Dan zal je wel eens een paar mieren opgezogen hebben zeker?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:23 schreef Levolution het volgende:
Rechtsonderin zijn lege coconnetjes van deze zomer. Schoonmaken is onmogelijk met zo'n drukke buitenwereld (ik deed het voorheen met een USB-toetsenbordstofzuigertje LOL).
De wormpjes: normaal gaf ik doormidden geknipte meelwormen, de laatste tijd krekels. Vandaag heb ik voor het eerst een halve morioworm gegeven. Men zegt dat ze niet zo voedzaam zijn, maar ik geef ze geen suikerwater maar honingdauwsurrogaat wat al erg voedzaam is (zie Antforum->Voeding).
Hoe lang ze erover doen? Geen idee. Na een dagje ofzo waren de meelwormpjes altijd wel uitgedroogd dus dan zijn ze onbruikbaar.
Opgezogen en teruggelegd ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan zal je wel eens een paar mieren opgezogen hebben zeker?![]()
Maar jouw buitenwereld is inderdaad druk, gebeurd het nooit dat er 1ntje over de talklaag weet te komen?
Hahaha, je bent gewoon een slecht baasje, jouw gruwelijke martelingen ook altijd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Opgezogen en teruggelegd ja.
Ik heb ooit een ontsnapping gehad omdat ik een weekend weg was en ze toen net zo lang in een hoekje met de talklaag hebben gekloot tot daar een doorgang was ontstaan. 20-30 mieren heb ik handmatig gevangen in mijn kamer en teruggedaan, dus de schade viel mee.
Momenteel zijn ze ook erg druk met proberen te ontsnappen, daarom zit er een deksel op met in het midden een ventilatiegat en rondom dat gat zit nog heel veel talk (op de kop een talklaag trotseren is moeilijker).
Ah oke, dus als ik op vakantie ga moet ik een ubergrote talklaag aanbrengenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Opgezogen en teruggelegd ja.
Ik heb ooit een ontsnapping gehad omdat ik een weekend weg was en ze toen net zo lang in een hoekje met de talklaag hebben gekloot tot daar een doorgang was ontstaan. 20-30 mieren heb ik handmatig gevangen in mijn kamer en teruggedaan, dus de schade viel mee.
Momenteel zijn ze ook erg druk met proberen te ontsnappen, daarom zit er een deksel op met in het midden een ventilatiegat en rondom dat gat zit nog heel veel talk (op de kop een talklaag trotseren is moeilijker).
Nest is inderdaad te klein en wellicht voer ik ze ook te weinig (hoewel ik elke dag probeer te voeren).quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ah oke, dus als ik op vakantie ga moet ik een ubergrote talklaag aanbrengen
Is geen goed teken toch dat ze willen ontsnappen? Is je nest te klein aan het worden?
indertaat, hy vertelde my dat hij gwn een tregter in zn poepertje stopt en se erin laat lope, vieze hommotje. xDquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ah oke, dus als ik op vakantie ga moet ik een ubergrote talklaag aanbrengen
Is geen goed teken toch dat ze willen ontsnappen? Is je nest te klein aan het worden?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
indertaat, hy vertelde my dat hij gwn een tregter in zn poepertje stopt en se erin laat lope, vieze hommotje. xD
hahaha xD ook nog gratisch ete en alels xDquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:32 schreef Fopje het volgende:
[..]Je darmen... hmm is misschien wel een goed nest voor mieren? Lekker vochtig enzo? En je kan ze meenemen op vakantie
yuri pls wrm ga je dat nou hier vertelle aan iederene was togk privatiequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
indertaat, hy vertelde my dat hij gwn een tregter in zn poepertje stopt en se erin laat lope, vieze hommotje. xD
srry levo, se moeste gwn wete dat je nie goet bntquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
yuri pls wrm ga je dat nou hier vertelle aan iederene was togk privatie
En en en?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nog een paar uurtjes en dan UBS micro alles.
Welkom in de wondere wereld van de mier.quote:
Net wakker.quote:
Ohquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net wakker.
Pakketje is binnen. Heb hem net aangesloten en de software geïnstalleerd maar het is allemaal nog wazig dus ik moet even kijken hoe het werkt.
Ik moet nu even weg, zodra ik terug ben ga ik even alles uitvogelen voor mu mieruhniggus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie ook ineens dat het beeld versnelt afgespeeld wordt.
Verder erg blij mee! Sowieso een aanradertje.
If not now, then when.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben nog steeds aan het prutsen met de belichting en de scherptes. Het is erg jammer dat ze in een reageerbuisje zitten, want daardoor is het beeld waziger omdat er viezigheid in zit. Daarnaast ook jammer dat het licht reflecteert en het een beetje in de weg zit.
Foto's:Ziet er mooi uit! Als ik straks thuis ben ga ik ze beter bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie ook ineens dat het beeld versnelt afgespeeld wordt.
Verder erg blij mee! Sowieso een aanradertje.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Is goed bro!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit! Als ik straks thuis ben ga ik ze beter bekijken
Zoiets dacht ik ook ja. Ik kreeg namelijk al van die sick minds ideeën dat ze haar aan het openrijten waren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:54 schreef Fopje het volgende:
Hele mooie fotos yuri! Ik ben ook benieuwd wat ze met die koningin aan het doen zijnMisschien dat ze dr wassen ofzo?
Leuk filmpje weerquote:Op zondag 26 augustus 2012 03:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier nog een filmpje. Rechts kun je een larve zien, en je ziet dus ook dat die aardig actief is, wel geinig om te zien.
Verder (levo) vraag ik mij af of die mieren überhaupt ooit hun eigen eitjes opeten? Ik ben altijd bang dat ze zoiets overwegen.![]()
![]()
Even Levo roepenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
yuri pls wrm ga je dat nou hier vertelle aan iederene was togk privatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |