abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juli 2012 @ 07:20:52 #1
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_114835521
Vorig topic : Ant World.

Mieren van Fopje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mieren van Yuri_Boyka:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mieren van Levolution:
SPOILER
Mieren van AlDieWillenteKaaprenVaren:
SPOILER
Mieren van internet:
SPOILER
Info over mieren:

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Fopje op 03-08-2012 01:42:14 ]
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  maandag 30 juli 2012 @ 07:25:35 #2
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_114835540
DAG 4
In de ochtend:

Gisteren een tunnel naar beneden gegraven, vandaag gaan ze gelijk weer omhoog. Lekker nutteloos :')

hap hap

Totaalplaatje is niet veel aan veranderd aangezien ze een tunnel achter de meeste linkse tunnel aan het bouwen zijn.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_114835549
Vet _O_
  maandag 30 juli 2012 @ 07:31:14 #4
359291 maji
today pinky . . . .
pi_114835556
okidoki ... ff bijgelezen op vorige topic. Altijd interessant om te zien wat ze ervan maken.
Ziet er in ieder geval al vet uit hier. Ik lees dat het gebruikt word om leven te bestuderen in een gewichtloze omgeving ... stomme vraag volgens mij .. maar die beesten zitten niet in een gewichtloze omgeving toch ? :P haha

Als je kolonie uitsterft ofzo, is er dan de mogelijkheid om de boel te prakken en opnieuw te beginnen ? Of heb je dan nieuwe gel nodig ? En als je een queen zou hebben .. blijft het dan eeuwig doorgaan :P ?
Nu ben ik geboeid .. GIEF answers!X%^&$
  maandag 30 juli 2012 @ 07:36:28 #5
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_114835574
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 07:31 schreef maji het volgende:
okidoki ... ff bijgelezen op vorige topic. Altijd interessant om te zien wat ze ervan maken.
Ziet er in ieder geval al vet uit hier. Ik lees dat het gebruikt word om leven te bestuderen in een gewichtloze omgeving ... stomme vraag volgens mij .. maar die beesten zitten niet in een gewichtloze omgeving toch ? :P haha

Als je kolonie uitsterft ofzo, is er dan de mogelijkheid om de boel te prakken en opnieuw te beginnen ? Of heb je dan nieuwe gel nodig ? En als je een queen zou hebben .. blijft het dan eeuwig doorgaan :P ?
Nu ben ik geboeid .. GIEF answers!X%^&$
Nee ze zitten denk ik niet in een gewichtloze omgeving :P Maar het schijnt dat de NASA dit op een of andere manier heeft ontwikkeld/bedacht. Maar vraag me niet hoe of wat :P

Dit is geen kolonie, dit zijn gewoon werksters. Dus die graven zich helemaal het apezuur, en dan gaan ze dood :')

Volgens mij als je een kolonie koopt, blijft het inderdaad lang doorgaan :P Die kun je ook kopen, dan zit er een farm bij met zand. ( Ga ik over een aantal weken proberen :) )

Als de mieren in mijn farm dood zijn, kan ik inderdaad nieuwe gel en mieren kopen om opnieuw te beginnen. Maar dat ga ik niet doen. Wil een stap verder met een kolonie :P
  maandag 30 juli 2012 @ 07:40:59 #6
359291 maji
today pinky . . . .
pi_114835592
werkSTERS ? Hard leven haha, kapot werken en dan einde.
Maar een kolonie moet dus toch in zand ? Of zou dat ook in de gel mogelijk zijn.
Lijkt me in ieder geval nog een stuk interessanter.
  maandag 30 juli 2012 @ 07:42:22 #7
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_114835601
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 07:40 schreef maji het volgende:
werkSTERS ? Hard leven haha, kapot werken en dan einde.
Maar een kolonie moet dus toch in zand ? Of zou dat ook in de gel mogelijk zijn.
Lijkt me in ieder geval nog een stuk interessanter.
Ja gel lijkt me ook leuker, kan je het veel beter zien.
Alleen zo verkopen ze het nou eenmaal :P Zal wel iets zijn met natuurlijke omgeving voor de koningin om eitjes te leggen.

Ik heb er ook eigenlijk 0,0 verstand van zoals je in het vorige topic ziet :P
  maandag 30 juli 2012 @ 07:48:40 #8
359291 maji
today pinky . . . .
pi_114835635
hahaha ok, dan zou ik zeggen succes ermee en post vooral je findings. Ben benieuwd :D
Ik zit al te denken aan een stukje zand voor de koningin ... omheind door gel .. hmm.
Is vast iets mee te doen :D
pi_114836182
Valt op dat die mieren vaak bijeen zitten alsof ze jaloers zijn op elkaars werk :P

Verder zoals ik gisteren al zei.

1 of 2 bakjes met gel, boor er een 4á5 gaatjes in en steek er dan doorzichtige buisjes/rietjes door om ze met elkaar te verbinden.
Voorzie één zandbak zodat ze daar hun eitjes kunnen leggen.

Stop de vrouwtjes in de gel (ong. 10) en de mannetjes lekker in het zand (ong. 20)
Laat ze dan op ontdekking gaan naar elkaar.
Als de mannetjes de weg vinden zijn het bazen die zich dan door de tunnels van de vrouwtjes tot bij hun dames kunnen begeven of omgekeerd...

Dat lijkt me wel leuk :)
Typisch ook voor FOK! kers :')

Eens kijken wie de baas is en kans krijgt op een mierenkutje :7
Cindy De Vuyst
pi_114836303
^O^
Nieuw is niet altijd beter.
  maandag 30 juli 2012 @ 09:53:00 #11
332935 Warmaster88
Opgezwollen Plasbuis
pi_114837079
Ik ben serieus geboeid door deze kekke avonturen.
Ik denk dat ik ook maar zoiets aan ga schaffen :9
Niet zeuren, anders blijf ik je topic volpleuren!
pi_114838462
Hoe neuken mieren eigenlijk?
Mocht ik een mier zijn dan zou ik op alle vrouwtjes kruipen, die beesten hebben geen maatschappij die hen openbaar afbreekt.
Cindy De Vuyst
  maandag 30 juli 2012 @ 14:53:01 #13
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_114847688
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 10:54 schreef einzeinz het volgende:
Hoe neuken mieren eigenlijk?
Mocht ik een mier zijn dan zou ik op alle vrouwtjes kruipen, die beesten hebben geen maatschappij die hen openbaar afbreekt.
Mieren neuken in de lucht, als ze vleugels hebben gekregen. Als de daad verricht is, vallen de mannetjes dood neer. En de vrouwtjes vliegen weg om een nest te beginnen. Dus ik weet niet of ze in een farm zullen neuken, aangezien ze niet echt ver kunnen vliegen :P
  maandag 30 juli 2012 @ 15:09:42 #14
380731 WarmZaad
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_114848338
quote:
7s.gif Op maandag 30 juli 2012 14:53 schreef Fopje het volgende:

[..]

Mieren neuken in de lucht, als ze vleugels hebben gekregen. Als de daad verricht is, vallen de mannetjes dood neer. En de vrouwtjes vliegen weg om een nest te beginnen. Dus ik weet niet of ze in een farm zullen neuken, aangezien ze niet echt ver kunnen vliegen :P
Fopje wat een prachttopic :7
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
  maandag 30 juli 2012 @ 15:11:05 #15
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_114848383
Gruwlijk ik wou altijd al dat spul halen _O_
Dit is zo baas dat je kan zien hoe en wat
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  maandag 30 juli 2012 @ 15:15:38 #16
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_114848581
Heb je gewoon mieren uit de tuin gebruikt of een koningin gekocht ?
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
  maandag 30 juli 2012 @ 15:18:16 #17
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_114848690
DAG 4
In de middag.

Ze zijn gestopt met om hoog aan het graven. Ze zullen het vast nog wel een keer afmaken denk ik :P

Ze zitten er nu een paar onder in die bocht, maar of ze daar iets nuttigs aan het doen zijn weet ik niet.

Nu gaan ze aan de rechterkant de zelfde tunnel naar beneden maak net als aan de linker kant.

maandag 30 juli 2012 @ 15:22:41 #18
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_114848909
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:15 schreef smitjew het volgende:
Heb je gewoon mieren uit de tuin gebruikt of een koningin gekocht ?
Ik heb 20 werksters gekocht. ( zaten erbij in een reageerbuisje via de post ( :') )
Dus deze gaan graven, en dan gaan ze dood. Maar ze kunnen 180 dagen worden, dus het duurt nog wel even als de cholera niet in mijn farm uitbreekt.

Dit zijn oogstmieren, ze kunnen ook bijten. Ze hebben verrekte grote tanden. Als je mieren uit de tuin pakt weet je ook niet hoe oud ze zijn, ze zullen waarschijnlijk wel wat graven, alleen deze soort mier zal daar wat beter in zijn.
  maandag 30 juli 2012 @ 16:13:33 #19
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_114851558
dat zo'n ding nog intressant kan zijn :)
wel mooi om te zien hoe die kleine beestje allemaal graven en doen,

maar heb je ook al de architect mier gevonden, iemand van die beestjes moet toch opdracht geven van ga daar maar graven, of werkt dat toch anders :?
mee bekant vangde gin haas.
  maandag 30 juli 2012 @ 16:15:03 #20
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_114851651
quote:
6s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:13 schreef kawa4 het volgende:
dat zo'n ding nog intressant kan zijn :)
wel mooi om te zien hoe die kleine beestje allemaal graven en doen,

maar heb je ook al de architect mier gevonden, iemand van die beestjes moet toch opdracht geven van ga daar maar graven, of werkt dat toch anders :?
Ik heb ze nog niet horen praten :P Volgens mij begint er gewoon 1 en de andere helpen. Ze doen ook echt aan teamwork. Ze geven de brokjes gel aan elkaar door zodat ze niet steeds heen en weer hoeven te lopen. :D
  maandag 30 juli 2012 @ 16:38:29 #21
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_114852880
Haha, super grappig, wat doen ze allemaal, alleen graven? hebben ze geen koningin nodig?
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_114853013
Ik zat ff te denken he,
Als ik nou een aquarium vol gooi met haargel, en wat miertjes uit de tuin erbij... Zou dat wat lukken?
  maandag 30 juli 2012 @ 16:43:47 #23
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_114853092
quote:
17s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:42 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ik zat ff te denken he,
Als ik nou een aquarium vol gooi met haargel, en wat miertjes uit de tuin erbij... Zou dat wat lukken?
Dit is speciale gel. ( is ook voeding en vocht voor de miertjes ). Haargel is nogal kleverig :P
pi_114853181
Prachtig topic. _O_
  maandag 30 juli 2012 @ 16:45:38 #25
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_114853186
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 16:38 schreef Rickazio het volgende:
Haha, super grappig, wat doen ze allemaal, alleen graven? hebben ze geen koningin nodig?
Ze graven alleen tunnels en nesten. Alleen doen ze het voor niks want er zit inderdaad geen koningin bij. Maar daar komen ze vanzelf wel achter :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')