zorg ervoor dat elke moderator van FOK! hier post maar nie zeggen dat het een valstrik isquote:
OKAY!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
zorg ervoor dat elke moderator van FOK! hier post maar nie zeggen dat het een valstrik is
Waarom gaat jou dat aan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:25 schreef MrBaas het volgende:
Waarom heb jij een Israëlische vlag als ava?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:25 schreef MrBaas het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:25 schreef MrBaas het volgende:
Ik vraag me gewoon af waarom je zo'n vlag van zo'n verschrikkelijke staat als avatar zou nemen. Hoe het bij je opkomt om die keuze te maken. Of het je niets interesseert hoe Israël de Palestijnen behandelt en of je geen moreel besef hebt. Ik denk dat als je ooit ziet hoe Palestijnen daar behandeld worden, je je kapot gaat schamen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:26 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarom gaat jou dat aan?
yes de eerste mod is in de val geloktquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:29 schreef zarGon het volgende:
* zarGon biedt weerstand aan met zijn Turkse UI.
nofi, maar Amen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:30 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af waarom je zo'n vlag van zo'n verschrikkelijke staat als avatar zou nemen. Hoe het bij je opkomt om die keuze te maken. Of het je niets interesseert hoe Israël de Palestijnen behandelt en of je geen moreel besef hebt. Ik denk dat als je ooit ziet hoe Palestijnen daar behandeld worden, je je kapot gaat schamen.
hij is DE grote leider.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:30 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af waarom je zo'n vlag van zo'n verschrikkelijke staat als avatar zou nemen. Hoe het bij je opkomt om die keuze te maken. Of het je niets interesseert hoe Israël de Palestijnen behandelt en of je geen moreel besef hebt. Ik denk dat als je ooit ziet hoe Palestijnen daar behandeld worden, je je kapot gaat schamen.
ga ergens anders trollenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:30 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Maak een statement door een Turkse vlag als UI te nemen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:30 schreef MrBaas het volgende:
[..]
wat vind je van mijn nieuwe uiquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak een statement door een Turkse vlag als UI te nemen!
het is geen trollen, ik denk er precies zo over...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ga ergens anders trollen
in de tussentijd kun je luistere naar dit mooie nummer;
jullie zijn gehersenspoeld door de terroristenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is geen trollen, ik denk er precies zo over...
er zijn plannen om computerprobleem van de troon af te stoten, De meester achter deze plannen is niemand meer dan: altairibnLaAhad van het FOK! Forumquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij is DE grote leider.
dat is ZIJN bewind daar ja!?
problemen?
Van 0:00 tot 0:40, oké. Maar daarna: wat een joodse kutmuziek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ga ergens anders trollen
in de tussentijd kun je luistere naar dit mooie nummer;
Israëlquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:33 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Van 0:00 tot 0:40, oké. Maar daarna: wat een joodse kutmuziek.
Nee hoor.... Maar geschiedenisles gaat ook door voor 1948quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:33 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
jullie zijn gehersenspoeld door de terroristen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |