abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 02:24:34 #141
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_115981404
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:23 schreef Levolution het volgende:
Rechtsonderin zijn lege coconnetjes van deze zomer. Schoonmaken is onmogelijk met zo'n drukke buitenwereld (ik deed het voorheen met een USB-toetsenbordstofzuigertje LOL).

De wormpjes: normaal gaf ik doormidden geknipte meelwormen, de laatste tijd krekels. Vandaag heb ik voor het eerst een halve morioworm gegeven. Men zegt dat ze niet zo voedzaam zijn, maar ik geef ze geen suikerwater maar honingdauwsurrogaat wat al erg voedzaam is (zie Antforum->Voeding).
Hoe lang ze erover doen? Geen idee. Na een dagje ofzo waren de meelwormpjes altijd wel uitgedroogd dus dan zijn ze onbruikbaar.
Dan zal je wel eens een paar mieren opgezogen hebben zeker? :D
Maar jouw buitenwereld is inderdaad druk, gebeurd het nooit dat er 1ntje over de talklaag weet te komen? :P
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 02:27:28 #142
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115981445
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:24 schreef Fopje het volgende:

[..]

Dan zal je wel eens een paar mieren opgezogen hebben zeker? :D
Maar jouw buitenwereld is inderdaad druk, gebeurd het nooit dat er 1ntje over de talklaag weet te komen? :P
Opgezogen en teruggelegd ja. :D
Ik heb ooit een ontsnapping gehad omdat ik een weekend weg was en ze toen net zo lang in een hoekje met de talklaag hebben gekloot tot daar een doorgang was ontstaan. 20-30 mieren heb ik handmatig gevangen in mijn kamer en teruggedaan, dus de schade viel mee.
Momenteel zijn ze ook erg druk met proberen te ontsnappen, daarom zit er een deksel op met in het midden een ventilatiegat en rondom dat gat zit nog heel veel talk (op de kop een talklaag trotseren is moeilijker).
This isn't even my final form.
pi_115981458
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:27 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik heb ooit een ontsnapping gehad omdat ik een weekend weg was en ze toen net zo lang in een hoekje met de talklaag hebben gekloot tot daar een doorgang was ontstaan. 20-30 mieren heb ik handmatig gevangen in mijn kamer en teruggedaan, dus de schade viel mee.
Momenteel zijn ze ook erg druk met proberen te ontsnappen, daarom zit er een deksel op met in het midden een ventilatiegat en rondom dat gat zit nog heel veel talk (op de kop een talklaag trotseren is moeilijker).
Hahaha, je bent gewoon een slecht baasje, jouw gruwelijke martelingen ook altijd. :{w
If not now, then when.
pi_115981460
Mieren in je plasgat stoppen enzo, viespeuk.
If not now, then when.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 02:29:20 #145
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115981469
Niks vies aan, het zijn toch allemaal vrouwtjes?
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 02:30:15 #146
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_115981480
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:27 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ah oke, dus als ik op vakantie ga moet ik een ubergrote talklaag aanbrengen :P

Is geen goed teken toch dat ze willen ontsnappen? Is je nest te klein aan het worden?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 02:31:29 #147
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115981496
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:30 schreef Fopje het volgende:

[..]

Is geen goed teken toch dat ze willen ontsnappen? Is je nest te klein aan het worden?
Nest is inderdaad te klein en wellicht voer ik ze ook te weinig (hoewel ik elke dag probeer te voeren).
Daarom gaan ze binnenkort verhuizen naar dat andere nest. :P
pi_115981505
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:30 schreef Fopje het volgende:

[..]

indertaat, hy vertelde my dat hij gwn een tregter in zn poepertje stopt en se erin laat lope, vieze hommotje. xD
If not now, then when.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 02:32:51 #149
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_115981518
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

indertaat, hy vertelde my dat hij gwn een tregter in zn poepertje stopt en se erin laat lope, vieze hommotje. xD
:P Je darmen... hmm is misschien wel een goed nest voor mieren? Lekker vochtig enzo? En je kan ze meenemen op vakantie :D
pi_115981526
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:32 schreef Fopje het volgende:

[..]

:P Je darmen... hmm is misschien wel een goed nest voor mieren? Lekker vochtig enzo? En je kan ze meenemen op vakantie :D
hahaha xD ook nog gratisch ete en alels xD
If not now, then when.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 02:35:17 #151
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115981555
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

yuri pls wrm ga je dat nou hier vertelle aan iederene was togk privatie
pi_115981577
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:35 schreef Levolution het volgende:

[..]

srry levo, se moeste gwn wete dat je nie goet bnt
If not now, then when.
pi_115981583
Oke nu weer serieus, sorry. :P
If not now, then when.
pi_115981614
Nog een paar uurtjes en dan UBS micro alles. _O_
If not now, then when.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 03:06:58 #155
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:46:52 #156
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_115985817
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nog een paar uurtjes en dan UBS micro alles. _O_
En en en? :P
pi_115987195
*klikt op volg topic*
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:02:14 #158
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_115987522
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
*klikt op volg topic*
Welkom in de wondere wereld van de mier.

:( :(
pi_115990722
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:46 schreef Fopje het volgende:

[..]

En en en? :P
Net wakker. :')

Pakketje is binnen. Heb hem net aangesloten en de software geïnstalleerd maar het is allemaal nog wazig dus ik moet even kijken hoe het werkt.
If not now, then when.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:19:41 #160
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_115990976
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 15:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Net wakker. :')

Pakketje is binnen. Heb hem net aangesloten en de software geïnstalleerd maar het is allemaal nog wazig dus ik moet even kijken hoe het werkt.
Oh :P Ben benieuwd
pi_115991007
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 15:19 schreef Fopje het volgende:

[..]

Oh :P Ben benieuwd
Ik moet nu even weg, zodra ik terug ben ga ik even alles uitvogelen voor mu mieruhniggus.
If not now, then when.
pi_116004060
Ik heb wat shots gemaakt maar ik kan alleen de map niet vinden waar ze in worden opgeslagen.

edit; Gewoon "Mijn afbeeldingen" dus. :')

Ze komen er aan.
If not now, then when.
pi_116005129
Ik ben nog steeds aan het prutsen met de belichting en de scherptes. Het is erg jammer dat ze in een reageerbuisje zitten, want daardoor is het beeld waziger omdat er viezigheid in zit. Daarnaast ook jammer dat het licht reflecteert en het een beetje in de weg zit.

Foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie ook ineens dat het beeld versnelt afgespeeld wordt. :P

Verder erg blij mee! Sowieso een aanradertje. ^O^
If not now, then when.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:12:49 #164
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116005297
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben nog steeds aan het prutsen met de belichting en de scherptes. Het is erg jammer dat ze in een reageerbuisje zitten, want daardoor is het beeld waziger omdat er viezigheid in zit. Daarnaast ook jammer dat het licht reflecteert en het een beetje in de weg zit.

Foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie ook ineens dat het beeld versnelt afgespeeld wordt. :P

Verder erg blij mee! Sowieso een aanradertje. ^O^
Ziet er mooi uit! Als ik straks thuis ben ga ik ze beter bekijken _O_
pi_116005490
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:12 schreef Fopje het volgende:

[..]

Ziet er mooi uit! Als ik straks thuis ben ga ik ze beter bekijken _O_
Is goed bro!

BAM! Gelijk al scherper en vanuit een andere hoek.

If not now, then when.
pi_116005778
Levo, wat de neuk zijn die 2 mieren daar links aan het doen? :D Zijn ze gewoon die koningin aan het opeten? :D

If not now, then when.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:30:43 #167
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_116006182
Hele mooie plaatjes! Ben ook wel benieuwd wat daar gebeurd op die laatste foto.
pi_116006590
Wat zijn die zwarte puntjes trouwens aan de bovenkant van die poppen, soort 'navelstrengen'?
If not now, then when.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 23:54:35 #169
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116009512
Hele mooie fotos yuri! Ik ben ook benieuwd wat ze met die koningin aan het doen zijn :P Misschien dat ze dr wassen ofzo? :P
pi_116014032
Hier nog een filmpje. Rechts kun je een larve zien, en je ziet dus ook dat die aardig actief is, wel geinig om te zien.

Verder (levo) vraag ik mij af of die mieren überhaupt ooit hun eigen eitjes opeten? Ik ben altijd bang dat ze zoiets overwegen. :P ;(

If not now, then when.
pi_116014236
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:54 schreef Fopje het volgende:
Hele mooie fotos yuri! Ik ben ook benieuwd wat ze met die koningin aan het doen zijn :P Misschien dat ze dr wassen ofzo? :P
Zoiets dacht ik ook ja. Ik kreeg namelijk al van die sick minds ideeën dat ze haar aan het openrijten waren. :')
If not now, then when.
  zondag 26 augustus 2012 @ 10:21:14 #172
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116015690
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 03:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier nog een filmpje. Rechts kun je een larve zien, en je ziet dus ook dat die aardig actief is, wel geinig om te zien.

Verder (levo) vraag ik mij af of die mieren überhaupt ooit hun eigen eitjes opeten? Ik ben altijd bang dat ze zoiets overwegen. :P ;(

Leuk filmpje weer :D Koningin is echt groot :P Volgens mij eet de koningin wel eens alle eieren op als ze schrikt of gestrest is.
  zondag 26 augustus 2012 @ 10:56:54 #173
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116016266
En mijn mieren zijn trouwens nog steeds niet verzonden ;(
  zondag 26 augustus 2012 @ 12:34:46 #174
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116018826
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 02:35 schreef Levolution het volgende:

[..]

Even Levo roepen :P

Levo, is dit een goede laag? Hier zullen ze toch niet zomaar uitkruipen?

Check mijn mooie muismat, kom ik nu pas achter :')
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:01:04 #175
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116019705
- Ze wassen haar denk ik inderdaad.
- Zwarte puntjes: http://www.antforum.nl/viewtopic.php?f=55&t=252
- Eitjes kunnen opgegeten worden bij stress, maar L. niger strest niet zo snel.
- Fopje, talklaag is wel goed, op sommige plekken wel aardig dik. Waarom heb je het niet helemaal langs de bovenkant aangebracht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')