Heb ik nog nooit aan gevoeld, maar het ziet er wel zo uit ja. Het is in iedergeval geen plakkerige gel. Het is heel vast, maar net gellerig genoeg voor de miertjes. ( ze moeten er natuurlijk wel normaal over kunnen lopenquote:
Inspiratie:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga denk ik ook zo'n ytong blok tegen het glas maken en daarboven zand zoals dat filmpje alleen dan op een iets kleinere schaal.
Dank je ziet er mooi uit! Ik het denk ik wel aan 1 kant doen ipv 2.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inspiratie:
http://www.antforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=5053 (let op de woordgrap: 'formiquarium')
Weet niet of je de foto's kan zien als je niet ingelogd bent.
Kan voor een beginnende kolonie inderdaad wel iets kleiner.
Kun je doen. Je kan ook net als Fopje de ene kant eerst afgesloten laten. Zodat je later kan uitbreiden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dank je ziet er mooi uit! Ik het denk ik wel aan 1 kant doen ipv 2.
Kan inderdaad ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kun je doen. Je kan ook net als Fopje de ene kant eerst afgesloten laten. Zodat je later kan uitbreiden.
Das niet duurquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef Onufriev het volgende:
Ant World voor 5 euro, voor de liefhebbers (en 5 euro verzendkosten)
http://www.megagadgets.nl/offers/
Zo kwam ik bij dit topic.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef Onufriev het volgende:
Ant World voor 5 euro, voor de liefhebbers (en 5 euro verzendkosten)
http://www.megagadgets.nl/offers/
Ik keek voor de gein naar de stats van de filmpjes en zag deze ineens, ik dacht; Fopje baaaas.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:08 schreef Fopje het volgende:
Ik heb trouwens ook een filmpje op het YouTubekanaal gezet
Rond 1:10 zie je ze goed graven
Ja, claustrofobische spinnen kan je maar beter niet in een mierentunnel proppenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:08 schreef Anno2012 het volgende:
Je zal maar claustofobie hebben als spin. Zit je in zo'n tunnel te werken komt er nog eentje aanwandelen.
Weet niet, ben je net wakker?quote:
hoe is het met het miertje dat je van buiten erin had gegooit?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:00 schreef Fopje het volgende:
Shit, zon talklaag is nog moeilijker dan gedacht
Er helemaal klaar voor:
[ afbeelding ]
Wat zou de beste laag zijn? ( Ik denk die helemaal linskboven? Levo??)
[ afbeelding ]
Gelukkig kon ik na deze stressvolle periode nog even met mijn kunststof spuitje spelen:
[ afbeelding ]
Ik ben hem kwijtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:54 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
hoe is het met het miertje dat je van buiten erin had gegooit?
en dan mieren checken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga denk ik deze bestellen, ik hoor er erg positieve dingen over. Ik kan helaas geen goedkopere vinden van dezelfde kwaliteit.
http://www.vego.nl/microscoop/cmp-usbmicro10/cmp-usbmicro10.htm
Ziet er gaaf uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga denk ik deze bestellen, ik hoor er erg positieve dingen over. Ik kan helaas geen goedkopere vinden van dezelfde kwaliteit.
http://www.vego.nl/microscoop/cmp-usbmicro10/cmp-usbmicro10.htm
Ja zeker! Ik zit achter mijn bureau en de mieren staan op een plank boven mij tegen de muur aan. Ik moet dus elke keer staan, voorover leunen en met een lamp erbij schijnen om ze scherp te zien. Als ik zo'n ding heb kan ik lekker simpel vanaf m'n stoel de mieren observeren.quote:
Is het gelukt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:00 schreef Fopje het volgende:
Shit, zon talklaag is nog moeilijker dan gedacht
Er helemaal klaar voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig kon ik na deze stressvolle periode nog even met mijn kunststof spuitje spelen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En natuurlijk kan ik mooie shots voor jullie maken!
Linksboven is juist de slechtste laag. Te dik. Korrels laten dan niet goed los en daardoor lopen ze daar makkelijk overheen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:00 schreef Fopje het volgende:
[ afbeelding ]
Oh oke dan weet ik dat voor de volgende keer. De lagen werken inderdaad, ik heb er een filmpje van gemaakt. Zal even uploadenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Linksboven is juist de slechtste laag. Te dik. Korrels laten dan niet goed los en daardoor lopen ze daar makkelijk overheen.
Je moet meer aan het middelste gedeelte van die van rechtsboven denken.
Kijk en huiverquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:49 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kijk en huiver
Maar je ziet zoals Levo hierboven al zei dat hij nog wel een klein beetje over de dikkere laag kan lopen en dat hij pas naar beneden valt wanneer hij op het dunne gedeelte loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |