thx voor het filmpje! Ik heb af en toe wat minuutjes overgeslagen maar het is echt een mooi filmpie! Goeie kwaliteit ook met zon microscoop. Zal ik ze nog wel in mijn slaapkamer zetten? Straks word ik wakker met uitgeholde ogen of iets dergelijksquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Waarom moest ik hard lachen.
Tevens het filmpje, heb het account geverifieerd dus jullie kunnen ook footage die langer dan 15 minuten duurt uploaden.
Ook een leuk muziekje eronder.Jammer dat je er maar één liedje onder kan doen.
17 minuten, wie durft?Have fun!
Hij had wat scherper gekund, maar zo is die wel goed, af en toe wordt die scherper.
Een beginnende kolonie mag niet in een te groot nest. Dus beter nog even wachten en dan aars schoppen in een goed nest.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:51 schreef Onufriev het volgende:
Y_B had jij niet gepost dat het een paar maanden kon duren voordat ze naar het zandnest gingen verhuizen? Kan je ze niet, net als op Antforum, laten verhuizen dmv lampen en slechte bevochtiging enzo, of wil je dat juist niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik echt benieuwd wanneer die poppen nou uitkomen, zou prachtig zijn als ik het op film kan vastleggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Yuri_Boyka op 27-08-2012 21:32:28 ]If not now, then when.
Ik wil ze eigenlijk niet in dat ding hebben want ik wil later (na de wintervakantie) een mooi ytong nest maken. Ik moet eigenlijk dat ding ook afkoppelen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:51 schreef Onufriev het volgende:
Y_B had jij niet gepost dat het een paar maanden kon duren voordat ze naar het zandnest gingen verhuizen? Kan je ze niet, net als op Antforum, laten verhuizen dmv lampen en slechte bevochtiging enzo, of wil je dat juist niet?
Denk vandaag niet bro. Ze zullen wel via de post komen en het is maandag. Morgen!quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:36 schreef Fopje het volgende:
Verdomme, loop heel de dag al met een dikke lul, zouden mijn mieren op de mat liggen als ik vannacht thuis kom?
Fijn, loop ik morgen nog een hele dag met een dikke lulquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wil ze eigenlijk niet in dat ding hebben want ik wil later (na de wintervakantie) een mooi ytong nest maken. Ik moet eigenlijk dat ding ook afkoppelen.
[..]
Denk vandaag niet bro. Ze zullen wel via de post komen en het is maandag. Morgen!
Hahahaha.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Fijn, loop ik morgen nog een hele dag met een dikke lul
Je had gelijk, ben net thuis. Niks op de mat. Morgen beterquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier het resultaat van een nachtje eten. Links het hoofdje en rechts het lichaampje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik echt benieuwd wanneer die poppen nou uitkomen, zou prachtig zijn als ik het op film kan vastleggen.Die vlieg is helemaal uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou mooi zijn als je dat kon vastleggen ja! Zouden die er lang overdoen? Of zou het zo iets zijn van *ploep...*
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Moet morgen, anders sturen we een dodelijk mierenkolonie naar hem op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:59 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je had gelijk, ben net thuis. Niks op de mat. Morgen beter
Ik heb geen idee, Levo moet eens opdraven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die vlieg is helemaal uit elkaar
Zou mooi zijn als je dat kon vastleggen ja! Zouden die er lang overdoen? Of zou het zo iets zijn van *ploep...*
haha, nee hij is vast te vertrouwen. Hij was zelfs zo lief om een extra reageerbuisje erbij te doen omdat het waterreservoir bijna op was en ik geen reageerbuisjes hebquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet morgen, anders sturen we een dodelijk mierenkolonie naar hem op.
Moet je hem ff quoten, komt ie vanzelfquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, Levo moet eens opdraven.
Oh nice.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
haha, nee hij is vast te vertrouwen. Hij was zelfs zo lief om een extra reageerbuisje erbij te doen omdat het waterreservoir bijna op was en ik geen reageerbuisjes heb, nu alleen hopen dat meneer de postbode voorzichtig doet
Ik heb er ook wel eens naar gezocht, maar die dingen zijn echt moeilijk te vinden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh nice.Dat is aardig ja!
Nu je het zegt, ik moet nog steeds even zo'n reageerbuisjes leverancier zoeken.
Gwn die oostblock connecties a mattie, rakette, bomme, gewere alleeees!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens naar gezocht, maar die dingen zijn echt moeilijk te vinden.
Haha ja, het zijn echte killers!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die vlieg is helemaal uit elkaar
Jij zal vast wel iets vindenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gwn die oostblock connecties a mattie, rakette, bomme, gewere alleeees!
Levo had wel iets over een maat verteld ja. Moet ik even opzoeken, en als jij het weet, holla at ya boy!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:06 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jij zal vast wel iets vindenWeten we wel welke maat we moeten hebben btw?
Oh het is gewoon een kwestie van opmetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Levo had wel iets over een maat verteld ja. Moet ik even opzoeken, en als jij het weet, holla at ya boy!
Dat maakt niet uit want er zit zo'n zwart ding, een soort dopje, die je erin duwt en daar zit dan een gaatje waar precies het buisje in past.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh het is gewoon een kwestie van opmetenDe binnenmaat moet je hebben. Jij moet wel dezelfde hebben anders past ie niet op dat doorzichtige buisje?
Dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit want er zit zo'n zwart ding, een soort dopje, die je erin duwt en daar zit dan een gaatje waar precies het buisje in past.
Als ik de maat nu heb, dan kan ik nog even snel kijken, heb hier een lijstje.quote:
160 x 16 mmquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik de maat nu heb, dan kan ik nog even snel kijken, heb hier een lijstje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
160 x 16 mmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt gelijk, baasje!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 04:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik denk dat men op Antforum altijd geïnteresseerd is in goedkope reageerbuizen. Mits goede buizen. Dus echt glas, goede diameter en lengte (volgens mij vindt men 160mm lang en 16mm diameter wel fijn, maar voor Lasius niger is dat nog best groot).If not now, then when.
Ik had het opgezocht op antforum.nlquote:
$ 0.01 per 1,5 stuk. Ben benieuwd of het echt zo goedkoop is, weet je ook wat over de samenstelling?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik had het opgezocht op antforum.nlen er was iemand die die maat had
![]()
huh? Dus 1 cent voor anderhalf buisje? Maar dat is wel erg goedkoopquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
$ 0.01 per 1,5 stuk. Ben benieuwd of het echt zo goedkoop is, weet je ook wat over de samenstelling?
Denk dat je neutral moet hebben? Borosilicate klinkt duurquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar je hebt Borosilicate3.3 of Neutral glass.
Minimale afname is wel 5000.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:22 schreef Fopje het volgende:
[..]
huh? Dus 1 cent voor anderhalf buisje? Maar dat is wel erg goedkoop
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |