Linksboven is juist de slechtste laag. Te dik. Korrels laten dan niet goed los en daardoor lopen ze daar makkelijk overheen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:00 schreef Fopje het volgende:
Wat zou de beste laag zijn? ( Ik denk die helemaal linskboven? Levo??)
[ afbeelding ]
Oh oke dan weet ik dat voor de volgende keer. De lagen werken inderdaad, ik heb er een filmpje van gemaakt. Zal even uploadenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Linksboven is juist de slechtste laag. Te dik. Korrels laten dan niet goed los en daardoor lopen ze daar makkelijk overheen.
Je moet meer aan het middelste gedeelte van die van rechtsboven denken.
Kijk en huiverquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:49 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kijk en huiver
Maar je ziet zoals Levo hierboven al zei dat hij nog wel een klein beetje over de dikkere laag kan lopen en dat hij pas naar beneden valt wanneer hij op het dunne gedeelte loopt.
Jaja die is er niet voor niets hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Top dat je gebruikt maakt van de channel btw.
Zulke dingen pakken duur uit. Glas is duur. Zelfs als je het op maat laat snijden en zelf gaat kitten. Zelf glas snijden is weer erg moeilijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:08 schreef Onufriev het volgende:
Is zelf een bak van glas maken moeilijk en/of duur? Ik wil eigenlijk wel zoeits proberen te maken (als ik ga beginnen) maar dan moet je maar net 3 aquariums hebben die zulke maten hebben dat het mooi in elkaar past met goede tussenruimte of zelf meerdere glasplaten erin zetten.
Ja dat dacht ik alquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zulke dingen pakken duur uit. Glas is duur. Zelfs als je het op maat laat snijden en zelf gaat kitten. Zelf glas snijden is weer erg moeilijk.
Met tweedehandse aquaria kom je een stuk verder, maar om er nou precies 3 te vinden die aan jouw maateisen voldoen.
Heel vet!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb hem besteld en morgen heb ik hem al!
Product: http://www.informatique.nl/525390/konig-usb-microscoop-8mp.html
Hier een uitgebreide review van het product: http://nl.hardware.info/r(...)al-microscope-review
Gaafquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:57 schreef dnbrainwash het volgende:
Vandaag alles op werk bij zitten lezen. Stelletje bazen hier!
Ik wilde al langer eens zon ant world ding kopen maar ik vond het altijd net iets te duur om ff te proberen, nu toch maar die van 5 euro (+5 verzend) besteld.
Je kan bij mierenboerderij.nl een familie ( oogst mieren ) kopen, die zijn voor gelbakken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:12 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.Waar kan ik het beste wat miertjes scoren?
Nee voor die miertjes is het niet de ideale leefomgeving, maar het is wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:43 schreef Anno2012 het volgende:
Maar die Gel was toch niet goed ofzoiets?
Haha dnb, long time no see!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:57 schreef dnbrainwash het volgende:
Vandaag alles op werk bij zitten lezen. Stelletje bazen hier!
Ik wilde al langer eens zon ant world ding kopen maar ik vond het altijd net iets te duur om ff te proberen, nu toch maar die van 5 euro (+5 verzend) besteld.
Oh die manier, ja van Ant World ( die dnbrainwash ) gekocht heeft schijnt niet goed te zijn. Gelfarm van Ant Works schijnt beter te zijn. Maar dat staat op een site waar ze alleen Ant Works verkopen. Dus ik weet niet of dat echt zo is. Bij die van Ant Works krijg je er mieren bij, dat is dan wel weer handig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:58 schreef Anno2012 het volgende:
Nee klopt, maar dacht ergens (in het begin) te lezen gehebben dat die gel aquarium niet goed was,dat ze daar dood in gingen. Terwijl het van een ander merk weer wel goed was.
Dat bedoelde ik jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh die manier, ja van Ant World ( die dnbrainwash ) gekocht heeft schijnt niet goed te zijn. Gelfarm van Ant Works schijnt beter te zijn. Maar dat staat op een site waar ze alleen Ant Works verkopen. Dus ik weet niet of dat echt zo is. Bij die van Ant Works krijg je er mieren bij, dat is dan wel weer handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |