En als het niet werkt kan je ze er altijd uit doen en wel mieren kopenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
AlDieWillentenKaaprenVaren had gewoon mieren van straat erin gestopt en dat werkte ook. Dus dat zou je eventueel ook kunnen doen dnb.
Precies.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
En als het niet werkt kan je ze er altijd uit doen en wel mieren kopen
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha dnb, long time no see!Die mieren shit is fucking geinig.
Haha, je kan veel van ze leren mang. Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:03 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
InderdaadIk wil het zo in iedergeval proberen mocht ik het leuk vinden kan ik altijd nog moeilijk gaan doen met die ylong blokken of hoe de dingen ook heten. Leuk experimentje in ieder geval.
Gruwelijk!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:13 schreef Levolution het volgende:
Net de mieren gevoerd.
[ afbeelding ]
Heel vetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:13 schreef Levolution het volgende:
Net de mieren gevoerd.
[ afbeelding ]
Ik had jou wel eerder verwacht in deze reeksquote:
oke onze eerste actie van het mierenrijk is om alle moderators in de val te lokkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik had jou wel eerder verwacht in deze reeksKan je eindelijk regeren over een eigen beschaving
Dan zal je wel eens een paar mieren opgezogen hebben zeker?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:23 schreef Levolution het volgende:
Rechtsonderin zijn lege coconnetjes van deze zomer. Schoonmaken is onmogelijk met zo'n drukke buitenwereld (ik deed het voorheen met een USB-toetsenbordstofzuigertje LOL).
De wormpjes: normaal gaf ik doormidden geknipte meelwormen, de laatste tijd krekels. Vandaag heb ik voor het eerst een halve morioworm gegeven. Men zegt dat ze niet zo voedzaam zijn, maar ik geef ze geen suikerwater maar honingdauwsurrogaat wat al erg voedzaam is (zie Antforum->Voeding).
Hoe lang ze erover doen? Geen idee. Na een dagje ofzo waren de meelwormpjes altijd wel uitgedroogd dus dan zijn ze onbruikbaar.
Opgezogen en teruggelegd ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan zal je wel eens een paar mieren opgezogen hebben zeker?![]()
Maar jouw buitenwereld is inderdaad druk, gebeurd het nooit dat er 1ntje over de talklaag weet te komen?
Hahaha, je bent gewoon een slecht baasje, jouw gruwelijke martelingen ook altijd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Opgezogen en teruggelegd ja.
Ik heb ooit een ontsnapping gehad omdat ik een weekend weg was en ze toen net zo lang in een hoekje met de talklaag hebben gekloot tot daar een doorgang was ontstaan. 20-30 mieren heb ik handmatig gevangen in mijn kamer en teruggedaan, dus de schade viel mee.
Momenteel zijn ze ook erg druk met proberen te ontsnappen, daarom zit er een deksel op met in het midden een ventilatiegat en rondom dat gat zit nog heel veel talk (op de kop een talklaag trotseren is moeilijker).
Ah oke, dus als ik op vakantie ga moet ik een ubergrote talklaag aanbrengenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Opgezogen en teruggelegd ja.
Ik heb ooit een ontsnapping gehad omdat ik een weekend weg was en ze toen net zo lang in een hoekje met de talklaag hebben gekloot tot daar een doorgang was ontstaan. 20-30 mieren heb ik handmatig gevangen in mijn kamer en teruggedaan, dus de schade viel mee.
Momenteel zijn ze ook erg druk met proberen te ontsnappen, daarom zit er een deksel op met in het midden een ventilatiegat en rondom dat gat zit nog heel veel talk (op de kop een talklaag trotseren is moeilijker).
Nest is inderdaad te klein en wellicht voer ik ze ook te weinig (hoewel ik elke dag probeer te voeren).quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ah oke, dus als ik op vakantie ga moet ik een ubergrote talklaag aanbrengen
Is geen goed teken toch dat ze willen ontsnappen? Is je nest te klein aan het worden?
indertaat, hy vertelde my dat hij gwn een tregter in zn poepertje stopt en se erin laat lope, vieze hommotje. xDquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ah oke, dus als ik op vakantie ga moet ik een ubergrote talklaag aanbrengen
Is geen goed teken toch dat ze willen ontsnappen? Is je nest te klein aan het worden?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
indertaat, hy vertelde my dat hij gwn een tregter in zn poepertje stopt en se erin laat lope, vieze hommotje. xD
hahaha xD ook nog gratisch ete en alels xDquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:32 schreef Fopje het volgende:
[..]Je darmen... hmm is misschien wel een goed nest voor mieren? Lekker vochtig enzo? En je kan ze meenemen op vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |