Duidelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:06 schreef Levolution het volgende:
Dat is geen dode mier, die hangt ondersteboven aan het glas.
En ze prikken er niet doorheen net zoals een leeuwin niet haar welpjes doodbijt als ze hen draagt. Gewoon niet te hard bijten LOL.
Nee, geen koningin kunnen vinden. Ik hield mijn ogen wijd open, heb heel veel prachtige soorten gezien maar nergens een koningin. Vind ik echt jammer, had me er wel op verheugd, liep steeds met een reageerbuisje paraat in mijn zak.quote:
Met dit ding:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Duidelijk.
Waarmee heb je die video's geschoten trouwens?
Inderdaad jammer dan. Ze zien er wel erg groot uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, geen koningin kunnen vinden. Ik hield mijn ogen wijd open, heb heel veel prachtige soorten gezien maar nergens een koningin. Vind ik echt jammer, had me er wel op verheugd, liep steeds met een reageerbuisje paraat in mijn zak.
Dankje!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Met dit ding:
http://www.buyincoins.com(...)0x-product-3644.html
Waren erg groot inderdaad, polymorfe soort d.w.z. verschillende groottes werksters. Sommige best klein, sommige groter dan een centimeter. Zeker met die lange poten erbij lijken ze indrukwekkend groot (en ze lopen hoog op hun pootjes).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad jammer dan. Ze zien er wel erg groot uit.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:06 schreef Fopje het volgende:
Heb bericht van floris, betaling is ontvangen. Een dezer dagen verstuurd hij het buisje!
Vet, als ik thuis ben zal ik meteen kijkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zag ineens dat de achterkanten van de mieren doorzichtig zijn geworden. Ze hebben zich dus aardig opgevuld?
Hier een filmpje. In het midden is het een beetje wazig maar tegen het einde alweer scherper. Vergeet 720p/1080p niet aan te zetten.
ghehe zo voelt het ook echtquote:
Ik weet niet wat ik er mee ga doenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:59 schreef Levolution het volgende:
Toch wel leuk die gangen om te zien. Ga je, zodra deze mieren sterven, dit formicarium als trofee bewaren?
Inlijsten en ophangen in je speciale mierenkamer die je straks gaat hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er mee ga doenwaarschijnlijk gooi ik hem weg. Of zou ik er nog wat leuks mee kunnen doen?
Een kamer vol miertjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inlijsten en ophangen in je speciale mierenkamer die je straks gaat hebben.
Is mijn droom. Someday.quote:
Die is echt mooi inderdaad. Wil zoiets ook voor mijn Messor structor maken als die kolonie iets groter is (wel iets kleiner dan in dat filmpje), gezien die door ytong kan graven.quote:Zag laatst nog een leuk filmpje, even zoeken..
Deze.. is echt gruwelijk![]()
Wel gaaf dat je steeds verder kan uitbreiden als de kolonie groeit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is mijn droom. Someday.
[..]
Die is echt mooi inderdaad. Wil zoiets ook voor mijn Messor structor maken als die kolonie iets groter is (wel iets kleiner dan in dat filmpje), gezien die door ytong kan graven.
Ja, invriezen is het beste als je ze wil doden. Of verkopen/weggeven natuurlijk. Waarom zou je ze doden als je er iemand blij mee kan maken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wel gaaf dat je steeds verder kan uitbreiden als de kolonie groeit.
Maar wat nou als je een of andere exotische soort heb en je wilt er mee stoppen? In de natuur vrijlaten mag niet. Moet je ze dan allemaal vermoorden?![]()
Niet aan een onverantwoord iemand die ze gaat vrijlaten in de natuur uiteraard.quote:
Woow dit is inderdaad erg mooi! Is dit ook ytong of allemaal zand?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Een kamer vol miertjes![]()
Zag laatst nog een leuk filmpje, even zoeken..
Deze.. is echt gruwelijk![]()
Ziet er uit als een blok ytong tegen het glas. In de buitenwereld zit wel zand.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Woow dit is inderdaad erg mooi! Is dit ook ytong of allemaal zand?
Wat is dat dingetje wat hij er op een gegeven moment uithaalt?
Geen idee, ik dacht iets van een bevochtigingssysteem ofzoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Woow dit is inderdaad erg mooi! Is dit ook ytong of allemaal zand?
Wat is dat dingetje wat hij er op een gegeven moment uithaalt?
In wat voor goedje graven ze hun gangen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:47 schreef Fopje het volgende:
De mieren zijn weer druk bezig!
[ afbeelding ]
Totaal nu :
[ afbeelding ]
Wow, dat is echt 1 van de briljantste die ik ooit gezien hebt, die eilandjes in dat aquarium ook echtquote:
Een soort harde gel. Is gelijk vocht en voeding voor de miertjes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:40 schreef Trashcanman het volgende:
Vet Topic!
[..]
In wat voor goedje graven ze hun gangen?
Iets agar achtigs?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Een soort harde gel. Is gelijk vocht en voeding voor de miertjes.
Maar het is eigenlijk geen geschikte leefomgeving voor de mieren. ( Ik kocht deze toen ik nog onwetend was zoals je kan zien in het eerste deel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |