krekels. Vandaag heb ik voor het eerst een halve morioworm gegeven. Men zegt dat ze niet zo voedzaam zijn, maar ik geef ze geen suikerwater maar honingdauwsurrogaat wat al erg voedzaam is (zie Antforum->Voeding).
Hoe lang ze erover doen? Geen idee. Na een dagje ofzo waren de meelwormpjes altijd wel uitgedroogd dus dan zijn ze onbruikbaar.This isn't even my final form.![]()
Ik had jou wel eerder verwacht in deze reeksquote:Kan je eindelijk regeren over een eigen beschaving
oke onze eerste actie van het mierenrijk is om alle moderators in de val te lokkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik had jou wel eerder verwacht in deze reeksKan je eindelijk regeren over een eigen beschaving
dit topic is bedoeld om moderators in de val te lokkenGoogle | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Dan zal je wel eens een paar mieren opgezogen hebben zeker?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:23 schreef Levolution het volgende:
Rechtsonderin zijn lege coconnetjes van deze zomer. Schoonmaken is onmogelijk met zo'n drukke buitenwereld (ik deed het voorheen met een USB-toetsenbordstofzuigertje LOL).
De wormpjes: normaal gaf ik doormidden geknipte meelwormen, de laatste tijd krekels. Vandaag heb ik voor het eerst een halve morioworm gegeven. Men zegt dat ze niet zo voedzaam zijn, maar ik geef ze geen suikerwater maar honingdauwsurrogaat wat al erg voedzaam is (zie Antforum->Voeding).
Hoe lang ze erover doen? Geen idee. Na een dagje ofzo waren de meelwormpjes altijd wel uitgedroogd dus dan zijn ze onbruikbaar.![]()
Maar jouw buitenwereld is inderdaad druk, gebeurd het nooit dat er 1ntje over de talklaag weet te komen?
Opgezogen en teruggelegd ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan zal je wel eens een paar mieren opgezogen hebben zeker?![]()
Maar jouw buitenwereld is inderdaad druk, gebeurd het nooit dat er 1ntje over de talklaag weet te komen?
Ik heb ooit een ontsnapping gehad omdat ik een weekend weg was en ze toen net zo lang in een hoekje met de talklaag hebben gekloot tot daar een doorgang was ontstaan. 20-30 mieren heb ik handmatig gevangen in mijn kamer en teruggedaan, dus de schade viel mee.
Momenteel zijn ze ook erg druk met proberen te ontsnappen, daarom zit er een deksel op met in het midden een ventilatiegat en rondom dat gat zit nog heel veel talk (op de kop een talklaag trotseren is moeilijker).This isn't even my final form.![]()
Hahaha, je bent gewoon een slecht baasje, jouw gruwelijke martelingen ook altijd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Opgezogen en teruggelegd ja.
Ik heb ooit een ontsnapping gehad omdat ik een weekend weg was en ze toen net zo lang in een hoekje met de talklaag hebben gekloot tot daar een doorgang was ontstaan. 20-30 mieren heb ik handmatig gevangen in mijn kamer en teruggedaan, dus de schade viel mee.
Momenteel zijn ze ook erg druk met proberen te ontsnappen, daarom zit er een deksel op met in het midden een ventilatiegat en rondom dat gat zit nog heel veel talk (op de kop een talklaag trotseren is moeilijker).
Ah oke, dus als ik op vakantie ga moet ik een ubergrote talklaag aanbrengenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Opgezogen en teruggelegd ja.
Momenteel zijn ze ook erg druk met proberen te ontsnappen, daarom zit er een deksel op met in het midden een ventilatiegat en rondom dat gat zit nog heel veel talk (op de kop een talklaag trotseren is moeilijker).
Is geen goed teken toch dat ze willen ontsnappen? Is je nest te klein aan het worden?"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Nest is inderdaad te klein en wellicht voer ik ze ook te weinig (hoewel ik elke dag probeer te voeren).quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ah oke, dus als ik op vakantie ga moet ik een ubergrote talklaag aanbrengen
Is geen goed teken toch dat ze willen ontsnappen? Is je nest te klein aan het worden?
Daarom gaan ze binnenkort verhuizen naar dat andere nest.
indertaat, hy vertelde my dat hij gwn een tregter in zn poepertje stopt en se erin laat lope, vieze hommotje. xDquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ah oke, dus als ik op vakantie ga moet ik een ubergrote talklaag aanbrengen
Is geen goed teken toch dat ze willen ontsnappen? Is je nest te klein aan het worden?If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
indertaat, hy vertelde my dat hij gwn een tregter in zn poepertje stopt en se erin laat lope, vieze hommotje. xDJe darmen... hmm is misschien wel een goed nest voor mieren? Lekker vochtig enzo? En je kan ze meenemen op vakantie
hahaha xD ook nog gratisch ete en alels xDquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:32 schreef Fopje het volgende:
[..]Je darmen... hmm is misschien wel een goed nest voor mieren? Lekker vochtig enzo? En je kan ze meenemen op vakantie
yuri pls wrm ga je dat nou hier vertelle aan iederene was togk privatiequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
indertaat, hy vertelde my dat hij gwn een tregter in zn poepertje stopt en se erin laat lope, vieze hommotje. xDThis isn't even my final form.![]()
srry levo, se moeste gwn wete dat je nie goet bntquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
yuri pls wrm ga je dat nou hier vertelle aan iederene was togk privatieIf not now, then when.![]()
gegroet mierenGoogle | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
En en en?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nog een paar uurtjes en dan UBS micro alles.
Welkom in de wondere wereld van de mier.quote:![]()
Net wakker.quote:
Pakketje is binnen. Heb hem net aangesloten en de software geïnstalleerd maar het is allemaal nog wazig dus ik moet even kijken hoe het werkt.If not now, then when.![]()
Ohquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net wakker.
Pakketje is binnen. Heb hem net aangesloten en de software geïnstalleerd maar het is allemaal nog wazig dus ik moet even kijken hoe het werkt.Ben benieuwd
Ik moet nu even weg, zodra ik terug ben ga ik even alles uitvogelen voor mu mieruhniggus.quote:If not now, then when.![]()
Ik heb wat shots gemaakt maar ik kan alleen de map niet vinden waar ze in worden opgeslagen.
edit; Gewoon "Mijn afbeeldingen" dus.
Ze komen er aan.If not now, then when.![]()
Ik ben nog steeds aan het prutsen met de belichting en de scherptes. Het is erg jammer dat ze in een reageerbuisje zitten, want daardoor is het beeld waziger omdat er viezigheid in zit. Daarnaast ook jammer dat het licht reflecteert en het een beetje in de weg zit.
Foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie ook ineens dat het beeld versnelt afgespeeld wordt.
Verder erg blij mee! Sowieso een aanradertje.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben nog steeds aan het prutsen met de belichting en de scherptes. Het is erg jammer dat ze in een reageerbuisje zitten, want daardoor is het beeld waziger omdat er viezigheid in zit. Daarnaast ook jammer dat het licht reflecteert en het een beetje in de weg zit.
Foto's:Ziet er mooi uit! Als ik straks thuis ben ga ik ze beter bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie ook ineens dat het beeld versnelt afgespeeld wordt.
Verder erg blij mee! Sowieso een aanradertje.
Is goed bro!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit! Als ik straks thuis ben ga ik ze beter bekijken
BAM! Gelijk al scherper en vanuit een andere hoek.
Levo, wat de neuk zijn die 2 mieren daar links aan het doen?Zijn ze gewoon die koningin aan het opeten?
Wat zijn die zwarte puntjes trouwens aan de bovenkant van die poppen, soort 'navelstrengen'?If not now, then when.![]()
Hele mooie fotos yuri! Ik ben ook benieuwd wat ze met die koningin aan het doen zijnMisschien dat ze dr wassen ofzo?
Hier nog een filmpje. Rechts kun je een larve zien, en je ziet dus ook dat die aardig actief is, wel geinig om te zien.
Verder (levo) vraag ik mij af of die mieren überhaupt ooit hun eigen eitjes opeten? Ik ben altijd bang dat ze zoiets overwegen.![]()
![]()
Zoiets dacht ik ook ja. Ik kreeg namelijk al van die sick minds ideeën dat ze haar aan het openrijten waren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:54 schreef Fopje het volgende:
Hele mooie fotos yuri! Ik ben ook benieuwd wat ze met die koningin aan het doen zijnMisschien dat ze dr wassen ofzo?
Leuk filmpje weerquote:Op zondag 26 augustus 2012 03:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier nog een filmpje. Rechts kun je een larve zien, en je ziet dus ook dat die aardig actief is, wel geinig om te zien.
Verder (levo) vraag ik mij af of die mieren überhaupt ooit hun eigen eitjes opeten? Ik ben altijd bang dat ze zoiets overwegen.![]()
![]()
Koningin is echt groot
Volgens mij eet de koningin wel eens alle eieren op als ze schrikt of gestrest is.
En mijn mieren zijn trouwens nog steeds niet verzonden
Even Levo roepenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
yuri pls wrm ga je dat nou hier vertelle aan iederene was togk privatie
Levo, is dit een goede laag? Hier zullen ze toch niet zomaar uitkruipen?
Check mijn mooie muismat, kom ik nu pas achter
- Ze wassen haar denk ik inderdaad.
- Zwarte puntjes: http://www.antforum.nl/viewtopic.php?f=55&t=252
- Eitjes kunnen opgegeten worden bij stress, maar L. niger strest niet zo snel.
- Fopje, talklaag is wel goed, op sommige plekken wel aardig dik. Waarom heb je het niet helemaal langs de bovenkant aangebracht?This isn't even my final form.![]()
Omdat als deze laag vervangen moet worden kan ik er nog ff een klein laagje boven doen, dan de onderste weghalen en dan weer breder makenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:01 schreef Levolution het volgende:
- Fopje, talklaag is wel goed, op sommige plekken wel aardig dik. Waarom heb je het niet helemaal langs de bovenkant aangebracht?
En vooral in de bochten is hij nogal dik ja
Gewoon uittesten met een mier uit de tuin, moet wel goed gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Omdat als deze laag vervangen moet worden kan ik er nog ff een klein laagje boven doen, dan de onderste weghalen en dan weer breder maken
En vooral in de bochten is hij nogal dik ja
Oja, dat ga ik doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon uittesten met een mier uit de tuin, moet wel goed gaan.
Wat een hommo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:56 schreef Fopje het volgende:
En mijn mieren zijn trouwens nog steeds niet verzondenIf not now, then when.![]()
quote:
Ik heb weer een nieuwe talklaag aangebracht. Had in die ene 5 mieren gezet, eruit konden ze niet maar ze konden nog wel een beetje lopen over de laag. Heb nu een dunnere laag aangebracht.
Het gaat alleen heel erg moeilijk worden om deze te vervangen voor een andere laag. Moet daar nog even wat op verzinnen
Je hoeft het echt niet zo snel te vervangen, zeker niet met een kleine kolonie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb weer een nieuwe talklaag aangebracht. Had in die ene 5 mieren gezet, eruit konden ze niet maar ze konden nog wel een beetje lopen over de laag. Heb nu een dunnere laag aangebracht.
Het gaat alleen heel erg moeilijk worden om deze te vervangen voor een andere laag. Moet daar nog even wat op verzinnenThis isn't even my final form.![]()
Anders zou je moeten proberen om een soort van plexiglas plaat te maken die je erin kan hangen (aan haakjes) en dan kun je rustig de laag aanpassen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het gaat alleen heel erg moeilijk worden om deze te vervangen voor een andere laag. Moet daar nog even wat op verzinnenIf not now, then when.![]()
Deze oplossing.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Anders zou je moeten proberen om een soort van plexiglas plaat te maken die je erin kan hangen (aan haakjes) en dan kun je rustig de laag aanpassen?
Met een rechthoekige bak zou dat best eens kunnen werken.This isn't even my final form.![]()
Hmm misschien geen slecht idee van deze man. Zal als de tijd rijp eens wel eens kijken of dat gaatquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Deze oplossing.
Met een rechthoekige bak zou dat best eens kunnen werken.thx mierenbroeder.
Eventueel maak je nog een soort van transparant kit randje op die bewuste plaat waardoor het ook aan de randjes goed sluit zodat ze er echt niet uit kunnen.
No problemo!If not now, then when.![]()
Ja denk dat ik iets van plexiglas ga gebruiken met watjes aan de zijkantenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eventueel maak je nog een soort van transparant kit randje op die bewuste plaat waardoor het ook aan de randjes goed sluit zodat ze er echt niet uit kunnen.
No problemo!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een half dode vlieg die zijn laatste adem uitblaast.
edit; housefly ipv bug.![]()
dat zuigmondje
De mieren zijn verzonden
Bo$$.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:28 schreef Fopje het volgende:
De mieren zijn verzonden [ afbeelding ][ afbeelding ]
Inderdaadquote:![]()
quote:![]()
Er zijn wel veel lurkers, dat wel.Er is zo'n tooltje waarmee je kan zien hoeveel mensen dit topic volgen zonder dat ze ooit gereageerd hebben.
Al die lurkers willen foto's of filmpjes zien van Fopje zijn gel-bak, Levo zijn nieuwe nest en hoe Yuri zijn kolonie uit de reageerbuis laat verhuizen!![]()
Lurk met plezier mee, om mezelf toch maar te overtuigen waarom ik ook mieren zou moeten houdenben er bijna.
BEASTMODE![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Onufriev het volgende:
Al die lurkers willen foto's of filmpjes zien van Fopje zijn gel-bak, Levo zijn nieuwe nest en hoe Yuri zijn kolonie uit de reageerbuis laat verhuizen!![]()
Check, en het lijkt me ook wel een vreselijk toffe hobby maar ik heb eerst nog genoeg andere dingen te doen voordat ik me nog meer op de hals haal. Dus hou ik het eerst nog even bij lurken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Onufriev het volgende:
Hoop dat morgenavond mijn mieren op de deurmat liggenBen pas om 23:15 thuis moet tot 23:00 werken
En er is trouwens 1 mier gestorvenHet was wel een beetje mijn schuld. Oke het was mijn schuld.
Ik wilde even het deksel eraf doen en er weer op, beetje frisse lucht geven ofzoMaar toen ik het deksel er weer op deed zat er een klein vriendje tussen
![]()
Toen ik het deksel weer opendeed viel hij naar beneden uit het bakje. Omdat deze miertjes grote kaken hebben wilde ik hem weer met een pincet terugzetten. Blijkbaar drukte ik iets te hard want toen hij weer in het gelbakje viel, was er geen beweging meer te zien in dit mooie miertje![]()
Al de 2e die zo aan zijn einde komt
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef Onufriev het volgende:
Al die lurkers willen foto's of filmpjes zien van Fopje zijn gel-bak, Levo zijn nieuwe nest en hoe Yuri zijn kolonie uit de reageerbuis laat verhuizen!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
Lurk met plezier mee, om mezelf toch maar te overtuigen waarom ik ook mieren zou moeten houdenben er bijna.
quote:Foto's zullen er zeker nog heel veel volgen en nu we ook een youtube kanaal hebben ook filmpjesquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Check, en het lijkt me ook wel een vreselijk toffe hobby maar ik heb eerst nog genoeg andere dingen te doen voordat ik me nog meer op de hals haal. Dus hou ik het eerst nog even bij lurken.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:02 schreef Fopje het volgende:
En er is trouwens 1 mier gestorvenHet was wel een beetje mijn schuld. Oke het was mijn schuld.
Ik wilde even het deksel eraf doen en er weer op, beetje frisse lucht geven ofzoMaar toen ik het deksel er weer op deed zat er een klein vriendje tussen
![]()
Toen ik het deksel weer opendeed viel hij naar beneden uit het bakje. Omdat deze miertjes grote kaken hebben wilde ik hem weer met een pincet terugzetten. Blijkbaar drukte ik iets te hard want toen hij weer in het gelbakje viel, was er geen beweging meer te zien in dit mooie miertje![]()
Al de 2e die zo aan zijn einde komt![]()
Had nog een filmpje gemaakt deze avond maar hij is te lang (17 minuten) en ik moet met mijn mobiel ons account verifiëren om langere filmpjes up te loaden, even uitzoeken dus.If not now, then when.![]()
Wat houd je tegen? je kan een beginnende kolonie al in een simpel bakje houden, en een koningin met wat werksters kan je voor 3 euro kopen bij Floris van het antforum. Wat talk poeder en alcohol voor uitbraak preventie en je bent voor nog geen 10tje klaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:48 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik volg dit topic nogsteeds vol spanning, en zit het zelf ook nogsteeds te overwegenalleen na een paar maanden heb je wel een groter nest nodig
Cool van wat ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Had nog een filmpje gemaakt deze avond maar hij is te lang (17 minuten) en ik moet met mijn mobiel ons account verifiëren om langere filmpjes up te loaden, even uitzoeken dus.
Kan hem er niet tussen vinden?quote:
Misschien omdat ik mobiel zit ofzo, zal morgen ochtend wel ff op de computer kijkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 02:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Huh. De titel is "Mieren eten een vlieg (Y_B)".
Nee ik zie hem niet staan bij de MierenFokkersquote:Op maandag 27 augustus 2012 02:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Huh. De titel is "Mieren eten een vlieg (Y_B)".
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:01 schreef Levolution het volgende:
- Zwarte puntjes: http://www.antforum.nl/viewtopic.php?f=55&t=252Waarom moest ik hard lachen.quote:Een larve spint een zijden cocon over de loop van enkele dagen. Na het spinnen zal ze verpoppen tot een nimf, en pas tijdens deze laatste vervelling wordt de anus aangelegd: tijdens het larvestadium eet de larve veel, maar ze heeft geen uitwerpselen, want de darm is een doodlopende zak. De uitwerpselen zijn tot dan opgespaard tot een zwart propje, en dat is de zwarte stip die je ziet verschijnen op een cocon nadat een larve verveld is tot nimf.
Tevens het filmpje, heb het account geverifieerd dus jullie kunnen ook footage die langer dan 15 minuten duurt uploaden.
Ook een leuk muziekje eronder.Jammer dat je er maar één liedje onder kan doen. Dus vanaf 5:50 moet je even zelf een liedje opzetten.
![]()
17 minuten, wie durft?Have fun!
Hij had wat scherper gekund, maar zo is die wel goed, af en toe wordt die scherper.If not now, then when.![]()
thx voor het filmpje! Ik heb af en toe wat minuutjes overgeslagen maar het is echt een mooi filmpie! Goeie kwaliteit ook met zon microscoop. Zal ik ze nog wel in mijn slaapkamer zetten? Straks word ik wakker met uitgeholde ogen of iets dergelijksquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Waarom moest ik hard lachen.
Tevens het filmpje, heb het account geverifieerd dus jullie kunnen ook footage die langer dan 15 minuten duurt uploaden.
Ook een leuk muziekje eronder.Jammer dat je er maar één liedje onder kan doen.
17 minuten, wie durft?Have fun!
Hij had wat scherper gekund, maar zo is die wel goed, af en toe wordt die scherper.Killers zijn het.
Y_B had jij niet gepost dat het een paar maanden kon duren voordat ze naar het zandnest gingen verhuizen? Kan je ze niet, net als op Antforum, laten verhuizen dmv lampen en slechte bevochtiging enzo, of wil je dat juist niet?![]()
Verdomme, loop heel de dag al met een dikke lul, zouden mijn mieren op de mat liggen als ik vannacht thuis kom?
Een beginnende kolonie mag niet in een te groot nest. Dus beter nog even wachten en dan aars schoppen in een goed nest.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:51 schreef Onufriev het volgende:
Y_B had jij niet gepost dat het een paar maanden kon duren voordat ze naar het zandnest gingen verhuizen? Kan je ze niet, net als op Antforum, laten verhuizen dmv lampen en slechte bevochtiging enzo, of wil je dat juist niet?"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Hier het resultaat van een nachtje eten. Links het hoofdje en rechts het lichaampje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik echt benieuwd wanneer die poppen nou uitkomen, zou prachtig zijn als ik het op film kan vastleggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Yuri_Boyka op 27-08-2012 21:32:28 ]If not now, then when.![]()
Ik wil ze eigenlijk niet in dat ding hebben want ik wil later (na de wintervakantie) een mooi ytong nest maken. Ik moet eigenlijk dat ding ook afkoppelen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:51 schreef Onufriev het volgende:
Y_B had jij niet gepost dat het een paar maanden kon duren voordat ze naar het zandnest gingen verhuizen? Kan je ze niet, net als op Antforum, laten verhuizen dmv lampen en slechte bevochtiging enzo, of wil je dat juist niet?Denk vandaag niet bro. Ze zullen wel via de post komen en het is maandag. Morgen!quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:36 schreef Fopje het volgende:
Verdomme, loop heel de dag al met een dikke lul, zouden mijn mieren op de mat liggen als ik vannacht thuis kom?
Fijn, loop ik morgen nog een hele dag met een dikke lulquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wil ze eigenlijk niet in dat ding hebben want ik wil later (na de wintervakantie) een mooi ytong nest maken. Ik moet eigenlijk dat ding ook afkoppelen.
[..]
Denk vandaag niet bro. Ze zullen wel via de post komen en het is maandag. Morgen!
Hahahaha.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Fijn, loop ik morgen nog een hele dag met een dikke lulIf not now, then when.![]()
Je had gelijk, ben net thuis. Niks op de mat. Morgen beterquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier het resultaat van een nachtje eten. Links het hoofdje en rechts het lichaampje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik echt benieuwd wanneer die poppen nou uitkomen, zou prachtig zijn als ik het op film kan vastleggen.Die vlieg is helemaal uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou mooi zijn als je dat kon vastleggen ja! Zouden die er lang overdoen? Of zou het zo iets zijn van *ploep...*
Moet morgen, anders sturen we een dodelijk mierenkolonie naar hem op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:59 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je had gelijk, ben net thuis. Niks op de mat. Morgen beterIf not now, then when.![]()
Ik heb geen idee, Levo moet eens opdraven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die vlieg is helemaal uit elkaar
Zou mooi zijn als je dat kon vastleggen ja! Zouden die er lang overdoen? Of zou het zo iets zijn van *ploep...*
haha, nee hij is vast te vertrouwen. Hij was zelfs zo lief om een extra reageerbuisje erbij te doen omdat het waterreservoir bijna op was en ik geen reageerbuisjes hebquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet morgen, anders sturen we een dodelijk mierenkolonie naar hem op., nu alleen hopen dat meneer de postbode voorzichtig doet
Moet je hem ff quoten, komt ie vanzelfquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, Levo moet eens opdraven.
Oh nice.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
haha, nee hij is vast te vertrouwen. Hij was zelfs zo lief om een extra reageerbuisje erbij te doen omdat het waterreservoir bijna op was en ik geen reageerbuisjes heb, nu alleen hopen dat meneer de postbode voorzichtig doet
Dat is aardig ja!
Nu je het zegt, ik moet nog steeds even zo'n reageerbuisjes leverancier zoeken.If not now, then when.![]()
Ik heb er ook wel eens naar gezocht, maar die dingen zijn echt moeilijk te vinden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh nice.Dat is aardig ja!
Nu je het zegt, ik moet nog steeds even zo'n reageerbuisjes leverancier zoeken."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Gwn die oostblock connecties a mattie, rakette, bomme, gewere alleeees!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens naar gezocht, maar die dingen zijn echt moeilijk te vinden.If not now, then when.![]()
Haha ja, het zijn echte killers!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die vlieg is helemaal uit elkaar
Zou mooi zijn als je dat kon vastleggen ja! Zouden die er lang overdoen? Of zou het zo iets zijn van *ploep...*If not now, then when.![]()
Jij zal vast wel iets vindenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gwn die oostblock connecties a mattie, rakette, bomme, gewere alleeees!Weten we wel welke maat we moeten hebben btw?
Levo had wel iets over een maat verteld ja. Moet ik even opzoeken, en als jij het weet, holla at ya boy!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jij zal vast wel iets vindenWeten we wel welke maat we moeten hebben btw?
Oh het is gewoon een kwestie van opmetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Levo had wel iets over een maat verteld ja. Moet ik even opzoeken, en als jij het weet, holla at ya boy!De binnenmaat moet je hebben. Jij moet wel dezelfde hebben anders past ie niet op dat doorzichtige buisje?
Dat maakt niet uit want er zit zo'n zwart ding, een soort dopje, die je erin duwt en daar zit dan een gaatje waar precies het buisje in past.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh het is gewoon een kwestie van opmetenDe binnenmaat moet je hebben. Jij moet wel dezelfde hebben anders past ie niet op dat doorzichtige buisje?
Dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit want er zit zo'n zwart ding, een soort dopje, die je erin duwt en daar zit dan een gaatje waar precies het buisje in past.
Als ik de maat nu heb, dan kan ik nog even snel kijken, heb hier een lijstje.quote:If not now, then when.![]()
160 x 16 mmquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik de maat nu heb, dan kan ik nog even snel kijken, heb hier een lijstje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
160 x 16 mmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt gelijk, baasje!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik denk dat men op Antforum altijd geïnteresseerd is in goedkope reageerbuizen. Mits goede buizen. Dus echt glas, goede diameter en lengte (volgens mij vindt men 160mm lang en 16mm diameter wel fijn, maar voor Lasius niger is dat nog best groot).If not now, then when.![]()
Ik had het opgezocht op antforum.nlquote:en er was iemand die die maat had
$ 0.01 per 1,5 stuk. Ben benieuwd of het echt zo goedkoop is, weet je ook wat over de samenstelling?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik had het opgezocht op antforum.nlen er was iemand die die maat had
huh? Dus 1 cent voor anderhalf buisje? Maar dat is wel erg goedkoopquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
$ 0.01 per 1,5 stuk. Ben benieuwd of het echt zo goedkoop is, weet je ook wat over de samenstelling?
Denk dat je neutral moet hebben? Borosilicate klinkt duurquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar je hebt Borosilicate3.3 of Neutral glass.
Minimale afname is wel 5000.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:22 schreef Fopje het volgende:
[..]
huh? Dus 1 cent voor anderhalf buisje? Maar dat is wel erg goedkoopIf not now, then when.![]()
quote:
Bij sommige zelfs 20.000 en bij sommige 1000. Er zijn zoveel suppliers dat je moet filteren.quote:If not now, then when.![]()
Zelfs eentje van 100.000.Ik zie al 100.000 van die reageerbuizen liggen hier. Mensen gaan denken dat ik drugs produceer.
Iedereen zoekt met man en macht naar die buisjes en jij moet zelfs op leveranciers filterenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bij sommige zelfs 20.000 en bij sommige 1000. Er zijn zoveel suppliers dat je moet filteren.Held
Shit dat is wel erg veel idd, echt bedoeld voor laboratoria en niet voor een mierenfokkerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zelfs eentje van 100.000.Ik zie al 100.000 van die reageerbuizen liggen hier. Mensen gaan denken dat ik drugs produceer.
1.000 zou prima zijn, meer is overbodig. Het meeste gaat wel naar het Antforum. Met zo'n voorraad kun je ook easy verschillende koloniën grootbrengen en doorverkopen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:25 schreef Fopje het volgende:
[..]
Shit dat is wel erg veel idd, echt bedoeld voor laboratoria en niet voor een mierenfokker
Dat is dan wel weer zo ja. Je kan er echt zon flatje van maken en dan als de bruidsvlucht is in elk buisje een koningin proppen. Shit man, ik zie dollars in mijn ogen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
1.000 zou prima zijn, meer is overbodig. Het meeste gaat wel naar het Antforum. Met zo'n voorraad kun je ook easy verschillende koloniën grootbrengen en doorverkopen."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Succes met zoeken trouwens, ik ga slapen:P Hopelijk is de postbode er morgen voor 13:00 uur.
Later mierenbroeder(s)."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Precies. Miljoenen business allezzz!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo ja. Je kan er echt zon flatje van maken en dan als de bruidsvlucht is in elk buisje een koningin proppen. Shit man, ik zie dollars in mijn ogen.
AlsEven zegt welke we moeten hebben, 3.3 borosilicate of glass, dan kan ik al meer.quote:If not now, then when.![]()
Trusten man, I hope so!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:30 schreef Fopje het volgende:
Succes met zoeken trouwens, ik ga slapen:P Hopelijk is de postbode er morgen voor 13:00 uur.
Later mierenbroeder(s).
Ik zou mijn geld op glas zettenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Precies. Miljoenen business allezzz!
Als
[..]
Even zegt welke we moeten hebben, 3.3 borosilicate of glass, dan kan ik al meer.
Heb het ff opgezocht, dat borosilicate is voor extreme temperaturenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Precies. Miljoenen business allezzz!
Als
[..]
Even zegt welke we moeten hebben, 3.3 borosilicate of glass, dan kan ik al meer.Das dus niet nodig.
Laterquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
Heb het ff opgezocht, dat borosilicate is voor extreme temperaturenDas dus niet nodig.
De postbode is geweest en er ligt een dikke envelopquote:
Shit, extra reageerbuisje is kapot gegaan tijdens de post en het waterreservoir is op waar de koningin in zitIk heb heul snel een buisje nodig
Edit:
Gewoon in de lokale knutselshop
Zitten alleen wel wat glitters in![]()
[ Bericht 37% gewijzigd door Fopje op 28-08-2012 12:28:20 ]"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
![]()
Shit Yuri, ik begrijp het wat je bedoelde met trotse vader gevoelens![]()
![]()
Heb het nieuwe reageerbuisje met water reservoir er naast gelegd, als het goed is gaan ze dan verhuizen als het andere buisje te droog wordt
Hahaha, BO$$$$. Wel jammer van het reageerbuisje maar wel cool dat je zo snel met een geniale oplossing kwam.
En ja, die gevoelens, snap je. Het is apart.![]()
Veel succes bro!If not now, then when.![]()
thxquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahaha, BO$$$$. Wel jammer van het reageerbuisje maar wel cool dat je zo snel met een geniale oplossing kwam.
En ja, die gevoelens, snap je. Het is apart.![]()
Veel succes bro!zou ik ze nu al huisvliegen kunnen geven?
Ja man gewoon doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:28 schreef Fopje het volgende:
[..]
thxzou ik ze nu al huisvliegen kunnen geven?
Maar ze gaan hun buisje nog niet uitquote:Ze zitten daar maar. Ik heb nog maar 2 miertjes buiten het buisje even gespot
Maar dat komt vast goed
![]()
Zou dit topic beter tot zijn recht komen in F&F? Misschien dat er daar wat meer mensen posten, wat vind jij?"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Ja, ik moet wel zeggen dat bij jou het watje best hoog zit, dus ik weet het niet. Het is hun nest ook geworden dus ze blijven daar ook wel, met name de koningin.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Maar ze gaan hun buisje nog niet uitZe zitten daar maar. Ik heb nog maar 2 miertjes buiten het buisje even gespot
Maar dat komt vast goed
![]()
Zou dit topic beter tot zijn recht komen in F&F? Misschien dat er daar wat meer mensen posten, wat vind jij?
Geen idee, het is wat jij wilt.
Ja ik vond het watje ook hoog zitten, maar ze hebben er toch een nestje van gemaaktquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, ik moet wel zeggen dat bij jou het watje best hoog zit, dus ik weet het niet. Het is hun nest ook geworden dus ze blijven daar ook wel, met name de koningin.
Geen idee, het is wat jij wilt.![]()
Topic is ook van jou he, zonder jou was het allang verzopen
Zal ik een topic in F&F maken met de vraag of ze op zoiets zitten te wachten?Zou wel leuker zijn als er wat meer mensen mee zouden posten? En volgens mij valt het aantal lurkers hier ook wel mee?
Ja maar jij kwam met het idee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:59 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja ik vond het watje ook hoog zitten, maar ze hebben er toch een nestje van gemaakt![]()
Topic is ook van jou he, zonder jou was het allang verzopen
Zal ik een topic in F&F maken met de vraag of ze op zoiets zitten te wachten?Zou wel leuker zijn als er wat meer mensen mee zouden posten? En volgens mij valt het aantal lurkers hier ook wel mee?
Maar doe maar, volgens mij zijn er genoeg lurkers als je naar de post/views stats kijkt. Er is zo'n tooltje waarmee je kan zien hoeveel mensen een topic volgen zonder er in gereageerd te hebben, maar ik kan hem niet vinden.
Hmmm, lastig deze."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
quote:Doe wat je wilt man, mij maakt het geen fuck uit, ik care niet om die mensen.
Mij eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Doe wat je wilt man, mij maakt het geen fuck uit, ik care niet om die mensen.
Samen halen we ook wel aantal pagina's per dag
Wacht wel even af dan.
Haha, daarom.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mij eigenlijk ook nietSamen halen we ook wel aantal pagina's per dag
Wacht wel even af dan.
Dit topic heeft 56 volgers die niet gereageerd hebben, en 0 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd.![]()
56 hitsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:21 schreef Oerbeer het volgende:
Dit topic heeft 56 volgers die niet gereageerd hebben, en 0 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd.Wij gaan hard.
Wat een hommo's.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:21 schreef Oerbeer het volgende:
Dit topic heeft 56 volgers die niet gereageerd hebben, en 0 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd.
Geef dat linkje dan ook gelijk Oerbeer.
http://www.fok.nl/gm/volgteltoolquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een hommo's.
Geef dat linkje dan ook gelijk Oerbeer.![]()
Hoezo vind ik deze reeks nu pas![]()
In het verleden wel eens over nagedacht om ook te beginnen, maar nooit echt van gekomen. Morgen maar eens beetje inlezen![]()
verkapt tvp.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Doe dat, we hebben mierenbroeders nodigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoezo vind ik deze reeks nu pas![]()
In het verleden wel eens over nagedacht om ook te beginnen, maar nooit echt van gekomen. Morgen maar eens beetje inlezen![]()
verkapt tvp.![]()
Sorry voor de late reactie, ik deed alsof ik een leven had.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Even zegt welke we moeten hebben, 3.3 borosilicate of glass, dan kan ik al meer.
Maar gewoon glas is genoeg, borosilicate is inderdaad voor extreme temperaturen en is dus voor onze hobby onnodig duur.
Heb je serieus een leverancier die 5000 glazen buisjes (160x16mm) tegen 1 cent per anderhalf stuk kan leveren? Dat is echt heel goedkoop. Dat is maar 33 euro in totaal? Heb je rekening gehouden met verzendkosten?
Ik zeg doen. Als die buisjes verder mooi zijn (heb je foto's?). Ik ben sowieso geïnteresseerd in veel buisjes voor die prijs, zelfs wel 1000.This isn't even my final form.![]()
WB Levo
Yuri vindt allesBinnen 5 seconde kon hij door de bomen het bos niet meer zien zoveel leveranciers had ie
![]()
Levo, is het trouwens normaal dat een beginnende kolonie alleen maar op een dotje zit in het buisje zonder naar buiten te komen? Ben bang dat ik iets fout doe en dat ze al weer stervende zijn
Is normaal, aangezien de kolonie nog niet veel energie nodig heeft. Ze hebben gewoon nog niet zoveel te doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:45 schreef Fopje het volgende:
WB Levo
Yuri vindt allesBinnen 5 seconde kon hij door de bomen het bos niet meer zien zoveel leveranciers had ie
![]()
Levo, is het trouwens normaal dat een beginnende kolonie alleen maar op een dotje zit in het buisje zonder naar buiten te komen? Ben bang dat ik iets fout doe en dat ze al weer stervende zijnThis isn't even my final form.![]()
Oke gelukkigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is normaal, aangezien de kolonie nog niet veel energie nodig heeft. Ze hebben gewoon nog niet zoveel te doen.En hoe gaat het met jou kolonie? Ze gingen binnenkort toch over naar een nieuw nest?
Ja, gaat goed. Ik had ze in het ouderlijke huis staan i.v.m. de zomervakantie, heb ze maandag weer naar Groningen verhuisd dus nu kunnen ze in principe verhuizen. Maar ik moet die ytongnesten nog afmaken, moet nog glas en een buitenwereld op. Maar ik moet ook studeren dus het schiet niet op.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oke gelukkigEn hoe gaat het met jou kolonie? Ze gingen binnenkort toch over naar een nieuw nest?
Klote studies ook altijdquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, gaat goed. Ik had ze in het ouderlijke huis staan i.v.m. de zomervakantie, heb ze maandag weer naar Groningen verhuisd dus nu kunnen ze in principe verhuizen. Maar ik moet die ytongnesten nog afmaken, moet nog glas en een buitenwereld op. Maar ik moet ook studeren dus het schiet niet op.
Ja, er staan erg lage prijzen bij maar er kan nog van alles bijkomen. Ik moest ook nog even weten welk glas ik moest hebben zodat ik dan pas kan gaan filteren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, ik deed alsof ik een leven had.
Maar gewoon glas is genoeg, borosilicate is inderdaad voor extreme temperaturen en is dus voor onze hobby onnodig duur.
Heb je serieus een leverancier die 5000 glazen buisjes (160x16mm) tegen 1 cent per anderhalf stuk kan leveren? Dat is echt heel goedkoop. Dat is maar 33 euro in totaal? Heb je rekening gehouden met verzendkosten?
Ik zeg doen. Als die buisjes verder mooi zijn (heb je foto's?). Ik ben sowieso geïnteresseerd in veel buisjes voor die prijs, zelfs wel 1000.
Ik ga dus kijken om 5000 van die dingen in te kopen, voor een zo laag mogelijk prijs, wel vanavond, nu eerst buffelen.If not now, then when.![]()
Het was voeder tijd en ik kon maar geen vlieg vinden. Nu wist ik dat er al 1,5 week een spin bij ons logeert die eigenlijk ook op dezelfde plek bleef. Nu is het zo dat ik nooit spinnen dood omdat dat niet mag en ik het ook sneu vind, maar er is voeding nodig dus het moest.
Hier een paar pics van de spin zelf, gevolgd door een filmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was wel een aparte spin trouwens, geen alledaags beestje. Hij was ook wel groot i.t.t. andere spinnen.
R.I.P spin.
p.s. ik moet nog even uitvogelen waarom het filmpje versnelt wordt opgeslagen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 29-08-2012 20:18:53 ]If not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het was voeder tijd en ik kon maar geen vlieg vinden. Nu wist ik dat er al 1,5 week een spin bij ons logeert die eigenlijk ook op dezelfde plek bleef. Nu is het zo dat ik nooit spinnen dood omdat dat niet mag en ik het ook sneu vind, maar er is voeding nodig dus het moest.
Hier een paar pics van de spin zelf, gevolgd door een filmpje.Leuk ook dat die beestjes alles etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was wel een aparte spin trouwens, geen alledaags beestje. Hij was ook wel groot i.t.t. andere spinnen.
R.I.P spin.[ afbeelding ]
p.s. ik moet nog even uitvogelen waarom het filmpje versnelt wordt opgeslagen.Ik ben vandaag op vliegenjacht gegaan, maar heb gewoon niks kunnen vinden. Normaal vliegen ze rond je oren maar als je ze moet hebben zijn ze er niet. Morgen nog maar eens goed rondkijken dan. Ik wil ook monster bugwars op mijn kamer
![]()
En die fotos van die spin zijn echt mooi, is je geld wel goed waard geweest!"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Ik ga nu even op vliegenjacht, ze zullen nu wel slapen denk ik maarja
Heb een klein spinnetje gevonden en die bij de miertjes gelegd. Er is wel wat leven in de brouwerij, het lijkt alleen wel alsof ze bang van het kleine dode spinnetje zijn..
Yuri, redeneer als de boeddhisten. Doden mag niet, maar doden met de intentie om te eten wel.
Persoonlijk voeg ik daar muggen als uitzondering aan toe.This isn't even my final form.![]()
Ik heb maar fruitvliegjes besteld, volgens mij heb ik homomieren
Kan het ook zijn dat ik ze nu stress bezorg omdat ik er een dood spinnetje bijgooide? Niet dat de koningin straks alles opvreetquote:
Gewoon in de buitenwereld neem ik aan? Dat gaat geen stress opleveren.
Misschien hebben ze gewoon nog niet genoeg mankracht om de spin kapot te krijgen en doen ze daarom raar.This isn't even my final form.![]()
Ja in de buitenwereld, wel maar een paar centimeter voor hun nest want ik dacht misschien zien ze hem straks nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:54 schreef Levolution het volgende:
Gewoon in de buitenwereld neem ik aan? Dat gaat geen stress opleveren.
Misschien hebben ze gewoon nog niet genoeg mankracht om de spin kapot te krijgen en doen ze daarom raar.
Maar ik voelde net wat kriebelen op mijn arm, en als een soort van boodschapper van god zat er een fucking vlieg op mijn arm. Zo 1 die ik al de hele dag aan het zoeken was.
Ben hem wel weer kwijt maar er moet er dus 1 ergens zitten. Ik ga nu even jagen
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:45 schreef Levolution het volgende:
Yuri, redeneer als de boeddhisten. Doden mag niet, maar doden met de intentie om te eten wel.
Persoonlijk voeg ik daar muggen als uitzondering aan toe.
Maak niet dezelfde fout als mij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:46 schreef Fopje het volgende:
Ik heb maar fruitvliegjes besteld, volgens mij heb ik homomieren
[..]
Kan het ook zijn dat ik ze nu stress bezorg omdat ik er een dood spinnetje bijgooide? Niet dat de koningin straks alles opvreetGeef de fruitvliegjes water ofzo, mijne zijn dood gegaan door uitdroging.
17 fruitvliegjes dood.
Massagrafquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Maak niet dezelfde fout als mij.Geef de fruitvliegjes water ofzo, mijne zijn dood gegaan door uitdroging.
17 fruitvliegjes dood.
Maar namen ze geen dode fruitvliegjes aan dan? Ik zal ze op 1 of andere manier vochtig houden met een watje doordrenkt met water ofzo
Thx voor de tip.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
MassagrafMaar namen ze geen dode fruitvliegjes aan dan? Ik zal ze op 1 of andere manier vochtig houden met een watje doordrenkt met water ofzo
Thx voor de tip.
Er zitten watten bijgeleverd en die gewoon vochtig houden, wat ik dus niet deed omdat ik het niet wist. Nee nemen ze niet aan omdat ze compleet uitgedroogd zijn. Volgens Levo moeten ze vers zijn (net dood).If not now, then when.![]()
Oke zal daar op lettenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er zitten watten bijgeleverd en die gewoon vochtig houden, wat ik dus niet deed omdat ik het niet wist. Nee nemen ze niet aan omdat ze compleet uitgedroogd zijn. Volgens Levo moeten ze vers zijn (net dood).
En misschien vinden ze mijn spinnetje ook wel niet zo lekker omdat hij net versgebakken van mijn elektrische vliegenmepper komt![]()
Btw topic gaat zo dicht. Zullen we het volgende topic aanmaken met Mierenfokkers en het topic nummer als tag en dan gewoon een TT verzinnen?"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Haha, maakt niet uit, mijn spin ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oke zal daar op letten
En misschien vinden ze mijn spinnetje ook wel niet zo lekker omdat hij net versgebakken van mijn elektrische vliegenmepper komt![]()
Btw topic gaat zo dicht. Zullen we het volgende topic aanmaken met Mierenfokkers en het topic nummer als tag en dan gewoon een TT verzinnen?
[MierenFOK!kers #6] naampje <- Zo? Ik vind alles prima trouwens.If not now, then when.![]()
Ja zo jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, maakt niet uit, mijn spin ook.
[MierenFOK!kers #6] naampje <- Zo? Ik vind alles prima trouwens.
.."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
..pllp"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: