Jaja die is er niet voor niets hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Top dat je gebruikt maakt van de channel btw.
Zulke dingen pakken duur uit. Glas is duur. Zelfs als je het op maat laat snijden en zelf gaat kitten. Zelf glas snijden is weer erg moeilijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:08 schreef Onufriev het volgende:
Is zelf een bak van glas maken moeilijk en/of duur? Ik wil eigenlijk wel zoeits proberen te maken (als ik ga beginnen) maar dan moet je maar net 3 aquariums hebben die zulke maten hebben dat het mooi in elkaar past met goede tussenruimte of zelf meerdere glasplaten erin zetten.
Ja dat dacht ik alquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zulke dingen pakken duur uit. Glas is duur. Zelfs als je het op maat laat snijden en zelf gaat kitten. Zelf glas snijden is weer erg moeilijk.
Met tweedehandse aquaria kom je een stuk verder, maar om er nou precies 3 te vinden die aan jouw maateisen voldoen.
Heel vet!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb hem besteld en morgen heb ik hem al!
Product: http://www.informatique.nl/525390/konig-usb-microscoop-8mp.html
Hier een uitgebreide review van het product: http://nl.hardware.info/r(...)al-microscope-review
Gaafquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:57 schreef dnbrainwash het volgende:
Vandaag alles op werk bij zitten lezen. Stelletje bazen hier!
Ik wilde al langer eens zon ant world ding kopen maar ik vond het altijd net iets te duur om ff te proberen, nu toch maar die van 5 euro (+5 verzend) besteld.
Je kan bij mierenboerderij.nl een familie ( oogst mieren ) kopen, die zijn voor gelbakken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:12 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.Waar kan ik het beste wat miertjes scoren?
Nee voor die miertjes is het niet de ideale leefomgeving, maar het is wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:43 schreef Anno2012 het volgende:
Maar die Gel was toch niet goed ofzoiets?
Haha dnb, long time no see!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:57 schreef dnbrainwash het volgende:
Vandaag alles op werk bij zitten lezen. Stelletje bazen hier!
Ik wilde al langer eens zon ant world ding kopen maar ik vond het altijd net iets te duur om ff te proberen, nu toch maar die van 5 euro (+5 verzend) besteld.
Oh die manier, ja van Ant World ( die dnbrainwash ) gekocht heeft schijnt niet goed te zijn. Gelfarm van Ant Works schijnt beter te zijn. Maar dat staat op een site waar ze alleen Ant Works verkopen. Dus ik weet niet of dat echt zo is. Bij die van Ant Works krijg je er mieren bij, dat is dan wel weer handig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:58 schreef Anno2012 het volgende:
Nee klopt, maar dacht ergens (in het begin) te lezen gehebben dat die gel aquarium niet goed was,dat ze daar dood in gingen. Terwijl het van een ander merk weer wel goed was.
Dat bedoelde ik jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh die manier, ja van Ant World ( die dnbrainwash ) gekocht heeft schijnt niet goed te zijn. Gelfarm van Ant Works schijnt beter te zijn. Maar dat staat op een site waar ze alleen Ant Works verkopen. Dus ik weet niet of dat echt zo is. Bij die van Ant Works krijg je er mieren bij, dat is dan wel weer handig.
En als het niet werkt kan je ze er altijd uit doen en wel mieren kopenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
AlDieWillentenKaaprenVaren had gewoon mieren van straat erin gestopt en dat werkte ook. Dus dat zou je eventueel ook kunnen doen dnb.
Precies.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
En als het niet werkt kan je ze er altijd uit doen en wel mieren kopen
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha dnb, long time no see!Die mieren shit is fucking geinig.
Haha, je kan veel van ze leren mang. Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:03 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
InderdaadIk wil het zo in iedergeval proberen mocht ik het leuk vinden kan ik altijd nog moeilijk gaan doen met die ylong blokken of hoe de dingen ook heten. Leuk experimentje in ieder geval.
Gruwelijk!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:13 schreef Levolution het volgende:
Net de mieren gevoerd.
[ afbeelding ]
Heel vetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:13 schreef Levolution het volgende:
Net de mieren gevoerd.
[ afbeelding ]
Ik had jou wel eerder verwacht in deze reeksquote:
oke onze eerste actie van het mierenrijk is om alle moderators in de val te lokkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik had jou wel eerder verwacht in deze reeksKan je eindelijk regeren over een eigen beschaving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |